Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Brusselmans schreef: 16 feb 2020, 22:11
Brusselmans schreef: 13 feb 2020, 00:29 In mijn ideale wereld ...
Genk verliest de uitgestelde match op Antwerp (da kan) ...
Genk verliest thuis van Standard (da kan)...
Mechelen en Anderlecht spelen gelijk (da kan), of laat Anderlecht maar winnen, er is nog de laatste match ...
Waregem verliest van Moeskroen (da kan) ...

Allemaal een goei rammeling krijgen, en wij veel goaltjes maken (doelsaldo) ...

Dan ...
staan wij op 2 punten van PO1 !
:grappig:

:onfire: :onfire: :onfire:
Op het puntje van Genk in Antwerpen na was dit dus het perfecte weekend !!!!!!!
Maja, ze moeten het zelf naar de kloten gooien, en hoe !!!!!
Moeskroen en Kortrijk steken u zelfs nog voorbij, terwijl je Anderlecht en Waregem (met een onzichtbare Vossen) had kunnen voorbijsteken naar plaats 8 ipv nu 12.
Ze hadden op 3 punten van Genk kunnen staan, de ezels !!!

2 Spelers die me M A T E L O O S blijven irriteren !!!! Mmae en Botaka !!!! Hunne air, de jannerij zeikt er van af !!!!
Zijn dan nog eens de 2 kapiteins van de ploeg ook nog !!!!
ONBEGRIJPELIJK !!!!

Geen tijd meer aan verspillen, per direkt naar de tribune en weg ermee deze zomer !!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me gisteren ook mateloos geergerd heb in het stadion aan Suzuki. Doet ook een ganse match niks dan blazen en reclameren maar presteert weinig tot niks. Buya mag gerust indien fit zijn plaats eens krijgen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Het geslof van Botaka bij zijn vervanging was toch zowat het hoogtepunt. In plaats van die band zo snel mogelijk af te geven, nee eerst nog een koffietje drinken bij Mmaee. Op basis van wat die laatste kapitein zou mogen zijn is mij een groot raadsel...

Suzuki liep zich in de eerste helft wel behoorlijk vrij en probeerde wel een aanspeelpunt te zijn. Hij heeft wel bepaalde kwaliteiten maar het komt er te weinig uit. Hij blinkt ook nergens in uit. Hij is niet razendsnel, geen targetspits, een degelijke maar geen geweldige techniek, kaatst soms zeer zuiver maar vaak ook niet... In een goede dag valt het dubbeltje naar de goede kant, maar van een topaankoop verwachten we misschien wel terecht meer.

Al bij al is het zeer moeilijk om de prestaties na de winterstop naar waarde te schatten. Tegen de enige twee ploegen bij wie er nog wat op het spel stond, verlies je. Tegen de ploegen waarvoor er niets meer op het spel stond, win je dan weer wel. Maar het is dan weer te streng om te zeggen dat dit de enige factor is die speelt.

Doodzonde natuurlijk dat je deze wedstrijd niet wint. Al was het maar om, gezien de andere resultaten, het gevoel te hebben dat je nog mee kan strijden voor PO1. Maar daarvoor missen we echt wel behoorlijk wat kwaliteit.

Anderzijds lijkt niemand die zesde plaats echt te willen of te verdienen...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Tja Suzuki, ik vind ook dat die te weinig brengt, zeker om 3M gekost te hebben.
Zoal eerder gezegd blinkt nergens in uit, zijn grootste troef zou zijn torinstinct moeten zijn, maar zelfs daar is zo goed als niks van te merken.
Kreeg tegen Cercle, met nog steeds 0-0 op het scorebord, ook weer een kans waar hij alleen op de keeper mag afgaan en legt de bal dan weer naast.
Op Oostende ook een binnenlegger in het zijnet en zo zijn er nog zoveel matchen, met als exponent die uitmatch op Kortrijk waar hij een panklare kans of 4 niet weet af te werken.

Het kan een verhaal zoals Sidibe zijn en dat hij nog een aanpassingsperiode nodig heeft omdat hij voorheen voetbal in een andere competitie en continent speelde.
Hopelijk is het geen verhaal zoals Ivan Bosnjak. Speelde ook geweldig bij Genk, zelfs kroatisch international, maar een zware blessure strooide roet in het eten.
Na die blessure heeft die nooit meer het niveau van voorheen gehaald.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

smol schreef: 16 feb 2020, 22:28
Brusselmans schreef: 16 feb 2020, 22:11
Brusselmans schreef: 13 feb 2020, 00:29 In mijn ideale wereld ...
Genk verliest de uitgestelde match op Antwerp (da kan) ...
Genk verliest thuis van Standard (da kan)...
Mechelen en Anderlecht spelen gelijk (da kan), of laat Anderlecht maar winnen, er is nog de laatste match ...
Waregem verliest van Moeskroen (da kan) ...

Allemaal een goei rammeling krijgen, en wij veel goaltjes maken (doelsaldo) ...

Dan ...
staan wij op 2 punten van PO1 !
:grappig:

:onfire: :onfire: :onfire:
Op het puntje van Genk in Antwerpen na was dit dus het perfecte weekend !!!!!!!
Maja, ze moeten het zelf naar de kloten gooien, en hoe !!!!!
Moeskroen en Kortrijk steken u zelfs nog voorbij, terwijl je Anderlecht en Waregem (met een onzichtbare Vossen) had kunnen voorbijsteken naar plaats 8 ipv nu 12.
Ze hadden op 3 punten van Genk kunnen staan, de ezels !!!

2 Spelers die me M A T E L O O S blijven irriteren !!!! Mmae en Botaka !!!! Hunne air, de jannerij zeikt er van af !!!!
Zijn dan nog eens de 2 kapiteins van de ploeg ook nog !!!!
ONBEGRIJPELIJK !!!!

Geen tijd meer aan verspillen, per direkt naar de tribune en weg ermee deze zomer !!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me gisteren ook mateloos geergerd heb in het stadion aan Suzuki. Doet ook een ganse match niks dan blazen en reclameren maar presteert weinig tot niks. Buya mag gerust indien fit zijn plaats eens krijgen.
Buya die mag in Zweden topschutter geworden zijn maar ik ben na eerste passage hier op Stayen er nu al zeker van dat dit NIKS gaat worden. Mark my words ! Idem Suzuki, grote air maar o zo weinig laten zien. Als men op Stayen volgend seizoen rekent op die 2 voor de spits dan wordt het nog eenlang seizoen. Wat Botaka betreft, zie je onmiddellijk of die in vorm zit of niet, zaterdag na 2 keer aan de bal te zijn geweest wist ik dit wordt niks...om hem daarom af te schieten en in de tribune te zetten dat is m.i. een brug te ver. Blijft technisch één van onze betere spelers.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Botaka werd al de 3e keer op het uur gewisseld. Hij was bijgevolg zeer ontgoocheld. Ik vond zijn wissel zeker vorige week niet nodig na zijn uitstekende partij (ja met 10 maar waren we in die 5 minuten al in de problemen gekomen, neen).
Zaterdag was dat misschien meer terecht hoewel hij toch een aantal goede acties had vond ik. Ik vind hem groeien in zijn rol (iedereen krijgt hier een aanpassingsperiode, sommigen zelfs meer als een half jaar...)

Je moet toch durven zeggen dat je er buiten Steppe nog veel had kunnen afhalen want wie was er wel goed van de veldspelers ?

Konaté en Mmae. Ik vond Mmae nog degelijk starten eigenlijk . Zijn 2e helft was wat minder maar hem slachtofferen voor het doelpunt, dat is wel heel flauw. Konaté hoort voor mij niet thuis in de basis. Positioneel is het een ramp en hij liet zich meermaals aftroeven. Met Bushiri op de bank (al viel die wel heel slecht in) en Texeira (nog niet fit genoeg ?) mag Konaté er eigenlijk nooit instaan. Mmae heeft veel gespeeld dit seizoen en al bij al heeft die dat nog degelijk gedaan vind ik maar in principe ook geen basisspeler.

De Smet - tsja - ik vind dat die tekort komt. Sankhon kwam vooral in beeld op het einde van de wedstrijd met enkele goede acties / voorzetten.

Ik vond Colombatto ook vrij zwak eigenlijk (ajaj heilige boontjes). Teert op zijn werklust maar bracht te weinig. Ik denk dat hij zijn 5e geel pakte en een weekje rust kan hij wel gebruiken.

De Bruyn had enkele goede acties maar ook te weinig. Hij begint wel meer en meer een constante te krijgen in zijn prestaties en laat zijn "gedoe" wat achterwege.

Durkin. Het is mij een raadsel wat die op de rechterkant doet. Ik snap dat Kostic met 4 centrale middenvelders wil spelen maar Durkin past voor mij echt niet aan de zijkant. Anderzijds, hij is nog maar 19 jaar.

Colidio kwam niet in het stuk voor de eerste 30' - alles mislukte. Daarna wel enkele keren goed in de diepte maar ook niet het niveau van eerdere wedstrijden.

Suzuki - moeilijk geval. Hopen dat die volgend jaar een stap voorwaarts kan zetten want anders is dat toch een mislukte transfer (gezien zijn transfersom)
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

De ene week klaar voor PO1, de andere week voor 1B, toch volgens dit forum. :) De prestaties van de ploeg zijn wispelturig, niks nieuws onder de zon, maar het is ook niet zo dat extreem veel slechter was dan tegen Eupen of Moeskroen. De ruimte die je tegen hen kreeg, krijg je echter niet tegen een ploeg die speelt voor eigen lijfsbehoud. Tegen ploegen die met veel mentaliteit spelen, maar tevens tactisch op ons ingesteld zijn, heeft deze ploeg het gewoon lastig. Dat is niet de eerste keer dit seizoen. Lastig door een gebrek aan stabiliteit in de individuele prestaties, maar ook allround creativiteit. Bij afwezigheid van Asamoah, moet het uitsluitend van Botaka en De Bruyn komen. Dat Kostic uitgerekend de twee aanvallende/creatieve middenvelders wisselde, was illustratief. Dat hun vervangers er even weinig of nog minder van bakten, was zorgwekkend. In de analyse van Gunther Schoofs in hbvl stond het perfect verwoordt: ze lopen te vaak als kippen zonder kop rond, wars van afspraken, looplijnen en systemen en maken het op die manier nog moeilijker voor hun ploegmaats. Op het eind probeert Kostic het dan nog te forceren door te wisselen naar een driemansdefensie, maar dat bracht ook geen zoden aan de dijk. De scheids deed ook zijn duit in het zaakje. Hij wou duidelijk niet degene zijn die Cercle het nekschot gaf. Tel dat allemaal bij elkaar op en je hebt een een vervelende wedstrijd die bovendien in een tochtgat afgewerkt werd. Voor sfeer en gezelligheid geef ik niet al te veel, voor de kwaliteit van het spel evenmin. Enfin, de laatste PO1 illusies mogen nu helemaal opgeborgen worden.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Dikke pluim wel voor de supporters van Cercle. Massaal meegekomen en met veel lawaai.
Van mij mogen ze erin blijven
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door zipke373 »

Henri is de man schreef: 17 feb 2020, 09:50 Dikke pluim wel voor de supporters van Cercle. Massaal meegekomen en met veel lawaai.
Van mij mogen ze erin blijven
https://sporza.be/nl/2020/02/10/cercle- ... s-tickets/

Ze moeten natuurlijk wel nog de verplaatsing willen maken....
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

zipke373 schreef: 17 feb 2020, 10:00
Henri is de man schreef: 17 feb 2020, 09:50 Dikke pluim wel voor de supporters van Cercle. Massaal meegekomen en met veel lawaai.
Van mij mogen ze erin blijven
https://sporza.be/nl/2020/02/10/cercle- ... s-tickets/

Ze moeten natuurlijk wel nog de verplaatsing willen maken....
Ah oke. Dat wist ik niet :mrgreen:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door ertee »

Henri is de man schreef: 17 feb 2020, 10:02
zipke373 schreef: 17 feb 2020, 10:00
Henri is de man schreef: 17 feb 2020, 09:50 Dikke pluim wel voor de supporters van Cercle. Massaal meegekomen en met veel lawaai.
Van mij mogen ze erin blijven
https://sporza.be/nl/2020/02/10/cercle- ... s-tickets/

Ze moeten natuurlijk wel nog de verplaatsing willen maken....
Ah oke. Dat wist ik niet :mrgreen:
En bij ons kan er nog geen Bring-A-Friend af in tijden dat er nog weinig op het spel staat. Vind dat systeem van huur betalen per toeschouwer sowieso nefast voor zo’n dingen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Brusselmans schreef: 16 feb 2020, 17:41
fruitboerke schreef: 16 feb 2020, 17:33 Doelman : Steppe

Achterlijn van rechts naar links: Sankhon / Texeira / Bushiri / Garcia

Centrale middenvelders : Colombatto / Asamoah

Flanken : Lee en Sousa

Aanvallers: Colidio / Suzuki

Bank : Matsubara , Durkin , Konaté , Mmae , Botaka , Turay en Schmid.

De rest mag gaan vissen :end:

Voila . Alstublieft beste Kostic en geen dank. Zo moeilijk is dat toch niet he.
Elke match met deze ploeg is 5 - 0 verliezen !
Toch niet . Als je het gebrek aan Belgen of voetbalbelgen bedoeld dan denk ik dat Mmae ,Bushiri , Steppe , Asamoah en Texeira Belg of voetbalbelg zijn dus mag het .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

ertee schreef: 17 feb 2020, 13:00
En bij ons kan er nog geen Bring-A-Friend af in tijden dat er nog weinig op het spel staat. Vind dat systeem van huur betalen per toeschouwer sowieso nefast voor zo’n dingen.
Denk niet dat dat een grote invloed heeft. Ipv van een Bring-A-Friend, kan je nu gewoon een "Bring-A-Friend for 2 euro" actie doen. Daar gaat niemand moeilijk over doen of het nu gratis is of 2 euro. En die 2 euro stort je dan door aan Roland.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

enerkey schreef: 17 feb 2020, 15:53
ertee schreef: 17 feb 2020, 13:00
En bij ons kan er nog geen Bring-A-Friend af in tijden dat er nog weinig op het spel staat. Vind dat systeem van huur betalen per toeschouwer sowieso nefast voor zo’n dingen.
Denk niet dat dat een grote invloed heeft. Ipv van een Bring-A-Friend, kan je nu gewoon een "Bring-A-Friend for 2 euro" actie doen. Daar gaat niemand moeilijk over doen of het nu gratis is of 2 euro. En die 2 euro stort je dan door aan Roland.
Ik denk niet dat dit ertee zijn punt is.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

lindoke schreef: 17 feb 2020, 16:20
enerkey schreef: 17 feb 2020, 15:53
ertee schreef: 17 feb 2020, 13:00
En bij ons kan er nog geen Bring-A-Friend af in tijden dat er nog weinig op het spel staat. Vind dat systeem van huur betalen per toeschouwer sowieso nefast voor zo’n dingen.
Denk niet dat dat een grote invloed heeft. Ipv van een Bring-A-Friend, kan je nu gewoon een "Bring-A-Friend for 2 euro" actie doen. Daar gaat niemand moeilijk over doen of het nu gratis is of 2 euro. En die 2 euro stort je dan door aan Roland.
Ik denk niet dat dit ertee zijn punt is.
Haja? Dan moet ik dringend mijn Nederlands of mijn 3 woorden Engels bijschaven. ;)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Kem geen vrienden !
En moest er toch een goede ziel zijn ... 2 euro voor de geldpier ... Never ever !!!
Plaats reactie