Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Krisaias »

Tof dat S.T.V.V. in deze tijden ons wat wist te entertainen door de top 5 in het referendum Verdienstelijkste Speler één voor één bekend te maken.

We kennen nu de 5 genomineerden:

Sankhon
Asamoah
Schmidt
Suzuki
Wolke Janssens

Wie draagt jullie voorkeur weg en wie denken jullie dat het uiteindelijk zal halen ?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Brusselmans »

Colombatto.

Komaan zeg, Wolke bij de genomineerden :zot:
Als ge er toch 5 moet hebben, dan mocht Culidio daar wel bij.
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 15 apr 2020, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Krisaias »

Persoonlijk snap ik niet dat Colombatto de top 5 niet haalt en al helemaal niet (met alle respect voor Wolke) hoe Janssens in de top vijf is geraakt.

Schmidt wisselde minder goeie dingen af met knappe reddingen, dus dan begrijp ik nog wel dat die punten verzameld heeft in de matchen waar zijn saves cruciaal waren.

Asamoah vond ik persoonlijk dit seizoen minder dan de vorige jaren, maar die had dan weer een uitschieter tegen Eupen.

En Suzuki blijf ik een vreemde speler vinden, maar hij had natuurlijk zijn doelpunten die de doorslag bij het stemmen kunnen geven.

Voor mij was Sankhon de regelmatigste speler uit de top 5...

Benieuwd wat jullie ervan denken
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Jacques »

Het zijn allemaal spelers met ups en downs en dat geldt ook voor andere namen in de kern. Colidio amper 8 matchen in de basis en 1 goal, daar kan je geen trofee voor geven. Colombatto had bij de genomineerden mogen (moeten) zijn, maar ook bij hem zou ik als laureaat geen "wauw" gevoel hebben. Sankhon dan maar, maar dan vooral bij gebrek aan beter. Het is een weerspiegeling van ons seizoen.

Eigenlijk was er tot januari maar 1 kandidaat: Boli. Ze zouden hem beter alsnog aan hem geven, zodat hij bij de overhandiging ook een echt afscheid kan krijgen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Jack »

Met alle respect en zin voor overdrijving, maar dat is dit jaar wat kiezen tussen de pest en de cholera.
Allemaal wisselvallig.

En Wolke, wat doet die daar überhaupt tussen?
Laatst gewijzigd door Jack op 15 apr 2020, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Jan Bulder »

Doe dan maar Schmidt. Niet dat ik er een grote fan van ben, misschien niet zo constant (want ook paar foutjes), maar ik vind dat hij in sommige wedstrijden wel topkwaliteit getoond heeft (bv op Genk) die ik bij alle anderen dit seizoen heel vaak heb gemist.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door STimVV »

Ik heb me serieus verslikt toen ik daarstraks zag dat Wolke bij de 5 genomineerden zat... :zot: :zot: :zot:
Allez man, dat hou je toch niet voor mogelijk. De voetbalkennis en geloofwaardigheid van deze poll is bijgevolg dan ook nihil voor mij...
Rekening houdende met het aantal speelminuten waren voor mij Wolke, DeBruyn en Mmaee uw zwakste schakels dit seizoen, die véél te vaak hebben gespeeld. Als ik dan zie dat Wolke de top 5 haalt van MVP, en dat Mmaee kapitein werd wanneer Botaka niet op het veld stond. Tja man... :zot:

Zoals Jacques zegt: de enige die in aanmerking komt is Boli.

Sankhon vond ik goed in een 3-mansdefensie, maar sinds het vertrek van Brys speelde hij als back in een 4mansdefensie. En daarin vond ik hem niet overtuigen.
Asamoah speelde ook niet z'n beste seizoen en verloor z'n basisplaats zelfs aan Durkin, die op zijn beurt ook allesbehalve overtuigend was.
Suzuki was ook niet de sterkhouder die hij zou moeten zijn.
Schmidt te wisselvallig en is gewoon onze reservekeeper wanneer Steppe fit is.
Botaka is niet erg geliefd. Speelde wél alle matchen. Moet ook niet de winnaar zijn, maar die zou het dan toch nog meer verdienen om die top 5 te halen dan enkele anderen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door enerkey »

Janssens is een Limburger eh ;) En degene die de top5 raar vinden, ik neem aan dat jullie dan allemaal gestemd hebben na zowat iedere wedstrijd? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Krisaias »

enerkey schreef: 15 apr 2020, 15:19 Janssens is een Limburger eh ;) En degene die de top5 raar vinden, ik neem aan dat jullie dan allemaal gestemd hebben na zowat iedere wedstrijd? :mrgreen:
Niet elke wedstrijd, maar toch veel ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door KNRI »

De enige die er dit seizoen echt bovenuit stak was voor mij Boli...
2e plaats: Schmidt
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Krisaias »

KNRI schreef: 15 apr 2020, 21:13 De enige die er dit seizoen echt bovenuit stak was voor mij Boli...
2e plaats: Schmidt
Ondanks de blunders (o.a. op Beveren) ?

Ik vind persoonlijk Steppe beter, maar die heeft minder matchen gekeept natuurlijk dit seizoen
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door KNRI »

Wie heeft er dit seizoen wel niet geblunderd? ;) :mrgreen:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Krisaias »

KNRI schreef: 16 apr 2020, 14:14 Wie heeft er dit seizoen wel niet geblunderd? ;) :mrgreen:
Fair enough. En hij heeft ook wel punten gepakt hoor...

Enfin, morgenmiddag om 12u wordt het op de fb pagina van STVV bekend gemaakt, zo heeft Spionkop net laten weten via haar fb pagina
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Halenaar »

Geen Colombatto in de top 5 maar wel Asamoah en godbetert Wolke :roll:

Mijn top 3:

- Boli
- Colombatto
- Sankhon
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verdienstelijkste Speler 2019-2020

Bericht door Krisaias »

Bon, Wolke Janssens dus ...

Mijn felicitaties aan die jongen, maar ik snap het nog altijd niet
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie