Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Hasselt Steunt STVV schreef: 07 mar 2020, 22:59
vdl schreef: 07 mar 2020, 22:37
Hasselt Steunt STVV schreef: 07 mar 2020, 21:06 Lee laat zien dat ie kan ballen.
Ja heeft drie keer als een meisje naar doel getrapt,Nazon kwam erin en die bracht meer, Nazon begot.
Ik ga voort op Sporza :-)

"Man van de match: Een onmogelijke keuze in een bijzonder zwakke wedstrijd. Het stevige blok van STVV zorgde ervoor dat de thuisploeg nauwelijks tot kansen kwam. De flukse dribbelaar Seung-woo Lee zorgde in de eerste helft af en toe voor wat gevaar."
Ge moet anders eens naar de match kijken
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 07 mar 2020, 14:57 Lee heeft 14 matchen in de Serie A, 3 matchen in de beker en 23 matchen in de Serie B gespeeld voor Verona.

Hij moest daar niet weg.

Klagen dat Lee te weinig duelkracht heeft op de 10, maar wel roepen op een Morioka, Hairemans, Schoofs, Peeters,... om uw middenveld te bevolken.
Eens kijken hoeveel duels je dan wint...

Ik weet nog een goede spits VDL.
De Camargo. Hij heeft (bijna) alles waar bepaalde forumleden op roepen. Hij is Belg, heeft ervaring in België, speelde bij grotere clubs, Europese bekerervaring en is al lang uitgerangeerd (enkel "hij is van de streek" ontbreekt nog om er met miljoenen naar te smijten).

Over de nodige spelersprofielen zijn we akkoord.
Maar de trainer weer. Wat is een bekwame trainer?
Want dat is hier niet echt te volgen.
Hij moet sowieso Belg zijn, dat is vereiste nummer 1 voor velen en als hij daar niet aan voldoet is hij direct een stuk minder bekwaam, wantja, hij kent de Belgische competitie niet he?
Hij moet ook ingaan tegen alles wat het bestuur zegt of doet, want dat hebben de mensen graag.
Mis ik voor de rest nog opvallende eigenschappen voor een "bekwame" trainer?
Jij zal altijd even belachelijk blijven,alles blijven verdedigen wat er fout loopt .
Ik zou toch maar eens kijken naar Morioka bij Charleroi speelt die verdedigende middenvelder en schuwt de duels zeker niet.
Peeters heb ik nooit gemogen had inderdaad ook geen duelkracht.
Lee moest wel vertrekken bij Verona ,omdat ze vonden dat hij niet goed genoeg was voor de serie A na het behalen van de promotie.
Welke speler zou anders de serie A ruilen voor stvv :gek:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Er zijn hier sommigen die alles afbreken, of toch tenminste punten van kritiek blijven geven door hun jas op tijd te draaien

Die mensen zijn niet achterlijk of daar mankeert niets aan.... Enkel aan STVV-fan,....

Met Lee op het veld had je tenminste nog wat schwung.
Bleef op de voeten terwijl hij toch heel wat te verduren kreeg ( en dat ondanks het feit dat hij, blijkbaar volgens de mentaal volledig gezonden onder ons, niks duelkracht heeft).

Botaka en De Bruyn tonen nogmaals waarom ze de eerste twee zijn die mogen vertrekken in de zomer.
De Bruyn mist een paar keer volledig het overzicht, waardoor hij de kans verspeelt om mensen voor de goal te zetten.
Botaka irriteert weeral door het spel eindeloos te vertragen en pertinent te weigeren een bal te steken.

Enige lichtpunt in de tweede helft was Nazon, een invalbeurt met drang en goesting, ondanks het feit dat hij door een bepaalde trainer volledig buiten beeld gezet werd (ergens terecht wel) en onder Kostic terug mocht meedoen. Kon scoren bij zijn eerste baltoets. Botaka weigerde een keer of twee om hem op weg te zetten

@ VDL: als hij toch niet goed genoeg was voor de Serie A en weg mocht, waarom speelde hij een seizoen ervoren dan 14 matchen voor Verona? Terwijl een bepaalde trainer van STVV toch bewezen heeft dat je hem in de tribune kan zetten, een jeugdspeler kan opstellen én kan zeggen dat er niks meer uit de kern te halen valt (en ermee weg kan komen "like a boss").
Gaat dezelfde redenering dan niet op voor Santi?

Ja, je moet STVV-fan exuseren, de beste man is te achterlijk om zoiets te begrijpen
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 08 mar 2020, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

STVV Freakje schreef: 07 mar 2020, 19:03
lindoke schreef: 07 mar 2020, 06:40 Omdat STVV Freakje nog geen nieuwe topic had aangemaakt voor de wedstrijd en het toch al zaterdag is heb ik het maar even gedaan.
Wat gaat de opstelling zijn? Wat verwachten jullie er nog van? Kostic blaast in de media koud en warm tegelijkertijd want zegt niet te experimenteren maar wel te evalueren.
Bedankt om het even in mijn plaats te doen, had even de tijd niet gehad zit bij een hoogzwangere vrouw en moest dan nog eens naar dokter gaan met haar en zelf ook werken geweest.
Ik denk dat het heel moeilijk zal worden op Standard hetzelfde ook tegen Anderlecht, voor ons zit er helaas niks meer in en wat we de laatste weekenden gezien hebben zegt genoeg.
Maar om positief te blijven, hoop ik dan toch nog op een kleine stunt natuurlijk.
Tegen Anderlecht, zal ik proberen een topic terug te maken anders doe jij het nog maar eens.
Alvast hartelijk bedankt!
en voor nu...Vooruit Sintruin ! :geelblauw:
Graag gedaan :toppie:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Roman »

STVV-fan schreef: 08 mar 2020, 00:49 Er zijn hier sommigen die alles afbreken, of toch tenminste punten van kritiek blijven geven door hun jas op tijd te draaien

Die mensen zijn niet achterlijk of daar mankeert niets aan.... Enkel aan STVV-fan,....

Met Lee op het veld had je tenminste nog wat schwung.
Bleef op de voeten terwijl hij toch heel wat te verduren kreeg ( en dat ondanks het feit dat hij, blijkbaar volgens de mentaal volledig gezonden onder ons, niks duelkracht heeft).

Botaka en De Bruyn tonen nogmaals waarom ze de eerste twee zijn die mogen vertrekken in de zomer.
De Bruyn mist een paar keer volledig het overzicht, waardoor hij de kans verspeelt om mensen voor de goal te zetten.
Botaka irriteert weeral door het spel eindeloos te vertragen en pertinent te weigeren een bal te steken.

Enige lichtpunt in de tweede helft was Nazon, een invalbeurt met drang en goesting, ondanks het feit dat hij door een bepaalde trainer volledig buiten beeld gezet werd (ergens terecht wel) en onder Kostic terug mocht meedoen. Kon scoren bij zijn eerste baltoets. Botaka weigerde een keer of twee om hem op weg te zetten

@ VDL: als hij toch niet goed genoeg was voor de Serie A en weg mocht, waarom speelde hij een seizoen ervoren dan 14 matchen voor Verona? Terwijl een bepaalde trainer van STVV toch bewezen heeft dat je hem in de tribune kan zetten, een jeugdspeler kan opstellen én kan zeggen dat er niks meer uit de kern te halen valt (en ermee weg kan komen "like a boss").
Gaat dezelfde redenering dan niet op voor Santi?

Inderdaad wens ik die twee pipo's hier volgend jaar niet meer te zien, beiden in hetzelfde bedje ziek en het hoeft dan ook niet te verwonderen dat we een zwak middenveld hebben als zij daar al 50 % van uitmaken, de andere twee De Ridder en Colombatto waren best ok en de laatste zelfs zeer goed naar STVV-normen. De juiste evaluatie aub
En een verademing om Texeira nog eens aan het werk te zien, begrijpelijk niet foutloos na zo'n lange afwezigheid, maar met hem staat er iets en spelen de andere verdedigers ook een stuk beter.

Ja, je moet STVV-fan exuseren, de beste man is te achterlijk om zoiets te begrijpen
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Roman »

STVV-fan schreef: 08 mar 2020, 00:49 Er zijn hier sommigen die alles afbreken, of toch tenminste punten van kritiek blijven geven door hun jas op tijd te draaien

Die mensen zijn niet achterlijk of daar mankeert niets aan.... Enkel aan STVV-fan,....

Met Lee op het veld had je tenminste nog wat schwung.
Bleef op de voeten terwijl hij toch heel wat te verduren kreeg ( en dat ondanks het feit dat hij, blijkbaar volgens de mentaal volledig gezonden onder ons, niks duelkracht heeft).

Botaka en De Bruyn tonen nogmaals waarom ze de eerste twee zijn die mogen vertrekken in de zomer.
De Bruyn mist een paar keer volledig het overzicht, waardoor hij de kans verspeelt om mensen voor de goal te zetten.
Botaka irriteert weeral door het spel eindeloos te vertragen en pertinent te weigeren een bal te steken.

Enige lichtpunt in de tweede helft was Nazon, een invalbeurt met drang en goesting, ondanks het feit dat hij door een bepaalde trainer volledig buiten beeld gezet werd (ergens terecht wel) en onder Kostic terug mocht meedoen. Kon scoren bij zijn eerste baltoets. Botaka weigerde een keer of twee om hem op weg te zetten

@ VDL: als hij toch niet goed genoeg was voor de Serie A en weg mocht, waarom speelde hij een seizoen ervoren dan 14 matchen voor Verona? Terwijl een bepaalde trainer van STVV toch bewezen heeft dat je hem in de tribune kan zetten, een jeugdspeler kan opstellen én kan zeggen dat er niks meer uit de kern te halen valt (en ermee weg kan komen "like a boss").
Gaat dezelfde redenering dan niet op voor Santi?

Inderdaad, Botaka en De Bruyn, beiden zowat in hetzelfde bedje ziek hoop ik hier volgend seizoen niet meer te zien. Mede door hen, ze maken 50 % ervan uit, hebben we zo'n zwak middenveld. Gelukkig was die andere 50 % heelwat beter met De Ridder (een verdienstelijke match) en Colombatto (zelfs zeer goed naar STVV-normen). De juiste evaluatie aub
Toch een verademing hoe Tex, enkele foutjes na zo'n lange afwezigheid niet te na gesproken, rust brengt achteraan en de andere verdedigers beter doet spelen. Hopelijk kan hij ons nog lang van dienst zijn.
Ja, je moet STVV-fan exuseren, de beste man is te achterlijk om zoiets te begrijpen
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Met Tex zie je dat er terug een organisator staat, niet dat zijn wedstrijd top was maar met zijn positiespel en ervaring geeft hij zijn verdedigers meerwaarde en dat was absoluut nodig.
Ons middenveld mist power maar De Bruyn was een absolute verbetering tov Durkin , Alexander brengt meer diepgang, actie en snelheid en kan een bal op doel trappen, de enige ook die voor directe dreiging zorgde.
Colombatto was de beste middenvelder en Lee kan inderdaad wel voetballen maar mist duelkracht, power en wedstrijdritme.
Voorin stond Suzuki zonder zijn maat Colidio maar maakte ook niet veel klaar, de rebound op het schot van Alexander had altijd binnen gemoeten.
Een snelle spits en een zestienmeter spits met body en kopkracht , een nummer tien die de duels niet schuwt en diepgang brengt , een verdediger met snelheid en voetballende kwaliteit.
Kortom 4 a 5 spelers met meerwaarde binnenhalen, het zullen moeilijke onderhandelingen worden op de transfermarkt maar wie weet hoop doet leven.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Roman »

Ons middenveld wordt haast elke week overtroefd door de tegenstander. 50 % daarvan wordt dan ook gevormd door spelers, Botaka en De Bruyn, die behalve enkele persoonlijke acties die haast nooit tot een eindpunt komen, er voor spek en bonen bijlopen. De Bruyn doet wel mooie acties maar het einde van deze acties is nog steeds ondermaats (zie zijn uitbraak waar hij niemand aanspeelt en knullig de bal verliest), Botaka probeert wat te pingelen en op te vallen met fantasietjes maar is in hetzelfde bedje ziek. Voor de rest lopen ze maar wat rond zonder een duel aan te gaan, laat staan te winnen.
De Ridder vond ik verdienstelijk en Comombatto was uitstekend, een topper voor STVV.
Tex brengt rust, enkele foutjes na zoveel maanden niet gespeeld zijn hem vergeven, èn doet de andere verdedigers stuk voor stuk beter spelen. Hopelijk kan hij ons nog veel diensten bewijzen want net als Colombatto overstijgt hij ruimschoots het STVV-gemiddelde.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Johan »

stvv-fan geef ik 100% gelijk. Lee is een speler die er komt. Nazon heeft meer laten zien op 1 match dan die triestige kamerplant van een Suzuki.Die kan NIKS, enkel bleiten.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Roman schreef: 08 mar 2020, 09:47 Ons middenveld wordt haast elke week overtroefd door de tegenstander. 50 % daarvan wordt dan ook gevormd door spelers, Botaka en De Bruyn, die behalve enkele persoonlijke acties die haast nooit tot een eindpunt komen, er voor spek en bonen bijlopen. De Bruyn doet wel mooie acties maar het einde van deze acties is nog steeds ondermaats (zie zijn uitbraak waar hij niemand aanspeelt en knullig de bal verliest), Botaka probeert wat te pingelen en op te vallen met fantasietjes maar is in hetzelfde bedje ziek. Voor de rest lopen ze maar wat rond zonder een duel aan te gaan, laat staan te winnen.
De Ridder vond ik verdienstelijk en Comombatto was uitstekend, een topper voor STVV.
Tex brengt rust, enkele foutjes na zoveel maanden niet gespeeld zijn hem vergeven, èn doet de andere verdedigers stuk voor stuk beter spelen. Hopelijk kan hij ons nog veel diensten bewijzen want net als Colombatto overstijgt hij ruimschoots het STVV-gemiddelde.
Bij De Bruyn zijn uitbraak had hij niemand maar dan ook niemand om direct aan te spelen, waar waren Lee en Suzuki op dat moment?
Als je een speler ziet uitbreken en zeker Alexander die snelheid brengt dan moeten de aanvallend ingestelde spelers geacht worden om zo snel mogelijk om te schakelen naar voren en niet staan kijken waar de actie gaat eindigen of stranden.
Maar net die panache ontbreekt bij Suzuki, Lee en Botaka.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Lee, Nazon en Suzuki kwamen gisteren om verschillende redenen alle drie te kort. Te weinig stootkracht in en rond de zestien. Als je 45 min tegen 10 mag spelen en amper 2 keer op doel trapt, tja... In zulke matchen kon Boli op zijn eentje voor meer dreiging zorgen dan al onze aanvallende spelers gisteren bij elkaar opgeteld. Beste speler was met voorsprong Colombatto. Verdediging en De Ridder degelijk. De rest gewoon te weinig. Een punt op Standard is ok, maar het spel is dat niet.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Jacques schreef: 08 mar 2020, 11:40 Lee, Nazon en Suzuki kwamen gisteren om verschillende redenen alle drie te kort. Te weinig stootkracht in en rond de zestien. Als je 45 min tegen 10 mag spelen en amper 2 keer op doel trapt, tja... In zulke matchen kon Boli op zijn eentje voor meer dreiging zorgen dan al onze aanvallende spelers gisteren bij elkaar opgeteld. Beste speler was met voorsprong Colombatto. Verdediging en De Ridder degelijk. De rest gewoon te weinig. Een punt op Standard is ok, maar het spel is dat niet.
Ik kan weinig zeggen over de wedstrijd om de simpele reden dat ik ze niet heb kunnen zien omdat Telenet beslist had het kanaal van Standard-STVV voor te behouden voor de "multilive". Ik denk dat Telenet STVV live minder dan 2 minuten heeft laten zien. Eigenlijk schandalig voor de STVV fans die hun club via de betaalzender willen volgen, maar soit, er was blijkbaar niet veel te zien.

Ondanks dat ben ik geneigd het eens te zijn met je post. Wat ik toch even wil aanhalen is dat je gelijk hebt over Boli maar wil ik er toch even bij zeggen dat het evenwel niet zou mogen dat we als ploeg zo afhankelijk zouden zijn van die ene spits. Ik hoop dat het doel van het beleid voor volgend seizoen inderdaad die grotere stootkracht gaat zijn zoals je aanhaalt maar ook aanvallende impulsen die meer vanuit het middenveld kunnen komen. Men gaat meer gericht naar bepaalde profielen moeten zoeken om op die manier ook meer balans in de ploeg te krijgen. Anders gaat het ieder seizoen meer "op goed geluk" zijn en dat moet volgens mij vermeden worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door STVVninof »

lindoke schreef: 08 mar 2020, 12:16
Jacques schreef: 08 mar 2020, 11:40 Lee, Nazon en Suzuki kwamen gisteren om verschillende redenen alle drie te kort. Te weinig stootkracht in en rond de zestien. Als je 45 min tegen 10 mag spelen en amper 2 keer op doel trapt, tja... In zulke matchen kon Boli op zijn eentje voor meer dreiging zorgen dan al onze aanvallende spelers gisteren bij elkaar opgeteld. Beste speler was met voorsprong Colombatto. Verdediging en De Ridder degelijk. De rest gewoon te weinig. Een punt op Standard is ok, maar het spel is dat niet.
Ik kan weinig zeggen over de wedstrijd om de simpele reden dat ik ze niet heb kunnen zien omdat Telenet beslist had het kanaal van Standard-STVV voor te behouden voor de "multilive". Ik denk dat Telenet STVV live minder dan 2 minuten heeft laten zien. Eigenlijk schandalig voor de STVV fans die hun club via de betaalzender willen volgen, maar soit, er was blijkbaar niet veel te zien.

Ondanks dat ben ik geneigd het eens te zijn met je post. Wat ik toch even wil aanhalen is dat je gelijk hebt over Boli maar wil ik er toch even bij zeggen dat het evenwel niet zou mogen dat we als ploeg zo afhankelijk zouden zijn van die ene spits. Ik hoop dat het doel van het beleid voor volgend seizoen inderdaad die grotere stootkracht gaat zijn zoals je aanhaalt maar ook aanvallende impulsen die meer vanuit het middenveld kunnen komen. Men gaat meer gericht naar bepaalde profielen moeten zoeken om op die manier ook meer balans in de ploeg te krijgen. Anders gaat het ieder seizoen meer "op goed geluk" zijn en dat moet volgens mij vermeden worden.
Klopt niet hoor. Ik heb de volledige match gezien op Telenet. Was zelfs gratis voor niet abonnees
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door metser »

De uitzending op Telenet was de volledige match op kanaal 208 van Telenet......maar je hebt weinig tot niets gemist buiten de zeer vuile ingreep van blaaskaak vanheusden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: Standard - STVV (Za 07/03 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Standard - STVV zat op een van de andere kanalen, ik denk 208 (allez, hier toch), maar troost je, je hebt niet veel gemist. Het zou inderdaad niet mogen om zo afhankelijk te zijn van een speler of een bepaald type speler, maar de vergelijking illustreert wat we gisteren misten: balvastheid en doelgerichtheid. De commentator maakte al in de eerste helft (die nog best ok was) de terechte opmerking dat onze spitsen teveel van hetzelfde zijn: technisch degelijk tot goed, maar ze hebben allemaal liefst de bal in de voet. Er is niet echt iemand die in de diepte gestuurd kan worden en/of een bal kan bijhouden waardoor de rest kan opschuiven. In die zin snap ik de inbreng van Nazon (ook al was het o.w.v. blessure bij Lee). Hij benadert (van ver) de specifieke kwaliteiten van Boli nog het meest en liet ons toe om toch iets meer gevaar te creëren (maar komt tegelijk kwaliteit te kort voor 1A). Naar volgend seizoen toe hebben we nood aan een aanvaller die kan wegen op de verdediging van de tegenstander.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie