Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

De Kanaries spelen hun volgende wedstrijd op een Maandag avond tegen de kustboys van KV Oostende op Stayen.
Houden we de 3 punten opnieuw thuis na winst tegen AA Gent, verdelen we de punten of gaan we onderuit tegen de Kustboys?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door lindoke »

STVV Freakje schreef: 16 aug 2020, 10:50 De Kanaries spelen hun volgende wedstrijd op een Maandag avond tegen de kustboys van KV Oostende op Stayen.
Houden we de 3 punten opnieuw thuis na winst tegen AA Gent, verdelen we de punten of gaan we onderuit tegen de Kustboys?
Onderuit gaan of puntendeling tegen Oostende is geen optie!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door Vouch »

Tegen Beerschot was KVO de betere ploeg, hoe zat dat tegen Charleroi?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Vouch schreef: 17 aug 2020, 08:39 Tegen Beerschot was KVO de betere ploeg, hoe zat dat tegen Charleroi?
Ik vond KVO tegen Charleroi ook de betere ploeg. Spelen bij momenten zeer mooi voetbal, maar kunnen het nog niet koppelen aan doelpunten.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door pat@ »

Het zal een moeilijke maar leuke wedstrijd worden tegen Oostende. De tegenstrever voetbalt goed maar sprokkelt vooralsnog geen punten. Normaal gezien brengt STVV dan altijd redding. Krijgt Muscat deze negatieve trend doorbroken?

Hij zal het zonder Sankhon en De Ridder moeten doen. Komt Janssens in de plaats van Sankhon of kiest hij voor Troonbeeckx? De positie van De Ridder wordt waarschijnlijk overgenomen door Colombatto. Dan zijn er drie spelers, Lucas, Van Dessel en Asamoah, die in aanmerking komen voor een basisplek.

Colidio kan misschien eens in de punt uitgespeeld worden want vanop de flank is het niet zo simpel voor hem. Suzuki kan dan samen met Lee/Ito/Nakamura de supersub zijn.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door Haspengouw »

pat@ schreef: 18 aug 2020, 15:19 Het zal een moeilijke maar leuke wedstrijd worden tegen Oostende. De tegenstrever voetbalt goed maar sprokkelt vooralsnog geen punten. Normaal gezien brengt STVV dan altijd redding. Krijgt Muscat deze negatieve trend doorbroken?

Hij zal het zonder Sankhon en De Ridder moeten doen. Komt Janssens in de plaats van Sankhon of kiest hij voor Troonbeeckx? De positie van De Ridder wordt waarschijnlijk overgenomen door Colombatto. Dan zijn er drie spelers, Lucas, Van Dessel en Asamoah, die in aanmerking komen voor een basisplek.

Colidio kan misschien eens in de punt uitgespeeld worden want vanop de flank is het niet zo simpel voor hem. Suzuki kan dan samen met Lee/Ito/Nakamura de supersub zijn.
Is Sankhon deze wedstrijd al geschorst? Schorsing de wedstrijd na de rode kaart is toch enkel wanneer het gaat over 2x geel? Of ben ik mis? Volgens mij moet er eerst nog een schorsing uitgesproken worden en zal de schorsing dan later ingaan.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door lakie »

Gaat sneller tegenwoordig....
STVV gaat akkoord met het voorstel tot minnelijke schikking voor Ibrahima Sankhon na zijn uitsluiting tegen Anderlecht.

Er werden twee speeldagen gevraagd, Sint-Truiden legt zich daarbij neer. De Guineeër mist daardoor de duels tegen Oostende aanstaande maandag en tegen Eupen op zaterdag 29 augustus.
Bron: HBVL
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door Jacques »

Met 2 speeldagen mogen we nog niet klagen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door lindoke »

Jacques schreef: 18 aug 2020, 18:56 Met 2 speeldagen mogen we nog niet klagen.
Neen, want wat die daar bezielde om dat te doen, ik kan het nog altijd niet begrijpen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Oostende speelde meer dan degelijk de eerste twee speeldagen. Ze missen echter efficiëntie en daarom hebben ze nog geen punten.
De kustjongens wonnen nog nooit op Stayen. Hopelijk kunnen we dit zo houden.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door Halenaar »

Ik zou persoonlijk op de rechtsback Mmae zetten, lijkt me verdedigend nog net iets beter dan Wolken. Hierdoor kan ook Garcia terug in de ploeg komen. Matsubara zou voor mij nu volop voor de LB positie mogen gaan, hij speelde een degelijke match tegen RSCA.

Nakumara zou ik wel vervangen door Lee, en Ito op de bank. Kan hij nog als superdun dienen met zijn acties en snelheid, iets wat bij Nakumara niet het geval is.

En waarom niet Van Dessel erin gooien voor De Ridder? Laat Colombatto maar knokken dan als verdedigende middenvelder.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door STimVV »

Voor mij graag op onderstaande manier.
Geen fan van Mmaee, maar Wolke is zowel verdedigend maar ook vooral in de opbouw een drama. Dan nog liever de verdedigendere Mmaee.
Ik vind Colidio geen speler om vanop rechts te komen. Lee heeft daar een beter profiel voor vind ik.
Colidio liet bovendien tegen Anderlecht zijn man zomaar lopen bij de 1e goal.
Op die manier heb je met Colidio een betere vervanger op de bank zitten om Suzuki te vervangen na 65 minuten. Dan moet je Balongo of Nazon niet inbrengen wanneer het misschien "van te moeten is".
Ito kan invallen voor Nakamura of Lee. Dan heb je 2 invallers die een meerwaarde zouden moeten kunnen bieden.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt om aan 6 belgen te komen)
Buatu
Wolke Janssens (of VanDessel)
Konaté
Lucas
Ito
Colidio
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Ik verkies Wolke boven Samy op de rechtsback.

Van Dessel heeft heel veel talent, maar lijkt me niet de aangewezen man om De Ridder te vervangen.
Asamoah lijkt de meest voor de hand liggende keuze, maar mist toch kracht en leiderschap tov De Ridder.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door lindoke »

STimVV schreef: 19 aug 2020, 17:22 Voor mij graag op onderstaande manier.
Geen fan van Mmaee, maar Wolke is zowel verdedigend maar ook vooral in de opbouw een drama. Dan nog liever de verdedigendere Mmaee.
Ik vind Colidio geen speler om vanop rechts te komen. Lee heeft daar een beter profiel voor vind ik.
Colidio liet bovendien tegen Anderlecht zijn man zomaar lopen bij de 1e goal.
Op die manier heb je met Colidio een betere vervanger op de bank zitten om Suzuki te vervangen na 65 minuten. Dan moet je Balongo of Nazon niet inbrengen wanneer het misschien "van te moeten is".
Ito kan invallen voor Nakamura of Lee. Dan heb je 2 invallers die een meerwaarde zouden moeten kunnen bieden.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt om aan 6 belgen te komen)
Buatu
Wolke Janssens (of VanDessel)
Konaté
Lucas
Ito
Colidio
Dit is zeker geen slechte opstelling, al zou ik Durkin na zijn zwakke vertoning tegen RSCA eens een weekje laten rusten. Ik zou daar dan Wolke Janssen zetten. Kan volgens mij op die positie iets bijbrengen en zeker op offensief gebied aangezien hij van nature een spits is. We spelen trouwens thuis tegen Oostende en ik vind niet dat we ons moeten wegsteken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-KV Oostende (Ma 24/8 20:45 uur.)

Bericht door lindoke »

STimVV schreef: 19 aug 2020, 17:22 Voor mij graag op onderstaande manier.
Geen fan van Mmaee, maar Wolke is zowel verdedigend maar ook vooral in de opbouw een drama. Dan nog liever de verdedigendere Mmaee.
Ik vind Colidio geen speler om vanop rechts te komen. Lee heeft daar een beter profiel voor vind ik.
Colidio liet bovendien tegen Anderlecht zijn man zomaar lopen bij de 1e goal.
Op die manier heb je met Colidio een betere vervanger op de bank zitten om Suzuki te vervangen na 65 minuten. Dan moet je Balongo of Nazon niet inbrengen wanneer het misschien "van te moeten is".
Ito kan invallen voor Nakamura of Lee. Dan heb je 2 invallers die een meerwaarde zouden moeten kunnen bieden.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt om aan 6 belgen te komen)
Buatu
Wolke Janssens (of VanDessel)
Konaté
Lucas
Ito
Colidio
Dit is zeker geen slechte opstelling, al zou ik Durkin na zijn zwakke vertoning tegen RSCA eens een weekje laten rusten. Ik zou daar dan Wolke Janssen zetten. Kan volgens mij op die positie iets bijbrengen en zeker op offensief gebied aangezien hij van nature een spits is. We spelen trouwens thuis tegen Oostende en ik vind niet dat we ons moeten wegsteken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie