Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door smol »

JJR schreef: 28 feb 2020, 22:52 Het heeft er vandaag eigenlijk niets mee te maken, maar het kunstgras begint me meer en meer te storen. Bijna zo erg als het geleverde spel en de lege tribunes. Waar is ons Stvv naartoe?
Velen lezen het hier niet graag maar dat kunstgras wordt op termijn de dood van deze club.
Spelen haken af om erop te spelen, tegenstanders klagen en zagen (met reden ?) en kunstgras staat volledig haaks met het DNA van deze club op de koop toe.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Jones »

Kunstgras niet alleen, ook de hoge tribunes.
Als er geen inmenging komt met Belgen in het bestuur en meer transfers binnen de eigen competitie, dreigt deze club in het niets te vergaan.
Wie dat niet inziet is blind. Men had een 50-50 percentage zeggenschap moeten hebben.
Nu zijn we een vreemdelingenlegioen met niks binding met de achterban. We moeten van die Japanners af.
We zijn een zootje ongeregeld. Geen middenveld, geen patrons, geen spitsen die naam waardig. In play off 2 gaan er geen 2000 man meer in de tribune zitten.
Kan onze trainer daaraan doen ? Neen.
Zijn onze wedstrijden verkocht ? Joker.
Kunnen we beter ? Neen
Degraderen we met die ploeg als we onder Brys niet zoveel punten pakten ? Zeker.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door enerkey »

Zo slecht. Zouden er een aantal een nieuw keuken gekregen hebben? ;) Dit seizoen is dat nog toegestaan.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

"We zijn iets aan het opbouwen naar de Play Offs en volgend seizoen toe" zei Steppe. Maar, de supporters snappen het blijkbaar niet en de trainer is niet kwaad als het fout loopt. Als ze zo gaan opbouwen naar volgend seizoen toe, dat belooft voor het seizoen 20-21.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door vdl »

Een andere trainer lag al lang buiten na zoveel snert vertoningen.
Een callimero middenveld dat bijna alle duels verliest .
Elke week andere spelers aan de aftrap,en dan nog vooral in de verdediging.
Spelsysteem onherkenbaar.
Topcoach,downunder misschien ja
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Halenaar »

ertee schreef: 28 feb 2020, 20:52
Hasselt Steunt STVV schreef: 28 feb 2020, 19:43 Wel, wel, wel. Lee staat vanavond aan de aftrap.
Daar is dan voorlopig ook alles mee gezegd.
Wat was dat zeg :grappig:

Over zijn eigen voeten struikelen, geen enkele actie gelukt en elk duel kinderachtig verloren.

Dan heeft die sukkelaar eindelijk eens een basisplaats, in een wedstrijd zonder belang, en dan levert die zo'n prestatie af.

Dat is dus de duurste speler van uw kern he. Misschien wel de grootste floptransfer ooit, onze Lee.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Jack »

Lee met de bal aan de voet soms nog wel leuk om naar te kijken. Maar veel foute passes.

Maar vooral, kinderlijk eenvoudig opzij gezet in elk duel. Kan je voorlopig niet veel mee in België. En ook hoogst irritant naar medespelers toe. Bij elke pass naar iemand anders dan hemzelf wild gesticuleren dat ze naar hem hadden moeten passen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Jones »

Jack schreef: 28 feb 2020, 23:37 Lee met de bal aan de voet soms nog wel leuk om naar te kijken. Maar veel foute passes.

Maar vooral, kinderlijk eenvoudig opzij gezet in elk duel. Kan je voorlopig niet veel mee in België. En ook hoogst irritant naar medespelers toe. Bij elke pass naar iemand anders dan hemzelf wild gesticuleren dat ze naar hem hadden moeten passen.
Ik geef hem nog 1 kans en dan afgeserveerd.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door vdl »

Jones schreef: 28 feb 2020, 23:41
Jack schreef: 28 feb 2020, 23:37 Lee met de bal aan de voet soms nog wel leuk om naar te kijken. Maar veel foute passes.

Maar vooral, kinderlijk eenvoudig opzij gezet in elk duel. Kan je voorlopig niet veel mee in België. En ook hoogst irritant naar medespelers toe. Bij elke pass naar iemand anders dan hemzelf wild gesticuleren dat ze naar hem hadden moeten passen.
Ik geef hem nog 1 kans en dan afgeserveerd.
Het was niet waar toen ik zei, dat zulke jongens als Lee en Ito te licht uitvallen voor deze competitie.
Enkel Asamoha kan hem ondanks zijn gestalte wel staande houden.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

-schandalige vertoning
-2 ballen tss de paal in 93 minuten
-Colidio enigste die nog af en toe ‘iets’ liet zien
-Suzuki,Lee...ramp in exponent
-Japanner als linksback zat al 20 min dood vooraleer de Polle mocht invallen, trainer van kust de kloten
-eindeloos getaffel waardoor je onnodig onder druk komt, nochtans kreeg Brys hier steeds kritiek op, nu hoor ik daar niks van zeggen
-KVM speelt thuismatch met fanatieke supps, die van ons amper gehoord
-triestige boel
-als Meekers echt Stvv supp is dan trapt hij het af en laat hij de Japanners voor wat het is
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

KV Mechelen wachtte tot de laatste 10 minuten om de foutjes van ons eindelijk af te straffen.
Middenveld zwak: Durkin veel te plat, Colombatto zakt te ver terug in de verdediging en Asamoah was in gevecht met zichzelf.
Het is ongelooflijk hoe deze ploeg liever 10x de bal terugspeelt dan een bal naar voren te trappen.
Pijn aan de ogen, 2 uur in de kou voor voetbal dat niet onderdeed dan dat van de amateurs.
Elke wedstrijd op Stayen voelt voor de bezoekers aan als een thuismatch.
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

JJR schreef: 28 feb 2020, 22:52 Het heeft er vandaag eigenlijk niets mee te maken, maar het kunstgras begint me meer en meer te storen. Bijna zo erg als het geleverde spel en de lege tribunes. Waar is ons Stvv naartoe?
Dat is weg menne man en zal nooit meer terugkomen . Deze club gaat de baan van Lokeren en destijds Lierse op . :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Mijnen avond kort samengevat:
17u40: mijn toonzaal in Antwerpen 20 minuten vroeger dicht gedaan om op tijd te komen.
18u30: thuis in mechelen via ring van antwerpen (file) om de miss op te pikken en een paar vrienden.
18u40: vertrek richting stayen via ring van brussel.(file)
20u05: aangekomen op stayen.
20u30: match begint in een leeg en sfeerloos stadion op een keihard plastiek veld met nen hoop strandjeanetten die spelen zoals het past bij dat veld.
22u25: eindelijk de verlossing, het eindsignaal na 95 triestige minuten.
22u35: een paar gin-tonics drinken. (Het beste moment vd avond)
23u50: naar huis vertrekken.
01u10: thuis.

Meer dan 3u30 onderweg geweest om 95 minuten triestig voetbal te zien in een stadion waar niks mij nog doet herinneren aan mijn stvv.

Het is de laatste keer geweest dit seizoen dat ik den achterlijke zot uithang.
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door Boffin »

Sinds lange tijd ook nog eens gaan kijken en echt vrolijk kan je er niet van worden.
Het meest storende was de opbouw. Colombatto die de bal helemaal bij Steppe kwam halen en door de druk van KV Mechelen voor drie gevaarlijke situaties heeft gezorgd.

Is moeilijk om te zeggen wie de slechtste man op het veld was, want daar kwamen meerdere spelers voor in aanmerking. Ik vond vooral Durkin en Suzuki dramatisch.

En beleving in het stadion. Tja, enige die ik heb gehoord, waren de bijna 1000 Mechelen-supporters.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 28: STVV - KV Mechelen (Vrij 28/02 20.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

De trainer heeft in ieder geval opgesteld wie hij verplicht was op te stellen.
Geen ploeg ,bovendien mag je blijkbaar max een 1.60 zijn om de kopduels te gaan winnen. Belachelijk gewoon.
Het begin van de definitieve ondergang!
Zelfs de staionspeaker beseft nauwelijks dat hij zich onbegrensd belachelijk maakt ! :mrgreen:
Welke onnozelaar gelooft nog in dit ...triestig verhaal. :drunk: :drunk:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie