Macron nieuwe kledingsponsor

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Jacques »

Ik vind de thuisshirts wel mooi en vooral uniek. Geen catalogusshirt, geen collage aan sponsors die erop gestreken zijn en een geborduurd logo, wat toch net iets meer klasse heeft. De veren zijn niet 100% mijn ding als figuur, vlammen waren misschien iets stoerder geweest, maar ik vind het idee erachter wel mooi en het geel lijkt daardoor mooi(er) uit te komen dus ik ben er wel content mee. Het is ooit veel minder geweest, je moet maar eens kijken in welk knip- en plakwerk Désiré al zijn doelpunten gemaakt heeft.

Wat de uitshirts betreft: als er een overeenkomst gesloten is voor twee jaar, moet je die respecteren of een verbrekingsvergoeding betalen, maar is dat nu iets waar je geld aan wil geven? Kosten-baten is het mij dat niet waard. Dat argument van de verkoop lijkt me bij de haren getrokken of het moest over de Aziatische markt gaan, want hier zie ik ze amper. Wel spijtig dat zelfs een blauwe rand van hun "victory line" niet kon/mocht, waardoor voor mij de enige designfout in dat ontwerp blijft. Indien die aanpassing wel had kunnen gebeuren, had je kunnen zeggen dat je het shirt geperfectioneerd had, een kleine gemiste kans. Opmerkelijk wel dat Macron hiermee akkoord is gegaan, want zoals al opgemerkt gaat niemand tweemaal hetzelfde shirt kopen gewoon omdat het van een ander merk is.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1426
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 10 jul 2020, 10:26 Het is ooit veel minder geweest, je moet maar eens kijken in welk knip- en plakwerk Désiré al zijn doelpunten gemaakt heeft.
Desire zijn shirt heb ik hier nog liggen van toen ze midden in het seizoen van het ene naar het andere Roland vehikel als sponsor overstapten.
Is inderdaad wel knip- en plakwerk... :lol:
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door ertee »

Iemand al een idee hoe de maten van de shirts uitvallen?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Stvv_eng »

ertee schreef: 10 aug 2020, 15:53 Iemand al een idee hoe de maten van de shirts uitvallen?
Uit ervaring niet, maar ik zou zeggen pakt u altijd een maat of twee groter :P
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Macron nieuwe kledingsponsor

Bericht door Halenaar »

ertee schreef: 10 aug 2020, 15:53 Iemand al een idee hoe de maten van de shirts uitvallen?
Ze zijn vrij klein.
Plaats reactie