Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Roman »

Ergens las ik de repliek van Muscat op het niet opstellen van Tex, Sankhon en Garcia : Tex en Sankhon verweet hij hun rode kaart . Wat die rode kaart betreft : als je elke speler definitief moet afvoeren als hij een rode kaart pakt dan is het ver gekomen en heel dikwijls gebeurd dat dan nog omdat een medemaat zijn werk niet doet. En als het dan zo zit zal die nieuwe van WB ook niet lang selecteerbaar zijn denk ik !
Dat ze minder brengen op training dan die andere (jongere) gasten kan ik niet beoordelen, maar het is de wedstrijd die telt ! In alle sporten zijn er talenten die op training vrijwel alles kunnen maar als het erop aan komt in een match hiervan slechts een fractie brengen. Daar zeggen ze dan van : het had een goeie kunnen zijn als ...
Wat dan van Ito, telkens goed ingevallen, en ik kan me niet voorstellen dat ook hij er op de training de kantjes vanaf loopt.
Maar uiteindelijk is het toch wat men brengt in een wedstrijd dat bepalend moet zijn en de "misschien" mindere fysieke arbeid wordt mijns inziens door deze spelers meer dan ruim gecompenseerd met talent, kwaliteit en ervaring. Als voorbeeld : ik heb nog geen enkele actie gezien op al de wedstrijden zoals die van Garcia waar hij met zijn perfecte voorzet, weliswaar geholpen door het mistasten van de Gent verdediger, een doelpunt aanbrengt.
Dus rommel zo nog maar wat verder, we zullen zien waar we uitkomen maar vast en zeker geen linkerkolom (laat ze daar alvast niet meer over spreken), en wie weet eindigt het op deze manier nog veel en vèèl erger.
Diegenen (o.a. Meekers) die denken dat met de terugkomst van De Ridder alles gaat opgelost zijn ... zalig de armen van geest.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Stvv heeft op Cercle gespeeld als degradatiekandidaat nr 1.
Dat Muscat niet ingrijpt onder de rust doet me vermoeden dat de man geen inzicht heeft op tactisch gebied en afgaande op zijn opstelling de technische armoedige bagage van sommige spelers niet kan plaatsen.
Mijn hoop was groot in Muscat die als speler en als coach kon imponeren door zijn resultaten.
Zwakke verdediging, een onduidelijke en te weinig aanvallend middenveld, en een voorlinie die amper een duel kan winnen.
Te trage opbouw, te traag verdedigingswerk in alle compartimenten en een zee van ruimte weggeven dat je zelden ziet op de Belgische velden.
Op Mechelen MOET het anders, andere spelers, andere opstelling en andere mentaliteit, anders word het een zeer zwaar en moeilijk seizoen.
Romie56
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2019, 16:50

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Romie56 »

STVV lijkt meer en meer op één grote mensenhandel!!!!
Dit heeft niks meer te maken met het sportieve!
Anders stel je als trainer zo geen figuren op. Wat is de opzet er juist in blijven en de kas weer vullen.....dit loopt mis af.
Spijtig en droevig voor wat eens de trots van haspengouw was.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Roman schreef: 23 sep 2020, 13:45 Ergens las ik de repliek van Muscat op het niet opstellen van Tex, Sankhon en Garcia : Tex en Sankhon verweet hij hun rode kaart . Wat die rode kaart betreft : als je elke speler definitief moet afvoeren als hij een rode kaart pakt dan is het ver gekomen en heel dikwijls gebeurd dat dan nog omdat een medemaat zijn werk niet doet. En als het dan zo zit zal die nieuwe van WB ook niet lang selecteerbaar zijn denk ik !
Dat ze minder brengen op training dan die andere (jongere) gasten kan ik niet beoordelen, maar het is de wedstrijd die telt ! In alle sporten zijn er talenten die op training vrijwel alles kunnen maar als het erop aan komt in een match hiervan slechts een fractie brengen. Daar zeggen ze dan van : het had een goeie kunnen zijn als ...
Wat dan van Ito, telkens goed ingevallen, en ik kan me niet voorstellen dat ook hij er op de training de kantjes vanaf loopt.
Maar uiteindelijk is het toch wat men brengt in een wedstrijd dat bepalend moet zijn en de "misschien" mindere fysieke arbeid wordt mijns inziens door deze spelers meer dan ruim gecompenseerd met talent, kwaliteit en ervaring. Als voorbeeld : ik heb nog geen enkele actie gezien op al de wedstrijden zoals die van Garcia waar hij met zijn perfecte voorzet, weliswaar geholpen door het mistasten van de Gent verdediger, een doelpunt aanbrengt.
Dus rommel zo nog maar wat verder, we zullen zien waar we uitkomen maar vast en zeker geen linkerkolom (laat ze daar alvast niet meer over spreken), en wie weet eindigt het op deze manier nog veel en vèèl erger.
Diegenen (o.a. Meekers) die denken dat met de terugkomst van De Ridder alles gaat opgelost zijn ... zalig de armen van geest.
Muscat is een platte "mus" . Ik maak de selectie op basis wat ik zie tijdens de trainingen zegt hij :grappig: Wel menne man ga dan de miniemen van Velm of zo trainen daar kan je zoiets nog verkocht krijgen maar niet in 1 ste nationale he wannes .Ge moet uw selectie en opstelling maken op basis wat een speler tijdens een wedstrijd opbrengt . Dus ene met 2 houten benen die zich de pleuris werkt op training moet volgens u in de basis staan . Stel toch gewoon uw beste mensen op menne man en dan kan het nooit zijn dat zo een sloef als Janssens of Mmae de voorkeur krijgen op een Garcia , Sankhon of zelfs Texeira. Intrinsiek zijn deze laatste 3 gewoonweg beter en van veel meer waarde voor de ploeg . Janssen en Mmae mogen dag en nacht trainen ze komen te kort punt uit :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Dreke »

Romie56 schreef: 23 sep 2020, 15:57 STVV lijkt meer en meer op één grote mensenhandel!!!!
Dit heeft niks meer te maken met het sportieve!
Anders stel je als trainer zo geen figuren op. Wat is de opzet er juist in blijven en de kas weer vullen.....dit loopt mis af.
Spijtig en droevig voor wat eens de trots van haspengouw was.
Ge kunt veel oorzaken bedenken voor de manier waarop het nu loopt. Maar de onbekwaamheid en/of een verkeerde strategische visie in de sportieve cel (Pinto en Tateishi) zullen volgens mij korter bij de waarheid liggen. Waarom zou DMM, een bedrijf met 3.000 werknemers en een omzet van 1,5 miljard euro (in 2018), op een clubje als STVV rekenen om de kas te vullen?
A loyal football fan only supports the shirt...
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door ertee »

Dreke schreef: 23 sep 2020, 17:05
Romie56 schreef: 23 sep 2020, 15:57 STVV lijkt meer en meer op één grote mensenhandel!!!!
Dit heeft niks meer te maken met het sportieve!
Anders stel je als trainer zo geen figuren op. Wat is de opzet er juist in blijven en de kas weer vullen.....dit loopt mis af.
Spijtig en droevig voor wat eens de trots van haspengouw was.
Ge kunt veel oorzaken bedenken voor de manier waarop het nu loopt. Maar de onbekwaamheid en/of een verkeerde strategische visie in de sportieve cel (Pinto en Tateishi) zullen volgens mij korter bij de waarheid liggen. Waarom zou DMM, een bedrijf met 3.000 werknemers en een omzet van 1,5 miljard euro (in 2018), op een clubje als STVV rekenen om de kas te vullen?
Dit heb ik ook al heel vaak gedacht.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Positivo »

Jean-Paul schreef: 23 sep 2020, 15:02 Stvv heeft op Cercle gespeeld als degradatiekandidaat nr 1.
Dat Muscat niet ingrijpt onder de rust doet me vermoeden dat de man geen inzicht heeft op tactisch gebied en afgaande op zijn opstelling de technische armoedige bagage van sommige spelers niet kan plaatsen.
Mijn hoop was groot in Muscat die als speler en als coach kon imponeren door zijn resultaten.
Zwakke verdediging, een onduidelijke en te weinig aanvallend middenveld, en een voorlinie die amper een duel kan winnen.
Te trage opbouw, te traag verdedigingswerk in alle compartimenten en een zee van ruimte weggeven dat je zelden ziet op de Belgische velden.
Op Mechelen MOET het anders, andere spelers, andere opstelling en andere mentaliteit, anders word het een zeer zwaar en moeilijk seizoen.
Ik wil niet sarcastich reageren, maar stel dat we daar helemaal afgaan ?
Geen 2-1 , 1-1 of O-0 en dan nog verdienstelijk gespeeld en tegenslag bij dat ene buitenspel, die niet gefloten overtreding ....Die niet te missen kans .....

Maar laat ons daar nu nog eens serieus op ons bakkes gaan .... (Wat ik vrees)
Nog erger dan in Cercle. Ofwel komt er dan een reactie ofwel blijven de Japanners hun grote onverstoorbare zelf en houden ze de rangen gesloten.

Dan weten we allemaal waaraan en waaraf. Het is de onzekerheid die knaagt aan de supporters.
Dit jaar moest het Po1 worden volgens de Japanse plannen, vergeet dat niet.

Even terug over Rd.
Die gaf toe niets van voetbal te kennen.
Die gaf toe het liever arm dan rijk te zijn.
Die haalde spelers zowat gratis.
Deed nooit aan grootspraak

Vergelijk eens met nu !?

Neen , ik verwacht geen grootse aanpassingen van de Japanners aan het stadion dat Rd bouwde.
En ja het zijn cracken om de talenten van Rd ten gelde te maken .
En neen , er moeten hier geen Europese toppers Spelen.
En dat we niet echt Po1 spelen , maar er telkens kort bij zouden zijn , is voor deze man ook al goed.
En dat Stvv uiteindelijk een Japanse ploeg is die in de Jupiler league speelt ook daar verzoent deze man zich mee....

MAAR, dat ze met alle buitgemaakte gelden van De Norre, Desart, Bezus, Boli ........ ja zelfs Botaka En Debruyne en het gerecupereerde van Buya Turay.... slechts 2e rangs Japanners naar hier kunnen halen dat doet het ergste vermoeden...

We hebben een kern die Nooit, maar dan ook nooit zo onevenwichtig was. Zowel op vlak van de verhouding Belgen, buitenlanders als kwaliteit op het veld.

Tateishi en Pinto hebben gefaald ....

En deze man hoopt dat hier iemand op het forum Zijn ongelijk kan aantonen....
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Positivo »

Nog 1 ding!
Als het overduidelijk wordt dat het misgaat ben ik toch benieuwd of er geen reactie uit Japan komt?
Het eergevoel van de Japanners kennende.

Hier met de grote fanfare toegekomen.
Veel tralala mbt integratie in de Sint-Truidense gemeenschap.
Jeugdacademie....
Top 6 ambities.
Europa league ambities ....

En nu ?
Leeg stadion. .... wegzakkende resultaten.
Ik vraag me af of Japanse bedrijven interesse hebben in sponsoring ?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Bartman »

Geven ze jou de indruk dat het iets uitmaakt ?
Mij alvast niet.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door pat@ »

Vroeger gingen we er bij 5 op18 nog eens extra hard en met nog wat meer supporters achter staan.
Nu lullen ze op Facebook en steken ze de rest aan om hetzelfde te doen (niet meer gaan kijken naar dat gegudder).

Ik ben nog altijd fier om STVV-supporter te zijn. Het enigste waar ik niet fier op ben is het stadion en de grasmat waar we nu in-op spelen. Ook dat weerhoudt mij niet om te gaan kijken.

Het beleid afbreken en protesteren is allemaal OK voor mij.
Stoppen met supporteren en lullen dat je gelukkig bent dat je niet meer gaat kijken komt er bij mij niet in.
Mijzelf zou het dan niet meer interesseren. Laat staan dat ik dan nog mijn opinie zou geven op het forum, fb en andere social media.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Condor »

STVV is gereed voor de amateur liga. Zeg nuzelf welke canari is nog de eerste lasse waard.Zeker zes spelers moeten vrtvangen worden willen we in eerste blijven.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Condor schreef: 24 sep 2020, 15:37 STVV is gereed voor de amateur liga. Zeg nuzelf welke canari is nog de eerste lasse waard.Zeker zes spelers moeten vrtvangen worden willen we in eerste blijven.
Te beginnen op Mechelen
Plaats reactie