STVV: een tactische analyse

Alles over de wedstrijden van STVV
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV: een tactische analyse

Bericht door Henri is de man »

BoemBoem schreef: 30 jun 2020, 12:55
stvvilvoorde schreef: 30 jun 2020, 12:14 Inderdaad, ik heb meer voeling met Tienen, Leuven, Diest, Westerlo dan met Lommel.
Het jaar van de titel in 2e vond ik Tienen uit, 1 van de leukste herinneringen..meer dan een uur voor de wedstrijd stond het uitvak al bomvol.. De verbaasde reactie van de spelers toen ze aan de opwarming begonnen.. Top..
Chimedza die bij een voorsprong voor STVV een doorgebroken Tienen speler terughaalt en eenvoudig van de bal zet.
De rest van de wedstrijd deed hij nog meer danspasjes dan iets anders :mrgreen: :grappig:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV: een tactische analyse

Bericht door Tompie »

Henri is de man schreef: 30 jun 2020, 15:23
BoemBoem schreef: 30 jun 2020, 12:55
stvvilvoorde schreef: 30 jun 2020, 12:14 Inderdaad, ik heb meer voeling met Tienen, Leuven, Diest, Westerlo dan met Lommel.
Het jaar van de titel in 2e vond ik Tienen uit, 1 van de leukste herinneringen..meer dan een uur voor de wedstrijd stond het uitvak al bomvol.. De verbaasde reactie van de spelers toen ze aan de opwarming begonnen.. Top..
Chimedza die bij een voorsprong voor STVV een doorgebroken Tienen speler terughaalt en eenvoudig van de bal zet.
De rest van de wedstrijd deed hij nog meer danspasjes dan iets anders :mrgreen: :grappig:
https://www.youtube.com/watch?v=qwFxjwpqMyo
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie