Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door STimVV »

Voetballen begint van achteruit. En dat was pijnlijk om zien...
Wolke Janssens: man... daar heb ik me in opgejaagd! Nooit eens naar voor voetballen. Ik denk dat hij 3 passes vooruit heeft gegeven en dat was telkens hopeloos balverlies. Dat hij ni kan verdedigen als ex-aanvaller... ja... maar zijn opbouw is nog dramatischer! Ik hoop dat Sankhon dit seizoen geen minuut meer moet missen. En das ook nog geen back...
Buatu + Mmaee. Gelukkig dat we tegen 10 mochten spelen want wat was me dat het meest nonchalante verdedigingsduo ooit seg. Konaté en Garcia zaten op de bank. Ik zou toch altijd dat duo verkiezen boven die 2 van vandaag.
Zeker Garcia had je vandaag kunnen gebruiken voor de opbouw. Onbegrijpelijk dat Buatu én Mmaee de voorkeur krijgen.

En ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is dat we een centrale middenvelder nodig hebben met meer voetballende kwaliteiten dan Lucas en Durkin. We begonnen vandaag aan de 2e helft met een 3hoek op het middenveld met Durkin én Lucas. Sorry... dat is zelfs in 1B te weinig... en die 2 hebben tesamen 3,8 miljoen euro gekost. :roll:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 29 aug 2020, 19:10
smol schreef: 29 aug 2020, 18:46
lindoke schreef: 29 aug 2020, 18:40 Komt nog bij dat er vooraan echt weinig bewogen wordt en dat ze door de manier van spelen zichzelf de ruimte tot combineren ontnemen. Wat nog....oh ja, we zijn supertraag. Scoren op counter of vanuit de omschakeling is ook niet voor deze ploeg weg gelegd.
Wie hier iets positiefs in zou zien is klaar voor Ziekeren 🙉
Na Gent ,waren er hier thans al veel P.O.1 aant spelen
Gaat ge uzelf blijven herhalen tot iemand u gelijk geeft?
Triestige vent..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door enerkey »

Niet om aan te zien weer inderdaad. Een geluk dat be scheidsrechter compassie kreeg met de aanvallendere ploeg. Anders hadden we nooit of te nooit kunnen scoren.
Nochtans goed tweede helft begonnen met diepgang op rechts. Maar dan grijpt de trainer van Eupen in om daar een extra mannetje te zetten. Op andere posities waren we dan weer niet bij machte om dat uit te buiten.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Vouch »

enerkey schreef: 29 aug 2020, 19:52 Niet om aan te zien weer inderdaad. Een geluk dat be scheidsrechter compassie kreeg met de aanvallendere ploeg. Anders hadden we nooit of te nooit kunnen scoren.
Dat is zever he man, penalty is penalty, dit had niets met compassie te maken. Zwaar was de fout inderdaad niet, maar dat was die vorige week ook niet. Je moet hem er nog altijd zelf binnen stampen, dat hebben we vorige week ook gezien.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door metser »

Ik denk de reden te weten voor deze snertvertoning..... deze heren zijn het niet gewoon om in de namiddag te werken. Die hebben de gewoonte s nachts om 4 of 5 uur te werken. Verwende boel, daar walg ik van zo een mentaliteit.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Vouch »

metser schreef: 29 aug 2020, 19:15 Wij hebben vandaag weer met 12 gespeeld, zoals tegen Oostende en Gent. Schandelijke vertoning. Als er volgende keer weer publiek mag zijn gaan er waarschijnlijk heel veel abos ook passen en terecht. Alleen een geweldige kwaliteisinjectie zal ons behoeden van een degradatie, want het geluk van de 12 de man blijft niet duren. Een woord ; FOEI .
Bwa, ik vind niet dat het terecht is voor een supporter om niet meer te supporteren voor zijn club. Maar goed, dat is blijkbaar wel zo als je STVV-supporter bent, een paar dagen erna geilen we weer op de Liverpool-fans.

Enfin, hebben wij met 12 gespeeld vandaag? En tegen Gent en Oostende ook? Jezus... Ik weet wel dat de Truienaar alles zwart/wit ziet, maar heel achterlijk moet het toch ook niet worden.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Jones »

Ons middenveld heeft veel te weinig talent. Onze spitsen zijn steriel en worden niet naar behoren aangespeeld. Achteraan rechts is de spoeling dun.
Zet Asamoah eens op de 8, Colombatto 6, en koop een 7-9 en 10 van formaat en dan spreken we elkaar weer en kom niet af met een Zuma aub. Er moet beter komen. Op youtubebeelden zet men zijn beste skills. Bij deze man is dat erg beperkt.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Vouch »

KNRI schreef: 29 aug 2020, 19:18 Het was vandaag helemaal niet goed. Met wandelvoetbal kom je nergens...
Een collectieve wanprestatie zonder uitblinkers in de positieve zin van het woord. Integendeel.
Correct, en toch nog een punt... Met wat geluk zelfs nog 3 als Buatu zijn bal kan drukken, of er afblijft. Maar dat is praat voor de vaak, 3 punten waren ook helemaal niet verdient geweest.

Eupen deed het vandaag op tactisch vlak zeer goed: "Laat STVV de bal maar, op 35 m van de goal stokt dat toch als wij diep genoeg terug zakken." Brys bestoefte de trainer van Eupen vorig jaar al, hij heeft gelijk. Begin 2e helft ging het bij ons wél wat beter, wat kleine prikjes. Ook dat haalde hij eruit met een goede wissel. Voor de gebuisden op begrijpend lezen weer beginnen, met "wat beter" bedoel ik zeker niet dat het goed was.

Er moet vooraan body bijkomen, een breekijzer dat je erin kan gooien als het moeilijk wordt. Dan kun je eens een lange bal gooien als je er voetballend niet doorkomt, dat is er nu niet of Ito en Lee moeten kopduels beginnen winnen. :) Ook corners en dergelijke zijn zelden gevaarlijk door een gebrek aan duelkracht.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Complementair zijn is een begrip in het voetbal net als offside een hoekschop een penalty of een corner dat is!
Dat was in de jaren zestig zeventig en tachtig zo en dat was ook zo toen de rode duivels in 80 de finale speelden , in 86 de halve finale vd wereldbeker en in Rusland de derde plaats wisten te halen!
Dat was evenzo toen we kampioen speelden in tweede klasse met coaches die minder om hun lijf hadden dan Muscat!
Ja ik ben nog steeds gecharmeerd door Muscat maar het lef waar ik zo naar uitkeek is me tegengevallen !!
Zet Sulemani en Mercier in ons team!
Haal Dion Cools op rechts erbij!
Zet Sankhon samen met Colombatto als schokbrekers en mensen die je al ter beschikking hebt zoals Konate centraal in je verdediging en je hebt een complementair geheel
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Colombatto ook gene pottenbreker de laatste matchen.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door enerkey »

Vouch schreef: 29 aug 2020, 20:02
enerkey schreef: 29 aug 2020, 19:52 Niet om aan te zien weer inderdaad. Een geluk dat be scheidsrechter compassie kreeg met de aanvallendere ploeg. Anders hadden we nooit of te nooit kunnen scoren.
Dat is zever he man, penalty is penalty, dit had niets met compassie te maken. Zwaar was de fout inderdaad niet, maar dat was die vorige week ook niet. Je moet hem er nog altijd zelf binnen stampen, dat hebben we vorige week ook gezien.
Das dan naar mijn inziens zever. Dat vorige week was idd van hetzelfde allooi. Maar kijk er gebeuren per match pakweg wel een 5-tal van die “niet zware fouten” in de 16. Zo kon je Eupen ook een geven bvb toen Buatu in de wind werd gezet en zijn man effe vastgreep. Maar hij besluit er dan 1 te geven aan STVV op het einde van de match. Laten we het geen compassie noemen dan. Maar de arbiter was naar mijn inziens wel voetballiefhebber. Eupen heel match achter de bal, tijd rekken,...
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door smol »

enerkey schreef: 29 aug 2020, 21:26
Vouch schreef: 29 aug 2020, 20:02
enerkey schreef: 29 aug 2020, 19:52 Niet om aan te zien weer inderdaad. Een geluk dat be scheidsrechter compassie kreeg met de aanvallendere ploeg. Anders hadden we nooit of te nooit kunnen scoren.
Dat is zever he man, penalty is penalty, dit had niets met compassie te maken. Zwaar was de fout inderdaad niet, maar dat was die vorige week ook niet. Je moet hem er nog altijd zelf binnen stampen, dat hebben we vorige week ook gezien.
Das dan naar mijn inziens zever. Dat vorige week was idd van hetzelfde allooi. Maar kijk er gebeuren per match pakweg wel een 5-tal van die “niet zware fouten” in de 16. Zo kon je Eupen ook een geven bvb toen Buatu in de wind werd gezet en zijn man effe vastgreep. Maar hij besluit er dan 1 te geven aan STVV op het einde van de match. Laten we het geen compassie noemen dan. Maar de arbiter was naar mijn inziens wel voetballiefhebber. Eupen heel match achter de bal, tijd rekken,...
Penalty als deze tja als hij in je voordeel is zeg je ja is hij in je nadeel zeg je nee. Al bij al floot Put een goeie wedstrijd.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door pat@ »

Om toch één aspect positief te belichten, we zijn nog nergens weggespeeld, zelfs niet in Anderlecht. Ter vergelijking hadden we vorig seizoen na 4 matchen al tien doelpunten gepakt. De organisatie staat redelijk op punt.
De eerste helft was een draak van jewelste. Veel slechte passes, slechte of geen juiste balaannames. Het slechtste tot nu toe.
De tweede helft, met inbreng van Durkin, was er meteen sneller spel naar voren. Natuurlijk ging het verder in het veld weer ergens fout. De wil en de overmacht was er, de uitvoering ondermaats.
Buatu deed het verdedigend prima voor mij. Dat het voetballend geen wonder is verrast mij niet. Zet daar dan een nitwit zoals Mmaee langs en het loopt volledig spaak. Als Garcia er volgende speeldag centraal niet in staat ten faveure van Mmaee weet ik het ook niet meer.
Sankhon gaat gelukkig weer een uprgrade zijn tov vandaag.
We zitten wel met twee probleemgevallen. Colombatto en Colidio krijgen de motor niet aan de praat. Veel slordigheden en een gebrek aan beslissende acties. Al geld dit meer voor Colombatto. Colidio had vandaag de hele match een offday. Dat had hij de voorbije speeldagen niet.
Nu is het twee weken puzzeltijd voor de technische staf.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Steppe als enige op niveau vat het samen.

Matsubara was de vorige matchen steeds beter, vandaag echter niet. Lijkt ook nooit gecoached te worden, of verstaat misschien gewoon niet wat er geroepen wordt.
Buatu, lijkt op het eerste zicht nog minder dan Konate. Gaat niet vrijuit bij de goal, slecht in de opbouw.
Schoof quasi nooit eens in, net als Mmae trouwens, toen we tegenover tien man speelden.
Wolke is 1B niveau als hij zijn best doet.
Lucas heeft me nog geen seconde overtuigd een tiende van zijn transferprijs waard te zijn.
Colombatto ook niet in goede doen, al sinds Anderlecht eigenlijk.
Asamoah ontsnapt ook nog aan tweede geel in het eerste kwart.
We missen echt kracht en leiderschap in zowat elke linie.
Colidio ook te vaak te onzuiver, veel balverlies.
Lee bijna niet gezien van de hele match.
Suzuki weegt wel op een verdediging maar daar blijft het bij.
Hoeveel gekadreerde pogingen op heel de match?

Echt een snervertoning van jewelste, een onverdiend punt.
De penalty die we vandaag meekrijgen, is minder penalty dan de 'schwalbe' van Lee tegen Oostende.

Deze ploeg heeft dringend leiderschap en ervaring nodig in zowat elke linie.
Waarom Garcia op de bank zit ten koste van Mmae of Buatu is onbegrijpelijk.
Cacace zal mogelijk de rechtsback worden, Matsubara links.
Sankhon kan dan mogelijk het middenveld op en daar voor wat extra kracht in de duels zorgen.

5/12 is niet goed als start, maar ook niet verschrikkelijk.
Er is dringend werk aan de winkel.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 4:Eupen-STVV(Za 29/8 16.15 uur.)

Bericht door Johan »

me dunkt is Muscat ook niet die geweldige trainer die we verwacht hadden. Denk niet dat hij iets te zeggen heeft over de opstelling.Indien wel, dan is het een prutser van 13 in een dozijn.Het word een moeilijk seizoen als Pinto en cons.niet dringend echte voetballers gaan halen.
Plaats reactie