Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

STVVninof schreef: 08 mar 2020, 12:35
lindoke schreef: 08 mar 2020, 12:16
Jacques schreef: 08 mar 2020, 11:40 Lee, Nazon en Suzuki kwamen gisteren om verschillende redenen alle drie te kort. Te weinig stootkracht in en rond de zestien. Als je 45 min tegen 10 mag spelen en amper 2 keer op doel trapt, tja... In zulke matchen kon Boli op zijn eentje voor meer dreiging zorgen dan al onze aanvallende spelers gisteren bij elkaar opgeteld. Beste speler was met voorsprong Colombatto. Verdediging en De Ridder degelijk. De rest gewoon te weinig. Een punt op Standard is ok, maar het spel is dat niet.
Ik kan weinig zeggen over de wedstrijd om de simpele reden dat ik ze niet heb kunnen zien omdat Telenet beslist had het kanaal van Standard-STVV voor te behouden voor de "multilive". Ik denk dat Telenet STVV live minder dan 2 minuten heeft laten zien. Eigenlijk schandalig voor de STVV fans die hun club via de betaalzender willen volgen, maar soit, er was blijkbaar niet veel te zien.

Ondanks dat ben ik geneigd het eens te zijn met je post. Wat ik toch even wil aanhalen is dat je gelijk hebt over Boli maar wil ik er toch even bij zeggen dat het evenwel niet zou mogen dat we als ploeg zo afhankelijk zouden zijn van die ene spits. Ik hoop dat het doel van het beleid voor volgend seizoen inderdaad die grotere stootkracht gaat zijn zoals je aanhaalt maar ook aanvallende impulsen die meer vanuit het middenveld kunnen komen. Men gaat meer gericht naar bepaalde profielen moeten zoeken om op die manier ook meer balans in de ploeg te krijgen. Anders gaat het ieder seizoen meer "op goed geluk" zijn en dat moet volgens mij vermeden worden.
Klopt niet hoor. Ik heb de volledige match gezien op Telenet. Was zelfs gratis voor niet abonnees
Was bij mijn broer gaan kijken die de betaalzender heeft. Wel, dan hebben wij niet verder gekeken dan onze neus lang is en de hele tijd naar die stomme multilive gekeken :grappig: :zot:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

metser schreef: 08 mar 2020, 12:42 De uitzending op Telenet was de volledige match op kanaal 208 van Telenet......maar je hebt weinig tot niets gemist buiten de zeer vuile ingreep van blaaskaak vanheusden.
Inderdaad :toppie:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 08 mar 2020, 00:49

Die mensen zijn niet achterlijk of daar mankeert niets aan.... Enkel aan STVV-fan,....



Ja, je moet STVV-fan exuseren, de beste man is te achterlijk om zoiets te begrijpen
Al blij dat je het zelf beseft.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Vouch »

Het argument "hij speelde toch 14 matchen voor Verona...." vind ik nergens op slaan. Ik ken spelers van STVV die redelijk wat wedstrijden voor ons gespeeld hebben, maar die toch nergens anders aan de bak konden (niet enkel hypothetisch maar ook in de feiten). Zelfs niet in tweede, en soms zelfs met moeite in 3e.

Nazon, hij mag gister nog een redelijke 20 minuten gespeeld hebben. Het niveau moet écht wel een héél stukje hoger als we volgend jaar een deftig seizoen willen spelen. Lee ja... Nee... Dat is ook niet goed genoeg op die positie.

Eerlijk, als het waar is dat ze 5 miljoen konden krijgen voor Suzuki van Tractor Sazi, laat hem dan zeker gaan in de zomer. Dat is een massa geld voor een speler die veel te weinig brengt naar zijn kunnen.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Vouch schreef: 08 mar 2020, 19:38 Het argument "hij speelde toch 14 matchen voor Verona...." vind ik nergens op slaan. Ik ken spelers van STVV die redelijk wat wedstrijden voor ons gespeeld hebben, maar die toch nergens anders aan de bak konden (niet enkel hypothetisch maar ook in de feiten). Zelfs niet in tweede, en soms zelfs met moeite in 3e.

Nazon, hij mag gister nog een redelijke 20 minuten gespeeld hebben. Het niveau moet écht wel een héél stukje hoger als we volgend jaar een deftig seizoen willen spelen. Lee ja... Nee... Dat is ook niet goed genoeg op die positie.

Eerlijk, als het waar is dat ze 5 miljoen konden krijgen voor Suzuki van Tractor Sazi, laat hem dan zeker gaan in de zomer. Dat is een massa geld voor een speler die veel te weinig brengt naar zijn kunnen.
Absoluut, laten gaan
Air genoeg maar te weinig kwaliteit voor onze competitie
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door omeloe »

lindoke schreef: 08 mar 2020, 15:04
STVVninof schreef: 08 mar 2020, 12:35
lindoke schreef: 08 mar 2020, 12:16
Jacques schreef: 08 mar 2020, 11:40 Lee, Nazon en Suzuki kwamen gisteren om verschillende redenen alle drie te kort. Te weinig stootkracht in en rond de zestien. Als je 45 min tegen 10 mag spelen en amper 2 keer op doel trapt, tja... In zulke matchen kon Boli op zijn eentje voor meer dreiging zorgen dan al onze aanvallende spelers gisteren bij elkaar opgeteld. Beste speler was met voorsprong Colombatto. Verdediging en De Ridder degelijk. De rest gewoon te weinig. Een punt op Standard is ok, maar het spel is dat niet.
Ik kan weinig zeggen over de wedstrijd om de simpele reden dat ik ze niet heb kunnen zien omdat Telenet beslist had het kanaal van Standard-STVV voor te behouden voor de "multilive". Ik denk dat Telenet STVV live minder dan 2 minuten heeft laten zien. Eigenlijk schandalig voor de STVV fans die hun club via de betaalzender willen volgen, maar soit, er was blijkbaar niet veel te zien.

Ondanks dat ben ik geneigd het eens te zijn met je post. Wat ik toch even wil aanhalen is dat je gelijk hebt over Boli maar wil ik er toch even bij zeggen dat het evenwel niet zou mogen dat we als ploeg zo afhankelijk zouden zijn van die ene spits. Ik hoop dat het doel van het beleid voor volgend seizoen inderdaad die grotere stootkracht gaat zijn zoals je aanhaalt maar ook aanvallende impulsen die meer vanuit het middenveld kunnen komen. Men gaat meer gericht naar bepaalde profielen moeten zoeken om op die manier ook meer balans in de ploeg te krijgen. Anders gaat het ieder seizoen meer "op goed geluk" zijn en dat moet volgens mij vermeden worden.
Klopt niet hoor. Ik heb de volledige match gezien op Telenet. Was zelfs gratis voor niet abonnees
Was bij mijn broer gaan kijken die de betaalzender heeft. Wel, dan hebben wij niet verder gekeken dan onze neus lang is en de hele tijd naar die stomme multilive gekeken :grappig: :zot:
Ik heb bewust naar de multilive gekeken ipv de wedstrijd van STVV . Die wedstrijden waren nog van belang , de tweede helft gebeurde er voortdurend iets .
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

De Bruyn en invaller Nazon, houd ze in de gaten volgend seizoen, of al in play-off 2
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Brol »

Zaterdag naar de wedstrijd van stvv gekeken en vond het eindelijk nog eens een wedstrijd van stvv waar er 90 minuten inzet en duelkracht werd getoond en ja voor volgend seizoen moet er echt wel kwaliteit in elke linie bijkomen omdat ik ook begrijp dat je met inzet alleen nier in 1A blijft .
Maar tenminste met overtuiging spelen is toch nog altijd iets wat wat de stvv supporter wil .
Zaterdag zag ik wel strijdlust bij het merendeel van de spelers .
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Brol schreef: 09 mar 2020, 09:45 Zaterdag naar de wedstrijd van stvv gekeken en vond het eindelijk nog eens een wedstrijd van stvv waar er 90 minuten inzet en duelkracht werd getoond en ja voor volgend seizoen moet er echt wel kwaliteit in elke linie bijkomen omdat ik ook begrijp dat je met inzet alleen nier in 1A blijft .
Maar tenminste met overtuiging spelen is toch nog altijd iets wat wat de stvv supporter wil .
Zaterdag zag ik wel strijdlust bij het merendeel van de spelers .
Er zijn zo wel meerdere wedstrijden geweest dit seizoen waar het wel goed was (onder alle 3 trainers) maar het probleem is dat er te veel wedstrijden met exact het tegenovergestelde waren (ook onder alle 3 trainers)
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door zipke373 »

Henri is de man schreef: 09 mar 2020, 09:48
Brol schreef: 09 mar 2020, 09:45 Zaterdag naar de wedstrijd van stvv gekeken en vond het eindelijk nog eens een wedstrijd van stvv waar er 90 minuten inzet en duelkracht werd getoond en ja voor volgend seizoen moet er echt wel kwaliteit in elke linie bijkomen omdat ik ook begrijp dat je met inzet alleen nier in 1A blijft .
Maar tenminste met overtuiging spelen is toch nog altijd iets wat wat de stvv supporter wil .
Zaterdag zag ik wel strijdlust bij het merendeel van de spelers .
Er zijn zo wel meerdere wedstrijden geweest dit seizoen waar het wel goed was (onder alle 3 trainers) maar het probleem is dat er te veel wedstrijden met exact het tegenovergestelde waren (ook onder alle 3 trainers)
En de goeie wedstrijden waren tegen de zogenaamde " topploegen"... Motivatie?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Henri is de man schreef: 09 mar 2020, 09:48
Brol schreef: 09 mar 2020, 09:45 Zaterdag naar de wedstrijd van stvv gekeken en vond het eindelijk nog eens een wedstrijd van stvv waar er 90 minuten inzet en duelkracht werd getoond en ja voor volgend seizoen moet er echt wel kwaliteit in elke linie bijkomen omdat ik ook begrijp dat je met inzet alleen nier in 1A blijft .
Maar tenminste met overtuiging spelen is toch nog altijd iets wat wat de stvv supporter wil .
Zaterdag zag ik wel strijdlust bij het merendeel van de spelers .
Er zijn zo wel meerdere wedstrijden geweest dit seizoen waar het wel goed was (onder alle 3 trainers) maar het probleem is dat er te veel wedstrijden met exact het tegenovergestelde waren (ook onder alle 3 trainers)
Dat is nu ook wel een typisch fenomeen bij een jong team. Hier en daar wat extra ervaring bij brengen (zie Tex) doet ook al veel in dat opzicht.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Halenaar schreef: 09 mar 2020, 10:34 Dat is nu ook wel een typisch fenomeen bij een jong team. Hier en daar wat extra ervaring bij brengen (zie Tex) doet ook al veel in dat opzicht.
De afwezigheid van Texeira is inderdaad een serieuze domper geweest dit seizoen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

STVV-fan schreef: 07 mar 2020, 14:57 Lee heeft 14 matchen in de Serie A, 3 matchen in de beker en 23 matchen in de Serie B gespeeld voor Verona.

Hij moest daar niet weg.

Klagen dat Lee te weinig duelkracht heeft op de 10, maar wel roepen op een Morioka, Hairemans, Schoofs, Peeters,... om uw middenveld te bevolken.
Eens kijken hoeveel duels je dan wint...

Ik weet nog een goede spits VDL.
De Camargo. Hij heeft (bijna) alles waar bepaalde forumleden op roepen. Hij is Belg, heeft ervaring in België, speelde bij grotere clubs, Europese bekerervaring en is al lang uitgerangeerd (enkel "hij is van de streek" ontbreekt nog om er met miljoenen naar te smijten).

Over de nodige spelersprofielen zijn we akkoord.
Maar de trainer weer. Wat is een bekwame trainer?
Want dat is hier niet echt te volgen.
Hij moet sowieso Belg zijn, dat is vereiste nummer 1 voor velen en als hij daar niet aan voldoet is hij direct een stuk minder bekwaam, wantja, hij kent de Belgische competitie niet he?
Hij moet ook ingaan tegen alles wat het bestuur zegt of doet, want dat hebben de mensen graag.
Mis ik voor de rest nog opvallende eigenschappen voor een "bekwame" trainer?
Dus gij beweert dat Morioka , Hairemans , Schoofs of Peeters minder duelkracht zouden hebben dan Lee ??? :zot: Die mannen eten Lee als ontbijt menne brave man toch waiwai. Wat een onzin kraamt gij wel uit . :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie