Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door metser »

Aan alle toekomstige trainers, analisten en clubbestuurders hier aanwezig, je moet de feiten bekijken zoals ze zijn! Met deze kern haal je onverwacht en soms met een beetje geluk de nodige punten om erin te blijven! De naakte feiten zijn dat je in de onderlinge confrontaties bijna geen resultaat haalt! De logica zegt dan dat je een kandidaat daler bent ! Al een geluk dat cercle niet efficiënt afwerkt of je gaat compleet met de billen bloot . Halfweg nul twee, drie zou niet overdreven geweest zijn . En jij....op de ganse match 1 onnozel kansje. En dan het interview in sport late nicht, daar zakt mijn broek vanaf. Ze speelde nog voor PO1, ik zou mij schamen om dat publiekelijk te verkondigen. Vanaf nu de ploeg grondig door mekaar schudden zodat je de ballast in het tussenseizoen in de vuilbak kan verpatsen ( en dat gaat eengrote hoeveelheid zijn)en vervangen door waardig materiaal!
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

metser schreef: 16 feb 2020, 09:11 Aan alle toekomstige trainers, analisten en clubbestuurders hier aanwezig, je moet de feiten bekijken zoals ze zijn! Met deze kern haal je onverwacht en soms met een beetje geluk de nodige punten om erin te blijven! De naakte feiten zijn dat je in de onderlinge confrontaties bijna geen resultaat haalt! De logica zegt dan dat je een kandidaat daler bent !
Dit klopt helemaal niet. De naakte feiten zeggen dat we meer matchen gewonnen hebben dan 6 andere clubs. Dat we 15 punten boven de degradatie staan, dat we dit seizoen nooit in de problemen zijn gekomen. Een middenmotor zijn we. Niet meer, niet minder. Als de logica zegt dat we een kandidaat daler zijn, wat zijn Cercle, Waasland en Oostende dan?

De reacties hier zijn voorspelbaar. Van euforie, naar depressie, weer naar euforie, weer naar depressie. En zo blijven we bezig. Nuance bestaat niet. Net politiekers...
A loyal football fan only supports the shirt...
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door wiekes »

Ik denk dat ze gisteren goed verdiend hebben, dat kan je nu geen voetbal meer noemen maar pottekesstamp , 11 spelers precies nog nooit samen gespeeld , als ze geen ruimte krijgen kunnen ze het niet , en de ploeg die wou winnen is ook gewonnen maar goed ook , voor mij houd het op voor dit sezoen misschien tot volgend sezoen Amen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

En dan zich maar blijven afvragen waarom er zo weinig volk op de tribunes zit .......wel die reden hebben we gisteren nogmaals gezien.Deze ploeg kan geen 2 weken na mekaar iets deftigs op de mat leggen . Dus als je de week voordien een goede wedstrijd van STVV gezien hebt , dan weet je dat je de week erna beter thuisblijft of ene creme gaat eten met uw vrouw of uw lief. :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Johan »

Ik vraag me af wat ze zien in deze platte Suzuki, is dat die grote vedette .Armzalig.
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Brol »

Arm STVV, ZO krijgen de vele afwezigen weer groot gelijk en geloof me dit gaat nog lang duren .
Bestuur misschien eens best naar de kwaliteiten v d spelers kijken en zich realizeren dat stvv in 1ste klasse "voetbalt".
Is er dan zo weinig talent bij de beloften welke de huidige kernspelers kunnen vervangen.
Heb gisteren nog eens naar de wedstrijd op tv gekeken en zag een zwak Cercle en een heeeel zwak stvv als ik spelers als Colombatto ,Durkin en andere Susukis zie ronddwalen dan.... :mad: :mad:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Exponent van zwak STVV :
- Mmaee die met een zoveelste blunder aan de basis ligt van de tegengoal. Niet te begrijpen dat Kostic start met Mmaee - Konaté als je Tex en Rocky op de bank hebt zitten. Blunder van de coach.
- Durkin. Ik heb hem nu toch al een aantal matchen zien spelen, en begrijp minder en minder waarom men hier zo een transfersom voor over had.
- Suzuki. Idem, heeft me nog geen enkele keer kunnen overtuigen. Het niveau van de Aziatische Champions League moet toch wel erg bedroevend zijn.
- Botaka. Voor de derde keer op rij voortijdig naar de kant gehaald. Voor de derde keer op rij terecht.

Steppe en Colidio waren wel op niveau. Nagenoeg elke gevaarlijke actie startte bij Colidio. Hoe Brys hem maanden aan een stuk genegeerd heeft is toch wel hallucinant. Zonder Steppe was de wedstrijd voor de rust al beslecht in ons nadeel. Hij staat er, geen enkele discussie over wie de voorkeur moet krijgen in doel.

De Smet, De Bruyn, Konate, Sankhon en Colombatto : voldoende, maar ook niet meer dan dat. De Bruyn haalt toch een beter niveau dan onder Brys, systeem van Kostic ligt hem duidelijk beter.

De invalbeurt van Ito en Sousa was te kort, al viel het op dat Sousa gretig inviel (soms wat egoïstisch) en Ito gewoon niks klaar kreeg.

Wat ik niet begrijp is dat bij een 0-1 stand en na de dubbele wissel (Ito en Sousa) er slechts 1 STVV speler aan het opwarmen was met nog een halfuur te spelen. Nog vreemder vind ik dat die speler een verdediger was (Rocky) en dat de aanvallende speler (Lee) gewoon op de bank bleef zitten.

Kostic heeft geen punten gescoord gisteren.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Krisaias »

Bartman schreef: 16 feb 2020, 11:06
Durkin. Ik heb hem nu toch al een aantal matchen zien spelen, en begrijp minder en minder waarom men hier zo een transfersom voor over had.
Geen transfersom betaald voor Durkin. Is gehuurd, maar ik zou nu ook niet meteen de optie lichten (zou volgens de Washington Post bijna 2 miljoen zijn en 20% op de doorverkoop)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Op het einde van het seizoen gebeuren soms rare dingen. Misschien is de zwakke wedstrijd van STVV daar wel de oorzaak van. Ik heb gelukkig niet kunnen kijken en zag enkel de samenvatting.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Een sterke ploeg heeft een sterke bank. Hier is momenteel de bank sterker dan wat op het veld staat op enkele uitzonderingen na.
Maee, Konaté, Durkin, Souza, Debruyn, Suzuki brengen te weinig. Colidio loopt goed en juist, strooit met assists maar scoort zelf te weinig.
Inderdaad, waarom Bushiri opbrengen en geen Lee ? Hij had ons op rechts toch van dienst kunnen zijn. Laat Tex en Garcia gewoon een helft meespelen met de beloften en drop ze terug in de kern samen met Bushiri en Matsubara, zet Sankhon een rij vooruit samen met Colombatto en Asamoah en drop Lee op de 10. Turay op de bank laten starten en als Colidio of Suzuki minder zijn wissel je ze met Turay.
Bank : Herbots, Janssens, Turay, Maee, Ito, Desmet, Debruyn, Botaka. Konate valt voor mij af.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Crazy Horse »

Crazy Horse lost hope.
Zakelijk boert STVV goed, al de rest is een zootje.
Painful.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door KNRI »

niet overdrijven.
We draaien opnieuw een zorgeloos seizoen! Velen zijn precies al vergeten dat we hier vroeger geld voor gegeven zouden hebben.
Het kan uiteraard beter. Maar dat geld voor alle ploegen vanaf de zesde plaats...
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Crazy Horse »

Ik druk me nog zacht uit.

Want zelfs zakelijk is dit niet vol te houden op de lange termijn.
Een voetbalclub is geen jackpot.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Branson »

Ik voelde in mijne kleine teen al voor het weekend dat het zo een match ging zijn met die afloop.
Als je de ingesteldheid ziet van de spelers denk ik dat het van niet mogen is.
Mooie gemakkelijke kansen worden ver van de goal geschoten, en anders proberen we iets buitengewoons en als het dan wel lukt is het "per ongeluk".
De rest, een goal maken moest cercle maar doen...
En goed aan verdienen?
Dat kost u niks met een "kansenkontrakt"
Stel dat cercle, Oostende en/of w-b in de pl2 zitten (2ervan), en in uw poule, mag je van hun 2x winnen (zij zijn blij met in 1a te zijn volgend jaar), dan heb je al heel wat punten, en de rest moet je zelf maar doen....
Dus deze competitieformule is niet ok om dat tegen te gaan.
Sorry dat men zo kan denken, maar soms stinkt het hè
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door omeloe »

Branson schreef: 16 feb 2020, 13:37 Ik voelde in mijne kleine teen al voor het weekend dat het zo een match ging zijn met die afloop.
Als je de ingesteldheid ziet van de spelers denk ik dat het van niet mogen is.
Mooie gemakkelijke kansen worden ver van de goal geschoten, en anders proberen we iets buitengewoons en als het dan wel lukt is het "per ongeluk".
De rest, een goal maken moest cercle maar doen...
En goed aan verdienen?
Dat kost u niks met een "kansenkontrakt"
Stel dat cercle, Oostende en/of w-b in de pl2 zitten (2ervan), en in uw poule, mag je van hun 2x winnen (zij zijn blij met in 1a te zijn volgend jaar), dan heb je al heel wat punten, en de rest moet je zelf maar doen....
Dus deze competitieformule is niet ok om dat tegen te gaan.
Sorry dat men zo kan denken, maar soms stinkt het hè
Ik denk ook dat de match gefixt was , want zo slecht als gisteren is STVV niet . Onze Japanse eigenaars waren onder de indruk van de Brugse argumenten . :cool: Ik vind dat er een onderzoek moet komen !
Plaats reactie