Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef: 22 feb 2020, 11:34
Jacques schreef: 22 feb 2020, 10:34 Het lijkt me dat die match vooral diende om een aantal spelers minuten te laten maken. Zou daar verder geen conclusies aan verbinden.
Mochten we dan wel conclusies trekken als we 0-3 verloren zouden hebben?

Het valt toch op dat Lee in de oefenmatchen zijn kansen wel grijpt, maar vrijwel altijd gepasseerd wordt.

Nu speel je vier matchen voor den hond zijn 2 kloten, gebruik die 4 matchen om nog te zien hoe spelers als Lee, Ito, Jhonny Lucas (en heel misschien zelfs Nazon) het nog doen, zodat je enerzijds weet wat je aan hun zou kunnen hebben in PO II en anderzijds dat die spelers het gevoel hebben dat speelminuten in PO II eventueel ook nog kunnen, zodat die spelers zelf scherp blijven en de overige "certitudes" evenzeer scherp houden, zodat PO II geen walk of shame wordt, maar héél misschien nog iets mogelijk is.
Zijt ge weer daar met uwe Lee? :roll:
Het ging me over de opstelling in zijn geheel en wat je daaruit kan afleiden naar morgen toe: 11 spelers die vorige week niet speelden. Lijkt me duidelijk dat dit niet de ploeg zal zijn waar morgen mee gestart zal worden, ook niet als het 30-0 of 0-30 was geweest. Dit lijkt me zo'n oefenmatch zoals er onder Brys ook een vijftal tijdens het seizoen waren. Goed om bepaalde spelers wat matchritme te laten opdoen en voor de rest van generlei tel.

Hoe ge kunt concluderen of iemand al dan niet zijn kans grijpt in een match die ge niet gezien hebt, is me trouwens een raadsel. Ma soit, da’s ook niet de eerste keer.
Laatst gewijzigd door Jacques op 22 feb 2020, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Selectie: Matsubara er voor de eerste keer bij, ook Garcia en De Ridder zitten er terug bij.

Geen Buya, uiteraard :lol:
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Underdog »

Opvallend: De Bruyn en Janssens niet in kern. Dit seizoen toch respectievelijk 24 en 18 matchen al meegedaan
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Timme »

Elgromi schreef: 22 feb 2020, 09:34 Goal van Lee doet ronde op IG, speelde als 10 waarschijnlijk. Vraagt bal, krijgt bal geeft hem aan Garcia loopt diept en krijgt bal terug in zijn loop. Werkt goed af. Dikke pas van Garcia wel.
Edit staat op Garcia IG
Kan je dat hier delen? Geen IG hier ;)
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Underdog schreef: 22 feb 2020, 18:09 Opvallend: De Bruyn en Janssens niet in kern. Dit seizoen toch respectievelijk 24 en 18 matchen al meegedaan
Dat werd es tijd...
Zelfs op een kern van 21 spelers halen ze dit weekend dus de selectie niet. Als Mmaee bij de 3 afvallers zit dan zitten de 3 belgen die het niveau niet aankunnen eindelijk waar ze moeten zitten. Zijnde: eender waar maar niet bij de 18 van een ploeg in 1A die linker kolom wil spelen.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef: 22 feb 2020, 17:02
STVV-fan schreef: 22 feb 2020, 11:34
Jacques schreef: 22 feb 2020, 10:34 Het lijkt me dat die match vooral diende om een aantal spelers minuten te laten maken. Zou daar verder geen conclusies aan verbinden.
Mochten we dan wel conclusies trekken als we 0-3 verloren zouden hebben?

Het valt toch op dat Lee in de oefenmatchen zijn kansen wel grijpt, maar vrijwel altijd gepasseerd wordt.

Nu speel je vier matchen voor den hond zijn 2 kloten, gebruik die 4 matchen om nog te zien hoe spelers als Lee, Ito, Jhonny Lucas (en heel misschien zelfs Nazon) het nog doen, zodat je enerzijds weet wat je aan hun zou kunnen hebben in PO II en anderzijds dat die spelers het gevoel hebben dat speelminuten in PO II eventueel ook nog kunnen, zodat die spelers zelf scherp blijven en de overige "certitudes" evenzeer scherp houden, zodat PO II geen walk of shame wordt, maar héél misschien nog iets mogelijk is.
Zijt ge weer daar met uwe Lee? :roll:
Het ging me over de opstelling in zijn geheel en wat je daaruit kan afleiden naar morgen toe: 11 spelers die vorige week niet speelden. Lijkt me duidelijk dat dit niet de ploeg zal zijn waar morgen mee gestart zal worden, ook niet als het 30-0 of 0-30 was geweest. Dit lijkt me zo'n oefenmatch zoals er onder Brys ook een vijftal tijdens het seizoen waren. Goed om bepaalde spelers wat matchritme te laten opdoen en voor de rest van generlei tel.

Hoe ge kunt concluderen of iemand al dan niet zijn kans grijpt in een match die ge niet gezien hebt, is me trouwens een raadsel. Ma soit, da’s ook niet de eerste keer.
Hij is als fan van Towers wat in de war denk ik...I van see clearly now the rain is gone
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

3 ptn. Pakken morgen en we staan 8e
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

STimVV schreef: 22 feb 2020, 19:01
Underdog schreef: 22 feb 2020, 18:09 Opvallend: De Bruyn en Janssens niet in kern. Dit seizoen toch respectievelijk 24 en 18 matchen al meegedaan
Dat werd es tijd...
Zelfs op een kern van 21 spelers halen ze dit weekend dus de selectie niet. Als Mmaee bij de 3 afvallers zit dan zitten de 3 belgen die het niveau niet aankunnen eindelijk waar ze moeten zitten. Zijnde: eender waar maar niet bij de 18 van een ploeg in 1A die linker kolom wil spelen.
Niet akkoord. Maarja, De Bruyn is dan ook de nieuwe De Sart... Eén mindere match (vorige week) en al het voorgaande is weer gereset. Jammer

Ik vermoed dat er bij De Bruyn ziekte / blessure in het spel is. Het zou anders toch wel straf zijn dat hij ineens uit de kern valt na elke wedstrijd te hebben gestart
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Mmaee vond het weer nodig om een verhaal op IG te delen om half 3....'s nachts. Terwijl er vandaag een wedstrijd gepland staat.

Ongelooflijk toch dat totaal gebrek aan professionalisme bij sommige spelers in deze kern. Liever likes scoren op sociale media dan punten halen op het veld.

Een paar weken terug was een professionele basketbalspeler te gast in TVL sportcafé, en die klaagde de mentaliteit van bepaalde teamgenoten ook aan. Geen voldoende nachtrust, op stap gaan, slecht eten, training niet serieus nemen...wat zich ook weerspiegelt op het veld. Hij pleitte voor een grote schoonmaak in zijn eigen (!) kern.

Mag hier ook gebeuren deze zomer, want datzelfde gedrag zien we ook maar al teveel bij sommige spelers. Ander en beter.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef: 23 feb 2020, 15:11 Mmaee vond het weer nodig om een verhaal op IG te delen om half 3....'s nachts. Terwijl er vandaag een wedstrijd gepland staat.

Ongelooflijk toch dat totaal gebrek aan professionalisme bij sommige spelers in deze kern. Liever likes scoren op sociale media dan punten halen op het veld.
Maak ik hieruit op dat je hem volgt op Instagram? Want dan ben je deel van het probleem. Ze doen dat enkel omdat ze er een publiek voor hebben.

