Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

STimVV schreef: 03 okt 2020, 22:21 Toch godgeklaagd dat Ito en Nakamura niet op de bank zitten. Die kon je nu wel gebruiken om aanvallend wat extra te brengen. Dan kon je , met een man meer, Kortrijk wat meer onder druk zetten door een verdediger af te halen en 4-4-2 te gaan spele..Wat heb je nu aan f*cking Nazon!?

(Ik hoop dat hij de winnende goal maakt sebiet)
Nazon kan je wel niks verwijten, die was aanspeelbaar, was actief en liet zich niet doen in de duels.
Colidio daarentegen heeft fluwelen benen, vecht niet voor een bal, echt triestig.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door lakie »

STimVV schreef: 03 okt 2020, 22:21 Toch godgeklaagd dat Ito en Nakamura niet op de bank zitten. Die kon je nu wel gebruiken om aanvallend wat extra te brengen. Dan kon je , met een man meer, Kortrijk wat meer onder druk zetten door een verdediger af te halen en 4-4-2 te gaan spele..Wat heb je nu aan f*cking Nazon!?

(Ik hoop dat hij de winnende goal maakt sebiet)
Volledig akkoord...
Al vond ik Nazon ni slecht invallen.

Voor de rest heel zwak over de hele lijn...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door STimVV »

Louis XIV schreef: 03 okt 2020, 22:42 6/32 wat mij betreft verdient Muscat geen tweede zit - graag ander en beter of gaan we blijven aanmodderen ??
Rekenen was niet uw sterkste vak precies... :D
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Franz »

Onze verdediging stond pal: Garcia (wel minder in het uitverdedigen met veel verloren gegeven verre ballen), Mmaee beste match van het jaar en Caufriez gewoonweg de beste man op het veld
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

STimVV schreef:
Louis XIV schreef: 03 okt 2020, 22:42 6/32 wat mij betreft verdient Muscat geen tweede zit - graag ander en beter of gaan we blijven aanmodderen ??
Rekenen was niet uw sterkste vak precies... :D
Afbeelding
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Caufriez is gewoon een rots, die staat pal.
Akkoord dat Mmae een van zijn betere wedstrijden heeft gespeeld maar de ruimte achter hem dat is een ramp, goed dat Maxime anticipeert.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Louis XIV »

STimVV schreef: 03 okt 2020, 22:46
Louis XIV schreef: 03 okt 2020, 22:42 6/32 wat mij betreft verdient Muscat geen tweede zit - graag ander en beter of gaan we blijven aanmodderen ??
Rekenen was niet uw sterkste vak precies... :D
Voor mij zijn dat 4 punten matchen ...typefoutje
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Positivo »

We hebben zeker van de zwakste spitsen in de jupiler league ,,,,,
Ik zag de wedstrijd Ohl-Zulte... tja als je zo een middenvelder als die Mercier hebt ...

Lee vond ik meer dan verdienstelijk.... en Assamoah raakt tenminste ballen
Achteraan was het prima... maar als je Colidio zag invallen, valt op hoe egoïstisch hij is.
Cacace heeft ten minste 3 longen.
Als we in eerste blijven kunnen de Jappen daar zeker ne skone prijs voor krijgen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Toch beterschap tov vorige matchen.

Filippov zijn debuut had wat weg van dat van Sidibe destijds.
nog te vroeg om hem af te schrijven,maar moet toch pakken beter.
Suzuki, tja toch weer tweetal kansen waar een spits van zijn kaliber veel beter op moet doen. Voor het overige weinig impact op de match.
Cauffriez zeer degelijk debuut. Ik was in eerste instantie niet wild van deze transfer, maar bewijst voorlopig het tegendeel.
Asamoah ook beter in zijn vertrouwde rol op het middenveld, colombatto ook terug stapjes in de goede richting, al moeten de stilstaande fases nog pakken beter.
Lee paar keer geflitst, maar mist kracht op die positie. Zou hem met zijn doelgerichtheid en flitsen in dit systeem eerder als 9,5 uitspelen.
Al bij al, mis ik toch nog de goede balans op het middenveld. Een 10 en 6 extra zijn geen overbodige luxe voor deze kern.
Snap de wissel van Lee ergens wel, niet zozeer omdat hij kopje onder zou gaan, maar denk vooral dat Muscat hem geen tweede geel wou zien pakken (vlak na die rode voor Kortrijk).
Invaller Colidio wederom zwak, speelt zonder vertrouwen. Zijn vormcurve zit in een diep dal, al denk ik dat die positie hem meer zal liggen dan de flankpositie van de afgelopen matchen.
Sankhon verdedigend secuur, maar aanvallend veel te slordig (al is het sowieso beterschap tov Wolke die altijd terugkaatste)
Verwacht op die positie wel de jonge Griek de komende matchen.
Garcia niet echt opvallend, maar dat is voor zijn positie een compliment.
Kon aanvallend nog niet zo sterk bijdragen als voorheen, maar toch een versterking.
Mmae was ook degelijk mede doordat hij terug meer in de schaduw van Garcia en Cauffriez kon spelen.
Cacace is duidelijk een aanwinst. Prima techniek, sterk in de duels, snedige versnelling, groot volume, ... echt talent staat er onmiddelijk. Als die dit blijft verderzetten dan zal Matsubara het moeilijk hebben om nog in de ploeg te komen.
En tenslotte Nazon. Ik stelde me eerder vandaag vragen over zijn toekomst bij STVV, maar erg goede, snedige invalbeurt.
Dwong op een paar minuten evenveel gevaar af als Suzuki en Filppov op een heel match.
Kan ons mogelijk als pinchhitter wel nog diensten bewijzen.


Mogelijke penalty-gevallen, waren allemaal veel te licht om te fluiten.


Conclusie er zat meer in, maar een punt is beter dan niks.
Of het voldoende is om het vel van Muscat te redden zullen de volgende dagen uitwijzen.
Ik zou hem voorlopig nog niet de laan uit sturen.
Ik word niet wild van hem als trainer, maar het lijkt alsof we toch terug op de goede weg zijn.
Een nieuwe trainer is een dubbeltje op zijn kant, misschien helpt het schockeffect, misschien wordt er opnieuw aan het systeem gesleuteld...
Dit systeem oogt alvast beter dan het vorige, er was ook terug meer wilskracht.
Nu vasthouden aan dit systeem, de volgende 2 weken automatismen kweken op training en dan zien hoe ze het ervan afbrengen de volgende match.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 03 okt 2020, 23:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Franz »

Positivo schreef: 03 okt 2020, 23:00 We hebben zeker van de zwakste spitsen in de jupiler league ,,,,,
Ik zag de wedstrijd Ohl-Zulte... tja als je zo een middenvelder als die Mercier hebt ...

Lee vond ik meer dan verdienstelijk.... en Assamoah raakt tenminste ballen
Achteraan was het prima... maar als je Colidio zag invallen, valt op hoe egoïstisch hij is.
Cacace heeft ten minste 3 longen.
Als we in eerste blijven kunnen de Jappen daar zeker ne skone prijs voor krijgen.
Suzuki zeer zwakke match, ook Colidio en Filippov erg zwak. Dus de drie aanvallers, Nazon bracht meer.
De rest van de ploeg stond er wel, met terug - sinds lang - een beetje Staaien-vuur in het team.
We missen nog steeds een goede playmaker, nu moeten Asamoah en Colombatto het doen...
Mercier, Peeters, Hotic, Hairemans,.. whoever!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

In onze situatie, en na een dergelijke thuiswedstrijd, dan mag je je zorgen beginnen maken.

Bekijk het klassement eens. Bekijk eens tegen wie we al gespeeld hebben. Denk aan de wedstrijd van vandaag en vraag je dan af in welke thuiswedstrijden wij de 3 punten gaan pakken.

Ja, het had gekund. Het was nog zo slecht allemaal niet. Dat zijn de excuses die wekelijks over de tribune rollen bij degradatieploegen.

Geen enkel fucking idee heb ik vandaag gezien. Een keer op de helft van de tegenstander, doet iedereen zo maar wat. Lee, de enige die wat diepgang en dreiging brengt, wordt dan nog eens vervangen door Colidio. Die deed wat hij de voorbije weken al deed: geen deuk in een pakje boter trappen.

Spelers die je na de rode kaart nodig had om het blok van Kortrijk open te breken, zaten niet eens op de bank.

Wel Nazon, fucking Nazon.

Coach, ge aub terug in Australië trainertje spelen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

Jean-Paul schreef: 03 okt 2020, 22:49 Caufriez is gewoon een rots, die staat pal.
Akkoord dat Mmae een van zijn betere wedstrijden heeft gespeeld maar de ruimte achter hem dat is een ramp, goed dat Maxime anticipeert.
Het halve forum had hem thans al onterecht afgebrand, voor hij hier één bal had geraakt.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Haspengouw »

Het systeem van vandaag bracht verbetering over de ganse lijn. Was dit top? Neen dat niet, maar het was wel degelijk. Pluim aan de trainer dus? Neen, voor mij niet. Het is zijn verdienste om tactisch bij te sturen, maar daar hoef je geen wereldtrainer voor te zijn, iedereen onder ons zou dat gedaan hebben (en waarschijnlijk al veel vroeger). Ik zou hem als journalist zijnde een 5/10 geven. Waarom maar een 5? Ik begrijp echt de wissel Lee-Colidio niet. In de tweede helft was Lee veruit de gevaarlijkste man, bal van de lijn gered, bal op de paal,... op zo’n moment wissel je hem toch niet? Als ja dan de invalbeurt van Colidio ziet, tja.


Caufriez was onze beste man en ook Cacace deed het niet onaardig. Beiden lijken goede transfers. Hopelijk kunne ze bevestigen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

Wat we missen in dit systeem, is een bodyspits, iemand die de bal bijhoudt en de rest laat aanschuiven, dan kan je misschien me Lee op de 10 spelen, nu is het allemaal wat plat.
Colidio, tja te weinig gewoon, waarom Nakamura dan geen kans krijgt is een raadsel.
Ook rechts is Sankhon ook niet de man met een actie, maar wel goed voor de organisatie.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door STimVV »

Dit is een goed systeem als je kan rekenen op 2 goede spitsen en een nr10.
Lee is een goede voetballer , en deed het goed want elk gevaar moest weer van hem komen. Maar hij is geen 10.
Maar het grootste probleem vandaag waren die 2 spitsen. Wat was me dat seg?
Dat trok werkelijk op niks.
We speelden nog niet zo lang geleden in dit systeem met Kamada-Boli voorin. Wat een verschil met Suzuki-Filippov vandaag... als die 2 vooraan er niks van bakken zal je met dit systeem ook geen matchen winnen.
En niet vergeten: we betaalden 3,7 miljoen euro voor die 2 samen he... dan mag je toch wat meer verwachten.... :zot:
Laten we hopen dat ze ne slechten dag hadden...

In de laatste 3 matchen scoorden we niet.
Als je thuis tegen een zwak Kortrijk met 10 man niet kan winnen... tja...
We speelden al 3 matchen tegen een ploeg met 10. We pakken daarin 2 op 9...
We zitten echt met een probleem dit seizoen.
(Beste man vandaag was voor mij Asamoah)
Plaats reactie