Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

STVV en Eupen speelden verleden seizoen 2-2 gelijk.
Eupen kwam het eerste op voorsprong, 0-1 Lazare mikte de bal van dichtbij onder Pirard door. De assist kwam van Schouterden.
Sylla scoorde op aangeven van Kamada! Verboomen luisterde daarna nog enkele minuten naar de VAR maar het doelpunt telde.
STVV kwam erop en erover. Asamoah zag Botaka vrij staan in de zestien. De aanvoerder bedankde met de 2-1!
De tussenstand werdt uiteindelijk nog 2-2. Het is Marreh die van dichtbij gelijkmaakte na een Eupense hoekschop.
Eupen heeft op speeldag 24 Cercle Brugge een nieuwe tik gegeven aan de Kerhweg 1-0 werdt het.
Wat kunnen we dit seizoen tegen de panda's na de nipte nederlaag aan de kust?
Kunnen we de 3 punten thuis houden, Gaan we het opnieuw op een gelijke spel eindigen of gaan de panda's met de punten lopen?
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Dat was een POII oefenmatch. De competitiematch werd 4-1 gewonnen. STVV speelde toen fantastisch. Ik heb echt genoten van die wedstrijd. Met als hoogtepunt assist en vluchtschot Desart/Boli.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Als Kostic absoluut met een ruit wil blijven spelen op het middenveld hoop ik dat hij het ook eens wil proberen met een andere bezetting.
Ik vind dat er nog steeds spelers zijn die nu niet in de ploeg staan terwijl er in de basis staan die minder zijn. (Durkin, Debruyn)
Asamoah is in mijn ogen iemand die altijd moet spelen. Daartegenover staat dat ik Durkin voetballend te weinig vind brengen. Zijn sterkte is zijn loopvermogen en op die manier druk zetten op de tegenstander, doet hij goed. Hij is nog jong, maar voetballend vind ik hem op deze positie (voorlopig?) te weinig. Terwijl ik ook nog maar weinig goede dingen zag van Botaka op de 10. Hij zou in mijn ogen beter renderen als rechtse punt. Dan kan hij weer wat meer zijn flank opzoeken en van daaruit naar binnen knijpen.

Dus ipv:
-----------Colombatto-------------
--Durkin---------------Debruyn--
-------------Botaka--------------

zou ik graag eens een variant zien:
-----------Asamoah------------
--Botaka-------------Colombatto--
------------Ito of Sousa-------

Ik denk dat je dan meer voetballend vermogen, creativiteit en balvastheid hebt in de ruit.
Colombatto als 8 die Asamoah op de 6 wat kan bijstaan, maar ook aanvallend iets meer kan brengen. Ik zie hem liever iets hoger zodat hij vaker in positie komt om de laatste pass te geven en ook in schietpositie te komen. Met Malinovski als voorbeeld.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door Roman »

STimVV schreef: 04 feb 2020, 15:41 Als Kostic absoluut met een ruit wil blijven spelen op het middenveld hoop ik dat hij het ook eens wil proberen met een andere bezetting.
Ik vind dat er nog steeds spelers zijn die nu niet in de ploeg staan terwijl er in de basis staan die minder zijn. (Durkin, Debruyn)
Asamoah is in mijn ogen iemand die altijd moet spelen. Daartegenover staat dat ik Durkin voetballend te weinig vind brengen. Zijn sterkte is zijn loopvermogen en op die manier druk zetten op de tegenstander, doet hij goed. Hij is nog jong, maar voetballend vind ik hem op deze positie (voorlopig?) te weinig. Terwijl ik ook nog maar weinig goede dingen zag van Botaka op de 10. Hij zou in mijn ogen beter renderen als rechtse punt. Dan kan hij weer wat meer zijn flank opzoeken en van daaruit naar binnen knijpen.

Dus ipv:
-----------Colombatto-------------
--Durkin---------------Debruyn--
-------------Botaka--------------

zou ik graag eens een variant zien:
-----------Asamoah------------
--Botaka-------------Colombatto--
------------Ito of Sousa-------

Ik denk dat je dan meer voetballend vermogen, creativiteit en balvastheid hebt in de ruit.
Colombatto als 8 die Asamoah op de 6 wat kan bijstaan, maar ook aanvallend iets meer kan brengen. Ik zie hem liever iets hoger zodat hij vaker in positie komt om de laatste pass te geven en ook in schietpositie te komen. Met Malinovski als voorbeeld.
Akkoord wat betreft Assamoah, akkoord om Colombatto wat hoger te laten spelen (ben zeker dat hij daar de kwaliteiten voor heeft) en eveneens akkoord om Ito of Sousa op de 10 te zetten (eventueel Lee daar ook eens testen nu het kan) maar waarom altijd een plaats zoeken voor Botaka ??? Zijn fantasietjes en achteruit spelen brengen zelden iets op en verdedigend een complete nul. Ik zou Durkin daar nog even laten staan, zijn loopvermogen kan zeer nuttig zijn als Colombatto iets hoger gepositioneerd staat. Eén van die twee zal altijd steun moeten geven aan Assamoah want anders komt de verdediging te zwaar onder druk en dat zie ik Botaka helemaal niet doen !
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Volgens de site voetbalbelgie is de werkvergunning van Buya Turay nog steeds niet in orde :gek: . Hoe is dat in godsnaam mogelijk :roll: Waarom zijn de nieuwe aanwinsten zoals die Krmencik van Brugge en die Pjacca van Anderlecht direkt inzetbaar 2 dagen nadat ze hier aankomen en een speler die godverdomme al 2 jaar eigendom IS !! van een club dat niet . Is dit dan te wijten aan het amateurisme hier bij STVV of aan wat eigenlijk.Hij zou ook nog een trainingsachterstand hebben en die zever ben ik ook moe gehoord. Ze hebben godverdomme niks anders te doen dan te trainen :devil:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

STVV kan niet meer doen dan de benodigde documenten zo snel mogelijk naar Brussel sturen en wachten tot die mensen daar een beslissing nemen.

Ik weet dat het zeer verleidelijk is om het bestuur amateurisme te verwijten, ik weet dat dat een automatische reflex is geworden van velen, maar in deze is het dat dus niet.

Pjaca, Krmencik en consoorten zijn "EU-spelers", dat zal het verschil wel zijn.

Buya en Ko trainen nog niet mee omdat een trainer in het verleden (wiens naam ik niet noem, het is wel duidelijk ondertussen) eiste dat Buya meetrainde, hoewel zijn werkvergunning niet in orde was. Zo gezegd, zo gedaan: Buya traint mee, STVV krijgt een boete omdat ze een speler laat meetrainen zonder enige vergunning.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef: 05 feb 2020, 11:31 STVV kan niet meer doen dan de benodigde documenten zo snel mogelijk naar Brussel sturen en wachten tot die mensen daar een beslissing nemen.

Ik weet dat het zeer verleidelijk is om het bestuur amateurisme te verwijten, ik weet dat dat een automatische reflex is geworden van velen, maar in deze is het dat dus niet.

Pjaca, Krmencik en consoorten zijn "EU-spelers", dat zal het verschil wel zijn.

Buya en Ko trainen nog niet mee omdat een trainer in het verleden (wiens naam ik niet noem, het is wel duidelijk ondertussen) eiste dat Buya meetrainde, hoewel zijn werkvergunning niet in orde was. Zo gezegd, zo gedaan: Buya traint mee, STVV krijgt een boete omdat ze een speler laat meetrainen zonder enige vergunning.
En wiens verantwoordelijkheid is dat die vergunning niet in orde is (ook in het verleden) ? Toch STVV ?!
Hoe kan jij nu weten dat STVV hierin geen schuld treft ?
Als je in Brussel de juiste documenten voorlegt, is er geen enkel probleem.

Het is de verantwoordelijkheid van de club om die dingen goed op te volgen, zorgen dat de juiste documenten zo snel mogelijk arriveren en dat niet te laten aanslepen. De club weet toch al lang dat Buya zal terugkeren - de eerste artikels over het ontbreken van die werkvergunning waren er al in de 2e week van januari. We zijn nu een maand verder - sorry maar dan heeft het niks met de bond te maken
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Henri is de man schreef: 05 feb 2020, 12:41
Het is de verantwoordelijkheid van de club om die dingen goed op te volgen, zorgen dat de juiste documenten zo snel mogelijk arriveren en dat niet te laten aanslepen. De club weet toch al lang dat Buya zal terugkeren - de eerste artikels over het ontbreken van die werkvergunning waren er al in de 2e week van januari. We zijn nu een maand verder - sorry maar dan heeft het niks met de bond te maken
Voor stvv-fan is het bestuur onfeilbaar he en bijgevolg alles de schuld van de vorige trainer.

Transfermarkt in China is nog open he.
Zal daar wel iets mee te maken hebben, anders begrijp ik het ook niet.
Want als ze echt van zin zijn om hem hier te houden en ook te gebruiken, hebben ze zich nu toch wel stevig in de voet geschoten.
Nu ga je hem pas ten vroegste PO2 kunnen gebruiken en dat allemaal gaat zijn marktwaarde niet ten goede komen.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 05 feb 2020, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

STVV-fan schreef: 05 feb 2020, 11:31 STVV kan niet meer doen dan de benodigde documenten zo snel mogelijk naar Brussel sturen en wachten tot die mensen daar een beslissing nemen.

Ik weet dat het zeer verleidelijk is om het bestuur amateurisme te verwijten, ik weet dat dat een automatische reflex is geworden van velen, maar in deze is het dat dus niet.

Pjaca, Krmencik en consoorten zijn "EU-spelers", dat zal het verschil wel zijn.

Buya en Ko trainen nog niet mee omdat een trainer in het verleden (wiens naam ik niet noem, het is wel duidelijk ondertussen) eiste dat Buya meetrainde, hoewel zijn werkvergunning niet in orde was. Zo gezegd, zo gedaan: Buya traint mee, STVV krijgt een boete omdat ze een speler laat meetrainen zonder enige vergunning.
Och mennekke toch hier is het altijd iets en hebben ze altijd vanalles voor wat een andere club niet heeft . Het zijn een bende smodderraars punt aan de lijn . :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Sorry, ik was even vergeten dat ons niet-Belgisch, ambitieloos kutbestuur de schuld is van alles.

Ik was ook even vergeten dat het forum overloopt van experts op het vlak van de procedure met betrekking tot het aanvragen van werkvergunningen in sportgerelateerde beroepen, dus dat jullie met 100% zekerheid kunnen zeggen welke dan wel de juiste documenten zijn en wanneer je waar deze documenten moet neerleggen.

Ow wacht,....
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Is er ook maar één iemand van de posters hierboven die op de hoogte is van het hoe en wat in het dossier van Buya Turay?
A loyal football fan only supports the shirt...
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Dreke schreef: 05 feb 2020, 13:39 Is er ook maar één iemand van de posters hierboven die op de hoogte is van het hoe en wat in het dossier van Buya Turay?
Het enige dat we met zekerheid weten is dat de laatste competitiewedstrijd van Djurgardens (en Buya) gespeeld werd op 2 november.
Dat is meer dan 3 maanden geleden.
3 maanden betaald verlof.
Van mij hoeft'm niet terug te komen. Motivatie om voor STVV te spelen: 0,0
Die krijg je dus ook niet meer in vorm na pakweg 3 weken trainen met de groep.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

STimVV schreef:
Dreke schreef: 05 feb 2020, 13:39 Is er ook maar één iemand van de posters hierboven die op de hoogte is van het hoe en wat in het dossier van Buya Turay?
Het enige dat we met zekerheid weten is dat de laatste competitiewedstrijd van Djurgardens (en Buya) gespeeld werd op 2 november.
Dat is meer dan 3 maanden geleden.
3 maanden betaald verlof.
Van mij hoeft'm niet terug te komen. Motivatie om voor STVV te spelen: 0,0
Die krijg je dus ook niet meer in vorm na pakweg 3 weken trainen met de groep.
Zo denk ik er ook over
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Het is toch opvallend dat wij onze spelers niet speelgerechtigd krijgen, n.b. spelers die in het geval Buya al 3 maanden “terug” zijn. Het is ook niet de eerste keer dat het probleem zich stelt. Vorig jaar raakte Kinoshita ook niet meteen speelgerechtigd. Moffi (Kortrijk) en Niangbo (Gent), nochtans ook geen EU burgers, konden daarentegen wel meteen mee doen voor hun club.
Ge kunt ene keer “pech” hebben, maar twee winters op rij geloof ik niet. Niet als het op een ander klaarblijkelijk wel kan. Misschien toch maar eens naar uw administratie kijken?

Enfin, straks is het de moeite niet meer en is Bushiri al terug weg eer de anderen hebben mogen meedoen. Ze hadden misschien beter nog wat gewacht om Gliha zijn contract te ontbinden.Gelukkig hebben we vooraan Nazon nog. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 25: STVV - KAS Eupen(Za 08/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Jacques schreef: 05 feb 2020, 17:34 Het is toch opvallend dat wij onze spelers niet speelgerechtigd krijgen, n.b. spelers die in het geval Buya al 3 maanden “terug” zijn. Het is ook niet de eerste keer dat het probleem zich stelt. Vorig jaar raakte Kinoshita ook niet meteen speelgerechtigd. Moffi (Kortrijk) en Niangbo (Gent), nochtans ook geen EU burgers, konden daarentegen wel meteen mee doen voor hun club.
Ge kunt ene keer “pech” hebben, maar twee winters op rij geloof ik niet. Niet als het op een ander klaarblijkelijk wel kan. Misschien toch maar eens naar uw administratie kijken?

Enfin, straks is het de moeite niet meer en is Bushiri al terug weg eer de anderen hebben mogen meedoen. Ze hadden misschien beter nog wat gewacht om Gliha zijn contract te ontbinden.Gelukkig hebben we vooraan Nazon nog. :mrgreen:
Voila , hier is alles mee gezegd . Dat bedoel ik nu ook se. Hier is alles altijd moeilijker dan op een ander , dus aan wie zou het dan liggen.Het zijn hier gewoonweg kiekens die de administratie voor hun rekening nemen ik kan daar geen andere verklaring voor vinden .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie