Macron nieuwe kledingsponsor

Alles over de wedstrijden van STVV
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door ertee »

zipke373 schreef: 09 jul 2020, 12:32
ertee schreef: 09 jul 2020, 12:24
zipke373 schreef: 09 jul 2020, 12:14 Ik vind ze persoonlijk niet zo geslaagd... had zoals hier eerder al gepost was liever iets gezien in de stijl van Motherwell. Veel tijdlozer...
Doe mij maar iets in de stijl van STVV :-)
En vind je de nieuwe dan STVV stijl of niet? :-) Ikke niet...
Ja, vind die veren een leuke verwijzing, geeft toch het gevoel dat het design echt voor STVV is. Dacht eerst dat het een soort vlammen waren, was ook gepast geweest.

De overige truitjes zijn inderdaad matig.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Sacruzsa »

Vraag gaat weer zijn , wanneer gaan we ze kunnen kopen :grappig:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door zipke373 »

ertee schreef: 09 jul 2020, 12:50
zipke373 schreef: 09 jul 2020, 12:32
ertee schreef: 09 jul 2020, 12:24
zipke373 schreef: 09 jul 2020, 12:14 Ik vind ze persoonlijk niet zo geslaagd... had zoals hier eerder al gepost was liever iets gezien in de stijl van Motherwell. Veel tijdlozer...
Doe mij maar iets in de stijl van STVV :-)
En vind je de nieuwe dan STVV stijl of niet? :-) Ikke niet...
Ja, vind die veren een leuke verwijzing, geeft toch het gevoel dat het design echt voor STVV is. Dacht eerst dat het een soort vlammen waren, was ook gepast geweest.

De overige truitjes zijn inderdaad matig.
Die veren is wel een leuke verwijzing idd, maar ik vind het nogal druk van dichtbij...
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door pat@ »

Sacruzsa schreef: 09 jul 2020, 12:51 Vraag gaat weer zijn , wanneer gaan we ze kunnen kopen :grappig:
Daarom zijn ze volgens mij van Umbro (Japans) naar Macron overgestapt. Zo een farce kan je geen twee jaar op rij maken. De outfit ziet er heel geslaagd uit. Ook een mooie presentatie. In dat vakgebied zijn er sinds het begin al serieuze vorderingen gemaakt.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Jan Bulder »

Over de thuisoutfit kan je discussiëren, ieders smaak is anders. Het is een outfit op maat, qua design wel ok, maar het pluimenmotief is niet echt mijn ding. De away-outfit is exact dezelfde als vorig jaar, maar dan met een ander kledingmerk erop. Als je jezelf als kledingmerk een beetje respecteert, dan weiger je het toch om gewoon een exacte kopie te maken van een ander merk, van het jaar voordien. Zo een uittruitje is toch iets waar elke fan ook elk jaar extra naar uitkijkt. En dan kom je daar mee af.

De mensen binnen deze club, ze hebben het gewoon niet.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Geel-Blauw »

Niet echt fan maar het design is wel uniek.
Vind het wel raar dat het uitshirt gewoon hetzelfde is, zeker omdat het een andere shirtsponsor is.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Tompie »

Homekit best aardig. Als we binnen een aantal weken eens stevig op ons doos krijgen zal het natuurlijk snel over gepluimde kiekens gaan. Maar soit, shirt mag er zijn.

Uitshirt ongewijzigd is inderdaad zeer raar.

Los van de shirts mis ik in onze merchandising vooral 'gewone' (sport) kledij en bij voorkeur niet in het knalgeel. Ik denk dan aan een deftige training (die van Kappa in het seizoen na promotie was top), een jas, trui en shirt. Gewoon met het logo op en voor de rest in neutrale kleuren. Als je ziet welke truien je nu kan kopen, dat is wat ze in de wibra niet verkocht krijgen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door ertee »

Geel-Blauw schreef: 09 jul 2020, 14:28 Niet echt fan maar het design is wel uniek.
Vind het wel raar dat het uitshirt gewoon hetzelfde is, zeker omdat het een andere shirtsponsor is.
Ik denk dat dat uitshirt hetzelfde is gebleven omdat er een akkoord was met de ontwerper ("BEAMS", Japans kledingmerk, staat ook op het shirt) voor twee jaar. Men hangt dus een beetje vast aan dat ontwerp lijkt mij, ondanks de wijziging van shirtsponsor.

Toevoeging: Het uitshirt kent hetzelfde design als dat van afgelopen seizoen. Beams creëerde dit design en het kende veel succes in de STVV-fanshop. Het design was voorbestemd om twee seizoenen te bestaan.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/o ... uwe-shirts
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Yellow Feaver »

STimVV schreef: 09 jul 2020, 12:43 Blijkbaar zijn de veren een verwijzing naar kanaries...
Goed dat ze het er bij vermelden, want ik had dat niet meteen door.
:stupid:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Jack »

De veren zijn mijn ding niet helaas. Wel leuk dat ze een persoonlijk shirt gemaakt hebben en dus moeite gedaan hebben! :heil:
Denk dat je er gewoon voor of tegen moet zijn. Mijn ding is het niet, kan gebeuren.

Uit-shirt vind ik super mooi, vond ik vorig jaar namelijk ook. Beetje jammer dat dit hetzelfde is, maar ik heb begrip voor de commerciële afspraken!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door enerkey »

Ik vind het uitzicht goed. Zonder ze vast te pakken en onder een vergrootglas te leggen. Het lijken idd meer vlammen. Het heeft een specialer effect dan die ervoor. De tint is minder geel. Voor mij is het belangrijkste truitjes te hebben die niet lijken op die standaard van W-B en Westerlo.
En ja als ze beweren dat die uit shirts uitzonderlijk goed verkocht hebben, zou het miss dom zijn ze al te vervangen. Ook als je weet dat ze slechts tegen het einde van het seizoen beschikbaar waren.

Moet er wel bij zeggen dat ik geen potentiële klant ben. Ik heb nog nooit een truitje gekocht. Dus ja niet echt relevant wat ik vind ;)
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door lakie »

enerkey schreef: 09 jul 2020, 16:19
En ja als ze beweren dat die uit shirts uitzonderlijk goed verkocht hebben, zou het miss dom zijn ze al te vervangen. Ook als je weet dat ze slechts tegen het einde van het seizoen beschikbaar waren.

Dat weet ik niet...
Diegenen die truitjes kopen, kopen vaak elk jaar een truitje, maar gaan dit jaar natuurlijk niet hetzelfde als vorig jaar kopen omdat het van een ander merk is.

Wat de truitjes betreft. Ik ben blij dat het geen standaard truitje is van uit het Vavantas boekje zoals vroeger.
Leuk ook dat er wat symboliek achter zit. EN dat ze niet verpest worden door een resem sponsors.
Echter ben ik toch ook meer voor de 'sobere' truitjes, zoals de uittruitjes. Wel nog steeds jammer dat ze daar de bruine lijnen niet vervangen hebben door lichtblauw.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door enerkey »

lakie schreef: 09 jul 2020, 17:34
enerkey schreef: 09 jul 2020, 16:19
En ja als ze beweren dat die uit shirts uitzonderlijk goed verkocht hebben, zou het miss dom zijn ze al te vervangen. Ook als je weet dat ze slechts tegen het einde van het seizoen beschikbaar waren.

Dat weet ik niet...
Diegenen die truitjes kopen, kopen vaak elk jaar een truitje, maar gaan dit jaar natuurlijk niet hetzelfde als vorig jaar kopen omdat het van een ander merk is.
Die gaan idd dan niet meer hetlzefde kopen, dat lijkt me absurd. Anderzijds kopen ze nu dan misschien het thuisshirtje in de plaats. Hard-dies die ieder jaar zowel het uit- als thuistruitje kopen die zijn op 1 hand te tellen denk ik dan.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door STVV1924 »

Het nieuwe thuisshirt is geweldig. Een geborduurd logo en de veren die verwijzen naar de Kanaries... Nu de vlam 🔥 nog in de pijp krijgen op het veld en het vuur 🔥 ik de tribunes en dan kunnen we weer een fantastisch seizoen beleven. #yellowbluesarmy #youneverwalkalone
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Dreke »

Jaren is er geklaagd dat we het moesten hebben van de overschot van de catalogus. Ik vind het op het eerste zicht echt geslaagd en vooral gepersonaliseerd.

Kopen zal ik wel ergens in april. Als de prijs op ietwat normaal niveau ligt. Wat men tegenwoordig durft te vragen voor een shirt met wat reclame op...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie