Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Omdat STVV Freakje nog geen nieuwe topic had aangemaakt voor de wedstrijd en het toch al zaterdag is heb ik het maar even gedaan.
Wat gaat de opstelling zijn? Wat verwachten jullie er nog van? Kostic blaast in de media koud en warm tegelijkertijd want zegt niet te experimenteren maar wel te evalueren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Sacruzsa »

Droge 4-0 , gelijk tegen Gent en KVM niks 0 nada :end:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Als ge uw spelers elke dag bezig ziet op training, moet ge kunnen inschatten wat ze kunnen.
Iedereen ziet dat Lee tekort komt In de duels, daarom mocht hij vertrekken in Italië en vanden Brijs en Hayen hem niet goed genoeg.
Wat valt er nog te evalueren, te weinig duelkracht en voetballend vermogen in de ploeg en scorend vermogen.
Nr10 sterke spits en een bekwame trainer, dat is mijn evaluatie
Eén rechtsachter zou ook nog mogen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Ik lig er niet wakker van. De zege mogen die corruptelingen voor mijn part hebben. Die 1,28 miljoen daarentegen niet.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Lee heeft 14 matchen in de Serie A, 3 matchen in de beker en 23 matchen in de Serie B gespeeld voor Verona.

Hij moest daar niet weg.

Klagen dat Lee te weinig duelkracht heeft op de 10, maar wel roepen op een Morioka, Hairemans, Schoofs, Peeters,... om uw middenveld te bevolken.
Eens kijken hoeveel duels je dan wint...

Ik weet nog een goede spits VDL.
De Camargo. Hij heeft (bijna) alles waar bepaalde forumleden op roepen. Hij is Belg, heeft ervaring in België, speelde bij grotere clubs, Europese bekerervaring en is al lang uitgerangeerd (enkel "hij is van de streek" ontbreekt nog om er met miljoenen naar te smijten).

Over de nodige spelersprofielen zijn we akkoord.
Maar de trainer weer. Wat is een bekwame trainer?
Want dat is hier niet echt te volgen.
Hij moet sowieso Belg zijn, dat is vereiste nummer 1 voor velen en als hij daar niet aan voldoet is hij direct een stuk minder bekwaam, wantja, hij kent de Belgische competitie niet he?
Hij moet ook ingaan tegen alles wat het bestuur zegt of doet, want dat hebben de mensen graag.
Mis ik voor de rest nog opvallende eigenschappen voor een "bekwame" trainer?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Vossen ook gaan halen !!!
2 Keer gescoord tegen topclub WB zelfs !!!
De 6 matchen erna beschouwen we als aanpassing !
:roll:
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

lindoke schreef: 07 mar 2020, 06:40 Omdat STVV Freakje nog geen nieuwe topic had aangemaakt voor de wedstrijd en het toch al zaterdag is heb ik het maar even gedaan.
Wat gaat de opstelling zijn? Wat verwachten jullie er nog van? Kostic blaast in de media koud en warm tegelijkertijd want zegt niet te experimenteren maar wel te evalueren.
Bedankt om het even in mijn plaats te doen, had even de tijd niet gehad zit bij een hoogzwangere vrouw en moest dan nog eens naar dokter gaan met haar en zelf ook werken geweest.
Ik denk dat het heel moeilijk zal worden op Standard hetzelfde ook tegen Anderlecht, voor ons zit er helaas niks meer in en wat we de laatste weekenden gezien hebben zegt genoeg.
Maar om positief te blijven, hoop ik dan toch nog op een kleine stunt natuurlijk.
Tegen Anderlecht, zal ik proberen een topic terug te maken anders doe jij het nog maar eens.
Alvast hartelijk bedankt!
en voor nu...Vooruit Sintruin ! :geelblauw:
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Underdog »

Weer een hele hoop wijzigingen in vergelijking met vorige week.Vijf om precies te zijn: Matsubara, Mmaee, Asamoah, Durkin en Colidio uit. Garcia, Teixeira, De Ridder, De Bruyn en Botaka in. Voor Teixeira zijn eerste match sinds 14 september, toen thuis tegen Waasland-Beveren.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef: 07 mar 2020, 14:57 Lee heeft 14 matchen in de Serie A, 3 matchen in de beker en 23 matchen in de Serie B gespeeld voor Verona.

Hij moest daar niet weg.

Klagen dat Lee te weinig duelkracht heeft op de 10, maar wel roepen op een Morioka, Hairemans, Schoofs, Peeters,... om uw middenveld te bevolken.
Eens kijken hoeveel duels je dan wint...

Ik weet nog een goede spits VDL.
De Camargo. Hij heeft (bijna) alles waar bepaalde forumleden op roepen. Hij is Belg, heeft ervaring in België, speelde bij grotere clubs, Europese bekerervaring en is al lang uitgerangeerd (enkel "hij is van de streek" ontbreekt nog om er met miljoenen naar te smijten).

Over de nodige spelersprofielen zijn we akkoord.
Maar de trainer weer. Wat is een bekwame trainer?
Want dat is hier niet echt te volgen.
Hij moet sowieso Belg zijn, dat is vereiste nummer 1 voor velen en als hij daar niet aan voldoet is hij direct een stuk minder bekwaam, wantja, hij kent de Belgische competitie niet he?
Hij moet ook ingaan tegen alles wat het bestuur zegt of doet, want dat hebben de mensen graag.
Mis ik voor de rest nog opvallende eigenschappen voor een "bekwame" trainer?
Wat een achterlijke reactie, mankeert gij iets?
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Lee laat zien dat ie kan ballen.
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Amai. Deed deed toch weer pijn aan de ogen. En wat dan te denken van de thuisploeg, dat is dan een PO1 team. Als je vorige week Mechelen zag en nu Standard, dat zegt toch veel over hoe bedroevend het niveau is.

STVV speelde vanuit een prima organisatie, maar je mist toch punch en power. Pas toen godbetert Nazon in kwam kon je al eens een bal bij houden en opschuiven.

Ik had nooit het gevoel dat we zouden scoren. Maar kom, een punt in Standard is op zich nooit slecht. En de wedstrijd tegen Anderlecht is "gered" aangezien Anderlecht nog een kleine kans heeft op PO1.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Hasselt Steunt STVV schreef: 07 mar 2020, 21:06 Lee laat zien dat ie kan ballen.
Ja heeft drie keer als een meisje naar doel getrapt,Nazon kwam erin en die bracht meer, Nazon begot.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

vdl schreef: 07 mar 2020, 22:37
Hasselt Steunt STVV schreef: 07 mar 2020, 21:06 Lee laat zien dat ie kan ballen.
Ja heeft drie keer als een meisje naar doel getrapt,Nazon kwam erin en die bracht meer, Nazon begot.
Ik ga voort op Sporza :-)

"Man van de match: Een onmogelijke keuze in een bijzonder zwakke wedstrijd. Het stevige blok van STVV zorgde ervoor dat de thuisploeg nauwelijks tot kansen kwam. De flukse dribbelaar Seung-woo Lee zorgde in de eerste helft af en toe voor wat gevaar."
Schimpen steunt STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Jones »

Wat een zwak middenveld hebben wij toch zeg. De zwakste in jaren. Het kan niks klaarmaken
Laatst gewijzigd door Jones op 07 mar 2020, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Ik vond ons de eerste helft best wel goed voetballen. De tweede helft daarentegen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie