Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

lindoke schreef: 31 aug 2020, 11:50
Yellow Feaver schreef: 31 aug 2020, 10:53 Uitermate zwakke wedstrijd, ook tactisch begreep ik de bedoeling niet helemaal.

Als je tegen een tegenstander speelt die met 9 voor doel gaat liggen. Zou ik Ito en Lee het veld breed laten houden. Suzuki met daarachter Colidio en een Durking/Lucas... in het centrum van de aanval posteren.
Het enigste positieve is dat we niet verloren hebben.

Tegen Oostende zaten de omstandigheden tegen, nu zaten ze mee. Dan is een 2/6 te weinig. Antwerp gaat naar de interlandbreak uiterst scherp naar Stayen afzakken om hun voeling met de top niet kwijt te geraken. Driepunter is voor ons meer dan welkom, verliezen uitgesloten.
Waarom probeerden ze Eupen niet uit hun tent te lokken door minder hoog rond te spelen? Kwestie van wat ruimte te creëren.
Omdat ze in Eupen ook weten dat ze voor een 1-0 evenveel punten krijgen dan voor een 2-0?
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Franz »

Halenaar schreef: 31 aug 2020, 12:33
vdl schreef: 31 aug 2020, 12:31
Halenaar schreef: 31 aug 2020, 12:09
vdl schreef: 29 aug 2020, 19:10
smol schreef: 29 aug 2020, 18:46

Wie hier iets positiefs in zou zien is klaar voor Ziekeren 🙉
Na Gent ,waren er hier thans al veel P.O.1 aant spelen
Nee, letterlijk niemand zei dat hier. Ga maar na. We hebben wel gelachen met de dwazen die luid verkondigden dat we geen schijn van kans maakten tegen Gent, nadat we de Gentenaren voetballes hebben gegeven, dat wel.

Maar eigenlijk zouden we niet mogen lachen met die dwazen. Als die al afkomen met voorstellen zoals Seth De Witte weet je al genoeg hoeveel kennis ze hebben van het spelletje ;)
Uw plaat blijft hangen, vergeet uw pilleke niet te nemen en vraag aan de zuster of ze u op tijd wast.
Oei de waarheid mag weer niet gezegd worden, zere teentjes?

:love:
Het is Tateishi die over PO1 spreekt.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door vdl »

Ik blij voor u dat Lee en Ito, al zo top prestaties geleverd hebben, tegen wereldploegen als Eupen en Oostende.
De mannen waar je zo hoog mee op loopt.
Mijn tenen doen niet zeer, ik hoop alleen maar het beste voor stvv, maar hier word niks van kritiek verdragen op het transferbeleid.
Er is een groot onevenwicht in deze kern en wie dat niet wil zien kent niks van voetbal.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Halenaar »

vdl schreef: 31 aug 2020, 13:04 Ik blij voor u dat Lee en Ito, al zo top prestaties geleverd hebben, tegen wereldploegen als Eupen en Oostende.
Met Lee loop ik niet hoog op, maar was tegen KVO wel onze beste aanvaller. Op Ito heb ik het wel, uitstekende invalbeurt in Eupen. Tegen Oostende heeft die niet gespeeld :D
Mijn tenen doen niet zeer
Nee hoor :lol:
ik hoop alleen maar het beste voor stvv, maar hier word niks van kritiek verdragen op het transferbeleid.
:lol: :lol: :lol:

Er is nog een groot verschil tussen kritiek afgeven en alles afbreken. Met dat eerste is niet mis, dat tweede is heel bedenkelijk. Ondertussen weet iedereen hier wel tot welke kant jij behoort.
ken niks van voetbal
Klopt :lol:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 31 aug 2020, 13:11
vdl schreef: 31 aug 2020, 13:04 Ik blij voor u dat Lee en Ito, al zo top prestaties geleverd hebben, tegen wereldploegen als Eupen en Oostende.
Met Lee loop ik niet hoog op, maar was tegen KVO wel onze beste aanvaller. Op Ito heb ik het wel, uitstekende invalbeurt in Eupen. Tegen Oostende heeft die niet gespeeld :D
Mijn tenen doen niet zeer
Nee hoor :lol:
ik hoop alleen maar het beste voor stvv, maar hier word niks van kritiek verdragen op het transferbeleid.
:lol: :lol: :lol:

Er is nog een groot verschil tussen kritiek afgeven en alles afbreken. Met dat eerste is niet mis, dat tweede is heel bedenkelijk. Ondertussen weet iedereen hier wel tot welke kant jij behoort.
ken niks van voetbal
Klopt :lol:
Als gij maar gelukkig zijt
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door pat@ »

De slechtste match van de vier levert ons één punt op.
In de rangschikking staan we op 2 punten van het beoogde doel. We kunnen alvast een eerste korte analyse maken.
Het voetbal in de pro league is dit jaar nog niet veel soeps geweest. Brugge en Gent beginnen stilletjes terug naar hun oude niveau te groeien.
Antwerp, Genk en Anderlecht mogen hun tenen uitkuisen om bij de eerste vier te geraken.
Waasland Beveren is volgens mij een vogel voor de kat.
Wij komen nooit in de problemen. De transfers zullen wel van kwaliteit moeten zijn om in het spoor van de top acht (vier) te blijven.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Pas toch maar op met zulke uitspraken.
2 op 6 tegen Oostende en Eupen zijn uitslagen waar je toch niet te licht over mag gaan.
Dat zijn normaal gezien kandidaten voor de onderste regionen.
Waarom zouden wij dan niet in de problemen kunnen komen, goed wetende dat je in beide matchen misschien nog te veel hebt gekregen?
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Dreke »

Het is niet goed. Verre van. Hoger dan we nu staan mogen we met dit niveau niet ambiëren. Maar (zoals eerder al aangegeven) overschat de rest a.u.b. niet. Anderlecht, Brugge, Gent en Antwerp zullen nog wel opschuiven. Er zijn een pak andere ploegen die er echt niet beter voor staan dan ons...
A loyal football fan only supports the shirt...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Dreke schreef: 31 aug 2020, 15:55 Het is niet goed. Verre van. Hoger dan we nu staan mogen we met dit niveau niet ambiëren. Maar (zoals eerder al aangegeven) overschat de rest a.u.b. niet. Anderlecht, Brugge, Gent en Antwerp zullen nog wel opschuiven. Er zijn een pak andere ploegen die er echt niet beter voor staan dan ons...
Kan zijn, maar ook niet slechter dan ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door pat@ »

stvvilvoorde schreef: 31 aug 2020, 15:49 Pas toch maar op met zulke uitspraken.
2 op 6 tegen Oostende en Eupen zijn uitslagen waar je toch niet te licht over mag gaan.
Dat zijn normaal gezien kandidaten voor de onderste regionen.
Waarom zouden wij dan niet in de problemen kunnen komen, goed wetende dat je in beide matchen misschien nog te veel hebt gekregen?
Waarom hebben we teveel gekregen in die matchen? Als je 10 doelpogingen binnen het kader gekregen hebt, 60-40% balbezit tegen kreeg en drie wereldsaves van Steppe nodig had dan heb je teveel gehad.
Wat niet wilt zeggen dat als die penalty's (voor en tegen) slecht uitdraaiden we wat punten minder konden hebben. Zonder rode kaarten hadden we misschien meer gehad...
Eupen en Oostende hadden meer dan twintig fouten nodig om het tempo er uit te halen. Dat hebben Brugge en Gent normaal tegen. Wat niet wilt zeggen dat wij een topploeg zijn. Het is toch een teken dat we moeilijk te bespelen zijn.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Halenaar »

Eupen gaat dit jaar toch niet in de onderste regionen eindigen, die gaan ook volop voor de top 8. Hebben er ook de ploeg voor, dus die zie ik echt niet in moeilijkheden komen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

pat@ schreef: 31 aug 2020, 16:09
stvvilvoorde schreef: 31 aug 2020, 15:49 Pas toch maar op met zulke uitspraken.
2 op 6 tegen Oostende en Eupen zijn uitslagen waar je toch niet te licht over mag gaan.
Dat zijn normaal gezien kandidaten voor de onderste regionen.
Waarom zouden wij dan niet in de problemen kunnen komen, goed wetende dat je in beide matchen misschien nog te veel hebt gekregen?
Waarom hebben we teveel gekregen in die matchen? Als je 10 doelpogingen binnen het kader gekregen hebt, 60-40% balbezit tegen kreeg en drie wereldsaves van Steppe nodig had dan heb je teveel gehad.
Wat niet wilt zeggen dat als die penalty's (voor en tegen) slecht uitdraaiden we wat punten minder konden hebben. Zonder rode kaarten hadden we misschien meer gehad...
Eupen en Oostende hadden meer dan twintig fouten nodig om het tempo er uit te halen. Dat hebben Brugge en Gent normaal tegen. Wat niet wilt zeggen dat wij een topploeg zijn. Het is toch een teken dat we moeilijk te bespelen zijn.
Tegen Oostende slepen we een punt uit de brand, nadat de paal ons redt op een strafschop, Steppe was immers al geklopt.
Tegen Eupen spelen we meer dan een uur lang tegen 10 man, kunnen amper kansen afdwingen en we krijgen helemaal op het laatst een ontzettend lichte strafschop.

Voor mij zijn dat toch maar kleine details en vooral geluk dat gelijkspel of verlies bepaalt.
en ik spreek over 'misschien te veel gekregen' niet dat we in se te veel gekregen hebben.
Over winnen spreek ik niet eens.

ieder zijn mening natuurlijk
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 31 aug 2020, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Jacques »

Als de penalty tegen Eupen ontzettend licht was, dan kan je hetzelfde zeggen van die van KVO. in beide gevallen pakt het goed uit voor ons, maar ik vind niet dat je in beide gevallen kan zeggen dat we goed wegkomen, dan catalogeer ik die tegen KVO eerder onder de noemer gerechtigheid. Ofwel zijn ze beiden terecht gegeven en dan was KVO geluk en Eupen gerechtigheid. Ook het opmerken waard: bij het doelpunt van Eupen wijkt de bal licht af op Matsubara, je kan dat ook als pech catalogeren als je wil (wat niet wegneemt dat ze bij ons stonden te slapen). Allemaal fases die voor interpretatie vatbaar zijn. Toch maar opletten dat we die fases niet allemaal positief of negatief interpreteren, omdat dit de mening (positief of negatief) ondersteunt.

We staan volgens mij op dit moment op een correcte plaats. Het is niet dat de ploegen die achter ons staan zich fel tekortgedaan moeten voelen. Zo fantastisch zijn die ook niet. Het is evenwel moeilijk in te schatten wat we echt waard zijn, omdat we eigenlijk nog geen echt normale match hebben gehad. Snelle voorsprong en rare 2-1 tegen Gent, twee keer een vroege uitsluiting voor ons tegen Anderlecht en KVO en nu voor Eupen dat vervolgens gewoon het slot op de deur gooit. De motor sputtert op dit moment, zoveel is duidelijk, maar de echte inhoud van de motor is mij nog niet duidelijk. Het doet in dat opzicht wat denken aan de start onder Brys, dat was ook een moeizame start (4/15), de geluiden dat we tegen de degradatie gingen strijden staken zeker na het verlies op Standard al de kop op (viewtopic.php?f=2&t=1545&start=60 vanaf p.5, extreem herkenbaar), tot op speeldag 6 en 7 met Kamada en Garcia ineens de puzzelstukken op hun plek vielen. Ik heb al een hele voorbereiding het gevoel dat dat ook met deze kern kan, 1 of 2 spelers met het juiste profiel die brengen wat we missen en de trein kan zomaar vertrokken zijn. Vinden we die niet, dreigt het een herhaling van vorig seizoen te worden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Jack »

Vouch schreef:
Jack schreef: 30 aug 2020, 08:20 Een totaal gebrek aan duelkracht, sterkte en bij een groot deel vrees ik ook talent.

Ik lees hier paar keer Ito leuk ingevallen.
Akkoord, gaf wat schwung. Maar heb ik dat goed gezien? Iedere keer die naar de goal probeert te trappen vliegt die zelf naar achteren en blijft de bal liggen?

Ik kan echt niet veel positiefs opnoemen van gisteren.
Ziet er niet goed uit. Teveel werk om nog gedaan te krijgen. Zal een belabberd seizoen worden op deze manier, ik benijd die 1600 man niet. Het was niet om aan te gluren, heb moeten vechten tegen mezelf om het niet af te zetten in de 80ste minuut.
Het valt me over 't algemeen op dat het niveau van de JPL zo mogelijk nog gezakt is dit jaar. Ik heb al veel matchen gezien en niet 1 was interessant of van goed niveau.
Volgens u is het niveau dus lager dan vroeger? De tijd van de Domenico Oliveiri's, Ducoulombiers en andere Jef Deelens?
Uiteraard niet in vergelijking met zo lang geleden.
Toen ging alles veel trager, was de begeleiding veel minder professioneel, kon je nog de man zijn als je tot een kot in de nacht op stap ging voor een match,...
Het voetbal heeft nog een enorme evolutie doorgemaakt in snelheid en noodzaak aan atletisch vermogen.

Ik bedoelde eerder de laatste 3 à 4 jaar.
Kan me echt niet van de indruk ontdoen dat het dit jaar nog net wat slappere kost is dan vorig jaar.

Misschien speelt de toegankelijkheid tot internationale topmatchen hier in mijn onderbewustzijn toch in mee.
Het deed pijn aan de ogen om STVV te kijken de dag na de CL finale.
Ik weet dat ik dat niet mag vergelijken, paar ik verwacht tot iets meer, al is het maar proberen. STVV speelde tegen Eupen geen 2 kansen bij elkaar, en maar lateraal rondspelen...
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Dreke »

Henri is de man schreef: 31 aug 2020, 16:07 Kan zijn, maar ook niet slechter dan ?
Ik loop niet hoog op met ploegen als Oostende, OHL, Peruwelz en Waasland. Klopt.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie