Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Haspengouw schreef: 25 sep 2020, 16:40 Zonet aandachtig de foto's van de training bekeken, daaruit leid ik af dat de spelers met een geel hesje de startende elf van morgen zullen zijn: Steppe, Sankhon, Buatu, Mmae, Cacace, Konaté, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki en Lee. Drie wissels ten opzichte van maandag. Hopelijk is dit mis en zullen nog enkele posities anders ingevuld worden.
Aiaiai, Mmaee, Durkin, Colidio en geen Ito, Texeira en Garcia.......Muscat is nog niet geleerd
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Roman »

lindoke schreef: 25 sep 2020, 17:51
Haspengouw schreef: 25 sep 2020, 16:40 Zonet aandachtig de foto's van de training bekeken, daaruit leid ik af dat de spelers met een geel hesje de startende elf van morgen zullen zijn: Steppe, Sankhon, Buatu, Mmae, Cacace, Konaté, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki en Lee. Drie wissels ten opzichte van maandag. Hopelijk is dit mis en zullen nog enkele posities anders ingevuld worden.
Aiaiai, Mmaee, Durkin, Colidio en geen Ito, Texeira en Garcia.......Muscat is nog niet geleerd
Had ik ook ongeveer zo opgemerkt, hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Maar dan klopt zijn theorie die hij daarstraks verkondigde dat hij geen individuen opoffert voor een collectieve wanprestatie NIET want dan vliegen Asamoah en Matsubara er wel degelijk uit. Maar die stelling zal wellicht alleen gelden superstar Maee.
Verder heeft hij het erover dan er tot hiertoe alleen bij uitwedstrijden een probleem is, hij is wel snel content want thuis vond ik het toch ook nog niet echt denderend hoor : 4 op 9 en op 3 matchen geen 10 ballen binnen het kader !
Dan stelt hij nog dat Mechelen niet wil voetballen, zie maar dat ze morgen zelfs geen voetbalLES geven !!!
En natuurlijk is Filippov er niet klaar voor, neen eerst 80 minuten gudderen met iemand die al weken geen deuk in een pakje boter getrapt krijgt en dan moet die nieuwe het eens snel komen oplossen !!! Laat hem verdorie starten en als de batterij leeg is vervang hem dan door de andere, dan is die misschien ook wat getriggerd om er alsnog iets van te maken.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Elgromi »

Jammer dat het uit is. Anders konden we garcia op het veld zingen/roepen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Waar ik me toch echt wel zorgen over maak als ik Muscat zijn interviews en reacties zie: hij lijkt enkel de match tegen Cercle als onvoldoende te beschouwen.
Als je hem bijvoorbeeld over de match tegen Antwerp bezig hoort lijkt het wel alsof we die wonnen...zo content! Thuis verloren! Terwijl we tegen 10 mochten spelen! Tegen een heel matig Antwerp!

En ook op Anderlecht trok het op niks. Idem tegen Oostende en Eupen.
Enkel de 1e match tegen Gent was goed, en ook het 1e kwartier op Anderlecht. Daarna was het , wat mij betreft, veeeel te zwak!
Als hij content is van ons algemene niveau tijdens die 6 matchen is hij duidelijk blijven hangen op Australisch niveau. Hier is dat NIET voldoende. Dat is het gevaar als je een coach haalt van de andere kant van de wereld waar het niveau een pak lager ligt...
Ik kan me voorstellen dat iemand als Mmaee en Wolke in Australie vaste waardes zouden zijn. Dat Durkin daar een goede 10 is... Awel, pakt ze dan snel mee naar daar.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Haspengouw schreef:Zonet aandachtig de foto's van de training bekeken, daaruit leid ik af dat de spelers met een geel hesje de startende elf van morgen zullen zijn: Steppe, Sankhon, Buatu, Mmae, Cacace, Konaté, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki en Lee. Drie wissels ten opzichte van maandag. Hopelijk is dit mis en zullen nog enkele posities anders ingevuld worden.
Om te kotsen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STVV1924 »

1 Steppe
7 Cacace - 2 Texeira - 3 Garcia - 5 Buatu - 6 Sankhon
4 Konaté - 8 Colombatto - 10 Lee
9 Colidio - 11 Suzuki

Dit zou alvast mijn elf zijn voor dit weekend in een 5-3-2 opstelling met Cacace en Sankhon in een vrije rol op de flanken met een duidelijk infiltrerende intentie. Konaté als breekijzer voor de verdediging. Colombatto en Lee als 8 en 10.

Mmae - Asamoah - Filipov als stand ins.

Scenario's:
Kom je (vroeg) op achterstand dan haal je Konaté naar de kant en breng je Mmae er in. Schuif je Sankhon naar de 4 en speel je terug met 4 achterin. Cacace schuif je dan een lijntje hoger en bezorg je net als Lee een vrije rol met Sankhon net als Colombatto als strijders op 't middenveld en Lee en Cacace met de aanvallende intenties. Centraal achterin bekleden Texeira en Buata dan de as van de verdediging en worden Garcia en Mmae dan de back posities.

Blijft het lange tijd gelijk opgaand voetbal dan bekijk je wie wanneer aan fysieke/mentale frisheid inboet en doe je louter functionele positie wissel. Komt er te weinig dreiging voorin dan zou ik Filipov in de laatste dertig minuten durven droppen in dit geheel ten kosten van Cacace en dat je doorschakelt naar een 4-3-3 opstelling met telkens de punt naar voren.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Sacruzsa »

Afbeelding
Heb maar niet te veel hoop mannen , volgens het gejank van Limburg is dit de opstelling , voor mij is het 'op voorhand verloren' met dank aan onze bazenpoeper
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: 25 sep 2020, 17:51
Haspengouw schreef: 25 sep 2020, 16:40 Zonet aandachtig de foto's van de training bekeken, daaruit leid ik af dat de spelers met een geel hesje de startende elf van morgen zullen zijn: Steppe, Sankhon, Buatu, Mmae, Cacace, Konaté, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki en Lee. Drie wissels ten opzichte van maandag. Hopelijk is dit mis en zullen nog enkele posities anders ingevuld worden.
Aiaiai, Mmaee, Durkin, Colidio en geen Ito, Texeira en Garcia.......Muscat is nog niet geleerd
Zo staat het ook in de krant vandaag. Garcia zou de bank zelfs niet meer halen en zou de club gaan verlaten.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Ongelooflijk dat iemand als García gewoonweg zo aan de kant geschoven wordt.Is dit onkunde , onwil of gewoonweg pure smeerlapperij .Muscat en co ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit uw laatste match zal zijn bende onbekwame prutsers . :fuckyou: :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Normaal kan ik het mij niet veroorloven met mijn naam ......
Maar als het deze speeldag misgaat, kunnen we zomaar laatste staan .....

Is dat nu een vloek of een zegen vraag ik me af ?
Zouden ze dan wakker worden in het verre oosten ? .....
Tateishi & Pinto rapporteren voor zover ik me herinner aan Yusuke Muranaka en die zijn baas is dat niet de eigenaar ? We weten natuurlijk niet of bij dat rapporteren ook de plaats in de stand moet vermeld worden ....ik denk dat iedere CEO buiten de resultaten, OOK de stand van het orderboekje wil kennen. Laat dat in voetbal maar de stand in de rangschikking zijn. Het orderboekje is dus zo goed als leeg.

Volgens mij gaan er nog NU toch nog geen alarmbellen af in Tokyo.
De rekeningen zullen kloppen. Het rapport zal mooi ogen .....de winst van al die uitgaande transfers zullen Tateishi en Pinto misschien wel waardering bezorgen in het thuisland. Misschien wel een premie. En tenslotte zijn al die spelers vervangen door duurdere opportuniteiten die mogelijk NOG meer geld gaan opbrengen.

Ook nog dit. Muscat buiten .....?
Mogelijk financieel probleempje ... dan zijn ze met een nieuwe trainer er 3 aan het betalen.
Misschien moeten ze dan in het thuisland om geld vragen ....ik denk toch niet dat Tateishi rustig slaapt tegenwoordig.
Muscat houden en blijvende slechte (of slechtere) resultaten, betekent evenveel als toegeven dat de inkomende transfers mislukt zijn . Muscat ontslaan betekent evenzeer falen toegeven.

En dit.
Ivan Leko predikt : punten halen en dan komt het goede spel vanzelf.
Muscat : Goed spel en de punten komen vanzelf.
Dat van Leko heb ik al méér gehoord. Dat van Muscat feitelijk nog nooit.

Als we straks winnen ziet de wereld er anders uit.
Misschien ontploffen Durkin, Colombatto ..... Colidio ....
Als ze na minder dan een half uur al een gele kaart achter hun naam hebben - en niet vervangen worden ....

https://www.truineer.be/2020/09/ceo-tak ... it-de-weg/
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Dreke »

fruitboerke schreef: 26 sep 2020, 10:22 Ongelooflijk dat iemand als García gewoonweg zo aan de kant geschoven wordt.Is dit onkunde , onwil of gewoonweg pure smeerlapperij .Muscat en co ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit uw laatste match zal zijn bende onbekwame prutsers . :fuckyou: :rood:
Is er iemand die het fijne hiervan weet? Ik alleszins niet. Mogelijk hebben Muscat, Pinto en Tateishi stront in hun ogen. Maar voor hetzelfde geld hangt García al twee maanden de eikel uit.

Ik ga hier niks beweren, maar ik sluit ook niks uit.
A loyal football fan only supports the shirt...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Dreke schreef: 26 sep 2020, 13:22
fruitboerke schreef: 26 sep 2020, 10:22 Ongelooflijk dat iemand als García gewoonweg zo aan de kant geschoven wordt.Is dit onkunde , onwil of gewoonweg pure smeerlapperij .Muscat en co ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit uw laatste match zal zijn bende onbekwame prutsers . :fuckyou: :rood:
Is er iemand die het fijne hiervan weet? Ik alleszins niet. Mogelijk hebben Muscat, Pinto en Tateishi stront in hun ogen. Maar voor hetzelfde geld hangt García al twee maanden de eikel uit.

Ik ga hier niks beweren, maar ik sluit ook niks uit.
Dat zou mij straf lijken . Garcia staat gekend als een zeer aimabel man en een pure profvoetballer. Indien het een moeilijke kerel zou zijn was hij onder Marc Brys toch al aan de kant geschoven denk ik .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Tompie »

Garcia mocht de eerste wedstrijd wel nog gewoon starten en bedankte meteen met een assist.Dan moet er toch iets gebeurd zijn daarna.

De week erna was het dan de beurt aan Matsubara. Die deed het nog degelijk aanvankelijk, maar tegen een iets if wat snelle speler wordt hij toch vaak gerold.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

De ploeg is bekend gemaakt.
Muscat blijft volharden...
Mmaee en Buatu krijgen dus nog steeds de voorkeur op Teixeira en Garcia. Teix zit op de bank. Pol in de tribune.
:headbang:
En op het middenveld gaan we het opnieuw doen met 3 verdedigende middenvelders. :roll: Konaté ipv Asamaoh gaat er echt niet voor zorgen dat het probleem daar opgelost zal zijn. Integendeel, dat is nog minder voetballend vermogen en balvastheid. Dan toch nog liever Asamoah op de 10 dan Durkin. :roll:
En Colidio mag verder bewijzen dat hij geen flankspeler is...
Ito zit zelfs niet op de bank!
En Nakamura zit ook op de tribune... langs Ito en Garcia.
Je hebt aanvallend dus enkel Filippov die je kan inbrengen. (En Balongo :vomit: )
Mijn goesting is al over.
:fuckyou:
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Timme »

Ito ni eens op de bank. Schrijnend ons Belgenprobleem.
Plaats reactie