Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Vouch schreef: 14 feb 2020, 13:11 Laat die PO I maar zijn, moesten we er toch nog in geraken mogen ze Kostic (en Muskat?) een dikke premie betalen.
Brys heeft dit seizoen teveel willen bewijzen dat het bestuur heel slecht gewerkt had in de zomer. Teveel bezig met het cashen (misschien wel zijn laatste kans) van het goede werk van 2018-2019. Pas op, de zomermercato is inderdaad wat, laat ons zeggen, amateuristisch aangepakt. Maar ik denk nog steeds dat hij niet alles uit de groep gehaald heeft.
Daar bestaat ook geen correct antwoord op - waarschijnlijk heb je gelijk maar dat kunnen we onmogelijk weten.
Een speler die niet presteerde voor kerstmis en nu wel presteert kan ofwel bewust aan de kant gelaten zijn of het kan natuurlijk ook zijn dat hij voor kerstmis niet presteerde door omstandigheden (aanpassing aan speelstijl, club, stad, fysiek...). Andersom hetzelfde verhaal. En dan hebben we het nog niet over spelers die gewoon een mindere periode doormaken (vb. Asamoah).

Kamada werd hier vorig seizoen rond deze periode ook met de grond gelijk gemaakt - terwijl zijn kwaliteiten toch buiten kijf staan. Bezus begon pas onder De Roeck te presteren hier op Stayen (en hoe !). Spelers evolueren. Positief en negatief.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Dezelfde selectie als vorige week. Nog geen plaats voor Turay of Ko.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door miel »

Henri is de man schreef: 14 feb 2020, 13:38
Vouch schreef: 14 feb 2020, 13:11 Laat die PO I maar zijn, moesten we er toch nog in geraken mogen ze Kostic (en Muskat?) een dikke premie betalen.
Brys heeft dit seizoen teveel willen bewijzen dat het bestuur heel slecht gewerkt had in de zomer. Teveel bezig met het cashen (misschien wel zijn laatste kans) van het goede werk van 2018-2019. Pas op, de zomermercato is inderdaad wat, laat ons zeggen, amateuristisch aangepakt. Maar ik denk nog steeds dat hij niet alles uit de groep gehaald heeft.
Daar bestaat ook geen correct antwoord op - waarschijnlijk heb je gelijk maar dat kunnen we onmogelijk weten.
Een speler die niet presteerde voor kerstmis en nu wel presteert kan ofwel bewust aan de kant gelaten zijn of het kan natuurlijk ook zijn dat hij voor kerstmis niet presteerde door omstandigheden (aanpassing aan speelstijl, club, stad, fysiek...). Andersom hetzelfde verhaal. En dan hebben we het nog niet over spelers die gewoon een mindere periode doormaken (vb. Asamoah).

Kamada werd hier vorig seizoen rond deze periode ook met de grond gelijk gemaakt - terwijl zijn kwaliteiten toch buiten kijf staan. Bezus begon pas onder De Roeck te presteren hier op Stayen (en hoe !). Spelers evolueren. Positief en negatief.
Ik wil u best volgen in uw redenering ,
Maar waarom geld dat alleen voor Brys , en niet voor het bestuur ?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Nog geen Garcia en geen DeRidder in de kern. Wel nog altijd Janssens en Balongo.
Ook geen Buya en Ko. (Logisch, die zullen nog wel wat meer tijd nodig hebben)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Jack schreef: 13 feb 2020, 22:15
Dreke schreef:En de eerste die als (!) we zouden voorkomen begint te zingen dat het zo plezant is in tweede klas wordt van de tribune gekiept?
Dit!
Beschamend vind ik zoiets.
Ben nog niet vergeten hoe die van KVM deden toen wij afzakten.
Nog altijd de enige reden waarom ik KVM haat en elk jaar opnieuw hoop dat die club verdwijnt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

miel schreef: 14 feb 2020, 16:37
Henri is de man schreef: 14 feb 2020, 13:38
Vouch schreef: 14 feb 2020, 13:11 Laat die PO I maar zijn, moesten we er toch nog in geraken mogen ze Kostic (en Muskat?) een dikke premie betalen.
Brys heeft dit seizoen teveel willen bewijzen dat het bestuur heel slecht gewerkt had in de zomer. Teveel bezig met het cashen (misschien wel zijn laatste kans) van het goede werk van 2018-2019. Pas op, de zomermercato is inderdaad wat, laat ons zeggen, amateuristisch aangepakt. Maar ik denk nog steeds dat hij niet alles uit de groep gehaald heeft.
Daar bestaat ook geen correct antwoord op - waarschijnlijk heb je gelijk maar dat kunnen we onmogelijk weten.
Een speler die niet presteerde voor kerstmis en nu wel presteert kan ofwel bewust aan de kant gelaten zijn of het kan natuurlijk ook zijn dat hij voor kerstmis niet presteerde door omstandigheden (aanpassing aan speelstijl, club, stad, fysiek...). Andersom hetzelfde verhaal. En dan hebben we het nog niet over spelers die gewoon een mindere periode doormaken (vb. Asamoah).

Kamada werd hier vorig seizoen rond deze periode ook met de grond gelijk gemaakt - terwijl zijn kwaliteiten toch buiten kijf staan. Bezus begon pas onder De Roeck te presteren hier op Stayen (en hoe !). Spelers evolueren. Positief en negatief.
Ik wil u best volgen in uw redenering ,
Maar waarom geld dat alleen voor Brys , en niet voor het bestuur ?
Brys was koppig en deed zijn zin..
Als die mens hier 5 andere spelers had opgesteld en 3e laatste was geëindigd, was het voor sommige beter geweest dan tot op de laatste speeldag meespelen voor PO1..
Ik beoordeel Brys niet op wat er dit seizoen is gebeurd, die man had eind augustus zelfs geen 15 man op mee te trainen, de rest is geschiedenis..

Terug naar het nu,
PO1 zit er niet meer in denk ik.. Ik vind ook niet dat we PO1 verdienen trouwens.. Werken naar volgens seizoen toe en hopen dat er genoeg lessen getrokken zijn door het bestuur..
Ik verwacht morgen een veel moeilijker match dan tegen Eupen.. Cercle moet punten pakken en heeft enkele leuke spelers voor op ons kunstgras.. Ik hoop dan ook dat Cercle voor de 3 punten komt en niet gokt op een gelijkspel, dan wordt het voor ons ook nog een leuke open match..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: 14 feb 2020, 21:18 Nog altijd de enige reden waarom ik KVM haat en elk jaar opnieuw hoop dat die club verdwijnt..
En dat voor een club die haar ondergang cultiveert. Hoe stompzinnig kunt ge als bende zijn als ge "10.000 kakkers lachen met de zakkers" zingt terwijl er voor uwe neus "remember 2002-2003" hangt... Ze hadden hun verdiende straf moeten krijgen, dan stonden ze terug waar ze hoorden.
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

BoemBoem schreef: 14 feb 2020, 21:18
Jack schreef: 13 feb 2020, 22:15
Dreke schreef:En de eerste die als (!) we zouden voorkomen begint te zingen dat het zo plezant is in tweede klas wordt van de tribune gekiept?
Dit!
Beschamend vind ik zoiets.
Ben nog niet vergeten hoe die van KVM deden toen wij afzakten.
Nog altijd de enige reden waarom ik KVM haat en elk jaar opnieuw hoop dat die club verdwijnt..
Tja wij doen dat al jaar en dag met iedere zakker dus dan moeten we daar dan ook maar tegenkunnen als we zelf het respect niet kunnen opbrengen.
En ok velen waaronder ik doen daaraan niet aan mee, maar helaas ben je maar zo sterk als je zwakste schakel.
Waarschijnlijk hopen alle voorgaande zakkers dat wij verdwijnen. :)

Misschien is dat uit de tribune kieperen niet zo geen slecht gedacht ;)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef: 15 feb 2020, 10:56
BoemBoem schreef: 14 feb 2020, 21:18
Jack schreef: 13 feb 2020, 22:15
Dreke schreef:En de eerste die als (!) we zouden voorkomen begint te zingen dat het zo plezant is in tweede klas wordt van de tribune gekiept?
Dit!
Beschamend vind ik zoiets.
Ben nog niet vergeten hoe die van KVM deden toen wij afzakten.
Nog altijd de enige reden waarom ik KVM haat en elk jaar opnieuw hoop dat die club verdwijnt..
Tja wij doen dat al jaar en dag met iedere zakker dus dan moeten we daar dan ook maar tegenkunnen als we zelf het respect niet kunnen opbrengen.
En ok velen waaronder ik doen daaraan niet aan mee, maar helaas ben je maar zo sterk als je zwakste schakel.
Waarschijnlijk hopen alle voorgaande zakkers dat wij verdwijnen. :)

Misschien is dat uit de tribune kieperen niet zo geen slecht gedacht ;)
Goh ja, ik weet het ook wel.. Iedereen zal wel rare kronkels hebben zeker.. KVM en OHL zijn de 2 ploegen die van mij per direct mogen verdwijnen :D.. Vraag mij niet waarom, ik zou er geen fatsoenlijke uitleg kunnen aan geven vrees ik..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door zipke373 »

BoemBoem schreef: 14 feb 2020, 21:18
Jack schreef: 13 feb 2020, 22:15
Dreke schreef:En de eerste die als (!) we zouden voorkomen begint te zingen dat het zo plezant is in tweede klas wordt van de tribune gekiept?
Dit!
Beschamend vind ik zoiets.
Ben nog niet vergeten hoe die van KVM deden toen wij afzakten.
Nog altijd de enige reden waarom ik KVM haat en elk jaar opnieuw hoop dat die club verdwijnt..
"10.000 kakkers lachen met de zakkers " was het zeker...zit nog diep.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Eindelijk een trainer die Botaka en De Bruyn eraf haalt . En laat die twee nu aub voor de rest van het seizoen op de bank. :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Dirk »

Dat komt ervan als je Lee niet opstelt. Kostic buiten!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

fruitboerke schreef: 15 feb 2020, 21:25 Eindelijk een trainer die Botaka en De Bruyn eraf haalt . En laat die twee nu aub voor de rest van het seizoen op de bank. :rood:
Ja want het was pakken beter daarna...
Ito hoeft van mij de volgende 2 weken niet te veel speelkansen meer te krijgen. Als ge met die mentaliteit inkomt...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door FANFOREVER »

fruitboerke schreef: 15 feb 2020, 21:25 Eindelijk een trainer die Botaka en De Bruyn eraf haalt . En laat die twee nu aub voor de rest van het seizoen op de bank. :rood:
Die trainer heeft ze wel erop gezet he😂😂😂
:stvv:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 26: STVV - Cercle Brugge(Za 15/02 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Vandaag eindelijk begrepen waarom Ito zo weinig speelkansen kreeg van Brys. Volgende week Lee ?
Plaats reactie