Niet dat ik hem wil verdedigen. Verre van zelfs. Maar stel dat hij om 3.00 uur in slaap ligt en om 11.00 uur fris opstaat. Wat is dan het probleem voor een match 9 uur later?
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Henri is de man schreef: 23 feb 2020, 14:27
STimVV schreef: 22 feb 2020, 19:01
Underdog schreef: 22 feb 2020, 18:09 Opvallend: De Bruyn en Janssens niet in kern. Dit seizoen toch respectievelijk 24 en 18 matchen al meegedaan
Dat werd es tijd...
Zelfs op een kern van 21 spelers halen ze dit weekend dus de selectie niet. Als Mmaee bij de 3 afvallers zit dan zitten de 3 belgen die het niveau niet aankunnen eindelijk waar ze moeten zitten. Zijnde: eender waar maar niet bij de 18 van een ploeg in 1A die linker kolom wil spelen.
Niet akkoord. Maarja, De Bruyn is dan ook de nieuwe De Sart... Eén mindere match (vorige week) en al het voorgaande is weer gereset. Jammer

Ik vermoed dat er bij De Bruyn ziekte / blessure in het spel is. Het zou anders toch wel straf zijn dat hij ineens uit de kern valt na elke wedstrijd te hebben gestart
Ik vrees dat De Bruyn toch wel meer matchen het niet goed heeft gedaan en u zelfs punten heeft gekost met zijn gezeik.

Net zoals met De Sart moet je vantijd De Bruyn eens op de bank zetten.
Of dit nu met opzet is, of omdat hij geblesseerd is maakt niet uit.

Anderen kunnen zijn rol gemakkelijk overnemen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Dreke schreef: 23 feb 2020, 15:15
Halenaar schreef: 23 feb 2020, 15:11 Mmaee vond het weer nodig om een verhaal op IG te delen om half 3....'s nachts. Terwijl er vandaag een wedstrijd gepland staat.

Ongelooflijk toch dat totaal gebrek aan professionalisme bij sommige spelers in deze kern. Liever likes scoren op sociale media dan punten halen op het veld.
Maak ik hieruit op dat je hem volgt op Instagram? Want dan ben je deel van het probleem. Ze doen dat enkel omdat ze er een publiek voor hebben.

Niet dat ik hem wil verdedigen. Verre van zelfs. Maar stel dat hij om 3.00 uur in slaap ligt en om 11.00 uur fris opstaat. Wat is dan het probleem voor een match 9 uur later?
Om 11 uur opstaan??? Dat heb ik thuis nooit moeten proberen hoor. Dat pakte geen verf en ik was geen topsporter. Al kwam ik om 5 uur s'morgens thuis dan moest ik nog op tijd uit "mijne nest". Een beetje discipline is niet slecht. Zeker niet voor een professionele sporter.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

lindoke schreef: 23 feb 2020, 16:11 Om 11 uur opstaan??? Dat heb ik thuis nooit moeten proberen hoor. Dat pakte geen verf en ik was geen topsporter. Al kwam ik om 5 uur s'morgens thuis dan moest ik nog op tijd uit "mijne nest". Een beetje discipline is niet slecht. Zeker niet voor een professionele sporter.
Oh, het heilige ritme van slapen gaan als de zon onder gaat en weer op eens het klaar buiten is. Iemand zijn ritme zegt niks over zijn discipline. Al heeft hij de perceptie op zijn minst tegen, dat klopt.
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Misschien daarom dat ik nooit topsporter ben geworden. Te veel focus op onnodeloze zaken onder het mom van dicipline. ;)
Zo zijn er mensen die hun leger tijd ongelofelijk nuttig vonden. Dan vraag ik: haja wat heb je er dan geleerd? “Dicipline. Bvb mijn bed iedere dag opmaken”
Dan vraag ik: ha dus je doet dat nu iedere dag systematisch? “Nee mijn vrouw doet dat” Tiens en dat ooit zonder ooit één dag naar het leger te gaan.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 27: KAA Gent - STVV(Zo 23/02 20.00 uur.)

Bericht door stvv'er »

Toch weer sympathiek van ons dat we Gent een rustige voorbereiding gunnen in aanloop naar de wedstrijd tegen Roma :hug:
Plaats reactie