Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Ik pleit voor:
Steppe
Caufriez (gok) - Buatu - Garcia - Cacace
Colombatto
Sankhon-Durkin
Lee
Suzuki - Filippov

Bank: Vanmarsenille, Mmaee, Asamoah, Matsubara/Konaté/Wolke, Colidio, Ito, Nakamura

Alternatief:
Steppe
Caufriez (gok) - Buatu - Garcia - Cacace
Colombatto - Sankhon
Colidio
Nakamura - Suzuki - Ito/Lee

Bank: Vanmarsenille, Mmaee, Asamoah, Matsubara/Wolke, Durkin, Filippov, Lee/Ito

Kans dat het een van deze twee wordt: 0%
Overdrijven is een kunst
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door pat@ »

Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een 3-5-2 of 3-4-3.

Steppe
Buatu/Mmaee-Caufriez-Garcia
Janssens-Colombatto-Cacace
Sankhon
Lee
Filippov-Suzuki

Schmidt-Mmaee-Asamoah-Ito/Nakamura -Durkin-Colidio-Matsubara
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Wat me opvalt is dat iedereen Sankhon naast Colombatto wil zetten, dan zet je tenminste meer duelkracht , kopkracht, snelheid en voetballend vermogen.
Colombatto mist duidelijk snelheid en wint geen kopbalduels.
Zou Muscat er net zo over denken?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

Ik hoop echt eens op een 3 mans defensie met Garcia, Cacace en Caufriez. Laat Mmaee alstublieft een match of 4 op de bank om hem terug met de voetjes op de grond te brengen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 02 okt 2020, 18:04 Ik hoop echt eens op een 3 mans defensie met Garcia, Cacace en Caufriez. Laat Mmaee alstublieft een match of 4 op de bank om hem terug met de voetjes op de grond te brengen.
Een driemansdefensie met Cacace... dan zal die eerder de flank op zich nemen en zulde een andere centrale verdediger moeten laten spelen bijvoorbeeld een Mmaee ;) :lol:
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Positivo »

Vagiannidis.
Net het wekelijks gesprek van coach Muscat gehoord.

De vertaling klonk als volgt:
“ We kijken naar hem (Vagiannidis) om wat (?) druk uit te oefenen op de spelers (?) die in het team spelen om beter te kunnen presteren (allo zeg)

Tussen de haakjes mijn eigen reactie .
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Stvv_eng »

Positivo schreef: 02 okt 2020, 19:43 Vagiannidis.
Net het wekelijks gesprek van coach Muscat gehoord.

De vertaling klonk als volgt:
“ We kijken naar hem (Vagiannidis) om wat (?) druk uit te oefenen op de spelers (?) die in het team spelen om beter te kunnen presteren (allo zeg)

Tussen de haakjes mijn eigen reactie .
Wolke Janssens blijft de onbetwiste nummer 1 natuurlijk :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 02 okt 2020, 19:53
Positivo schreef: 02 okt 2020, 19:43 Vagiannidis.
Net het wekelijks gesprek van coach Muscat gehoord.

De vertaling klonk als volgt:
“ We kijken naar hem (Vagiannidis) om wat (?) druk uit te oefenen op de spelers (?) die in het team spelen om beter te kunnen presteren (allo zeg)

Tussen de haakjes mijn eigen reactie .
Wolke Janssens blijft de onbetwiste nummer 1 natuurlijk :lol:
Dus ze willen de kern verbreden ipv versterken?
Misschien willen ze zo de lege plaatsen in de tribune opvullen, met spelers dan wel..

Na Gent dacht ik dus echt dat het een mooi seizoen kon worden..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Dat kun je daar toch niet uit afleiden? Dat vind ik wat karikaturaal. Beeld je het omgekeerde eens in, nl. dat je gaat zeggen dat een 19-jarige met amper 60 min ervaring in een eerste elftal, die voor de 2de keer op een paar maanden tijd naar een ander land verhuist en die hier letterlijk 1x heeft meegetraind de concurrentie meteen op een hoopje gaat spelen... Dan maak je je in mijn ogen meer belachelijk dan door dit cliché-antwoord en leg je ook nog een onnodige druk op die gast zijn schouders. Sorry, maar "wat vind je van de nieuwe speler" is na 1 training gewoon een onnozele vraag waarop een trainer niet meer dan wat algemeenheden kan antwoorden.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef: 02 okt 2020, 21:03 Dat kun je daar toch niet uit afleiden? Dat vind ik wat karikaturaal. Beeld je het omgekeerde eens in, nl. dat je gaat zeggen dat een 19-jarige met amper 60 min ervaring in een eerste elftal, die voor de 2de keer op een paar maanden tijd naar een ander land verhuist en die hier letterlijk 1x heeft meegetraind de concurrentie meteen op een hoopje gaat spelen... Dan maak je je in mijn ogen meer belachelijk dan door dit cliché-antwoord en leg je ook nog een onnodige druk op die gast zijn schouders. Sorry, maar "wat vind je van de nieuwe speler" is na 1 training gewoon een onnozele vraag waarop een trainer niet meer dan wat algemeenheden kan antwoorden.
Met er eieren onder te leggen gaat hem ook geen wereldprestatie afleggen denk ik
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: 02 okt 2020, 21:23
Met er eieren onder te leggen gaat hem ook geen wereldprestatie afleggen denk ik
Denkt ge nu echt dat die naar zo een persmomentje dat krieoelt van de clichés gaat luisteren? Ik hoop alleszins van niet...
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef: 02 okt 2020, 22:13
BoemBoem schreef: 02 okt 2020, 21:23
Met er eieren onder te leggen gaat hem ook geen wereldprestatie afleggen denk ik
Denkt ge nu echt dat die naar zo een persmomentje dat krieoelt van de clichés gaat luisteren? Ik hoop alleszins van niet...
Hopelijk leest hij het forum niet
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Ik vind het nog steeds raar dat we nooit Lee en Ito gelijk aan een wedstrijd laten beginnen.
Als ik terugkijk naar de oefenwedstrijden thuis tegen Beveren en uit op Waregem, dan zag je combinatievoetbal waarvan je zei dit geeft perspectieven.
De snelheid van uitvoering , het uitschakelen van een tegenstander , de balcirculatie, ik zie er nergens niks van terug.
Ok dat zijn oefenwedstrijden maar het verschil was toch enorm, te groot om dit normaal te noemen.
Ook Nakamura zou met zijn talent een meerwaarde moeten en kunnen worden.
Jammer dat ik het moet zeggen en hier zijn meerdere supporters fan van Colidio en Durkin.
Maar Colidio haalt niet zijn normale niveau en daarenboven legt hij in de wedstrjden geen vechtlust aan de dag.
Durkin kan wel een kilometervreter zijn maar dan zou die jongen best aan atletiek doen want voetbalkundige vaardigheden zag ik niet verleden seizoen maar tevens kon hij zelfs niet in de voorbereiding een degelijke wedstrijd voor mekaar krijgen.
Het zijn twee jonge spelers en moeten de kans krijgen om zich te ontwikkelen maar jammer genoeg heeft een ploegje als Stvv daar allemaal geen tijd voor want je komt in puntennood.
Natuurlijk weet ik ook wel dat er nog spelers zijn die hun niveau niet halen, anderzijds zou Muscat zijn tactiek aanpassen en de spelers op de voor hun juiste positie uitspelen.
Hopelijk is de coach zijn huiswerk klaar en kan hij morgen een positief examen afleggen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4141
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Afbeelding
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door STimVV »

Mmaee staat nog altijd in de ploeg. Zucht... Ik zou Buatu de voorkeur geven op Mmaee. Ik zou zelfs Konaté de voorkeur geven op pineapple.
Colidio en Durkin wel eindelijk op de bank. En daar mogen ze nog blij mee zijn.
Wel onbegrijpelijk dat zowel Ito als Nakamura in de tribune zitten en dat Nazon wél op de bank zit.

Voor Ito, Nakamura, Matsubara, Lucas, Vagiannidis en Teixeira (blessure) is er dit keer dus geen plaats omdat we te veel buitenlandse spelers hebben. Wolke blijft wel onmisbaar in de kern dankzij het topbeleid van Tateishi.
Laatst gewijzigd door STimVV op 03 okt 2020, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie