Oefenwedstrijden 2020

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 30 jul 2020, 17:33 Spelen al twee weken een goede match en de conclusie is steeds de tegenstander heeft een zeer zwakke kern. Ok snap ik, maar hoezo komen dezelfde mensen dan iedere week zagen en klagen dat wij gaan degraderen? Snap ik niet. Zover ik weet degradeert er maar een ploeg in België --> Nee niet op u gericht Stvvilvoorde, valt me enkel op dat het goede nooit een conclusie mag zijn, maar als het slecht gaat worden er door diezelfde mensen wel conclusies getrokken

Wat ik zie is dat: Lee, Ito en Lucas weer bevestigen. Spelen een zeer goede voorbereiding volgens mij
Vind het vooral raar dat mensen durven uitspraken doen of een goede wedstrijd of zwakke kern van de tegenpartij terwijl niemand de match gezien heeft vandaag.

Vorige week was het deftig tegen ZW. Vandaag kunt ge alleen op een uitslag afgaan..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door STimVV »

Lee en Ito zijn zich aan het opwerpen tot basispionnen. Mede door de 4-3-3 van Muscat.
Van Lee hebben we lang gehoopt dat hij onze nr.10 zou worden, maar zoals ik eerder al aanhaalde zie ik meer toekomst in hem als hij vanop de flank kan komen. Met Ito, Lee en Nakamura hebben we 3 opties voor de 2 flankposities.

Over Lucas blijf ik dezelfde mening hebben. Ik denk niet dat die de bank zal halen, of die zich nu goed ontwikkelt of niet. Omwille van de concurrentie voor positie 6 en 8 en het feit dat er een paar buitenlanders te veel zijn. Daar krijgen Asamoah, Colombatto en DeRidder de voorkeur. En dan zal het gaan tussen Durkin of Lucas om bij de 18 te geraken.
Konaté heeft hetzelfde probleem. Daar zullen Mmaee en/of Buatu sowieso de voorkeur krijgen. Of ze nu beter zijn of ni.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door lindoke »

Het was een leuke wedstrijd met een aantal vlotte combinaties. Lee erg goed. Technisch de beste van de ploeg vandaag. Balongo alweer nergens. Deze wedstrijd was goed maar hopelijk trekken ze er geen definitieve conclusies uit omdat WB erg zwak was. Er moet nog altijd zeker een diepe spits bij want zo vlot scoren tijdens de competitie zal niet zo simpel gaan als vandaag.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door stvvilvoorde »

2de goal was trouwens Nazon, niet Lucas.

Deel de mening van StimVV over Lucas.
Denk niet dat die direct in de wedstrijdkern zal zitten, zie ook niet direct de meerwaarde tov Asamoah.

Lee en Ito denk ik dat in de basis zullen staan.
Roman
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Roman »

Het is natuurlijk vroeg én ja, het gaat om oefenwedstrijden maar ik denk dat er vooral met de staf goede keuzes zijn gemaakt. Alle spelers stralen gretigheid en zelfvertrouwen uit, er is een systeem waar de spelers zich goed in voelen en hun mogelijkheden tot uiting komen.
Dat bepaalde jongens nu wel aan de oppervlakte komen zal daar heel veel mee te maken hebben. Ik heb er alleszins een goed gevoel bij en we zouden wel eens kunnen verrassen. Enkele versterkingen mogen natuurlijk nog altijd en als dat nu eens onmiddellijk inzetbare "toppers" zouden zijn dan is er zeker potentieel voor een uitstekend seizoen.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door droopy »

Muscat gebruikt tenminste zijn volledige kern in de voorbereiding
Iedereen kan zich bewijzen en daardoor krijg je ook revelaties ... jongens die enkele weken geleden niks konden, komen nu bovendrijven

Dag en nacht verschil met Brys die de helft van zijn kern links liet liggen

Eigenlijk zijn Lee, Ito, Lucas ... ook nieuwe aanwinsten

Is er trouwens morgen nog een oefenwedstrijd gepland?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Vouch »

Ik ben toch benieuwd hoe het gaat vergaan met Ito en Lee in de ploeg tijdens uitmatchen. Daar is een tekort aan kracht toch steeds een nadeel geweest de laatste jaren. Die klein mannekes, ik haatte het vroeger om er tegen te voetballen, maar ik weet vb. nog een Steven Dufour die Dompé gewoon létterlijk over de platen uit stampte op Anderlecht na een 10-tal minuten en zelfs geen kaart kreeg.

Op kunstgras zijn types Lee en Ito (ik spreek nog altijd over types want ze moeten het zelf nog bewijzen) op snelheid levensgevaarlijk, maar in uitmatchen vrees ik dat we weer overpowered gaan worden.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door lindoke »

droopy schreef: 30 jul 2020, 20:30 Muscat gebruikt tenminste zijn volledige kern in de voorbereiding
Iedereen kan zich bewijzen en daardoor krijg je ook revelaties ... jongens die enkele weken geleden niks konden, komen nu bovendrijven

Dag en nacht verschil met Brys die de helft van zijn kern links liet liggen

Eigenlijk zijn Lee, Ito, Lucas ... ook nieuwe aanwinsten

Is er trouwens morgen nog een oefenwedstrijd gepland?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik dacht tegen Eupen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
pat@
Berichten: 1080
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door pat@ »

droopy schreef: 30 jul 2020, 20:30 Muscat gebruikt tenminste zijn volledige kern in de voorbereiding
Iedereen kan zich bewijzen en daardoor krijg je ook revelaties ... jongens die enkele weken geleden niks konden, komen nu bovendrijven

Dag en nacht verschil met Brys die de helft van zijn kern links liet liggen

Eigenlijk zijn Lee, Ito, Lucas ... ook nieuwe aanwinsten

Is er trouwens morgen nog een oefenwedstrijd gepland?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
100% eens met deze post.
Dan hebben we Nakamura nog. Die is tot nu toe onderbelicht gebleven maar die gast heeft iets extra. Zo een beetje als Kamada de man van de flits.
Tel daar Suzuki als aanvalsleider bij en je weet dat het elftal op orde staat.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door bor »

droopy schreef: 30 jul 2020, 20:30 Muscat gebruikt tenminste zijn volledige kern in de voorbereiding
Iedereen kan zich bewijzen en daardoor krijg je ook revelaties ... jongens die enkele weken geleden niks konden, komen nu bovendrijven

Dag en nacht verschil met Brys die de helft van zijn kern links liet liggen

Eigenlijk zijn Lee, Ito, Lucas ... ook nieuwe aanwinsten

Is er trouwens morgen nog een oefenwedstrijd gepland?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
:toppie:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jan Bulder »

droopy schreef: 30 jul 2020, 20:30 Muscat gebruikt tenminste zijn volledige kern in de voorbereiding
Iedereen kan zich bewijzen en daardoor krijg je ook revelaties ... jongens die enkele weken geleden niks konden, komen nu bovendrijven

Dag en nacht verschil met Brys die de helft van zijn kern links liet liggen

Eigenlijk zijn Lee, Ito, Lucas ... ook nieuwe aanwinsten

Is er trouwens morgen nog een oefenwedstrijd gepland?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vorig seizoen kwamen zowat alle aankopen er pas na de voorbereidingsmatchen. Brys kon ze dus moeilijk opstellen.
Geel-Blauw
Berichten: 821
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Stvv_eng schreef: 30 jul 2020, 17:33 Zover ik weet degradeert er maar een ploeg in België
Daar ben ik nog niet zo zeker van.
stvvilvoorde schreef: 30 jul 2020, 19:39 2de goal was trouwens Nazon, niet Lucas.
Was wel degelijk Johnny Lucas.
STVV-fan schreef: 30 jul 2020, 17:10 Lee, Ito en Lucas laten zich blijkbaar meer en meer zien.

Nochtans mocht het trio al van voor de voorbereiding desnoods gratis beschikken om toch maar namen gelijk Vossen, Schoofs en Peeters te halen.
Nog altijd liever een Schoofs of Peeters dan een Lucas, daar verandert een paar goeie oefenmatchen niets aan.
Ito en Lee zijn trouwens totaal niet te vergelijken met die namen, allemaal andere posities.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Jacques »

lindoke schreef: 30 jul 2020, 21:28
droopy schreef: 30 jul 2020, 20:30 Muscat gebruikt tenminste zijn volledige kern in de voorbereiding
Iedereen kan zich bewijzen en daardoor krijg je ook revelaties ... jongens die enkele weken geleden niks konden, komen nu bovendrijven

Dag en nacht verschil met Brys die de helft van zijn kern links liet liggen

Eigenlijk zijn Lee, Ito, Lucas ... ook nieuwe aanwinsten

Is er trouwens morgen nog een oefenwedstrijd gepland?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik dacht tegen Eupen.
Klopt, om 18u, officieel geen livestream, zoals eergisteren, maar heb de indruk dat er toch wat volk de wedstrijd bekeken heeft. Werd die elders gestreamd en is dat vandaag opnieuw het geval?
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1936
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door Positivo »

Misschien is er hoop .....
Zelf was ik altijd een voorstander van Brys en zijn aanpak.

De eerste keer dat ik twijfelde was bij de aanpak van Buya Turay. Toen had ik zoiets van “oei”.
Nu je leest dat Lee EN Ito op doorbreken staan , twijfel ik nog meer aan Brys.... misschien breken er nog wel meer door. Spelers laten doorbreken is een vak. Een kunst. Niet alle spelers moeten op dezelfde manier benaderd worden. Misschien slaagt Muscat erin de keuzes van Tateishi te laten openbloeien !

Ik heb zoiets sinds lang : vooruit stvv.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Oefenwedstrijden 2020

Bericht door voetballiefhebber »

De ontwikkeling van Leen Ito, daar kunnen we alleen maar blij mee zijn. Hopelijk trekken ze die lijn ook daar in de competitie. Benieuwd wanneer die gaat starten. Ze willen opnieuw de beslissing van de rechter naast zich neerleggen. Als dat maar goed komt door al die machtsspelletjes.
Plaats reactie