Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door Vouch »

STimVV schreef: 27 jan 2020, 19:54 Ik zou het Kompany nog wel gunnen om PO1 te halen.
Heb altijd veel respect gehad voor zowel de mens als de voetballer Kompany.
Nen intelligente gast die 15 jaar lang symbool stond voor de opmars van de rode duivels en daar de leider was. Hem gun ik het wel, zijn club iets minder.
Als ik zie hoe Vlap daar stond te triomferen in de 95ste minuut op het veld van de laatste na de slechtste prestatie van een Anderlecht-elftal sinds de 2e Wereldoorlog... Dan ook nog dat akkefietje uitlokken na de 1-2.... Neen, laat ze dit jaar maar eens lekker op hun bek gaan. (Maar ik denk dat ze het wel gaan halen, er zal ook nog wel wat hulp van hogerhand komen.)

Mijn voorspelling is trouwens dat Kompany daar niet lang meer rondloopt, PO I missen zal dat vertrek wel wat versnellen. Er lopen daar ondertussen véél teveel hanen rond op de mesthoop, dat werkt niet. Er zal wel een elegante uitweg richting Man City ofzo komen.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door Mikman »

PO1 spelen om dan enkel als kanonnenvlees te dienen voor de andere ploegen is ook niet alles. Ongeacht welke ploeg straks 6e wordt.

Het is mooi dat we nog een waterkansje hebben op PO1 en we daardoor voorlopig nog iets hebben om voor te spelen maar nuchter gezien is het beter om ons op PO2 te richten en daar via acties ook eindelijk eens wat supporters terug naar het stadion te lokken.


Ik heb enorm veel respect voor Kompany, maar Anderlecht op de allerlaatste speeldag een PO1-ticket door hun neus boren, zelfs al is dat ten gunste van Genk, zou toch helemaal in het STVV-DNA passen.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Mikman schreef: 28 jan 2020, 14:58Ik heb enorm veel respect voor Kompany, maar Anderlecht op de allerlaatste speeldag een PO1-ticket door hun neus boren, zelfs al is dat ten gunste van Genk, zou toch helemaal in het STVV-DNA passen.
Bwa. We hebben er zelfs al voor gezorgd dat Genk kon kampioen spelen door Klup Brugge te kloppen. Dus dit zou klein bier zijn. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Dreke schreef: 28 jan 2020, 15:21
Mikman schreef: 28 jan 2020, 14:58Ik heb enorm veel respect voor Kompany, maar Anderlecht op de allerlaatste speeldag een PO1-ticket door hun neus boren, zelfs al is dat ten gunste van Genk, zou toch helemaal in het STVV-DNA passen.
Bwa. We hebben er zelfs al voor gezorgd dat Genk kon kampioen spelen door Klup Brugge te kloppen. Dus dit zou klein bier zijn. :-)
Inderdaad, ik herinner me nog de camerabeelden van die Genkie die STVV bijna op zijn blote knieën aan bedanken was omdat we Bruhhe toen zo afgedroogd hadden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Dat was een spijtig neveneffect van die overwinning, net als die hoop marginaal sopvolk van Brugge die aan de Tiense stenen begonnen gooien naar ouders en kinderen. :fuckyou:
Niettemin: heerlijke zege :beer:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Herinner ik mij nog als de dag van gisteren. Sinds die dag heb ik eigenlijk geen enkele sympathie meer voor Brugge. In een vroeger verleden waren er toen ook wel problemen met bvb Anderlechtsupporters. Die kwamen dan bvb massaal naar de Tiense om met in blote bast het verkeer te intimideren dat van de parkings reed. Na de 4-0 ('96-'97)

Maar het is niet zo dat ik toen als minderjarige werd aangevallen, laat staan dat ik een steen naar mijn kop kreeg.

Dus ja de van Brugge echt wel hors categorie het allermarginaalste soort op eenzame hoogte samen met die van Antwerp. Daar heb ik soortgelijke zaken van gezien op Tienen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

enerkey schreef: 29 jan 2020, 10:54 Herinner ik mij nog als de dag van gisteren. Sinds die dag heb ik eigenlijk geen enkele sympathie meer voor Brugge. In een vroeger verleden waren er toen ook wel problemen met bvb Anderlechtsupporters. Die kwamen dan bvb massaal naar de Tiense om met in blote bast het verkeer te intimideren dat van de parkings reed. Na de 4-0 ('96-'97)

Maar het is niet zo dat ik toen als minderjarige werd aangevallen, laat staan dat ik een steen naar mijn kop kreeg.

Dus ja de van Brugge echt wel hors categorie het allermarginaalste soort op eenzame hoogte samen met die van Antwerp. Daar heb ik soortgelijke zaken van gezien op Tienen.
Die van A'lecht moeten niet onderdoen voor marginaliteit. Ik weet nog altijd dat we (een groep 12-jarigen samen met onze ouders) ooit na een A'lecht-STVV werden aangevallen en kloppen kregen van A'lecht hooligans die ook onze sjaals afpakten en wegsmeten. Krapuul :vomit:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 23: Exel Moeskroen — STVV (Za 25/01 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

lindoke schreef: 29 jan 2020, 08:05
Dreke schreef: 28 jan 2020, 15:21
Mikman schreef: 28 jan 2020, 14:58Ik heb enorm veel respect voor Kompany, maar Anderlecht op de allerlaatste speeldag een PO1-ticket door hun neus boren, zelfs al is dat ten gunste van Genk, zou toch helemaal in het STVV-DNA passen.
Bwa. We hebben er zelfs al voor gezorgd dat Genk kon kampioen spelen door Klup Brugge te kloppen. Dus dit zou klein bier zijn. :-)
Inderdaad, ik herinner me nog de camerabeelden van die Genkie die STVV bijna op zijn blote knieën aan bedanken was omdat we Bruhhe toen zo afgedroogd hadden.
Ik herinner me vooral marginalen, oa ene die ne dikke steen naar een gendarme te paard gooide.
Echt een wonder dat daar toen geen zware accidenten uit voorgekomen zijn.
Plaats reactie