Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Haspengouw »

Halenaar schreef: 01 okt 2020, 14:38
smol schreef: 01 okt 2020, 14:06
Antismurf schreef: 01 okt 2020, 13:58
lakie schreef: 01 okt 2020, 13:15 Muscat testte op training blijkbaar een driemansdefensie met Cauffriez, Tex en Garcia.
Tex is geblesseerd uitgevallen, dus vermoedelijk dan toch Mmaee.

----------------------------------------------------------------------- Steppe -----------------------------------------------------------------------

----------------------------------- Cauffriez ----------------------- Mmaee -------------------------- Garcia -----------------------------------

----- Sankhon ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace -------

------------------------------------------------------- Durkin - -------------------- Colombatto --------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------- Lee -----------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------- Suzuki ------------------------------------ Filippov ------------------------------------------

Zoiets vermoed ik dan....
Lee lijkt me toch sterker vanop de flank, hier loop je risico dat hij wordt omvergeblazen. En ik vrees dat Colidio zal (moeten?) starten ipv Filippov, hoewel wat bezinning op de bank niet slecht zou zijn voor die jongen.
Durkin mag ook eens met hoogdringendheid op de bank hoor … Geef Asamoah wat meer vertrouwen als trainer en die is stukken beter !
Ik begrijp de fixatie van sommigen hier op Durkin echt niet hoor, zeker als je ziet wat voor stappen die heeft gezet. Werkt zich te pletter, neemt zijn verantwoordelijkheid op en doet er ook alles aan om het team te helpen. Zet hem gewoon op de positie waar hij hoort te staan, daar kan hij dan echt een meerwaarde zijn.

Tevens ook de enige in de kern denk ik die een cursus Nederlands volgt en dit al best degelijk kan. Kunnen er velen in deze kern nog een voorbeeld van nemen. Op en top prof.

Als er 1 middenvelder op de bank mag zitten dan is het wel Colombatto. En dat zeg ik met spijt in het hart want de Colombatto van vorig seizoen was een plezier om naar te kijken, maar hij heeft de laatste weken al net wat teveel goals op zijn kap en echte snertmatchen gespeeld.
Ik volg jouw redendering over Durkin wel, maar dan kan je datzelfde toch ook zeggen over Colombatto? Colombatto zijn beste positie is centraal(alleen) voor de verdediging en niet een rij hoger aan de linkerkant.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 01 okt 2020, 14:38
smol schreef: 01 okt 2020, 14:06
Antismurf schreef: 01 okt 2020, 13:58
lakie schreef: 01 okt 2020, 13:15 Muscat testte op training blijkbaar een driemansdefensie met Cauffriez, Tex en Garcia.
Tex is geblesseerd uitgevallen, dus vermoedelijk dan toch Mmaee.

----------------------------------------------------------------------- Steppe -----------------------------------------------------------------------

----------------------------------- Cauffriez ----------------------- Mmaee -------------------------- Garcia -----------------------------------

----- Sankhon ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace -------

------------------------------------------------------- Durkin - -------------------- Colombatto --------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------- Lee -----------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------- Suzuki ------------------------------------ Filippov ------------------------------------------

Zoiets vermoed ik dan....
Lee lijkt me toch sterker vanop de flank, hier loop je risico dat hij wordt omvergeblazen. En ik vrees dat Colidio zal (moeten?) starten ipv Filippov, hoewel wat bezinning op de bank niet slecht zou zijn voor die jongen.
Durkin mag ook eens met hoogdringendheid op de bank hoor … Geef Asamoah wat meer vertrouwen als trainer en die is stukken beter !
Ik begrijp de fixatie van sommigen hier op Durkin echt niet hoor, zeker als je ziet wat voor stappen die heeft gezet. Werkt zich te pletter, neemt zijn verantwoordelijkheid op en doet er ook alles aan om het team te helpen. Zet hem gewoon op de positie waar hij hoort te staan, daar kan hij dan echt een meerwaarde zijn.

Tevens ook de enige in de kern denk ik die een cursus Nederlands volgt en dit al best degelijk kan. Kunnen er velen in deze kern nog een voorbeeld van nemen. Op en top prof.

Als er 1 middenvelder op de bank mag zitten dan is het wel Colombatto. En dat zeg ik met spijt in het hart want de Colombatto van vorig seizoen was een plezier om naar te kijken, maar hij heeft de laatste weken al net wat teveel goals op zijn kap en echte snertmatchen gespeeld.
100% mee eens. Laat die jongen spelen waar die speelde bij DC en je zal zijn kwaliteiten pas echt zien. Als iemand 10-13km per match loopt kan je niet verwachten dat het ook altijd nauwkeurig is zeker niet op die leeftijd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Daar heb ik toch meer en meer mijn twijfels bij. Ik begrijp dat hij van opleiding een box-to-box is. In dat geval gaan zijn technische beperkingen de rest van zijn carrière een probleem zijn, vrees ik.
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Bartman »

Heeft er iemand enig idee wanneer de volgende speeldata worden vastgelegd ? Als ik me niet vergis is er nog geen datum voor de wedstrijd tegen Standard.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Tompie »

Bartman schreef: 01 okt 2020, 18:55 Heeft er iemand enig idee wanneer de volgende speeldata worden vastgelegd ? Als ik me niet vergis is er nog geen datum voor de wedstrijd tegen Standard.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
3 oktober dacht ik gelezen te hebben op de Facebook pagina van de Pro League.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Bartman »

Tompie schreef:
Bartman schreef: 01 okt 2020, 18:55 Heeft er iemand enig idee wanneer de volgende speeldata worden vastgelegd ? Als ik me niet vergis is er nog geen datum voor de wedstrijd tegen Standard.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
3 oktober dacht ik gelezen te hebben op de Facebook pagina van de Pro League.
Thx !!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Timme »

Bartman schreef: 01 okt 2020, 18:55 Heeft er iemand enig idee wanneer de volgende speeldata worden vastgelegd ? Als ik me niet vergis is er nog geen datum voor de wedstrijd tegen Standard.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Morgen. Planning in bijlage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Bartman »

Top !
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Tompie »

Is wel degelijk op 3 oktober hoor. Om rekening te kunnen houden met de kalender van de ploegen die Europees spelen. Staat zo op de Facebook pagina van de Pro League: De bekendmaking van de nieuwe wedstrijdmomenten voor de Jupiler Pro League (SP 10-16) en 1B Pro League (8-14) zal gebeuren op zaterdagmiddag 3 oktober. Zo kan de kalendermanager rekening houden met de wedstrijdkalender vd Belgische ploegen in de UEFA Champions League & UEFA Europa League.

Maar op 1 dag zal het niet aankomen. 😉

On topic: geen flauw idee wat te verwachten zaterdag. De laatste stuiptrekking van Muscat of een onverhoopt goede prestatie. Als er enkele spelers niet meer achter de coach staan wordt sowieso het een troosteloze avond.

Het meest frustrerende is momenteel dat mits een paar versterkingen we best nog een leuke ploeg zouden kunnen hebben. Maar nu moeten spelers zaken doen die ze niet kunnen op posities waarvoor ze niet geschikt zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Afbeelding
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Colombato als enige middenvelder?

mijn voorkeur gaat uit naar iets in deze aard;

Afbeelding
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

stvvilvoorde schreef: 02 okt 2020, 12:18 Colombato als enige middenvelder?

mijn voorkeur gaat uit naar iets in deze aard;

Afbeelding
Nee, mijn opstelling is een 3-5-1-1
Sankhon en Cacace met Colombatto, daar Lee en Ito voor en in steun Suzuki met Filipov als diepe spits
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Maar ik kan me ook vinden in uw opstelling met de meer lopende mensen op de flank Cacace en Matsubara en Sankhon meer een centrale rol
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

stvvilvoorde schreef: 02 okt 2020, 12:18 Colombato als enige middenvelder?

mijn voorkeur gaat uit naar iets in deze aard;

Afbeelding
Cacace op rechts?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Mja enige optie om Sankhon op dat middenveld te krijgen.
Alle andere opties voor dat middenveld (Durkin, Asamoah, Konate) zijn minder dan sankhon (persoonlijke mening)
Met Konate breng je wat meer duelkracht, maar lever je voetballend vermogen in.
Asamoah verhoogt dan weer het voetballend vermogen, maar minder duelkracht.
Durkin zit echt niet in vorm en mist toch ook nog altijd duelkracht (is nog erg jong)
Lucas vind ik niet het vernoemen waard, ik vind dat echt een waardeloze speler.
Dus ja, voorlopig is Sankhon toch nodig op dat middenveld.

De Norre en Odoi speelden ook meestal tegen hun zuivere voet op de flank en deden dat prima.
Andere opties zijn die jonge Griek (Maar zal nog te vroeg zijn, al zal hij wel voor die rol aangetrokken zijn) of Wolke


Nu ik verwacht wel Sankhon op de rechtervleugel en Cacace op de linkervleugel morgen. Konate of Durkin zal wel op het middenveld spelen.
Plaats reactie