Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door luc de kanarie »

ik begrijp niet dat die durkin daar mag blijven staan en dan nog een zeer zwakke steppe was al van de eerste minuut onzeker maar die heeft op dit moment niemand die hem kan vervangen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Halenaar »

luc de kanarie schreef: 29 feb 2020, 18:17 ik begrijp niet dat die durkin daar mag blijven staan en dan nog een zeer zwakke steppe was al van de eerste minuut onzeker maar die heeft op dit moment niemand die hem kan vervangen
Tja Durkin, doodbrave jongen. Truitje altijd nat, schitterende mentaliteit.

Maar het is kwalitatief toch o zo weinig, en is gewoon veel te braaf op het veld. Op een bepaald moment verloor hij zelfs het duel van iemand die twee koppen kleiner is dan hem, en dat terwijl hij fysiek normaal gezien toch zijn mannetje moet staan.

Aan de overkant speelde Vranckx op dezelfde positie, is even groot als Durkin. En dat was dag en nacht verschil qua duelkracht en agressiviteit
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Jokke »

voetballiefhebber schreef: 28 feb 2020, 23:22 "We zijn iets aan het opbouwen naar de Play Offs en volgend seizoen toe" zei Steppe. Maar, de supporters snappen het blijkbaar niet en de trainer is niet kwaad als het fout loopt. Als ze zo gaan opbouwen naar volgend seizoen toe, dat belooft voor het seizoen 20-21.
Allee man da zeggen ze nu al jaaaaren dat ze iets opbouwen voor " volgend " seizoen. Maar dat is zoals in een bruin café van vroeger jaren : daar hing een bord " morgen gratis bier ".
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Crazy Horse »

Crazy Horse valt helaas in herhaling :

Wat een wanbeleid.

Wat een kutploeg.

Wat een malaise.

Wat een slechte vooruitzichten.

Om de cirkel - helaas - te moeten rondmaken : wat een verziekte club is STVV geworden sinds zakenlui overnamen en winstbejag de enige factor is geworden die nog speelt. Op - jawel - kunstgras dan nog.

Ik vraag me af waar Crazy Horse de moed blijft halen om de wedstrijden en resultaten van deze club nog te blijven volgen. He really must be crazy.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door lakie »

Waar zijn nu diegenen die op Brys aan het kappen waren voor het voetbal van achteruit?
Denk dat het onder Brys nooit zo slecht gegaan is als gister. Het van achteren uitvoetballen bedoel ik dan he!

Ik wil toch nog even een pluim geven aan Colombatto.
Door zijn Argentijnse mentaliteit soms wat te onbesuisd en iets te vaak reclameren, wat beide resulteert in te veel gele kaarten, maar voor mij toch een topspeler hoor!
Grinta, loopvermogen, duelkracht en geweldige passing. Als je ziet welke balletjes die jongen soms trapt...
En dan zijn ontlading toen hij met zijn tackle het schot van die van Mechelen kon afstoppen... fantastisch...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

lakie schreef: 02 mar 2020, 10:25 Waar zijn nu diegenen die op Brys aan het kappen waren voor het voetbal van achteruit?
Denk dat het onder Brys nooit zo slecht gegaan is als gister. Het van achteren uitvoetballen bedoel ik dan he!

Ik wil toch nog even een pluim geven aan Colombatto.
Door zijn Argentijnse mentaliteit soms wat te onbesuisd en iets te vaak reclameren, wat beide resulteert in te veel gele kaarten, maar voor mij toch een topspeler hoor!
Grinta, loopvermogen, duelkracht en geweldige passing. Als je ziet welke balletjes die jongen soms trapt...
En dan zijn ontlading toen hij met zijn tackle het schot van die van Mechelen kon afstoppen... fantastisch...
Dat vraag ik me ook af - Kostic is zoals ik al vreesde een marionet van het bestuur, dat is nu wel duidelijk. Brys ging in tegen het bestuur en had zo zijn eigen visie, volgens mij de enig juiste willen we met de ploeg op sportief gebied vooruit. Diegenen die op Marc zaten te kakken hoor je nu inderdaad niet...
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Antismurf »

Een speelstijl willen forceren waarvoor je de spelers niet hebt (kwaliteit) is een slecht idee. Ik hoop (maar vrees ervoor) dat dat nu duidelijk genoeg is voor onze professionele staf. Experimenteren doe je niet in officiële wedstrijden, ik zat al kou te lijden op de tribune en krijg zo het gevoel dat supporters alleen maar decor zijn. Een competitiewedstrijd speel je met als doel een resultaat (punten pakken). Zeker met affiches als Standard en Anderlecht om af te sluiten, hoop ik dat het geen matchen zijn "die niemand nog wil spelen"?!? Inzet en tactisch een realistische aanpak, dat verwacht ik dan als supporter. En als je toch experimenteert, waarom in godsnaam stel je dan huurlingen op die hier naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen niet meer rondlopen? Geef je dan niet beter de kans aan andere spelers?
Tot slot: ik heb me (onder andere) geërgerd aan Mmaee en hoor dan dat die na de match nog ambras had met Sankhon. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar Mmaee maakt op mij al heel het seizoen de indruk van een speler die zichzelf véél beter vindt dan hij werkelijk is. Ik hoop dat ze hem op zijn plaats (de bank of tribune) zetten voor de rest van het seizoen en dat Tex fit genoeg is voor een match van 90 minuten.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door miel »

Louis XIV schreef: 02 mar 2020, 10:29
lakie schreef: 02 mar 2020, 10:25 Waar zijn nu diegenen die op Brys aan het kappen waren voor het voetbal van achteruit?
Denk dat het onder Brys nooit zo slecht gegaan is als gister. Het van achteren uitvoetballen bedoel ik dan he!

Ik wil toch nog even een pluim geven aan Colombatto.
Door zijn Argentijnse mentaliteit soms wat te onbesuisd en iets te vaak reclameren, wat beide resulteert in te veel gele kaarten, maar voor mij toch een topspeler hoor!
Grinta, loopvermogen, duelkracht en geweldige passing. Als je ziet welke balletjes die jongen soms trapt...
En dan zijn ontlading toen hij met zijn tackle het schot van die van Mechelen kon afstoppen... fantastisch...
Dat vraag ik me ook af - Kostic is zoals ik al vreesde een marionet van het bestuur, dat is nu wel duidelijk. Brys ging in tegen het bestuur en had zo zijn eigen visie, volgens mij de enig juiste willen we met de ploeg op sportief gebied vooruit. Diegenen die op Marc zaten te kakken hoor je nu inderdaad niet...
Alléé vooruit
Ik heb Brys gehekeld omwille van zijn eigen visie , het saaie voetbal van achteruit , lateraal , terug achteruit en dan balverlies , zo veel risico om geen kloten op te schuiven .
Het is dan voor mij dan ook vanzelfsprekend , wanneer Kostic zijn team nog enkele keren laat spelen , zoals tegen Mechelen hij wat mij betreft Brys mag gaan vergezellen
Als het een experiment was , is dat zeker niet voor herhaling vatbaar ,
Verder is het ook duidelijk , dat Brys ook niet het grote gelijk aan zijn kant had
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Als men in de winterstop oproept om te experimenteren met de eerste ploeg ipv naar de reserven te gaan kijken, kan dit het resultaat zijn. Ik denk dat het zo onderhand duidelijk is waarom een aantal spelers eerder amper aan de bak kwam. Zoals vorige week aangegeven over Lee: technisch leuke voetballer maar wordt gewoon weggeblazen en dan was dit nog maar Mechelen. Ai ai als die het tegen Balanta ofzo moet opnemen. Matsubara ook niet de ware profeet in zijn eerste match en voor de rest waren sommigen zo slecht dat ik haast hoop dat ze omgekocht waren. Tweede helft hebben we er werkelijk alles aan gedaan om een totaal incompetent KV aan drie punten te helpen. Ze hebben er achteraan maar 3 ballen voor moeten lossen en 3 keer de bal recht naar de tegenstander passen en dan gaat Steppe nog verkondigen dat de mensen er niets van begrepen hebben. Ja menne man, dat ge dat durft verkondigen na zo’n strontmatch...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Vraag me eigenlijk af waarom hij niet speelde zoals net na de winterstop.
Dat uitverdedigen was OK met Tex, Garcia en Tomi, en zelfs dan niet altijd.
Wat er nu is kan dat niet, en dat kon ook Brys niet kroppen met zijn te grote ego !
Is dat een schande ? Nee, maar je moet dat dan niet nog eens gaan proberen als het al zoveel keer niet gelukt is.
Onderhand zou nu toch iedereen aan de Tiense moeten weten wie niet voldoet om te slagen in hun 3-jarenplan, dat heeft ondertussen toch wel iedereen gezien denk ik, daarvoor moet je niet meer experimenteren !
STVV is van oudsher een 4-3-3, met 2 snelle aanvallende technische flanken.
Dat is wat ze willen zien hier, zoals Junior/Dompé, voor de romantici Koens/Vanderloop of zelfs Vangeel/Perreira in hun goede periode, een type Desiré/Sidibe/Maes erbij en om de boel te verdelen ne Boffin/Chimedza/Lon P.
Ne keer naar SintePieter of NiefSintruin gaan dus, wie weet !!!
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 02 mar 2020, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: 02 mar 2020, 17:54 Als men in de winterstop oproept om te experimenteren met de eerste ploeg ipv naar de reserven te gaan kijken, kan dit het resultaat zijn. Ik denk dat het zo onderhand duidelijk is waarom een aantal spelers eerder amper aan de bak kwam. Zoals vorige week aangegeven over Lee: technisch leuke voetballer maar wordt gewoon weggeblazen en dan was dit nog maar Mechelen. Ai ai als die het tegen Balanta ofzo moet opnemen. Matsubara ook niet de ware profeet in zijn eerste match en voor de rest waren sommigen zo slecht dat ik haast hoop dat ze omgekocht waren. Tweede helft hebben we er werkelijk alles aan gedaan om een totaal incompetent KV aan drie punten te helpen. Ze hebben er achteraan maar 3 ballen voor moeten lossen en 3 keer de bal recht naar de tegenstander passen en dan gaat Steppe nog verkondigen dat de mensen er niets van begrepen hebben. Ja menne man, dat ge dat durft verkondigen na zo’n strontmatch...
Manisch depressief ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef: 02 mar 2020, 18:06 Vraag me eigenlijk af waarom hij niet speelde zoals net na de winterstop.
Dat uitverdedigen was OK met Tex, Garcia en Tomi, en zelfs dan niet altijd.
Wat er nu is kan dat niet, en dat kon ook Brys niet kroppen met zijn te grote ego !
Is dat een schande ? Nee, maar je moet dat dan niet nog eens gaan proberen als het al zoveel keer niet gelukt is.
Onderhand zou nu toch iedereen aan de Tiense moeten weten wie niet voldoet om te slagen in hun 3-jarenplan, dat heeft ondertussen toch wel iedereen gezien denk ik, daarvoor moet je niet meer experimenteren !
STVV is van oudsher een 4-3-3, met 2 snelle aanvallende technische flanken.
Dat is wat ze willen zien hier, zoals Junior/Dompé, voor de romantici Koens/Vanderloop of zelfs Vangeel/Perreira in hun goede periode, een type Desiré/Sidibe/Maes erbij en om de boel te verdelen ne Boffin/Chimedza/Lon P.
Ne keer naar SintePieter of NiefSintruin gaan dus, wie weet !!!
Tis maar ne wilde gok, maar kan het zijn dat de wind daar voor iets tussen zat?
Bedoel maar, lange ballen met zo een wind is allesbehalve ideaal.. Wat men nu deed ook niet trouwens..

Alle ja, probeer het maar te kaderen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Dreke »

:fuck:
BoemBoem schreef: 02 mar 2020, 20:08
Tis maar ne wilde gok, maar kan het zijn dat de wind daar voor iets tussen zat?
Bedoel maar, lange ballen met zo een wind is allesbehalve ideaal.. Wat men nu deed ook niet trouwens..

Alle ja, probeer het maar te kaderen..
Het heeft dus drie dagen geduurd. Meer dan terechte opmerking. De enige mogelijkheid was van achteruit op te bouwen. Maar daar hadden we duidelijk de kwaliteit niet voor vrijdag.

Mechelen was zeker niet geweldig. Als Decamargo evenveel was bezig geweest met voetballen als met mekkeren, zou hij een wereldpartij gespeeld hebben. Vanzeir is een blaas, maar dat is niks nieuws onder de zon.

Ik kan ook niet begrijpen dat alleen Sousa geel kreeg in die fase. Ze hadden beiden geel moeten hebben. De arbiter was heel zwak, maar daar lag het niet aan voor alle duidelijkheid.

Wat de sfeer betreft. Ge moet maar durven om op de sfeer te kappen als ge er zelf geen zak aan bijdraagt.
A loyal football fan only supports the shirt...
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Johan »

Suzuki is volgens mij de slapste legume die ik in jaren heb zien voetballen bij Stvv. Die kan gewoonweg NIKS.Moet er altijd in staan, dat is duidelijk.
Japans bestuur kent er de ballen van , ze hadden beter ook een trainer gehaald die de Belgische competitie kent en niet zo een onnozel menneke die we nu hebben. STVV moet kapot, hier is niks leuks meer aan.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Johan schreef: 03 mar 2020, 08:16 Suzuki is volgens mij de slapste legume die ik in jaren heb zien voetballen bij Stvv. Die kan gewoonweg NIKS.Moet er altijd in staan, dat is duidelijk.
Japans bestuur kent er de ballen van , ze hadden beter ook een trainer gehaald die de Belgische competitie kent en niet zo een onnozel menneke die we nu hebben. STVV moet kapot, hier is niks leuks meer aan.
Als je soep zou moeten koken van al de legumes die er momenteel bij STVV spelen dan hebt ge bijlange na nog geen maaltijdsoep. Eerder een hollandse tomatensoep. :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie