Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

STVV won verleden seizoen verdiend van KAS Eupen met 0-2, goals kwamen 2x van Johan Boli.
Kunnen we opnieuw met de volle winst terug naar Limburg zonder Boli, gaan we het op een puntje behouden of gaan we met lege handen terug ?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Eupen is een echte waardemeter met sterke prestaties in Leuven en Kortrijk.
Alleszins een sterkere tegenstander met meer kwaliteit dan Oostende maar ze laten ook voetballen.
Als je deze match verliest heb je een mislukte start genomen, de wedstrijd tegen Oostende was ontgoochelend.
Meer panache, meer duelkracht en kopbalsterke spelers opstellen en een kwiek en snel middenveld .
Een 4-2-3-1 is zeker aangewezen.

Doelman: Steppe;

Verdediging Buata rechts , centraal Texeira en Konaté, op links Matsubara

Middenveld verdedigend: Asamoah, Colombatto

aanvallend middenveld: Ito, Colidio, Lee

Spits : Suzuki
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

Ondanks dat we geen kansen weggaven tegen Oostende ga ik toch voor een onuitgegeven centraal duo.

Steppe

Wolke - Garcia - Buata - Matsubara

Durkin - Colombatto - Asamoah

Colidio - Lee

Suzuki

Bank: Schmidt, Mmaee, Lathouwers, Lucas, Nakamura, Ito, Balongo.

Heb ik Belgen genoeg? :D
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Yellow Feaver schreef: 26 aug 2020, 13:33 Ondanks dat we geen kansen weggaven tegen Oostende ga ik toch voor een onuitgegeven centraal duo.

Steppe

Wolke - Garcia - Buata - Matsubara

Durkin - Colombatto - Asamoah

Colidio - Lee

Suzuki

Bank: Schmidt, Mmaee, Lathouwers, Lucas, Nakamura, Ito, Balongo.

Heb ik Belgen genoeg? :D
Buatu en Garcia samen zal niet gebeuren. Zijn beide linksvoetig en is dus niet handig. Lathouwers haalt de 25 koppige selectie niet eens dus op de bank ga je hem niet moeten verwachten :lol: Je hebt wel genoeg belgen :lol:
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

Stvv_eng schreef: 26 aug 2020, 13:43
Yellow Feaver schreef: 26 aug 2020, 13:33 Ondanks dat we geen kansen weggaven tegen Oostende ga ik toch voor een onuitgegeven centraal duo.

Steppe

Wolke - Garcia - Buata - Matsubara

Durkin - Colombatto - Asamoah

Colidio - Lee

Suzuki

Bank: Schmidt, Mmaee, Lathouwers, Lucas, Nakamura, Ito, Balongo.

Heb ik Belgen genoeg? :D
Buatu en Garcia samen zal niet gebeuren. Zijn beide linksvoetig en is dus niet handig. Lathouwers haalt de 25 koppige selectie niet eens dus op de bank ga je hem niet moeten verwachten :lol: Je hebt wel genoeg belgen :lol:
Liever een centrale verdediger die in het uitverdedigen zijn goede linker moet zoeken dan een pas van Mmaee. Ik heb dat trouwens altijd overroepen gevonden dat men rekening houdt met ' de goede voet' van een centrale verdediger. Lathouwers kies ik om een flankverdediger op de bank te hebben. Kan ook Troonbeeckx worden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Jacques »

Yellow Feaver schreef: 26 aug 2020, 13:33 Ondanks dat we geen kansen weggaven tegen Oostende ga ik toch voor een onuitgegeven centraal duo.

Steppe

Wolke - Garcia - Buata - Matsubara

Durkin - Colombatto - Asamoah

Colidio - Lee

Suzuki

Bank: Schmidt, Mmaee, Lathouwers, Lucas, Nakamura, Ito, Balongo.

Heb ik Belgen genoeg? :D
Akkoord met centrale verdedigingsduo, liever twee goede linksvoetige verdedigers dan een verdediger met twee linkervoeten. Veel hangt af van hoe goed je mindere voet is, qua passing, maar ook qua tackle/onderschepping. Ik zou Lathouwers wel vervangen door Van Dessel voor het geval creativiteit en passing in het middenveld een probleem zouden zijn. Asamoah mag daar voor mij trouwens de meest vooruitgeschoven pion zijn met Durkin als eerder klassieke box-to-box iets lager. Voor de rest vraag ik me af of Ito en Nakamura niet teveel van hetzelfde is (al lijkt Nakamura me iets doelgerichter), een van beiden kan eventueel door Troonbeeckx vervangen worden (cf. uw opmerking over een flankverdediger op de bank), in dat geval kan je ook nog kiezen of je Balongo of Nazon op de bank zet.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Dreke »

Yellow Feaver schreef: 26 aug 2020, 13:47 Liever een centrale verdediger die in het uitverdedigen zijn goede linker moet zoeken dan een pas van Mmaee. Ik heb dat trouwens altijd overroepen gevonden dat men rekening houdt met ' de goede voet' van een centrale verdediger.
Couldn't agree more. Backs, vleugelspelers, flankaanvallers, etc: akkoord. Bij centrale verdedigers is het hoogstens meegenomen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

Jacques schreef: 26 aug 2020, 15:07
Yellow Feaver schreef: 26 aug 2020, 13:33 Ondanks dat we geen kansen weggaven tegen Oostende ga ik toch voor een onuitgegeven centraal duo.

Steppe

Wolke - Garcia - Buata - Matsubara

Durkin - Colombatto - Asamoah

Colidio - Lee

Suzuki

Bank: Schmidt, Mmaee, Lathouwers, Lucas, Nakamura, Ito, Balongo.

Heb ik Belgen genoeg? :D
Voor de rest vraag ik me af of Ito en Nakamura niet teveel van hetzelfde is (al lijkt Nakamura me iets doelgerichter), een van beiden kan eventueel door Troonbeeckx vervangen worden (cf. uw opmerking over een flankverdediger op de bank), in dat geval kan je ook nog kiezen of je Balongo of Nazon op de bank zet.
Inderdaad, maar als er naar een 4-mans middenveld moet overgeschakeld worden kan Nakamura volgens mij daarin gepast worden om de meest offensieve rol op zich te nemen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door lakie »

Yellow Feaver schreef: 27 aug 2020, 08:37
Jacques schreef: 26 aug 2020, 15:07
Yellow Feaver schreef: 26 aug 2020, 13:33 Ondanks dat we geen kansen weggaven tegen Oostende ga ik toch voor een onuitgegeven centraal duo.

Steppe

Wolke - Garcia - Buata - Matsubara

Durkin - Colombatto - Asamoah

Colidio - Lee

Suzuki

Bank: Schmidt, Mmaee, Lathouwers, Lucas, Nakamura, Ito, Balongo.

Heb ik Belgen genoeg? :D
Voor de rest vraag ik me af of Ito en Nakamura niet teveel van hetzelfde is (al lijkt Nakamura me iets doelgerichter), een van beiden kan eventueel door Troonbeeckx vervangen worden (cf. uw opmerking over een flankverdediger op de bank), in dat geval kan je ook nog kiezen of je Balongo of Nazon op de bank zet.
Inderdaad, maar als er naar een 4-mans middenveld moet overgeschakeld worden kan Nakamura volgens mij daarin gepast worden om de meest offensieve rol op zich te nemen.
Van mij mag Ito starten ipv Colidio.
Viel niet slecht in tegen Oostenden en zo kan je met 2 echte flanken spelen in de 4-3-3.
Wanneer je zou (moeten) overschakelen naar een 4-4-2 kan je dan nog Colidio brengen voor Ito of Lee.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door STimVV »

Die wedstrijdselecties van Muscat slaan toch eigenlijk ook op niks... voor de 4e keer op rij selecteert hij de volledige kern. Met uitzondering van geschorsten en geblesseerden natuurlijk.
Een selectie is geen selectie als je niet selecteerd he...
De match is morgen al, dus vraag me af waarom hij niet gewoon 19 namen geeft waarvan er nog 1 moet afvallen.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door pat@ »

STimVV schreef: 28 aug 2020, 16:47 Die wedstrijdselecties van Muscat slaan toch eigenlijk ook op niks... voor de 4e keer op rij selecteert hij de volledige kern. Met uitzondering van geschorsten en geblesseerden natuurlijk.
Een selectie is geen selectie als je niet selecteerd he...
De match is morgen al, dus vraag me af waarom hij niet gewoon 19 namen geeft waarvan er nog 1 moet afvallen.
Het is altijd een ruime selectie. Ik weet ook niet waar dat goed voor is.
De kern is nu (22 spelers waaronder Cacace) wel minder ruim dan tegen Oostende (24 spelers). Troonbeeckx is er samen met Tex en Boets niet bij.

Wat is er nu van Schmidt? In de week stond in het hbvl dat hij apart trainde door een omgeslagen voet. Is dat nog altijd die blessure van de sproeikop of is het eerder uit voorzorg?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Hij selecteert hen puur om de spelers duidelijk te maken dat hij op hen rekent....
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Krisaias »

Ik heb ook al horen waaien dat de ruime selectie er vooral is om ervoor te zorgen dat alle spelers de match kunnen bijwonen. Met een minder grote selectie zouden de niet geselecteerde spelers geen toegang krijgen... for what it's worth ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door STimVV »

Krisaias schreef: 28 aug 2020, 23:08 Ik heb ook al horen waaien dat de ruime selectie er vooral is om ervoor te zorgen dat alle spelers de match kunnen bijwonen. Met een minder grote selectie zouden de niet geselecteerde spelers geen toegang krijgen... for what it's worth ...
Dat zou een uitleg kunnen zijn inderdaad.
Maar Muscat vertelde tijdens de persconferentie dat Steve DeRidder ook zou meereizen om zijn ploegmaats te steunen. Wat er zou op kunnen wijzen dat iedereen uit de "club-bubbel" toegang krijgt.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Franz »

Weinig animo voor deze match, hier op het forum.
We hebben ook weer een ridicuul wedstrijduur...
De ruime selectie van Muscat kan ingegeven zijn door teambuilding-motieven,
of is het gewoonweg zo dat alle spelers ongeveer even goed (bezig) zijn?
Buiten Steppe, Suzuki en Colombatto is er in feite niemand met een duidelijke meerwaarde 'zeker van zijn plaats'...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie