Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

AirMontella schreef: 22 sep 2020, 09:02 Even alles wat laten bekoelen en een poging wagen om te wedstrijd te bespreken. Kort samengevat: een tactische, collectieve en individuele off-day. Eerst even speler per speler:

Steppe: Valt weinig over te zeggen, hield ons na twee minuten al recht.

Wolke Janssens: Wint binnen zijn beperkte kwaliteiten nog relatief veel duels, maar blijft tekort schieten. Geeft veel te veel ruimte weg, maakt positionele fouten bij de vleet en totaal geen dreiging naar voor (maar daarover meer hieronder). Straalt ook niks uit. Maar dan ook echt niks... Als je een ploeg wilt opstellen met brave, beleefde mannekes is Wolke de eerste naam op het blad. Maar dan moet je wel een paar afdelingen lager gaan spelen. Ik denk dat elke linksbuiten zich in de handen wrijft als hij op voorhand weet dat hij tegen Janssens zou staan. Sankhon is hier een betere, maar geen ideale oplossing. Hier is echt een pure rechtsachter nodig.

Buatu: Was in de verdediging de enige die me enigszins kon bekoren en zijn verantwoordelijkheid probeerde op te nemen. Op puur verdedigend vlak dan, want voetballend ook geen kraan. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, maar dan moet je er wel voetballers rond plaatsen.

Mmaee: Ja Samy... Als zelfoverschatting een mens was, heette hij Mmaee. Was gisteren weer helemaal hetzelfde als we al zo vaak gezien hebben. Als je deze jongen de leiding of verantwoordelijkheid geeft, gaat hij dingen doen die hij niet kan en wordt hij de grootste risicopatiënt van de ploeg. Heeft het meeste fysieke potentieel, maar is mentaal de allerzwakste. Mmaee moet je 1 taak geven en langs een leider plaatsen die hem 'kort' houdt.

Matsubara: Liep na 3 minuten al een verkoudheid op van de versnellingen van Musaba en bleef (letterlijk en figuurlijk) 90 minuten lang achter de feiten aanhollen. Is voor mij zijn krediet na zijn goeie eerste twee wedstrijden al grotendeels kwijt.

Asamoah: Draaide en draaide en zakte naarmate de wedstrijd vorderde steeds dieper weg. Zowel qua positie op het veld als spelniveau. Onherkenbaar in deze rol.

Colombatto: Zwoegde en harkte en zakte naarmate de wedstrijd vorderde steeds dieper weg. Zowel qua positie op het veld als spelniveau. Onherkenbaar in deze rol.

Durkin: Liep en liep en zakte naarmate de wedstrijd vorderde steeds dieper weg. Zowel qua positie op het veld als spelniveau. Schiet totaal te kort in deze rol. Is een lopende nummer 8 die aanspeelpunten nodig heeft en die zijn er momenteel totaal niet of presteren dramatisch (Colidio). De rechterflank van STVV (Janssens, Durkin, Colidio) was gisteren van het allerzwakste dat ik al ooit gezien heb.

Lee: De enige die enigszins op niveau acteerde. Probeerde diepgang te zoeken, maar vond amper aanknopingspunten en leed daardoor ook veel balverlies. Maar was de enige die probeerde er iets van te maken.

Colidio: Is geen flankspeler. Zijn beste rol is die van 9,5 achter een diepe spits. Los daarvan is zijn werkijver en collectiviteit momenteel een probleem aan het worden. Is een eiland in de ploeg en er komt amper nog een goede actie uit.

Suzuki: Werkt en probeert, maar is afhankelijk van aanvoer. Ik denk dat iedereen akkoord is dat het met Suzuki wel goed komt als de ploeg beter draait, diepgang heeft en een creatieve impuls krijgt. Maar werd gisteren niet in stelling gebracht en begon dan vaak te zwerven waardoor hij nog meer onbereikbaar werd.

Invallers:
Sankhon heeft meer persoonlijkheid in zijn kleine teen dan Wolke in heel zijn lichaam, maar was ook niet de man/positie die het tij ging keren gisteren.
Balongo... Als je met dit soort jongens moet blijven verder sukkelen, zal die ambitie van de achtste plaats nooit bereikt worden. Zal door de komst van Filippov wel meer naar het achterplan verdwijnen.
Ito brengt direct diepgang, dus mag wat mij betreft meer zijn kans krijgen.


Opstelling:
We hebben in ons middenveld geen enkele speler die diepgang brengt en voor aanspeelmomenten zorgt tussen de linies (zie Hotic bijvoorbeeld gisteren). Daarvoor geraakt de volledige ploeg in de problemen:
Centrale verdedigers gaan het spel verdelen en (slechte) lange ballen gooien.
Flankverdedigers hebben geen kaatsmogelijkheden in het derde kwart van het veld en komen er zo aanvallend amper uit.
Uw 6 en controlerende 8 moeten op deze manier een rol opnemen die hen totaal niet ligt en waar amper tot geen gevaar of creativiteit uit zal komen.
Aanvallers zijn zonder dit soort speler ook totaal afgekoppeld van de rest van de ploeg.
Kortom, je krijgt zo een ploeg zonder cohesie, dwingend samenspel, diepgang en gevaar. Het evenwicht is zoek.

Oplossing? Speel met een voetballende leider centraal (Garcia), haal een rechtsachter met diepgang. Stel een rechterwinger op met de kwaliteiten voor die positie (Lee of Nakamura), Colidio heeft die kwaliteiten niet vanaf te zijkant. En vooral... verval niet in het Aime Anthuenis-syndroom in het middenveld om alleen verdedigend ingestelde middenvelders op te stellen. Hier moet iemand komen met leiderschap, diepgang en voetballend vermogen. In onze competitie is Morioka daar het gedroomde voorbeeld vand.


Transferopties

Rechtsachter (nota bene, twee van de meest beloftevolle spelers op deze positie hebben we met Busi en Castro-Montes de laatste 4 jaar uit onze beloftekern laten vertrekken):
Walsh (ja toch... al kennen we daar het financiële verhaal niet.)
Bataille
Ciranni
Cools
Julian Korb (transfervrij)
Ricardo Van Rhijn (transfervrij)
Julian Araujo


Centrale middenvelder:
Geen idee, maar als Beerschot een Holzhauser kan ontdekken via netwerk en makelaars, moet er voor STVV ook zo iemand te vinden zijn. Aleix Garcia lijkt me nog altijd een goeie optie.
Een dikke 10/10 voor de correcte maar spijtige analyse. Je slaat de nagel met ieder punt op de kop. Zou eens moeten kunnen meegedeeld worden in aanwezigheid van coach en beleid. Ook jouw transferopties zijn zeer realistisch.

Als je denk dat je als supporter van deze club de bodem bereikt hebt doemt er altijd nog eens een seizoen op dat het erger is. Triestig, heel triestig dit.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

De analyses hier zijn er boenk op. Ik snap niet dat de staf niet ziet of niet wil zien wat wij allemaal zien. Achteraan weer niet met onze beste vier gespeeld. Balans op het middenveld zit helemaal fout, waardoor ze alle drie verzuipen. Resultaat: weer drie doelpunten in cadeauverpakking: 2x Colombatto, 1x Mmaee. Dat maakt zes weggeefdoelpunten op twee matchen, alle zes! Dat zijn de feiten. Muscat is een aimabele vent, maar hij moet geen onzin verkopen. Als hij beweert spelers te selecteren op basis van prestaties, moet hij misschien eens bekijken wat voor wanprestatie ze gisteren hebben afgeleverd en niet hoeveel toerkes ze op training rond de plein hebben gelopen. Hij mag daarbij ook naar zichzelf kijken. Een begintactiek die op geen hol trok en niks proberen bijsturen, terwijl je een hele match loopt te verzuipen. Wa zit ge daar dan op die bank te doen? Als hij tegen Mechelen opnieuw start met deze verdediging en dit middenveld, kan hij wat mij betreft het afbollen en mag hij in 1 moeite Tateishi en Pinto meenemen. Ik ben zelden voorstander van een vroeg ontslag van een coach, maar ik heb geen vertrouwen in een coach die week na week Mmaee laat klungelen en betere alternatieven op de bank houdt.
Laatst gewijzigd door Jacques op 22 sep 2020, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1249
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Dreke schreef: 22 sep 2020, 09:08
Ik ga Muscat nog niet volledig afschrijven, want hij is zelf niet verantwoordelijk voor een kern die totaal uit evenwicht is en nog schever getrokken wordt door het Belgen-verhaal. Ik weiger ook te geloven dat er niet meer aan de hand is met Garcia.

Als ze binnen twee weken zo spelen, hangen er vijf in het netje...
Zelf niet verantwoordelijk voor een kern ? Klopt niet voor de 100% maar zal toch inspraak (gehad) hebben ?
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen en al zeker niet al té veel in herhaling vallen maar het niveau verschil tussen coaches
is volgens mij eenvoudig : het maximale halen uit het materiaal dat je beschikbaar hebt.
Dan is volgens mij de conclusie wat Muscat betreft snel gemaakt. De mens heeft tijd genoeg gehad om organisatie neer te zetten, heb
jij daar gisteren iets van gezien, ik alvast niet !! Kijk dan naar wat Brys in Leuven doet. Daar maakt de coach het verschil !
Zo iemand hebben we terug nodig ! Stuur onze 'Aussie' rap terug en laat mensen met voetbalverstand beslissingen nemen.
wiekes
Berichten: 877
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door wiekes »

Dat ze nog maar een beetje verder slapen op het veld en in bestuur ze ambiëren plaats 8 zet maar een 1 voor die 8 dat zal de plaats zijn SUKKELS! !!!!!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door fruitboerke »

De club is simpelweg in handen van mensen die niks van voetbal kennen.Daar is alles mee gezegd.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Antismurf »

Ik heb het gisteren tot minuut 70 ongeveer volgehouden. Toen de tv uitgezet omdat ik schrik had dat ik er iets ging tegengooien...
Als ik de blik zag van Janssens bij zijn wissel, gelijk een lagere schoolkind dat een uitbrander heeft gekregen van de meester. In normale omstandigheden verdwijnt zo'n speler nu naar de B-kern en moet hij zich afbeulen in de fitness om heel misschien over een paar maanden nog eens een kansje te krijgen op de bank. Maar zelfs als Sankhon terug in de basis komt, wat als die snel uitvalt? Dan staat Wolke sowieso weer op het wedstrijdblad. Middenveld: ik hoop echt dat De Ridder wat meer vuur en creativiteit brengt als hij terug komt, maar hoeveel matchen gaat die nodig hebben om weer in het ritme te zitten? En ook daar, wat als hij opnieuw snel uitvalt. Geen alternatieven, behalve puur verdedigend ingestelde middenvelders die dan nog niet uiblinken in hun vak. En de weinige Belgen die we hebben en die nog niet aan bod kwamen (Van Dessel, Masoudi...) moeten volgens mij ook nog veel boterhammen eten om een kentering te kunnen brengen. Nog een geluk met ons kunstgras, ge voelt dat veel tegenstanders daarop niet op hun gemak zijn en zich bij momenten wat inhouden. Zeker in het begin van een wedstrijd waarbij we zelf dit seizoen dan 2x heel snel scoren. Waardoor het dan lijkt dat STVV gelijke tred kan houden of zelfs beter is. Maar kunstgras alleen zal deze ploeg niet redden volgens mij.
Net nog het filmpje gezien met interview van Buatu. De richtlijnen werden blijkbaar niet opgevolgd... Er was niet genoeg agressiviteit... Welke richtlijnen zouden dat geweest zijn? Echt: wat zou Muscat bijvoorbeeld gezegd hebben tegen Janssens of Mmaee? Waar ze blijkbaar niet naar hebben geluisterd, nochtans hun job? En als ge zonder agressiviteit zoveel kaarten pakt, dan is er maar één verklaring: gebrek aan kwaliteit en ervaring.
Van Muscat hoef ik geen reactie te zien, die zegt gewoon hetzelfde als voor de match met een glimlach tot achter zijn oren: "we kijken niet naar het verleden, enkel naar de toekomst". En dan mogen ze nu naar de keukenverkopers die ook dringend punten nodig hebben.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Vorig jaar werd Brys verweten, koppig en eigenzinnig te zijn en doelbewust "aanwinsten" op de bank te houden.
Het kostte hem uiteindelijk zijn kop als trainer.
Met die aanwinsten doelde men toen op Lucas, Lee, Ito, Durkin en Colidio.
Wat blijkt nu, drie trainers later?
Brys is een vakman en had het bij het rechte eind...
Veel spelers van de huidige kern haalden ook een veel beter niveau onder Brys.
En als je sprak over bewust niet de beste spelers opstellen, dan denk ik dat dit nu veel erger is dan het ooit onder Brys geweest is.

Er is maar 1 schuldige en dat is dat lamlendige bestuur dat we nu hebben.
Eigenzinnig en koppig zijn eerder adjectieven die bij ons huidige bestuur (alsook het vorige) passen.
Sportief beleid trekt werkelijk op geen hol.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Antismurf schreef: 22 sep 2020, 11:25 Ik heb het gisteren tot minuut 70 ongeveer volgehouden. Toen de tv uitgezet omdat ik schrik had dat ik er iets ging tegengooien...
Als ik de blik zag van Janssens bij zijn wissel, gelijk een lagere schoolkind dat een uitbrander heeft gekregen van de meester. In normale omstandigheden verdwijnt zo'n speler nu naar de B-kern en moet hij zich afbeulen in de fitness om heel misschien over een paar maanden nog eens een kansje te krijgen op de bank. Maar zelfs als Sankhon terug in de basis komt, wat als die snel uitvalt? Dan staat Wolke sowieso weer op het wedstrijdblad.
Ik had de indruk dat Wolke ergens last van had en dus gewisseld MOEST worden. Anders ook maar vreemde wissel bij een 2 - 0 achterstand: verdediger voor verdediger. Volgens mij dus eerder uit noodzaak die wissel. Uiteraard is Sankhon beter maar dan had je hem vanaf minuut 1 moeten zetten.
Ik vond Wolke ook niet per se de slechtste. Matsubara aan de andere kant heeft meer sterren gezien. Buatu was nog de minst slechtste van de 4.

Middenveld was rampzalig... kunnen op basis van deze prestatie alle 3 naar de B-kern; zet dan Stan erop !
Er staan natuurlijk 3 verdedigende middenvelders opgesteld dus qua creativiteit is dat 0. Je merkt ook dat er totaal geen aansluiting is bij het aanvallende compartiment dat eigenlijk nog het minst slechte compartiment is in deze ploeg. Suzuki, Lee en Colidio vinden mekaar wel goed af en toe maar krijgen daar gewoon bijna nooit de mogelijkheid toe. En dan nog, het moet ALTIJD tiki-taka door het midden.
Ik heb gisteren geen enkele voorzet gezien. Geen enkele (sorry als er toch eentje was - misschien was ik in slaap gevallen). Zonder aanvoer van de flanken is scoren echt heel erg moeilijk
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

stvvilvoorde schreef: 22 sep 2020, 11:47 Vorig jaar werd Brys verweten, koppig en eigenzinnig te zijn en doelbewust "aanwinsten" op de bank te houden.
Het kostte hem uiteindelijk zijn kop als trainer.
Met die aanwinsten doelde men toen op Lucas, Lee, Ito, Durkin en Colidio.
Wat blijkt nu, drie trainers later?
Brys is een vakman en had het bij het rechte eind...
Veel spelers van de huidige kern haalden ook een veel beter niveau onder Brys.
En als je sprak over bewust niet de beste spelers opstellen, dan denk ik dat dit nu veel erger is dan het ooit onder Brys geweest is.

Er is maar 1 schuldige en dat is dat lamlendige bestuur dat we nu hebben.
Eigenzinnig en koppig zijn eerder adjectieven die bij ons huidige bestuur (alsook het vorige) passen.
Sportief beleid trekt werkelijk op geen hol.
Je weet pas wat je mist ,als je het kwijt bent,organisatie kent deze trainer niet,als je nooit eens de nul kunt houden,wordt het heel moeilijk.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Bartman »

Het is ver gekomen als sommigen al hun hoop op De Ridder beginnen te zetten ... opgevist uit de B kern van een 1B ploeg en tot op de draad versleten.

Maar versterking op het middenveld ? Niet nodig volgens onze boekhouder !

Zou hij naar Cercle gekeken hebben ? Zo’n nummer 10, en dan uw beste verdedigers opstellen, zou al een wereld van verschil zijn.

Maar zoals ik vorige week al zei, het wordt de degradatiestrijd dit seizoen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Halenaar »

Muscat is op recordtempo zijn krediet aan het verspelen hier, want na de sterke voorbereiding en fantastische wedstrijd tegen Gent is het serieus bergaf aan het gaan. Waar is die man mee bezig?

En laat die complottheorien van 'handpop' Muscat maar daar. Als hij dat echt was stonden Ito en Nakumara al lang vast in de basis.

Ito moet ondertussen toch ook gek worden. Zeer sterke voorbereiding gespeeld, elke keer een zeer sterke invalbeurt en nog geen basisplaats krijgen. Waanzin. Muscat moet zich echt dringend gaan herpakken, want deze kern kan echt een pak beter!
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Smurf »

Is er 1 persoon (behalve onze trainer) die zowel Mmaee als Wolke zou opstellen?

Echt waar, 1 iemand aub!
1 van beide, tot daaraan toe. Maar alletwee?

Wolke probeert, maar iedereen heeft ondertussen gezien dat hij tekort komt.
Mmaee weeral hetzelfde liedje. Dom, nonchalant,...

Matsubara: tja, had het heel moeilijk. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen.

Asamoah onzichtbaar net zoals Colombatto (ver verwijderd van zijn mogelijkheden)
Durkin: die jongen werkt hard, het is bijna aandoenlijk. Maar letterlijk elke bal die hij vooruit speelt, zijn we kwijt. In de tweede helft stak hij ze achteruit ook gewoon over de zijlijn trouwens.

Ik lees hier dat Lee het nog wel ok deed. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Die jongen kan wel wat voetballen en heeft een actie in huis. Maar op zijn positie moet hij voor gevaar zorgen en dat deed hij gisteren hoegenaamd niet. In de eerste helft had hij zowel Colidio als Suzuki alleen de 16 in kunnen sturen, maar telkens was zijn pas niet goed genoeg. Hij produceerde verder 1 zwak schot en gaf nog een aantal absolute kutpasses, waarvan 1 diep op onze helft. Na 43 minuten was hij moe. Ik was hem toen ook wel enigszins moe.
In de tweede helft heb ik er minder op gelet. Daar trapt hij 1 keer heel goed op doel.

Ik wil hem niet afbreken, want hij werkte wel en probeerde. Maar die was gisteren toch absoluut niet goed genoeg.

En toch, ondanks alle wanprestaties, stak 1 iemand er met kop en schouders boven uit:

COLIDIO: Wat was dat? Bij anderen kan je nog zeggen dat ze tenminste inzet tonen, maar zelfs dat kan je hem niet geven. En dan mag die 75 minuten blijven staan.
Heeft Ito echt maar een kwartier in de benen dan? Met hem op het veld gebeurt er tenminste iets.

Steppe:goed
Buatu: viel me ook wel mee
Suzuki: ongelukkig, maar werkte wel hard en heeft de voorbije weken krediet opgebouwd.

Ondanks alles denk ik nog steeds dat je met deze kern beter kan. Teixeira en Sankhon moet je gewoon opstellen. Zelfs al is Teixeira versleten.
Je mag niet Colombatto, Asamoah en Durkin zetten.
Laat Ito aub toch eens wat langer spelen.
Wat is er aan de hand met Cacacce. Hij wou 'm, hij heeft 'm, maar wat doen we er mee. Ik weet niet of het een versterking zou zijn, want ik heb 'm nog nooit zien spelen.
Garcia zou uiteraard ook moeten spelen, maar dat zal dus wel niet meer gebeuren.
Filippov mag er wat mij betreft meteen in.
Stel Caufriez toch ook maar op ipv Mmaee.
En als De Ridder dan terug komt, zetten we nog een stapje vooruit.

Dat zijn toch minstens 5 (6 of 7 naargelang persoonlijke voorkeur) spelers die gewoon in de 11 moeten staan. Dat is een halve ploeg hè.

We kunnen een bank hebben met een verdediger genre Buatu-Caufriez.
Een middenvelder zoals Asamoah bvb op de bank.
En dan moeten we voorin spelen met Suzuki en Filippov. Zet Colidio maar op de bank, misschien heeft hij er dan opnieuw zin in.
Dat is geen wereldploeg, maar dat lijkt me wel een middenmotor.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef: 14 sep 2020, 12:48 Ik vind dat Muscat het spoor al volledig kwijt is door de keuzes die hij maakte, mede door het falen van Tateishi. (Gebrek aan kwalitatieve belgen die de voorkeur moeten krijgen om aan 6 te komen)
Ik zou het op onderstaande manier doen, maar weet ook 100% zeker dat het niet zal gebeuren.

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille (ipv Schmidt omwille van belgenregel)
VanDessel (ipv Lucas omwille van belgenregel)
Janssens (ipv Cacace omwille van belgenregel)
Mmaee (of Buatu)
Durkin
Nakamura
Nazon
Deze opstelling bijvoorbeeld, dit is toch al massa's beter dan wat Muscat op de mat laat komen? Iedereen heeft ondertussen gezien dat Colidio geen flankspeler is, dat Durkin niet past in een aanvallende te rol enzovoort...

De flanken werden gewoon gisteren NIET gebruikt. Alles ging via het centrum, geen enkele voorzet heb ik gezien.

Probeer het nu in godsnaam eens met deze opstelling, want aan de kwaliteit van de spelers ligt het echt niet. Met de aanval van hierboven doe je elke verdediging in deze competitie pijn!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door Bartman »

Halenaar schreef:Muscat is op recordtempo zijn krediet aan het verspelen hier, want na de sterke voorbereiding en fantastische wedstrijd tegen Gent is het serieus bergaf aan het gaan. Waar is die man mee bezig?

En laat die complottheorien van 'handpop' Muscat maar daar. Als hij dat echt was stonden Ito en Nakumara al lang vast in de basis.

Ito moet ondertussen toch ook gek worden. Zeer sterke voorbereiding gespeeld, elke keer een zeer sterke invalbeurt en nog geen basisplaats krijgen. Waanzin. Muscat moet zich echt dringend gaan herpakken, want deze kern kan echt een pak beter!
ALS Muscat geen handpop is, dan moet hij vandaag buiten liggen. As simple as that.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: Cercle Brugge - STVV(Ma21/09 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

Wat ook bij momenten opviel was dat Cercle heel hoog druk kwam zetten. Dan komen we in de problemen. Dat is iets wat ik onze tegenstander iedere week meer en meer zie doen. Ik denk dat het algemeen bekend is dat STVV niet onder druk kan uitvoetballen en de lange bal als alternatief geen optie is. Als de bal dan al op het middenveld geraakt valt ook daar het gebrek aan balvastheid op.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie