Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

STVV verloor verleden seizoen in en tegen Cercle Brugge, Yohan Boli wist eerst nog de 1-1 te scoren in de 50ste minuut maar op minuut 89 scoorde Cercle de winning goal.
2-1 was de eindstand!
Winnen we dit seizoen wel in het Jan Breydelstadion van Cercle, houden we het bij een puntje richting Stayen of keren we opnieuw zonder punten terug naar Haspengouw?
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Tsja deze wedstrijd ga je wel moeten winnen anders sta je tussen de degradanten
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door STimVV »

Ik vind dat Muscat het spoor al volledig kwijt is door de keuzes die hij maakte, mede door het falen van Tateishi. (Gebrek aan kwalitatieve belgen die de voorkeur moeten krijgen om aan 6 te komen)
Ik zou het op onderstaande manier doen, maar weet ook 100% zeker dat het niet zal gebeuren.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt omwille van belgenregel)
VanDessel (ipv Lucas omwille van belgenregel)
Janssens (ipv Cacace omwille van belgenregel)
Mmaee (of Buatu)
Durkin
Nakamura
Nazon
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef: 14 sep 2020, 12:48 Ik vind dat Muscat het spoor al volledig kwijt is door de keuzes die hij maakte, mede door het falen van Tateishi. (Gebrek aan kwalitatieve belgen die de voorkeur moeten krijgen om aan 6 te komen)
Ik zou het op onderstaande manier doen, maar weet ook 100% zeker dat het niet zal gebeuren.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt omwille van belgenregel)
VanDessel (ipv Lucas omwille van belgenregel)
Janssens (ipv Cacace omwille van belgenregel)
Mmaee (of Buatu)
Durkin
Nakamura
Nazon
Lijkt mij ook de beste opstelling waar de spelers het beste tot hun recht komen. Zeker Colidio word momenteel verkeerd gebruikt.

Ik geef Muscat wel nog de tijd, ondanks zijn soms rare keuzes. Die man heeft al een serieus palmares verzameld en de spelers spreken vol lof van hem, maar het is duidelijk dat ook hij nog zoekende is. En dat hij zich misschien ook teveel aanpast aan de tegenstander.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Wordt eens tijd dat Schmidt weer speelt als we toch de beteren willen laten spelen volgens jullie dan moet de Belg/publiekslieveling van mij ook naar de bank verwezen worden.
Laat Teixeira maar voorlopig op de bank 😉 Kon me dit seizoen nog geen seconde bekoren. Blijf er bij: de houdbaarheidsdatum is al voorbij. Durkin zal ook blijven spelen door de vele kilometers die hij maakt, die enkele technische fouten die hij dan maakt worden hem door de coach vergeven. Als hij niet speelt zal het Lucas zijn die speelt en dus niet Asamoah.

En met Garcia is er meer aan de hand heeft niks te maken met slecht zijn of niet de keuzen van de coach zijn. Vraag me alleen af wat het probleem nu just is...
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 15 sep 2020, 02:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 14 sep 2020, 12:48

Afbeelding

Je bespaart mij de moeite van het zelf te maken.
Lijkt me de beste opstelling met het materiaal momenteel voorhanden.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

STimVV schreef: 14 sep 2020, 12:48 Ik vind dat Muscat het spoor al volledig kwijt is door de keuzes die hij maakte, mede door het falen van Tateishi. (Gebrek aan kwalitatieve belgen die de voorkeur moeten krijgen om aan 6 te komen)
Ik zou het op onderstaande manier doen, maar weet ook 100% zeker dat het niet zal gebeuren.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt omwille van belgenregel)
VanDessel (ipv Lucas omwille van belgenregel)
Janssens (ipv Cacace omwille van belgenregel)
Mmaee (of Buatu)
Durkin
Nakamura
Nazon
Goei opstelling, alleen gaat die niet gebeuren.
Tex en Garcia zijn uw beste verdedigers, maar in de Brijs opstelling, niet in de 4-3-3 daar zijn ze gewoon te traag voor, dat is al meermaals gebleken.
Daarom ook dat er zoveel andere verdedigers zijn aangetrokken.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Hup hup, een paar goaltjes maken en van 15 naar 7 int klassement !
Zo simpel ist leven !
:onfire: :onfire: :onfire:
:lol:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef: 21 sep 2020, 01:34 Hup hup, een paar goaltjes maken en van 15 naar 7 int klassement !
Zo simpel ist leven !
:onfire: :onfire: :onfire:
:lol:
En ineens eens proberen de netten schoon te houden door eens geen goals binnen te krijgen :onfire: :onfire: :onfire: :mrgreen:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Elgromi »

lindoke schreef: 21 sep 2020, 06:58
Brusselmans schreef: 21 sep 2020, 01:34 Hup hup, een paar goaltjes maken en van 15 naar 7 int klassement !
Zo simpel ist leven !
:onfire: :onfire: :onfire:
:lol:
En ineens eens proberen de netten schoon te houden door eens geen goals binnen te krijgen :onfire: :onfire: :onfire: :mrgreen:
Zou mooi zijn om de week in te zetten
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

6-punten match vroeg op het seizoen
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Roman »

Elgromi schreef: 21 sep 2020, 10:01
lindoke schreef: 21 sep 2020, 06:58
Brusselmans schreef: 21 sep 2020, 01:34 Hup hup, een paar goaltjes maken en van 15 naar 7 int klassement !
Zo simpel ist leven !
:onfire: :onfire: :onfire:
:lol:
En ineens eens proberen de netten schoon te houden door eens geen goals binnen te krijgen :onfire: :onfire: :onfire: :mrgreen:
Zou mooi zijn om de week in te zetten
Hopelijk zijn dromen ditmaal geen bedrog !!!! Maar ... ik vrees er voor dat het weer die match is die ze niet "wilden" spelen, zoals zo vaak in het verleden.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

In Het Nieuwsblad staat dat Teixeira niet geselecteerd is en dus zelfs de bank niet haalt. Garcia zit ook hoogstens op de bank, want hij moet/mag weg.

Achteraan wordt het weer opjagen geblazen met Buatu en Mmaee. Als we met 3 centraal achteraan spelen, wie wordt dan de derde centrale verdediger?

Ik heb er geen goed oog in voor vanavond. Volgend weekend naar KV Mechelen, wordt dan al zowat met het mes op keel voor beide clubs.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Roman »

voetballiefhebber schreef: 21 sep 2020, 14:32 In Het Nieuwsblad staat dat Teixeira niet geselecteerd is en dus zelfs de bank niet haalt. Garcia zit ook hoogstens op de bank, want hij moet/mag weg.

Achteraan wordt het weer opjagen geblazen met Buatu en Mmaee. Als we met 3 centraal achteraan spelen, wie wordt dan de derde centrale verdediger?

Ik heb er geen goed oog in voor vanavond. Volgend weekend naar KV Mechelen, wordt dan al zowat met het mes op keel voor beide clubs.
Om het helemaal compleet te maken gaat Janssens dan allicht ook nog de voorkeur krijgen op Sankhon ! Waardeloos en eigenlijk kunnen we ons de moeite al besparen om te kijken. Spanning zal er dit seizoen wel gaan zijn, om erin te blijven dan toch.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door pat@ »

Indien Sankhon speelt vanavond wordt het een middenveld met Asamoah of wie weet Van Dessel. Dit is niet zo erg aangezien er dan wat kwaliteit bijkomt op de rechterflank. Centraal achteraan hopelijk eens het duo Buatu-Garcia. Dan staan er drie Belgen in de basis. Ik vrees dat het gewoon Buatu-Mmaee wordt. De opstelling die ik zou willen hanteren zonder aan een nieuw systeem te beginnen.

Steppe
Sankhon-Buatu-Garcia-Jommeke
Durkin-Colombatto
Van Dessel
Colidio-Suzuki-Lee

Schmidt-Mmaee-Asamoah-Cacace-Ito-Lucas-Balongo
Plaats reactie