Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Ik ga er hier misschien een aantal tegen hun schenen stampen maar Suzuki mag van mij ook direct terug naar Japan. Kwam er vorig seizoen niet door en gaat er dit seizoen ook niet doorkomen. Die jongen heeft gewoon te weinig kwaliteiten om in onze competitie te spelen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Sacruzsa »

lindoke schreef: 26 sep 2020, 20:21 Ik ga er hier misschien een aantal tegen hun schenen stampen maar Suzuki mag van mij ook direct terug naar Japan. Kwam er vorig seizoen niet door en gaat er dit seizoen ook niet doorkomen. Die jongen heeft gewoon te weinig kwaliteiten om in onze competitie te spelen.
Zijn er wel meerdere die niet de kwaliteit hebben nie ?
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lakie »

lindoke schreef: 26 sep 2020, 20:21 Ik ga er hier misschien een aantal tegen hun schenen stampen maar Suzuki mag van mij ook direct terug naar Japan. Kwam er vorig seizoen niet door en gaat er dit seizoen ook niet doorkomen. Die jongen heeft gewoon te weinig kwaliteiten om in onze competitie te spelen.
Suzuki werkt enorm hard...
Gewoon om da ter niks anders te doen heeft... want bruikbare ballen vanvoor krijgt hem ni...
Als de ploeg achter hem al es van een redelijk niveau zou zijn... dan presteert hij mss ook beter?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Wil de laatste lamme goedzak het licht uit doen aub . :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Welke trainer wil deze zwakke en onevenwichtige spelerskern leiden. Dat moet dan iemand zijn die hopeloos is of iemand uit de lagere regionen die sowieso niks te verliezen heeft.

Trouwens, de Japanners gaan Muscat nu nog niet aan de kant schuiven. Misschien als we tegen nieuwjaar afgetekend laatste staan. Ik denk dat we allemaal stillekes beginnen de snappen dat die mannen niks van voetbal kennen en hun eigen verdomde wil doorduwen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Jones »

Heb je geen vertrouwen ? Speel dan tegen STVV, DAN KRIJG JE TERUG VERTROUWEN.
STEEDS DATZELFDE LIEDJE.
1 kans afdwingen op 90 minuten. Je moet het kunnen. Colidio, Maee, Durkin verdienen geen plaats in de 18.
Gooi die Muscat en co buiten en haal u een trainer met naam als Vercauteren en 2 middenvelders met naam en stel uw beste verdedigers op (dus niet Janssens en niet Maee)
Is er nog een wintermercato ook ? Haal nog maar een spits ook want noch Colidio, noch Suzuki weten de goal staan.
Laatst gewijzigd door Jones op 26 sep 2020, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Verwijt de verdedigers niets ...
Colombatto + Durkin + Konaté hebben samen 10 ballen meer geraakt dan Assamoah.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

tweety schreef: 26 sep 2020, 20:20 Heeft filipov al ne bal geraakt eigenlijk?
Twee
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Sacruzsa schreef: 26 sep 2020, 20:22
lindoke schreef: 26 sep 2020, 20:21 Ik ga er hier misschien een aantal tegen hun schenen stampen maar Suzuki mag van mij ook direct terug naar Japan. Kwam er vorig seizoen niet door en gaat er dit seizoen ook niet doorkomen. Die jongen heeft gewoon te weinig kwaliteiten om in onze competitie te spelen.
Zijn er wel meerdere die niet de kwaliteit hebben nie ?
Ik durf ze niet opnoemen. Zo lang is de lijst.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Antismurf »

Wellicht hebben ze de richtlijnen weer niet opgevolgd, of was er tekort aan agressiviteit... Maar Muscat kijkt natuurlijk naar de toekomst... Uw middenveld is nergens maar transfers doen ze daar niet. Ge kunt Filippov terug verkopen en Nazon opzetten, resultaat is toch hetzelfde.
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door STVV1924 »

Mijn ogen deden pijn van naar de wedstrijd te kijken, mijn Geel Blauw hart bloedde. Wie gaat dit zinkend schip redden? Doet de laatste het licht uit aub?
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door FANFOREVER »

Positivo gij weet ook niemeer van welk hout pijlen maken
STVV is doodziek...
:stvv:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door metser »

Dit is geen ploeg, dit is los zand en loslopend wild. In 90min 1 kans en Een halfdozijn kaarten. Wat een geklungel over de hele lijn. Deze jongens kunnen zelfs in 1 B niet mee, met een durkin en colidio als exponenten. En zeggen dat deze mannen nochtans alles spelen. Aan allen die toch nog hopen op een remonte veel geluk maar voor mij is het duidelijk, dit STVV is degradatie kandidaat nr 1! En Muscat is de trainer van het seizoen, een zakkenvuller met Japanse poep in de broek. Amen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Dat Muscat nu al niet meer weet van welk hout pijlen maken is zo klaar als een klontje. Naast het feit dat hij constant de verkeerde keuzes maakt krijgt hij er compleet geen systeem in geslepen. Mechelen gaat ook nog een pak wedstrijden verliezen, maar daar zit ten minste een systeem in en een minimum aan kwaliteit om niet in de problemen te komen. Tel ook maar eens het aantal Belgen dat in hun kern zit.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Speeldag 7: KV Mechelen - STVV(za26/09 18.30 uur.)

Bericht door Missé-Missé »

lindoke schreef: 26 sep 2020, 20:31 Dat Muscat nu al niet meer weet van welk hout pijlen maken is zo klaar als een klontje. Naast het feit dat hij constant de verkeerde keuzes maakt krijgt hij er compleet geen systeem in geslepen. Mechelen gaat ook nog een pak wedstrijden verliezen, maar daar zit ten minste een systeem in en een minimum aan kwaliteit om niet in de problemen te komen. Tel ook maar eens het aantal Belgen dat in hun kern zit.
Wat is eigenlijk het wedstrijdplan van deze ploeg?
Ik heb het mij dit seizoen al vaak afgevraagd..
Wanneer deze ploeg op achterstand komt weet je gewoon dat het niet meer goed komt.
Wanneer het nog gelijk staat weet ge eigenlijk ook al dat het met enig geluk gaat zijn moest ge op voorsprong komen..

Daarmee is veel gezegd.
Plaats reactie