Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
wiekes
Berichten: 887
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door wiekes »

Ge kunt u ook afvragen zij die stemmen wat ze eigenlijk van voetbal kennen niet veel denk ik.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door KNRI »

STVV-fan schreef: 17 apr 2020, 23:42 Letterlijk degene die het minste van alle "MVP'S" gepresteerd heeft, wint da spel :zot:.
Doorgaans gaat de prijs naar een onmisbare basispion, laat ons eerlijk zijn dat Wolke dit profiel niet had dit seizoen.
Hoe nuttig zijn bijdrage bij momenten ook was.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door voetballiefhebber »

Er zal heel wat bij moeten komen, in deze onzekere tijden.

Vreemd dat ze voor Wolke hebben gekozen. Wel heel veel inzet, maar toch veel te weinig talent. Voetbal Magazine schreef op de site dat STVV eigenlijk de ploeg was met de slechtste verdediging en dat het gelukkig nog Schmidt had om hun overeind te houden.
Wolke maakte deel uit van de verdediging, maar was niet eens onbetwist basisspeler.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Halenaar »

Blijkbaar kan je enkel en alleen motm stemmen door een e-mail te doen naar het supportersverbond?

Wat voor een rudimentair gezever zeg. Hoeveel mails zouden die krijgen? Max 20?

In plaats van gewoon een poll te zetten op Twitter, of via een app.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door toyotacorolla »

Steeds afgeven op Wolke. Wat gezegd van Texeira de laatste twee matchen?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 25 aug 2020, 19:52 Blijkbaar kan je enkel en alleen motm stemmen door een e-mail te doen naar het supportersverbond?

Wat voor een rudimentair gezever zeg. Hoeveel mails zouden die krijgen? Max 20?

In plaats van gewoon een poll te zetten op Twitter, of via een app.
Je kan ook gewoon meedoen met de Kanarie of the Match stemming op mijn Instagram :grappig:
Ko Matsubara en Suzuki waren de opties... 120 stemmen voor Ko en iets van 90 stemmen voor Suzuki

Even serieus die stemming via E-mail slaat volgens mij nergens op en is op vele andere manieren beter te organiseren...
Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Geel-Blauw »

Inderdaad, kan STVV de stemming niet doen via een poll op hun website? Of een Microsoft document waar je kan stemmen etc.
Op sommige forums kan je na de match stemmen via een poll in het wedstrijdtopic misschien ook een idee om hier te doen.
Nie zievere, speile!
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Yellow Feaver »

Ik vind zo een drempel van enige moeite doen niet slecht. Via een gewone poll op internet gaan er veel stemmen komen van mensen die wedstrijd niet gezien hebben en dergelijke. Veel kans dan dat onze vietnamese Messi man ven het seizoen was geweest als hij een keer of 7 had mogen invallen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Halenaar »

Yellow Feaver schreef: 28 aug 2020, 16:08 Ik vind zo een drempel van enige moeite doen niet slecht. Via een gewone poll op internet gaan er veel stemmen komen van mensen die wedstrijd niet gezien hebben en dergelijke. Veel kans dan dat onze vietnamese Messi man ven het seizoen was geweest als hij een keer of 7 had mogen invallen.
En daarom doe je het in een app, waar abonnees zich kunnen registreren en zo dan hun stem kunnen uitbrengen. Is toch niet al te moeilijk he?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Jacques »

E-mail is rudimentair
Polls worden massaal gekaapt door trollenlegers
Niet iedereen heeft een smartphone met stvv-app
Beperking tot abonnees is niet democratisch
Ik wacht op de terugkeer van de gele briefkaart.
In afwachting daarvan kan ik leven met Nazon als beste speler van het seizoen. Dat is de prijs die ik betaal voor mijn luiheid. :lol:

Doe es wa moeite. Hier posten is evenveel of even weinig moeite als een e-mail met 3 namen in versturen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Halenaar »

En opeens kan je nu op de social media van STVV kiezen voor 'speler van de maand', en er vallen zelfs prijzen te winnen. Top.

Ze lezen hier precies wel mee :mrgreen:
Plaats reactie