Nieuwe aftrap-uren

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Mikman »

De meesten zullen er niet onverdeeld gelukkig mee zijn, maar door het nieuwe tv-contract wordt het aantal matchen nog meer verspreid over het weekend. Er zullen geen matchen meer gelijktijdig gespeeld worden. De traditionele zaterdag om 20u verdwijnt zelfs volledig van de kalender ( in 1A ).


vrijdag 20u match 1B
20.45u match 1A
zaterdag 16.15u match 1A
18.30u match 1A
20.45u match 1A
20.45u match 1B
zondag 13.30u match 1A
16u match 1A
16u match 1B
18.15u match 1A
20u match 1B
20.45u match 1A
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Jan Bulder »

Triest. Dit heeft nog maar weinig te maken met comfort voor de supporter. Wie gaat er trouwens op zaterdag om 16u15 thuis op tv naar Cercle-Moeskroen kijken? :zot:

Reken voor ons hierdoor nog maar eens op gemiddeld 500 toeschouwers per wedstrijd minder, los van de sportieve prestaties. Bovenop corona, de negatieve perceptie over de kernsamenstelling. Ik gok op 2500 toeschouwers voor de 1e thuiswedstrijd. Misschien 8000 als het tegen Genk, RSCA, Standard of Club is.

Het wordt een seizoen om nooit te vergeten! :kots:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Tompie »

Mikken op families maar dan wel zowel op vrijdag, zaterdag als zondag een wedstrijd op 20u45 zetten... Dat is behoorlijk laat voor heel wat kinderen.

Met die uren in de namiddag heb ik persoonlijk minder een probleem, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Zaterdag 20u is nog altijd zoals het hoort wat mij betreft.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Stvv_eng »

Mikman schreef: 07 jul 2020, 16:53 De meesten zullen er niet onverdeeld gelukkig mee zijn, maar door het nieuwe tv-contract wordt het aantal matchen nog meer verspreid over het weekend. Er zullen geen matchen meer gelijktijdig gespeeld worden. De traditionele zaterdag om 20u verdwijnt zelfs volledig van de kalender ( in 1A ).


vrijdag 20u match 1B
20.45u match 1A
zaterdag 16.15u match 1A
18.30u match 1A
20.45u match 1A
20.45u match 1B
zondag 13.30u match 1A
16u match 1A
16u match 1B
18.15u match 1A
20u match 1B
20.45u match 1A
Voor mij maakt het niet veel uit wanneer ze spelen, maar ik kan begrijpen dat het voor sommige moeilijker plannen is. Voordeel is wel dat sommige matchen die gelijktijdig gespeeld werden met topmatchen, nu gewoon meer gekeken kunnen worden. Dit zal positief zijn voor de kijkcijfers...
Vb. Waregem-Mechelen spelen gelijktijdig als een Brugge-Anderlecht. Vroeger was het voor de neutrale supporter dus kijken naar Brugge-Anderlecht terwijl een Waregem-Mechelen ook interessant is om te zien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Jacques »

Kijkcijfers... :fuck:
Telenet en Proximus hebben die nooit bekendgemaakt, Eleven zal dat ook niet doen. Maar vooral: welke fan ligt er wakker van kijkcijfers? Nog minder van de "neutrale supporter". als ze toch al te mottig zijn (pardon my French) om uit hunne zetel te komen, kunnen ze voor die "neutrale supporters" evengoed de match om 3u 's nachts heruitzenden en anders is er nog altijd zoiets als een samenvatting. De echte fan, die in het stadion, blijft weer eens in de kou staan door de geldwolven van de Pro League en dat voor ocharm een paar miljoen meer dan Telenet en Proximus boden, geld dat dan nog eens enkel en alleen naar de G5 gaat. Enfin, "niet onverdeeld gelukkig" is een propere omschrijving voor dit misbaksel. :vomit:

Ik kan me inbeelden dat de winkels op Stayen ook zeer content gaan zijn met 16u15 op zaterdag. Dat wil zeggen dat die ten laatste om 14u hun zaak moeten sluiten. :toppie:
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Dreke »

Triestig...
A loyal football fan only supports the shirt...
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Stvv_eng »

Jacques schreef: 07 jul 2020, 17:59 Kijkcijfers... :fuck:
Telenet en Proximus hebben die nooit bekendgemaakt, Eleven zal dat ook niet doen. Maar vooral: welke fan ligt er wakker van kijkcijfers? Nog minder van de "neutrale supporter". als ze toch al te mottig zijn (pardon my French) om uit hunne zetel te komen, kunnen ze voor die "neutrale supporters" evengoed de match om 3u 's nachts heruitzenden en anders is er nog altijd zoiets als een samenvatting. De echte fan, die in het stadion, blijft weer eens in de kou staan door de geldwolven van de Pro League en dat voor ocharm een paar miljoen meer dan Telenet en Proximus boden, geld dat dan nog eens enkel en alleen naar de G5 gaat. Enfin, "niet onverdeeld gelukkig" is een propere omschrijving voor dit misbaksel. :vomit:

Ik kan me inbeelden dat de winkels op Stayen ook zeer content gaan zijn met 16u15 op zaterdag. Dat wil zeggen dat die ten laatste om 14u hun zaak moeten sluiten. :toppie:
Snap de frustratie. Voor mij maakt het nu eenmaal niet uit. In het weekend maak ik altijd tijd voor de matchen van STVV. Het is nu enkel interessanter voor mij omdat ik alle andere pro league matchen uit mijn luie zetel kan kijken... Ik ben nu eenmaal geïnteresseerd in alle matchen al is het Moeskroen-Eupen. Maar nogmaals ik snap de frustratie
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Jack »

Jacques schreef:Kijkcijfers... :fuck:
Telenet en Proximus hebben die nooit bekendgemaakt, Eleven zal dat ook niet doen. Maar vooral: welke fan ligt er wakker van kijkcijfers? Nog minder van de "neutrale supporter". als ze toch al te mottig zijn (pardon my French) om uit hunne zetel te komen, kunnen ze voor die "neutrale supporters" evengoed de match om 3u 's nachts heruitzenden en anders is er nog altijd zoiets als een samenvatting. De echte fan, die in het stadion, blijft weer eens in de kou staan door de geldwolven van de Pro League en dat voor ocharm een paar miljoen meer dan Telenet en Proximus boden, geld dat dan nog eens enkel en alleen naar de G5 gaat. Enfin, "niet onverdeeld gelukkig" is een propere omschrijving voor dit misbaksel. :vomit:

Ik kan me inbeelden dat de winkels op Stayen ook zeer content gaan zijn met 16u15 op zaterdag. Dat wil zeggen dat die ten laatste om 14u hun zaak moeten sluiten. :toppie:
Dat zat er ook al aan te komen als Telenet en Proximus gebleven waren. Is al jaren een trend in binnen- en buitenland.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Henri is de man »

Nog een nieuw aftrapuur - straks om 19h tegen Geel - livestream op de feestboek-pagina van STVV ! :stvv:

Allen daar (digitaal) heen !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Jacques »

Jack schreef: 08 jul 2020, 07:22
Jacques schreef:Kijkcijfers... :fuck:
Telenet en Proximus hebben die nooit bekendgemaakt, Eleven zal dat ook niet doen. Maar vooral: welke fan ligt er wakker van kijkcijfers? Nog minder van de "neutrale supporter". als ze toch al te mottig zijn (pardon my French) om uit hunne zetel te komen, kunnen ze voor die "neutrale supporters" evengoed de match om 3u 's nachts heruitzenden en anders is er nog altijd zoiets als een samenvatting. De echte fan, die in het stadion, blijft weer eens in de kou staan door de geldwolven van de Pro League en dat voor ocharm een paar miljoen meer dan Telenet en Proximus boden, geld dat dan nog eens enkel en alleen naar de G5 gaat. Enfin, "niet onverdeeld gelukkig" is een propere omschrijving voor dit misbaksel. :vomit:

Ik kan me inbeelden dat de winkels op Stayen ook zeer content gaan zijn met 16u15 op zaterdag. Dat wil zeggen dat die ten laatste om 14u hun zaak moeten sluiten. :toppie:
Dat zat er ook al aan te komen als Telenet en Proximus gebleven waren. Is al jaren een trend in binnen- en buitenland.
Dat is mogelijk, al ken ik de details van hun bod niet, maar het zijn toch eerst en vooral de clubs die plat op de buik gaan. Als zij in hun tender schrijven dat er aan de huidige slots niet geraakt wordt, dan is dat zo. Dan hadden ze waarschijnlijk minder geld opgehaald, maar als je dan ziet, dat de meerwaarde van dit contract tegenover het vorige toch haast exclusief naar de G5 vloeit, had je daar in feite geen schrik van moeten hebben. Maarja, voor geld danst den beer, in het geval van de K11, inclusief STVV, zelfs al voor kleingeld.

Afbeelding
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door Mikman »

Ik hoop vooral dat men al meteen alle speeldata en aftrap-uren voor het hele seizoen vastlegt. Heel simpel zal dat niet zijn aangezien men nog niks weet van de Europese kalender maar dan moeten de Europees spelende ploegen maar onderling wisselen, zij krijgen nu toch al het grootste deel van de tv-pot en hebben het naar eigen zeggen toch altijd zo goed voor met het Belgische voetbal. Tijd om de daad bij het woord te voegen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door zipke373 »

Mikman schreef: 08 jul 2020, 10:41 Ik hoop vooral dat men al meteen alle speeldata en aftrap-uren voor het hele seizoen vastlegt. Heel simpel zal dat niet zijn aangezien men nog niks weet van de Europese kalender maar dan moeten de Europees spelende ploegen maar onderling wisselen, zij krijgen nu toch al het grootste deel van de tv-pot en hebben het naar eigen zeggen toch altijd zo goed voor met het Belgische voetbal. Tijd om de daad bij het woord te voegen.
Ain't gonna happen... :(
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door enerkey »

Ik wou net hetzelfde zeggen. Ik zie nu ook geen enkele reden om direct alle speeldata en speeluren bekend te maken. Bvb zaterdagmiddag werkt mijn vrouw. Het zou goed zijn dat ik voor een heel seizoen direct mijn regelingen kan treffen ivm de opvang van onze dochter. Ipv dat iedere week in het oog te moeten houden en te moeten arrangeren. En ja voor andere activiteiten. Je was voor 90 procent zeker dat STVV om zaterdag op 20u of 20u30 gaat spelen. Ik veronderstel dat dit nu anders gaat zijn. Ik ben niet bereid om de planning van de rest van mijn sociaal leven op hold te zetten omdat ik de speeldata of uren nog niet weet.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door stvvilvoorde »

Pfff eerste match direct stvv - rsca.

Zonder publiek dan ook.
G5-league heeft weer alles schoon voor zichzelf geregeld.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Nieuwe aftrap-uren

Bericht door wiekes »

Het begint al goed eerst Anderlecht thuis en dan naar Gent.
Plaats reactie