Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Geen zin om het lang te maken. Was ik maar thuis gebleven vandaag ...

- Het amateurisme waar de fans mee ontvangen werden op Stayen was hallucinant. Ik had al meteen goesting om me om te draaien, de steward die het nog nodig vond om wat aanstellerig gedrag te vertonen mag blij zijn dat hij er zonder scheuren vanaf gekomen is. Geen garantie voor volgende keer.

- Ofwel ziet Muscat het niet, ofwel mag hij niet. Maar wie Wolke, Buatu en Konate ten koste van Sankhon, Pol en Asamoah in de basis dropt zonder instructies is compleet achterlijk en kent er gewoon niks van.

- De Argentijnen halen in de verste verte niet hun niveau van vorig seizoen.

- Waarom we per se een trainer moeten halen van de andere kant van de wereld, om dan gewoon niks te brengen, dat is me ook een raadsel. Uit 4 aanvallen scoren we 2 keer, dat is dan nog meer geluk dan kunde vrees ik.

- Wanneer worden de vertrekkers nu in godsnaam eens vervangen ? Van Bezus tot Boli, Botaka en De Bruyn ... er komt gewoon niks in de plaats. De mislukte transfers van vorig seizoen moeten het waarmaken. Anders is er niks.

- De resterende abonnees kan je gerust de ‘last of the mohicans’ noemen. Aan dit tempo zijn er binnen 5 jaar geen 100 meer.

- Dit STVV is een kandidaat daler. Niets meer niets minder. We spelen met deze ploeg voor plaatsen 15 tot 18.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Franz »

Het is al weken van hetzelfde.
Twee spelers overstijgen het middelmatige niveau van STVV: Steppe en Suzuki.
De rest van wat vandaag op het veld stond zou in andere teams nauwelijks mogen meedoen (behalve bij W-B dan).
We zijn een team voor de onderste helft van de rangschikking, en als ze Suzuki en Steppe met Kerst verkopen zijn we rijp om voorlaatste te worden (het zal niet mogelijk zijn om slechter te doen dan W-B).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Bartman schreef: 13 sep 2020, 20:29 - Het amateurisme waar de fans mee ontvangen werden op Stayen was hallucinant. Ik had al meteen goesting om me om te draaien, de steward die het nog nodig vond om wat aanstellerig gedrag te vertonen mag blij zijn dat hij er zonder scheuren vanaf gekomen is. Geen garantie voor volgende keer.
Geen idee wat er u overkomen is, maar voor mij was de organisatie perfect in orde.

Zou maar erg zijn als het niet zo was voor 1500 man...
A loyal football fan only supports the shirt...
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Positivo »

Eerste helft was overduidelijk voor Antwerp.
De tweede helft werd het Oude legioen moe, en bracht stvv toch duidelijk méér. Ook al voor de rode kaart. Misschien had Muscat daar op gerekend ?

Als Lee aan de bal komt kun je toch altijd iets verwachten .
Colidio is een watje. Neen die komt (nog ? ) veel tekort. Je zou zowaar op Nazon roepen, stel je voor.

Als je denkt dat de Argentijnen het gaan doen.... vergeet dat maar.

Ok, voor hetzelfde geld winnen we de partij. Niet eens onverdiend door een betere tweede helft.
Toch ben ik vandaag Pessimismo. Het wordt vechten tegen degradatie tenzij dat de Japanners nog iets forceren op transfergebied.

Ik heb vol bewondering naar Mbokani gekeken .... zet die eens bij ons ipv Colidio ....
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Elgromi »

Laatste wedstrijden heb ik geld ingezet op kaarten tegestander van stvv, Yuma Suzuki weegt zo fel op een verdediging, zorgt elke match wel voor 2-3 kaarten van de tegenstanders. Vorig seizoen was hem bij momenten goed. Maar dit seizoem kan wel eens zen doorbraak in europa zijn. Dringend rechtsachter gevraagt en laat sankon op middenveld postvatten.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door vdl »

Het tekort aan kwalitatieve Belgen begint te wegen, als je ziet wie er in de basis moet en op de bank om de quota te halen, om te grinsen.
Zeker als er dan nog middelmatige tot zwakke buitenlanders op het veld staan.
Konaté, Wolke, Durkin en Colidio zijn gewoon te weinig voor de basisploeg en daar stopt het niet.
Eén speler als Konaté zou zelfs niet in de kern mogen zitten, veel te trage handelingssnelheid.
Het onevenwicht in de kern is voor het tweede jaar op rij een feit.
:Roland: was ook een kalf, maar deze mannen weten hem toch te overtreffen.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jebus4life »

Positivo schreef: 13 sep 2020, 21:25 Eerste helft was overduidelijk voor Antwerp.
De tweede helft werd het Oude legioen moe, en bracht stvv toch duidelijk méér. Ook al voor de rode kaart. Misschien had Muscat daar op gerekend ?

Als Lee aan de bal komt kun je toch altijd iets verwachten .
Colidio is een watje. Neen die komt (nog ? ) veel tekort. Je zou zowaar op Nazon roepen, stel je voor.

Als je denkt dat de Argentijnen het gaan doen.... vergeet dat maar.

Ok, voor hetzelfde geld winnen we de partij. Niet eens onverdiend door een betere tweede helft.
Toch ben ik vandaag Pessimismo. Het wordt vechten tegen degradatie tenzij dat de Japanners nog iets forceren op transfergebied.

Ik heb vol bewondering naar Mbokani gekeken .... zet die eens bij ons ipv Colidio ....
De hebben blijkbaar een andere match gekeken, want Mbokani heeft toch echt een draak van een wedstrijd gespeeld...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lindoke »

vdl schreef: 13 sep 2020, 22:03 Het tekort aan kwalitatieve Belgen begint te wegen, als je ziet wie er in de basis moet en op de bank om de quota te halen, om te grinsen.
Zeker als er dan nog middelmatige tot zwakke buitenlanders op het veld staan.
Konaté, Wolke, Durkin en Colidio zijn gewoon te weinig voor de basisploeg en daar stopt het niet.
Eén speler als Konaté zou zelfs niet in de kern mogen zitten, veel te trage handelingssnelheid.
Het onevenwicht in de kern is voor het tweede jaar op rij een feit.
:Roland: was ook een kalf, maar deze mannen weten hem toch te overtreffen.
Kort en correct samengevat. Het is te hopen dat er minstens één ploeg is die nog zwakker is. Maar wie geloofde dat met deze kern een plaats in de linkerkolom mogelijk is gaat fel bedrogen uitkomen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jack »

Misschien moet STVV-fan nog eens de Belgen tellen en zeggen dat er niks aan de hand is.

2de jaar op rij: kern totaal uit evenwicht.
In de winter dan nog Suzuki verpatsen?
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Positivo »

Jebus4life schreef: 14 sep 2020, 06:48
Positivo schreef: 13 sep 2020, 21:25 Eerste helft was overduidelijk voor Antwerp.
De tweede helft werd het Oude legioen moe, en bracht stvv toch duidelijk méér. Ook al voor de rode kaart. Misschien had Muscat daar op gerekend ?

Als Lee aan de bal komt kun je toch altijd iets verwachten .
Colidio is een watje. Neen die komt (nog ? ) veel tekort. Je zou zowaar op Nazon roepen, stel je voor.

Als je denkt dat de Argentijnen het gaan doen.... vergeet dat maar.

Ok, voor hetzelfde geld winnen we de partij. Niet eens onverdiend door een betere tweede helft.
Toch ben ik vandaag Pessimismo. Het wordt vechten tegen degradatie tenzij dat de Japanners nog iets forceren op transfergebied.

Ik heb vol bewondering naar Mbokani gekeken .... zet die eens bij ons ipv Colidio ....
De hebben blijkbaar een andere match gekeken, want Mbokani heeft toch echt een draak van een wedstrijd gespeeld...
Ik heb dan toch dezelfde match gezien als HBVL, die waarderen Mbokani met de op een na hoogste score van Antwerp . Na joklröd.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Jebus4life schreef:
Positivo schreef: 13 sep 2020, 21:25 Eerste helft was overduidelijk voor Antwerp.
De tweede helft werd het Oude legioen moe, en bracht stvv toch duidelijk méér. Ook al voor de rode kaart. Misschien had Muscat daar op gerekend ?

Als Lee aan de bal komt kun je toch altijd iets verwachten .
Colidio is een watje. Neen die komt (nog ? ) veel tekort. Je zou zowaar op Nazon roepen, stel je voor.

Als je denkt dat de Argentijnen het gaan doen.... vergeet dat maar.

Ok, voor hetzelfde geld winnen we de partij. Niet eens onverdiend door een betere tweede helft.
Toch ben ik vandaag Pessimismo. Het wordt vechten tegen degradatie tenzij dat de Japanners nog iets forceren op transfergebied.

Ik heb vol bewondering naar Mbokani gekeken .... zet die eens bij ons ipv Colidio ....
De hebben blijkbaar een andere match gekeken, want Mbokani heeft toch echt een draak van een wedstrijd gespeeld...
Geen enkel duel verloren, altijd aanspeelbaar.
Wat een draak van een wedstrijd hebben die 11 Kanaries dan gespeeld ?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Die Mbokani is altijd aanspeelbaar. Draaide altijd goed weg. Om dan af te leggen als de rest was aangesloten. Zoiets is echt wel van grote waarde.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lindoke »

enerkey schreef: 14 sep 2020, 08:11 Die Mbokani is altijd aanspeelbaar. Draaide altijd goed weg. Om dan af te leggen als de rest was aangesloten. Zoiets is echt wel van grote waarde.
Inderdaad, zo mogen ze er direct ene op Stayen komen afzetten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

enerkey schreef: 14 sep 2020, 08:11 Die Mbokani is altijd aanspeelbaar. Draaide altijd goed weg. Om dan af te leggen als de rest was aangesloten. Zoiets is echt wel van grote waarde.
Zoals Suzuki gisteren dus?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lindoke »

AirMontella schreef: 14 sep 2020, 08:40
enerkey schreef: 14 sep 2020, 08:11 Die Mbokani is altijd aanspeelbaar. Draaide altijd goed weg. Om dan af te leggen als de rest was aangesloten. Zoiets is echt wel van grote waarde.
Zoals Suzuki gisteren dus?
Sta me toe te zeggen dat dit toch niet dezelfde types zijn. Mbokani kan als hij in de hoogte aangespeeld wordt toch meer dan Suzuki. Suzuki moet wat mij betreft nog altijd bevestigen of hij echt een degelijk rendement kan halen in onze competitie. Zijn balaanname is voor een proefspeler zéker niet van een hoog niveau. Volgens mij is dat ook één van de redenen dat er zoveel fouten op hem gemaakt worden. De verdediger in kwestie hapt telkens de balaanname niet zuiver is waardoor een foutieve interceptie vaak het resultaat is.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie