Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Esteeveevee
Berichten: 1038
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Esteeveevee »

Als je de budgetten bekijkt verliezen we met 1-3 maar we gaan er vol voor.
Onze trainer is geen melkmuil.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door stvvilvoorde »

lindoke schreef: 08 aug 2020, 15:37
Franz schreef: 08 aug 2020, 12:38 Ik ben benieuwd naar de opstelling: wordt het onze 'standaard' 4-3-3 of past Muscat zich aan aan de tegenstander?
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/08/
Volgens Voetbalbelgië gaat Muscat met een 4-4-2 spelen. Ik hoop van harte dat dit niet zo is en het toch een 4-3-3 is. Soit, het kan ook zijn dat de 4-4-2 bij balverlies is en een 4-3-3 bij balbezit. Dat is natuurlijk nog beter. Vraag is alleen of dat constante omschakelen na 30 minuten nog deftig gedaan wordt bij deze hitte. Laat staan gedurende 90 minuten. Het zal een kwestie zijn van fysiek top te zijn, slim te temporiseren en de wissels op het juiste moment te doen waar nodig.

Het is toch wel een zeer spijtige zaak dat we met Durkin - die eigenlijk een verdedigende middenvelder is - op de rechterflank zouden moeten spelen (in de opstelling van Voetbalbelgië dan toch) omdat we geen andere keuze hebben. Aan de andere kant zitten we verdorie met 3 technisch sterke spelers voor 1 positie. Dan denk je toch niet goed na hoor met het uitbouwen van het team! Wat een onevenwicht in de kern zeg!
Dat is de basisopstelling die HLN aan STVV toedichtte bij hun pre-seizoensanalyse.
Analyse was vrij goed (leek me echter overgenomen uit andere media), maar met de basisopstelling gingen ze wel vrij hard de mist in.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Henri is de man »

Ik denk dat Muscat wel eens zou kunnen verrassen met Lucas op het middenveld. De temperatuur zou wel eens een extra reden kunnen zijn - die brazilianen zijn wel wat gewoon. Eigenlijk onverantwoord om te spelen zo vlak na de middag maar soit...

Het is de 1ste van het seizoen, dan moet je uitgaan van eigen kracht en geen tactisch blok zetten. In het laatste geval kan je nooit winnen mijns inziens want daar heb je de ploeg niet voor. Dit team moet het hebben van de hoge pressing en het voetballend vermogen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jebus4life
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Jebus4life »

Ik heb me aangemeld bij Eleven om zo te kijken, maar ik ben niet 100% overtuigd. Benieuwd wat het straks geeft tijdens de match zelf.

Beeldkwaliteit is gewoon goed; maar ik heb de indruk dat het beeld niet 100% vloeiend is, via m'n laptop is het wel degelijk voldoende goed, maar als ik naar mijn Chromecast cast, is het merkbaar. Nog mensen hier die dat vinden, of moet ik de oplossing aan mijn kant zoeken?
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Stan »

Esteeveevee schreef: 07 aug 2020, 23:22 Heb me ook een gepakt.
Das geen geld.
Belgacom en Telenet zijn ouderwets.
Das voor oude mensen.
Heb gisteren 2 matchen gezien via eleven. Beeldkwaliteit is echt niet te vergelijken met Telenet. Eleven is een meer veredelde vorm van hesgoal. Valt soms een paar seconden uit (ja ... stream) en het camerawerk om hoofdpijn van te krijgen.Gelukkig maar een maandpass genomen. als er een overeenkomst is met Telenet schakel ik onmiddellijk terug over. Telenet is duurder, maar beeldkwaliteit, snelheid van internet en service steekt boven de andere providers uit. Gewoon maar eens testen hoe lang het duurt voor je iemand aan de lijn hebt bij Telenet(max. 30 seconden).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door stvvilvoorde »

Jebus4life schreef: 09 aug 2020, 12:02 Ik heb me aangemeld bij Eleven om zo te kijken, maar ik ben niet 100% overtuigd. Benieuwd wat het straks geeft tijdens de match zelf.

Beeldkwaliteit is gewoon goed; maar ik heb de indruk dat het beeld niet 100% vloeiend is, via m'n laptop is het wel degelijk voldoende goed, maar als ik naar mijn Chromecast cast, is het merkbaar. Nog mensen hier die dat vinden, of moet ik de oplossing aan mijn kant zoeken?
Vaak voorkomend probleem bij Chromecast.
Het signaal gaat via de WiFi en de bandbreedte is dan kleiner dan via Hdmi of ethernet.
HD-beelden kunnen dan dikwijls vertragen of geluid-beeld uit sync.
probeer je laptop eens via hdmi aan te sluiten en kijk dan eens of het probleem zich ook voortdoet.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Stan »

stvvilvoorde schreef: 09 aug 2020, 12:06
Jebus4life schreef: 09 aug 2020, 12:02 Ik heb me aangemeld bij Eleven om zo te kijken, maar ik ben niet 100% overtuigd. Benieuwd wat het straks geeft tijdens de match zelf.

Beeldkwaliteit is gewoon goed; maar ik heb de indruk dat het beeld niet 100% vloeiend is, via m'n laptop is het wel degelijk voldoende goed, maar als ik naar mijn Chromecast cast, is het merkbaar. Nog mensen hier die dat vinden, of moet ik de oplossing aan mijn kant zoeken?
Vaak voorkomend probleem bij Chromecast.
Het signaal gaat via de WiFi en de bandbreedte is dan kleiner dan via Hdmi of ethernet.
HD-beelden kunnen dan dikwijls vertragen of geluid-beeld uit sync.
probeer je laptop eens via hdmi aan te sluiten en kijk dan eens of het probleem zich ook voortdoet.
Heb gisteren 2 matchen via laptop gekeken (via wifi en met UTP kabel). Hapert soms, geen stabiele beeldkwaliteit. Wat een verschil met telenet (zie mijn vorige post).
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Franz »

Stan schreef: 09 aug 2020, 12:03
Esteeveevee schreef: 07 aug 2020, 23:22 Heb me ook een gepakt.
Das geen geld.
Belgacom en Telenet zijn ouderwets.
Das voor oude mensen.
...camerawerk om hoofdpijn van te krijgen.
Ja, echt vermoeiend om daar een hele match naar te kijken: voortdurend overgangen, inzoomen,... Ze willen 'dynamisch' in beeld brengen maar je raakt tureluurs van alle beweging. Is ook zeer moeilijk om op die manier posities en looplijnen etc te volgen. Het oogt allemaal spectaculairder en je zit zogezegd 'in de actie', maar voor de 'echte liefhebbers' lijkt me dat toch een pak minder.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Esteeveevee
Berichten: 1038
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Esteeveevee »

Dat van dat camerawerk is juist.
Jammer.
Maar dat je zonder belgacom tv of telenet ev kan kijken is een goeie zaak.

Hun monopoly zorgt ook voor torenhoge tarieven in belgenland.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Haspengouw »

Nog geen opstelling bekend? Ik ben benieuwd!
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door STimVV »

De ploeg:
Steppe, Sankhon, Teixeira, Mmaee, Garcia, Colombatto, Durkin, DeRidder, Colidio, Suzuki, Nakamura.

Bank: Vanmarsenille, Matsubara, Buatu, Lee, Nazon, Lucas, Asamoah.

Halen de selectie oa niet: Ito (!!??), Konaté, Schmidt, etc
Louis XIV
Berichten: 1249
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Louis XIV »

Jebus4life schreef: 09 aug 2020, 12:02 Ik heb me aangemeld bij Eleven om zo te kijken, maar ik ben niet 100% overtuigd. Benieuwd wat het straks geeft tijdens de match zelf.

Beeldkwaliteit is gewoon goed; maar ik heb de indruk dat het beeld niet 100% vloeiend is, via m'n laptop is het wel degelijk voldoende goed, maar als ik naar mijn Chromecast cast, is het merkbaar. Nog mensen hier die dat vinden, of moet ik de oplossing aan mijn kant zoeken?
Hesgoal gratis en Ok
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef: 09 aug 2020, 13:02 De ploeg:
Steppe, Sankhon, Teixeira, Mmaee, Garcia, Colombatto, Durkin, DeRidder, Colidio, Suzuki, Nakamura.

Bank: Vanmarsenille, Matsubara, Buatu, Lee, Nazon, Lucas, Asamoah.

Halen de selectie oa niet: Ito (!!??), Konaté, Schmidt, etc
Raar..

Bij Gent geen de bruyn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef: 09 aug 2020, 13:15
STimVV schreef: 09 aug 2020, 13:02 De ploeg:
Steppe, Sankhon, Teixeira, Mmaee, Garcia, Colombatto, Durkin, DeRidder, Colidio, Suzuki, Nakamura.

Bank: Vanmarsenille, Matsubara, Buatu, Lee, Nazon, Lucas, Asamoah.

Halen de selectie oa niet: Ito (!!??), Konaté, Schmidt, etc
Raar..

Bij Gent geen de bruyn..
Zo raar vind ik dat niet, zolang de Europese wedstrijden niet beginnen zal hij waarschijnlijk niet veel aanbod komen. Pas als de rotatie opgang komt, zie ik hem geregeld spelen.
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - AA Gent (09/08 - 13u30)

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef: 09 aug 2020, 13:19
BoemBoem schreef: 09 aug 2020, 13:15
STimVV schreef: 09 aug 2020, 13:02 De ploeg:
Steppe, Sankhon, Teixeira, Mmaee, Garcia, Colombatto, Durkin, DeRidder, Colidio, Suzuki, Nakamura.

Bank: Vanmarsenille, Matsubara, Buatu, Lee, Nazon, Lucas, Asamoah.

Halen de selectie oa niet: Ito (!!??), Konaté, Schmidt, etc
Raar..

Bij Gent geen de bruyn..
Zo raar vind ik dat niet, zolang de Europese wedstrijden niet beginnen zal hij waarschijnlijk niet veel aanbod komen. Pas als de rotatie opgang komt, zie ik hem geregeld spelen.
Zo logisch is het toch niet dat iemand als nazon wel de wedstrijdkern haalt en Ito niet?

Soit, we zien wel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie