Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef: 02 feb 2020, 16:40 De wissels spraken boekdelen, en hopelijk trekt men daar eens conclusies uit, je kan niet blijven hopen op ...

De hele 2de helft stond Wolke vrij op rechts met slechts 1 man voor hem. In plaats van eens een aktie te doen, was het elke keer balletje terug (Hij is Brys nog niet vergeten blijkbaar), zodat er geen enkele keer dreiging kwam via de rechterflank. Dat is alibivoetballen, laat de anderen het maar oplossen. Hoe kan je dan je spitsen bereiken,of tenminste in duel laten gaan ?

Idem den Botaka. Niks diepgang, niks aktie, beetje sloffen en op plaatsen zijn waar hij niks te zoeken heeft, en af en toe één van zijn slappe balletjes versturen, die nog niet eens bij een medespeler geraken.Je ergert er je dood aan.

Wat mij betreft : afvoeren die 2, we weten nu ondertussen dat het niks zal worden met die 2. Brys dacht er verdedigers van te maken :gek: , missie mislukt en conclusies trekken.

Anderen uitproberen, de situatie leent zich er toe.

De Bruyn, tsja, mist toch wel 2 dikke kansen in de eerste helft,en voor de rest ook maar bitter weinig gezien.

We spreken hier van de flanken waar niks van uit ging, dan is het natuurlijk pissen op de spitsen, maja, als er gene deftige bal komt, begin er dan maar aan, en begin vooral op Boli te roepen, alsof die wel elke match er stond.

We weten dus dat dit drietel niks is om verder op te bouwen, anderen uitproberen en conclusies trekken.
Kansen genoeg gehad, en bewezen dat het niet volstaat.
Ik ga ermee akkoord dat Wolke te kort komt. Komt te kort op de rechtsback, komt te kort wanneer je POI beoogt, maar ook voor 1e klasse tout court.
Maar toch...
1) De trainer wil 4-4-2 spelen. Dan heb je een rechtsback en een linksback nodig. Dus wie zet je daar? Je hebt geen ENKELE (0 dus!) echte rechtsback in de kern. Wolke is eigenlijk een spits, Sankhon een middenvelder, Botaka een aanvaller, Troonbeeckx een middenvelder. maar je moet er dus wel iemand zetten? Wanneer Matsubara zou meevallen is het misschien mogelijk om Sankhon naar rechts te trekken, aangezien hij het daar niet onaardig gedaan heeft. Maar voorlopig zit je vast, want op links kan je ook niet verder... Garcia geblesseerd, Gliha weg (lees hopeloos mislukt zonder 1 minuut te spelen) en Acolatse in een 4-4-2 op de back is hetzelfde als Wolke. Voorlopig de beste keuze zou zijn om Botaka daar terug te zetten en achter de spits te kiezen voor Sousa of Ito denk ik dan.
2) Kostic wil spelen volgens het systeem van AA Gent, en hierbij gaat het door het midden. Dus ik weet ook niet of het niet gewoon geen opdracht is om niet naar voren te trekken op de back. Er lag nu al ongelofelijk veel ruimte in de rug, als de back dan ook nog es 50 meter hoger staat, ligt het helemaal open...

Botaka vind ik ook niet de man voor op de 10. Heeft de frivoliteit, maar haalt daar veel te weinig rendement. De acties en passing, het overzicht en de infiltratie die je van een 10 verwacht zijn er niet.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door miel »

Halenaar schreef: 01 feb 2020, 22:37 Dat ze nu in godsnaam Ito eens een basisplaats geven. Die was bij elke invalbeurt al dit seizoen zeer goed, onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelminuten krijgt.
Van een trainer die 6 op 6 haalde en Ito inbrengt voor iemand die slecht bezig was vind men dat onbegrijpelijk dat hij niet meer speelminuten krijgt .
Toen Brys , Ito en anderen steevast negeerde en bleef aanmodderen was dat precies minder onbegrijpelijk , terwijl zijn invalbeurten voornamelijk onder Brys zeer goed waren
Onbegrijpelijk hoe hypocriet men kan zijn
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Huh. Hoe komt je daar nu bij :lol: Je kan letterlijk een hele liturgie met klaagzang vinden over hoe Brys bepaalde spelers -waaronder Ito- niet liet opdraven. ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4183
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Elke kans om op Brys te schieten niet onbenut laten he.
Brys is afgedankt 25 november, ondertussen is het 3 februari.

Get over it;
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

In het systeem Kostic is Colombatto de belangrijkste speler, en de man in vorm was Colidio, in die optiek heeft Vanwijk zijn taktiek ook aangepast en schaduwspelers gezet op de twee Argentijnen.
Dat Botaka daar geen gebruik van maakt heeft te maken met zijn positioneel zwak actieradius, en Durkin zijn beperkte kwaliteiten.
Bovendien schoven onze twee backs niet genoeg in om enige opbouw te ondersteunen, mede door hun slappe rugdekking.
Bushiri en Mmae waren een schim van de wedstrijd in Moeskroen.
Suzuki en Colidio kan je beoordelen als die mannen genoeg bevoorraad worden, maar als je middenveld plat ligt.
Enfin in mijn ogen mag Stvv zich volop voorbereiden om fris PO2 aan te vatten.
Tijd om te experimenteren.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef: 03 feb 2020, 13:36 Elke kans om op Brys te schieten niet onbenut laten he.
Brys is afgedankt 25 november, ondertussen is het 3 februari.

Get over it;
25 november is toch nog vrij recent , tegenover de kansen die jij niet onbenut laat om te schieten , zelfs van jaren geleden
Heb ik in deze post op Brys geschoten ? dat maak jij er van ,

Zoals ik al zei , hoe hypocriet kan men zijn .
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

miel schreef: 03 feb 2020, 12:40
Halenaar schreef: 01 feb 2020, 22:37 Dat ze nu in godsnaam Ito eens een basisplaats geven. Die was bij elke invalbeurt al dit seizoen zeer goed, onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelminuten krijgt.
Van een trainer die 6 op 6 haalde en Ito inbrengt voor iemand die slecht bezig was vind men dat onbegrijpelijk dat hij niet meer speelminuten krijgt .
Toen Brys , Ito en anderen steevast negeerde en bleef aanmodderen was dat precies minder onbegrijpelijk , terwijl zijn invalbeurten voornamelijk onder Brys zeer goed waren
Onbegrijpelijk hoe hypocriet men kan zijn
Dat ze nu in godsnaam eens die Botaka en De Bruyn op de bank zwieren voor de rest van het seizoen . Wie heeft daar de ballen voor . Al een heel seizoen lang werken die gasten een paar duizend man op de zenuwen en het is nu echt wel genoeg geweest met die kerels hun gesmodder. :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Ik meende zaterdag te zien dat na de vervanging van Botaka de kapiteinsband werd overhandigd aan Mmaee. Say no more, van de een armoei in de ander.

En dan was het volgens sommigen nog een uitstekende mercato ...

12 maanden sportieve achteruitgang las ik hierboven ergens, zo is het inderdaad. De negatieve spiraal gaat hard, de Japanners gaan de volgende mercato heel stevig mogen inzetten of we bereiken een nieuw record aan lege tribunes op Stayen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 24: KV Oostende— STVV (Za 01/02 20.00 uur.)

Bericht door Vouch »

Bartman schreef: 03 feb 2020, 18:29 Ik meende zaterdag te zien dat na de vervanging van Botaka de kapiteinsband werd overhandigd aan Mmaee. Say no more, van de een armoei in de ander.

En dan was het volgens sommigen nog een uitstekende mercato ...

12 maanden sportieve achteruitgang las ik hierboven ergens, zo is het inderdaad. De negatieve spiraal gaat hard, de Japanners gaan de volgende mercato heel stevig mogen inzetten of we bereiken een nieuw record aan lege tribunes op Stayen.
Het zou onbegrijpelijk zijn.
Plaats reactie