Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

Onze kanaries gaan na speeldag 6 Jan Breydel 0 punten opnieuw op verplaatsing en dit in Het AFAS Stadion.
- Boli en Sankhon konden verleden seizoen STVV in de 2de helft aan een overwinning helpen, eindstand was 1-2.
Wat wordt het dit seizoen tegen KV Mechelen?
Nemen we terug de volle buit tegen de kakkers, delen we de punten of gaat KV Mechelen de 3 gouden punten thuis houden ?
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Coach Kevin Muscat (STVV): “Ik selecteer op basis van prestaties”
https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-tru ... ~a6e40305/

Als Muscat zou selecteren op basis van de vorige matchen (ipv op training) is er maar 1 juiste keuze. En dat heeft al veel te lang geduurd. Laatste kans om zich te herpakken!
Jansens: OUT !
MMaee: OUT !
Durkin: OUT !
(liefst Colidio ook OUT)

Sankhon IN
Teix of Garcia IN
Ito of Nakamura IN

Colidio zijn laatste kans, centraal in steun van Suzuki. Indien weer niks vliegt hij er ook uit voor Filippov .

Het kan zijn dat je dan ook verliest, maar dan speelde je tenminste met je betere spelers.

Als er niet minstens 3 wissels zijn mogen de supporters zich ook wel es laten horen. Wat een dode club zijn we toch geworden. :bat:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6726
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Jacques »

STimVV schreef: 22 sep 2020, 16:43 Als er niet minstens 3 wissels zijn mogen de supporters zich ook wel es laten horen. Wat een dode club zijn we toch geworden. :bat:
Dat is nogal moeilijk als je op verplaatsing speelt en niet welkom bent. ;)
(en het is ook wel zo dat we gisteren voor de eerste keer echt afgegaan zijn, vorige matchen kon je ook kritiek hebben, maar niet van die aard om een trainersontslag al te overwegen na 3, 4, 5 speeldagen)
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Zelfde post als wat ik een week geleden deed:

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille
Mmaee
Wolke (of VanDessel)
Cacace
Durkin
Nakamura
Filippov

Een ploeg met meer kwaliteit dan de voorbije weken.
En ook op de bank zit meer kwaliteit dan tegen Cercle waar je met Lucas, VanDessel en Balongo er 3 had zitten die je toch echt niet wil inbrengen.
Filippov, Nakamura, Cacace en Durkin zijn in mijn ogen wél een invalbeurt waard.
Wolke en Mmaee zijn noodzakelijk kwaad wegens 6 belgen nodig. Cauffriez kan 1 van hen een week later uit de kern duwen.

Zo moeilijk is het niet hoor meneer Muscat. Daar moet je heus niet voor van de andere wereld te komen...
:bat:
Laatst gewijzigd door STimVV op 22 sep 2020, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door KrisP »

Zou in deze opstelling konate zetten ipv assamoah anders verliest ge echt elk duel op uw middenveld
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

KrisP schreef: 22 sep 2020, 17:03 Zou in deze opstelling konate zetten ipv assamoah anders verliest ge echt elk duel op uw middenveld
Zou ik ook ok vinden. Al is Asamoah dan wel weer balvaster dan Konaté die op dat vlak een risico is.
Maar welke buitenlander ga je dan uit de kern laten?
Want Asamoah heb je nodig om aan 6 belgen te komen.
Cacace? Ik zou hem graag achter de hand hebben om op rechtsback of linksback in te kunnen vallen. Bespaar me Wolke...
Nakamura? Door de basisplaats van Ito heb je hem nodig om Lee of Ito te vervangen.
Filippov? Heb je nodig om Suzuki of Colidio te vervangen.

Dan zou Durkin naar de tribune moeten vliegen.
Ziedaar het falen van het beleid van Pinto en Tateishi. Durkin + Teixeira in de tribune en Wolke + Mmaee in de kern om aan 6 belgen te komen. :headbang:
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door KrisP »

nakamura dan maar thuislaten..

Ik hoop gewoon dat Muscat niet nodeloos blijft vasthouden aan een vast systeem (als het niet draait), beetje de koppigheid die Brys ook had om toch zijn gelijk te halen.

Het is meer dan duidelijk dat we met de punt naar voor moeten spelen om het middenveld (met op die positie iemand creatief), aangezien er geen aansluiting is tussen uw middenveld en uw spitsen. Hier zou dus Colidio beter tot zijn recht komen..
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door pat@ »

Is de schorsing van Caufriez ten einde of moet hij nog wat wachten?
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

pat@ schreef: 23 sep 2020, 15:49 Is de schorsing van Caufriez ten einde of moet hij nog wat wachten?
Tegen Mechelen kan hij er nog niet bij zijn.
Hij werd 3 matchen geschorst. Komend weekend is zijn 3e.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Jammer Caufriez zou direct Mmae kunnen vervangen dan kan die op zijn gemak een bezoekje brengen aan de Romboutskathedraal en een beetje hoger de Romboutstoren gaan bezoeken.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Guggenheimer »

STimVV schreef: 22 sep 2020, 17:00 Zelfde post als wat ik een week geleden deed:

Afbeelding

Bank:
Vanmarsenille
Mmaee
Wolke (of VanDessel)
Cacace
Durkin
Nakamura
Filippov

Een ploeg met meer kwaliteit dan de voorbije weken.
En ook op de bank zit meer kwaliteit dan tegen Cercle waar je met Lucas, VanDessel en Balongo er 3 had zitten die je toch echt niet wil inbrengen.
Filippov, Nakamura, Cacace en Durkin zijn in mijn ogen wél een invalbeurt waard.
Wolke en Mmaee zijn noodzakelijk kwaad wegens 6 belgen nodig. Cauffriez kan 1 van hen een week later uit de kern duwen.

Zo moeilijk is het niet hoor meneer Muscat. Daar moet je heus niet voor van de andere wereld te komen...
:bat:
Qua tactiek volledig mee eens. Alleen zou ik Sankhon en Buatu van plaats wisselen. Buatu heeft in het verleden ook op de rechtsback gespeeld. Ik zeg niet dat ik zeker weet dat hij beter is dan Sankhon op rechts maar die laatste verdoet zijn talenten als back.

Daarnaast zie ik Lee liever centraal bezig. Als hij vanop de flank begint, komt hij toch al bijna altijd naar binnen en loopt zich dan nog al eens vast. Als hij centraal kan beginnen, vind hij makkelijker de combinatie met Suzuki ( Vaak wordt hij pas gevaarlijk als hij nog centraal staat na een mislukte actie en dan de bal krijgt na de recuperatie van een ploegmaat.

Aangezien Colidio geen optie is op de flank mag Nakamura van mij starten in Lee's plaats. En Colidio mag trouwens wel een matchke bezinnen. Niet (alleen) omdat hij niet geweldig gepresteerd heeft maar vooral omwille van zijn nonchalante houding. Vorig jaar zat er veel meer vuur in. Alsof hij weet dat hij sowieso zal spelen.

Voor de rest akkoord.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Afbeelding
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lakie »

------------------------------------------------------------------ Steppe ------------------------------------------------------------------

------------- Sankhon --------------------- Texeira ------------------------------ Garcia ----------------------- Cacace -------------

--------------------------------------------------- Durkin ---------------------- Colombatto --------------------------------------------

------------------ Lee ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ito -------------

---------------------------------------------------------- Suzuki ---------- Filippov -----------------------------------------------------

Doe mij maar es ne pure 4-4-2 met aanvallende flanken...
Dan is het probleem van de '10' direct opgelost...

Bank: Vanmarsenille, Buatu, Matsubara, Asamoah, Van Dessel, Janssens, Colidio
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door smol »

lakie schreef: 24 sep 2020, 10:58 ------------------------------------------------------------------ Steppe ------------------------------------------------------------------

------------- Sankhon --------------------- Texeira ------------------------------ Garcia ----------------------- Cacace -------------

--------------------------------------------------- Durkin ---------------------- Colombatto --------------------------------------------

------------------ Lee ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ito -------------

---------------------------------------------------------- Suzuki ---------- Filippov -----------------------------------------------------

Doe mij maar es ne pure 4-4-2 met aanvallende flanken...
Dan is het probleem van de '10' direct opgelost...

Bank: Vanmarsenille, Buatu, Matsubara, Asamoah, Van Dessel, Janssens, Colidio
Ik zou enkel Van Dessel eens laten opdraven ipv Durkin.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lakie »

smol schreef: 24 sep 2020, 11:10
lakie schreef: 24 sep 2020, 10:58 ------------------------------------------------------------------ Steppe ------------------------------------------------------------------

------------- Sankhon --------------------- Texeira ------------------------------ Garcia ----------------------- Cacace -------------

--------------------------------------------------- Durkin ---------------------- Colombatto --------------------------------------------

------------------ Lee ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Ito -------------

---------------------------------------------------------- Suzuki ---------- Filippov -----------------------------------------------------

Doe mij maar es ne pure 4-4-2 met aanvallende flanken...
Dan is het probleem van de '10' direct opgelost...

Bank: Vanmarsenille, Buatu, Matsubara, Asamoah, Van Dessel, Janssens, Colidio
Ik zou enkel Van Dessel eens laten opdraven ipv Durkin.
Ik vind Durkin goed, maar dan vooral als lopende verdedigende middenvelder. Dat is zijn rol en niet meer.
Moet niet op de flank spelen of niet achter de spitsen...

Cacace krijgt voorkeur op Matsubara voor mij.
Ik heb de man nog nooit zien spelen, maar Matsubara is de laatste weken ook niet denderend.

Colidio mag ook een weekje rusten van mij.
Je kan ook starten met hem en Filippov op de bank aangezien deze laatste pas paar keer heeft meegetraind.
Daar zou ik ook nog mee kunnen leven.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie