Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

STVV begon verleden seizoen 2020 met een 2-0 zege tegen KV Kortrijk.
Goals kwamen van Colido en De Bruyn
Kunnen we nog eens winnen , delen we de punten of doet KV Kortrijk de tamme kanaries weer pijn met een verlies?
Laatst gewijzigd door STVV Freakje op 26 sep 2020, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/09 20.30 uur.)

Bericht door FANFOREVER »

STVV Freakje schreef: 26 sep 2020, 21:42 STVV begon verleden seizoen 2020 met een 2-0 zege tegen KV Kortrijk.
Goals kwamen van Colido en De Bruyn
Kunnen we nog eens winnen , delen we de punten of doet KV Kortrijk de tamme kanaries weer pijn met een verlies?
Mijn prono 0-3
:stvv:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

Met of zonder Muscat, het kan een wereld van verschil zijn
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Oscar »

Als abbonementbezitter juist mijn ticket MOETEN bestellen voor de match van zaterdag. UW ABBONEMENT TELT NIET ALS TOEGANGSBEWIJS staat in de mail die je krijgt van STVV.
Zojuist mijn ticket dan maar besteld, wat is mij dat voor een ellende, het heeft heel veel moeite gekost om dat op de wereld te krijgen. Mensen die niet gewoon zijn om met een computer te werken gaan daar veel moeilijkheden mee hebben.
Je kan nog altijd langs komen in de fanshop als het niet lukt schrijven ze, maar moet ik dertig kilometer rijden om als trouwe supporter met abonnement een kaart te gaan halen voor zaterdag.
Op het veld trekt het op niks en hun omgang met de resterende fans is een pure schande, ze jagen de mensen weg.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

Oscar schreef: 28 sep 2020, 11:16 ..............ze jagen de mensen weg.
Je begint het inderdaad te snappen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door STimVV »

Het is toch echt ongelooflijk dat Mmaee, Colidio en Durkin al heel het seizoen aan de match mogen beginnen.
Als 1 van die 3 zaterdag nog aan de match mag beginnen zou dat de zoveelste keer een schande zijn.
Ik deed het zo:

Afbeelding

BANK:
Vanmarsenille
Buatu
VanDessel
Matsubara
Durkin (of Konaté)
Nakamura
Colidio

Colido en Durkin mogen blij zijn dat ze nog op de bank mogen zitten.
Mmaee valt af als 19e man want Cauffriez is speelgerechtigd en we hebben geen 2 centrale verdedigers nodig op de bank.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Oscar schreef: 28 sep 2020, 11:16 Als abbonementbezitter juist mijn ticket MOETEN bestellen voor de match van zaterdag. UW ABBONEMENT TELT NIET ALS TOEGANGSBEWIJS staat in de mail die je krijgt van STVV.
Zojuist mijn ticket dan maar besteld, wat is mij dat voor een ellende, het heeft heel veel moeite gekost om dat op de wereld te krijgen. Mensen die niet gewoon zijn om met een computer te werken gaan daar veel moeilijkheden mee hebben.
Je kan nog altijd langs komen in de fanshop als het niet lukt schrijven ze, maar moet ik dertig kilometer rijden om als trouwe supporter met abonnement een kaart te gaan halen voor zaterdag.
Op het veld trekt het op niks en hun omgang met de resterende fans is een pure schande, ze jagen de mensen weg.
Voor wat is dat nu weer goed? Ik vraag me af of die mannen met elkaar vergaderen. Zodra ze iets van een idee hebben wordt het direct uitgevoerd zonder kritisch na te denken. Zoals die rode stickers op de stoelen tegen Antwerp, ook een geweldig idee tot je wat verder nadenkt en groene stickers pakt waardoor er een pak minder werk nodig is.
Nie zievere, speile!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Je kan het al bijna op voorhand voorspellen, een jammerlijke 1-2 nederlaag. Hopelijk is de eindstand omgekeerd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Geel-Blauw schreef: 29 sep 2020, 03:09
Oscar schreef: 28 sep 2020, 11:16 Als abbonementbezitter juist mijn ticket MOETEN bestellen voor de match van zaterdag. UW ABBONEMENT TELT NIET ALS TOEGANGSBEWIJS staat in de mail die je krijgt van STVV.
Zojuist mijn ticket dan maar besteld, wat is mij dat voor een ellende, het heeft heel veel moeite gekost om dat op de wereld te krijgen. Mensen die niet gewoon zijn om met een computer te werken gaan daar veel moeilijkheden mee hebben.
Je kan nog altijd langs komen in de fanshop als het niet lukt schrijven ze, maar moet ik dertig kilometer rijden om als trouwe supporter met abonnement een kaart te gaan halen voor zaterdag.
Op het veld trekt het op niks en hun omgang met de resterende fans is een pure schande, ze jagen de mensen weg.
Voor wat is dat nu weer goed? Ik vraag me af of die mannen met elkaar vergaderen. Zodra ze iets van een idee hebben wordt het direct uitgevoerd zonder kritisch na te denken. Zoals die rode stickers op de stoelen tegen Antwerp, ook een geweldig idee tot je wat verder nadenkt en groene stickers pakt waardoor er een pak minder werk nodig is.
Simpel: contactopsporing. In geval van besmetting heb je de gegevens nodig van de andere leden van de bubbel (en niet van de hele tribune), zij zullen gecontacteerd worden door de contact tracers.

Ik heb de registratie zelf niet doorlopen, maar de uitleg op de site lijkt me behoorlijk gedetailleerd. Voor onze bubbel is het in ieder geval gelukt. Die opmerking over mensen die niet gewoon zijn met een computer te werken (en doe er ineens ook maar internet bij), klopt ergens wel. Anderzijds is het niet kunnen werken met een computer/internet het analfabetisme van de 21ste eeuw. Dat zeg ik niet om iemand te schofferen, dat is gewoon zo. Zonder computer/internet ben je gewoon niet meer met de maatschappij, of het nu om job, contact met overheid, het regelen van uw bankzaken, online winkelen of wat dan ook gaat. Door COVID-19 en de hierdoor versnelde digitalisering van de maatschappij wordt het belang van computer/internet nog eens extra benadrukt. Het is essentieel om een minimum aan digitale vaardigheden te hebben.
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door fruitboerke »

STimVV schreef: 28 sep 2020, 13:00 Het is toch echt ongelooflijk dat Mmaee, Colidio en Durkin al heel het seizoen aan de match mogen beginnen.
Als 1 van die 3 zaterdag nog aan de match mag beginnen zou dat de zoveelste keer een schande zijn.
Ik deed het zo:

Afbeelding

BANK:
Vanmarsenille
Buatu
VanDessel
Matsubara
Durkin (of Konaté)
Nakamura
Colidio

Colido en Durkin mogen blij zijn dat ze nog op de bank mogen zitten.
Mmaee valt af als 19e man want Cauffriez is speelgerechtigd en we hebben geen 2 centrale verdedigers nodig op de bank.
Ik zou gaan voor een 3 -5 -2 met achteraan : Cauffriez , Texeira en Garcia , centraal op het middenveld Colombatto en Asamoah , op de flanken Sankhon en Cacace , achter de spitsen Lee en vooraan spitsen Suzuki en Fillipov . :geelblauw:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

fruitboerke schreef: 29 sep 2020, 16:54 Ik zou gaan voor een 3 -5 -2 met achteraan : Cauffriez , Texeira en Garcia , centraal op het middenveld Colombatto en Asamoah , op de flanken Sankhon en Cacace , achter de spitsen Lee en vooraan spitsen Suzuki en Fillipov . :geelblauw:
Middenveld is dan weer veel te kwak.
Met die drie win je nauwelijks duels.

Ons middenveld is het meest problematisch van alle linies.
Op een paar enkelingen na, zien zo goed als alle supporters dit probleem.
Maar als je het bestuur dan hoort, 'De Ridder komt terug', 'we hebben genoeg kwaliteitsvolle middenvelders' en in dezelfde zin de naam Jhonny Lucas hoort. Vergeet het dan maar. Liever blind blijven, denk ik dan.
De Ridder heeft de laatste 5 jaar geen 5 matchen achter elkaar kunnen spelen zonder geblesseerd te zijn, speelde al zo goed als alle matchen met een inspuiting bij Lokeren.
Jhonny Lucas valt waarschijnlijk zelfs in 1ste amateur door de mand.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door pat@ »

Misschien is de blessure van Van Dessel wel een opportuniteit om de jonge Delorge of iemand als Steuckers te selecteren.
Het enigste nadeel voor een eventuele selectie van deze jongen mannen is dat er met Caufriez een Belg extra in de kern komt.
Dan kan je natuurlijk Mmaee of Buatu uit de kern laten ten voordele van Tex/Garcia maar dat zie ik Muscat nog niet direct doen. In HBvL stond wel dat Meekers een goed gesprek had met Muscat betreffende die casus. Voor wat het waard is natuurlijk.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Eigen jeugd zou je moeten kunnen zetten in een ploeg die draait, onder supervisie van een ervaren man naast zich. In een ploeg die niet draait verzuipt de jeugd helemaal.
De linies zijn veel te groot, er is geen samenhang in de groep. Je ziet toch dat een trainer enorm belangrijk is. Onder Brys was Colombatto toch wat meer een sterkhouder. Ook Asamoah speelde goed onder Brys.

Hopelijk doen ze nog een inspanning, alhoewel ik ervoor vrees. Op het einde van de transferperiode haalde ze nog Kamada en dat was een schot in de roos. Het moet toch best mogelijk zijn om een speler bij een topclub te halen, die net wel of net niet de bank haalt. Door te refereren naar Kamada kunnen ze zeker de win-win situatie zien.

Via Transfermarkt.nl moet je zo'n target toch nog vinden zou ik zeggen. Zoals bv. deze man: https://www.transfermarkt.nl/hans-nicol ... ler/430280

https://www.youtube.com/watch?v=5aJMq4EFvV4
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Krisaias »

pat@ schreef: 29 sep 2020, 17:36 Misschien is de blessure van Van Dessel wel een opportuniteit om de jonge Delorge of iemand als Steuckers te selecteren.
Het enigste nadeel voor een eventuele selectie van deze jongen mannen is dat er met Caufriez een Belg extra in de kern komt.
Dan kan je natuurlijk Mmaee of Buatu uit de kern laten ten voordele van Tex/Garcia maar dat zie ik Muscat nog niet direct doen. In HBvL stond wel dat Meekers een goed gesprek had met Muscat betreffende die casus. Voor wat het waard is natuurlijk.
Wat Matthias Delorge betreft, is dat toch nog wat vroeg hoor. Die jongen is net de 16 gepasseerd. Laat goeie dingen zien bij de beloften, absoluut, maar geef die eerst nog wat tijd om te groeien...

Steuckers is, dacht ik, twee jaar ouder, maar kan mij daar minder een beeld van vormen.

Tja, dat je nog wat geduld moet hebben om de eigen jeugd te kunnen opstellen, is niet onlogisch, gezien RD en later zijn vazallen het hele verhaal van het jegudvoetbal bij STVV volledig hadden afgebouwd ... als de Japanners iets wel OK gedaan hebben, is het daar terug in te investeren ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door pat@ »

Krisaias schreef: 29 sep 2020, 21:54
pat@ schreef: 29 sep 2020, 17:36 Misschien is de blessure van Van Dessel wel een opportuniteit om de jonge Delorge of iemand als Steuckers te selecteren.
Het enigste nadeel voor een eventuele selectie van deze jongen mannen is dat er met Caufriez een Belg extra in de kern komt.
Dan kan je natuurlijk Mmaee of Buatu uit de kern laten ten voordele van Tex/Garcia maar dat zie ik Muscat nog niet direct doen. In HBvL stond wel dat Meekers een goed gesprek had met Muscat betreffende die casus. Voor wat het waard is natuurlijk.
Wat Matthias Delorge betreft, is dat toch nog wat vroeg hoor. Die jongen is net de 16 gepasseerd. Laat goeie dingen zien bij de beloften, absoluut, maar geef die eerst nog wat tijd om te groeien...

Steuckers is, dacht ik, twee jaar ouder, maar kan mij daar minder een beeld van vormen.

Tja, dat je nog wat geduld moet hebben om de eigen jeugd te kunnen opstellen, is niet onlogisch, gezien RD en later zijn vazallen het hele verhaal van het jegudvoetbal bij STVV volledig hadden afgebouwd ... als de Japanners iets wel OK gedaan hebben, is het daar terug in te investeren ...
Had Peter ook niet de leeftijd van 16 bij zijn debuut?
Dat er wat jeugd aan zit te komen is prima. Daar kunnen we ons binnenkort terug aan optrekken.
Plaats reactie