Oefenwedstrijden 2020

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef: 10 jul 2020, 13:35 Je ziet het bij Luik(andere ploeg aan lager wal) ook. Die doen ook zelf hun interviews, met alleen aangename possitieve vragen. Journalisten worden buitengehouden. Persvrijheid is zo stilaan aan het verdwijnen.
Persvrijheid :vomit: :vomit: :vomit:..
Leugens en sensatie om de gazet vol te krijgen bedoel je?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jacques »

En wat verwacht je als clubs enkel zelf nog communiceren? Dat ze zichzelf kritische vragen gaan stellen? Dat ze je eerlijk de waarheid gaan vertellen? Bij Tateishi zou de communicatie zich waarschijnlijk beperken tot een kerst- en nieuwjaarsboodschap, zelfs koning Filip doet tegenwoordig beter. :lol:

De pers is in zekere zin een noodzakelijk kwaad, waarover we in België nog niet te hard te klagen hebben in vgl. met het buitenland (hier geen gazet zoals The Sun). Het niveau is soms bedenkelijk, maar ik vind mensen die geen tegenspraak of kritiek verdragen en dan maar telkens hun achterban gaan opjutten tegen de pers op termijn veel schadelijker. Ma bon, da's een andere discussie.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 10 jul 2020, 13:12 Nope, geen stream en geen pers, omdat de aan lager wal geraakte topclub Anderlecht het belangrijker vindt om achterhoedegevechten te houden met de pers dan fans na maanden zonder voetbal een oefenmatch aan te bieden. Aanstellerij is een Brusselse ziekte.
Gewoon een tactische en slimme keuze van Kompany en co om terug zieltjes bij de fans te winnen. Iedereen is tegen ons, wij tegen de rest van de wereld, iedereen wilt ons zien falen, ....allemaal uitspraken die onlangs zijn verschenen op de social media kanalen van RSCA. Geen pers meer toelaten hoort ook bij die tactiek.

En het werkt gewoon, de mensen lusten er pap van. Club Brugge is er ook terug groot mee geworden dankzij übercalimero Preud'homme, en Malinwa heeft sinds hun degradatie en omkoopaffaire dezelfde calimero communicatiestijl gehanteerd. Met succes.

Niet onlogisch dus dat Kompany nu hetzelfde probeert. Het bestuur zou dat hier misschien ook beter doen, ook al ben ik er zelf geen voorstander van. Maar aangezien vele mensen dit wel aanspreekt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jacques »

Liever niet eigenlijk. De marginaliteit begint er telkens al snel vanaf te druipen. Maar ja, zoals je zegt, er is wel publiek voor...
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door fruitboerke »

"Den dikke jan Kompany "denkt dat Anderslecht nog steeds een topelftal is terwijl het een dikke soep daar is eigenlijk. Die gast leeft nog op een andere planeet . Ik hoop dat ze hier de eerste speeldag direct deftig op hunne appel krijgen. Heb die gast nooit moeten hebben .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Anderlecht-STVV eerste 60 minuten was het 2-0 met goals van Teixeira (own-goal) en Kompany.
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door STVV1924 »

2-0 dat is vooruitgang tav de vorige wedstrijd afgewerkt op Anderlecht. :stvv:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Krisaias »

voetballiefhebber schreef: 09 jul 2020, 13:42 Nazon had het al zeer moeilijk in de Schotse tweede klasse en haalt niet het niveau van de JPL.
Ook geen fan van Nazon en ik geef je groot gelijk dat die het niveau van de Jupkes League niet haalt, maar Saint Mirren was weldegelijk Scottish Premiership, dus eerste klasse, bij zijn uitleenbeurt (en nu trouwens nog steeds)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door vdl »

enerkey schreef: 10 jul 2020, 13:35 Je ziet het bij Luik(andere ploeg aan lager wal) ook. Die doen ook zelf hun interviews, met alleen aangename possitieve vragen. Journalisten worden buitengehouden. Persvrijheid is zo stilaan aan het verdwijnen.
Eens de competitie bezig is kan toch niemand hem nog wegsteken,en is het de beurt aan de pers.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Stvv_eng »

Mooiste van al vind ik dat ik vandaag foto’s die door STVV JP op twitter werden gepost, moest offline halen van de club. Ik heb dat dan ook gedaan en vervolgens zie ik dat al die Japanners en Lee fans het wel gewoon posten...
Begin het eerlijk gezegd zat te worden als ik mij altijd aan de regeltjes hou, kan ik niks als eerste aanbieden en dus loop ik achter...
Binnenkort eens een knoop doorhakken denk ik
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 11 jul 2020, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jan Bulder »

Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:47 Mooiste van al vind ik dat ik vandaag foto’s die door STVV JP op twitter werden gepost, moest offline halen. Ik heb dat dan ook gedaan en vervolgens zie ik dat al die Japanners en Lee fans het wel gewoon posten...
Begin het eerlijk gezegd zat te worden als ik mij altijd aan de regeltjes hou, kan ik niks als eerste aanbieden en dus loop ik achter...
Binnenkort eens een knoop doorhakken denk ik
Zuiver racisme.

Belgian Canaries Matter
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Stvv_eng »

Jan Bulder schreef: 11 jul 2020, 18:52
Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:47 Mooiste van al vind ik dat ik vandaag foto’s die door STVV JP op twitter werden gepost, moest offline halen. Ik heb dat dan ook gedaan en vervolgens zie ik dat al die Japanners en Lee fans het wel gewoon posten...
Begin het eerlijk gezegd zat te worden als ik mij altijd aan de regeltjes hou, kan ik niks als eerste aanbieden en dus loop ik achter...
Binnenkort eens een knoop doorhakken denk ik
Zuiver racisme.

Belgian Canaries Matter
Neen maar serieus, waarom worden er op de Japanse pagina's zoveel meer foto's etc. gepost dan voor de echt supporter die echt de club volgt en niet een speler. Moet voor mij toch veel veranderen/verduidelijken daarover.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jan Bulder »

Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:58
Jan Bulder schreef: 11 jul 2020, 18:52
Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:47 Mooiste van al vind ik dat ik vandaag foto’s die door STVV JP op twitter werden gepost, moest offline halen. Ik heb dat dan ook gedaan en vervolgens zie ik dat al die Japanners en Lee fans het wel gewoon posten...
Begin het eerlijk gezegd zat te worden als ik mij altijd aan de regeltjes hou, kan ik niks als eerste aanbieden en dus loop ik achter...
Binnenkort eens een knoop doorhakken denk ik
Zuiver racisme.

Belgian Canaries Matter
Neen maar serieus, waarom worden er op de Japanse pagina's zoveel meer foto's etc. gepost dan voor de echt supporter die echt de club volgt en niet een speler. Moet voor mij toch veel veranderen/verduidelijken daarover.
Omdat ze geen reet inzitten met al wat Belgisch is. Dat lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Stvv_eng »

Jan Bulder schreef: 11 jul 2020, 19:02
Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:58
Jan Bulder schreef: 11 jul 2020, 18:52
Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:47 Mooiste van al vind ik dat ik vandaag foto’s die door STVV JP op twitter werden gepost, moest offline halen. Ik heb dat dan ook gedaan en vervolgens zie ik dat al die Japanners en Lee fans het wel gewoon posten...
Begin het eerlijk gezegd zat te worden als ik mij altijd aan de regeltjes hou, kan ik niks als eerste aanbieden en dus loop ik achter...
Binnenkort eens een knoop doorhakken denk ik
Zuiver racisme.

Belgian Canaries Matter
Neen maar serieus, waarom worden er op de Japanse pagina's zoveel meer foto's etc. gepost dan voor de echt supporter die echt de club volgt en niet een speler. Moet voor mij toch veel veranderen/verduidelijken daarover.
Omdat ze geen reet inzitten met al wat Belgisch is. Dat lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Ik denk niet dat de Japanse bazen zeggen minder foto's op de Belgische STVV pagina als die van de Japanse. Zou mij sterk verbazen moest dat ooit gebeurd zijn. Het licht dan eerder aan ons media team vergeleken met die van de Japanse...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jan Bulder »

Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 19:05
Jan Bulder schreef: 11 jul 2020, 19:02
Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:58
Jan Bulder schreef: 11 jul 2020, 18:52
Stvv_eng schreef: 11 jul 2020, 18:47 Mooiste van al vind ik dat ik vandaag foto’s die door STVV JP op twitter werden gepost, moest offline halen. Ik heb dat dan ook gedaan en vervolgens zie ik dat al die Japanners en Lee fans het wel gewoon posten...
Begin het eerlijk gezegd zat te worden als ik mij altijd aan de regeltjes hou, kan ik niks als eerste aanbieden en dus loop ik achter...
Binnenkort eens een knoop doorhakken denk ik
Zuiver racisme.

Belgian Canaries Matter
Neen maar serieus, waarom worden er op de Japanse pagina's zoveel meer foto's etc. gepost dan voor de echt supporter die echt de club volgt en niet een speler. Moet voor mij toch veel veranderen/verduidelijken daarover.
Omdat ze geen reet inzitten met al wat Belgisch is. Dat lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Ik denk niet dat de Japanse bazen zeggen minder foto's op de Belgische STVV pagina als die van de Japanse. Zou mij sterk verbazen moest dat ooit gebeurd zijn. Het licht dan eerder aan ons media team vergeleken met die van de Japanse...
Het lijkt me logisch dat er, gezien de Aziatische markt en de specificiteit (de taal alleen al), 2 verschillende mediateams zijn.

Die zouden echter wel moeten vallen onder 1 media manager, die ervoor zorgt dat er wel 1 uniforme lijn gecommuniceerd wordt. Dat beide kanalen naar behoren functioneren.

Het is echter duidelijk dat het Japanse en Nederlandse mediateam helemaal los van elkaar werken. Waarbij er op die Japanse kanalen vaak snellere updates zijn, meer info te vinden is. Ik vind dat typerend voor het feit dat de Japanse bazen al wat Belgisch is als minder belangrijk beschouwen.
Plaats reactie