Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Krikke »

STimVV schreef: 03 okt 2020, 23:40 (Beste man vandaag was voor mij Asamoah)
Voor mij ook!
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Dreke »

Nee, we zijn er nog niet. Verre van. Maar als ge in de match van vandaag niks positief ziet, zou ik toch een andere bril opzetten. Als het 2-0 staat op het einde heeft Kortrijk niks te zeggen.
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

Dreke schreef: 04 okt 2020, 00:02 Nee, we zijn er nog niet. Verre van. Maar als ge in de match van vandaag niks positief ziet, zou ik toch een andere bril opzetten. Als het 2-0 staat op het einde heeft Kortrijk niks te zeggen.
Was inderdaad beterschap, maar vergeet niet dat Steppe een dikke safe doet, of het was 0-1
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

Jan Bulder schreef: 03 okt 2020, 23:12 In onze situatie, en na een dergelijke thuiswedstrijd, dan mag je je zorgen beginnen maken.

Bekijk het klassement eens. Bekijk eens tegen wie we al gespeeld hebben. Denk aan de wedstrijd van vandaag en vraag je dan af in welke thuiswedstrijden wij de 3 punten gaan pakken.

Ja, het had gekund. Het was nog zo slecht allemaal niet. Dat zijn de excuses die wekelijks over de tribune rollen bij degradatieploegen.

Geen enkel fucking idee heb ik vandaag gezien. Een keer op de helft van de tegenstander, doet iedereen zo maar wat. Lee, de enige die wat diepgang en dreiging brengt, wordt dan nog eens vervangen door Colidio. Die deed wat hij de voorbije weken al deed: geen deuk in een pakje boter trappen.

Spelers die je na de rode kaart nodig had om het blok van Kortrijk open te breken, zaten niet eens op de bank.

Wel Nazon, fucking Nazon.

Coach, ge aub terug in Australië trainertje spelen.
Eigenlijk is dit een post die het dichtst bij de waarheid zit. Het was inderdaad iets beter dan de laatste 2 snertmatchen, maar bijlange niet voldoende om een zorgeloos seizoen te draaien. Wat me al het hele seizoen opvalt hoe weinig ruimte'de spelers voor zichzelf kunnen creëren. Daardoor moet er telkens vanuit het duel gevoetbald worden en daar hebben we echt de spelers niet voor. Maw, er wordt veel te weinig intelligent zonder bal gelopen. Dit is echter wel iets waar de coach iets kan aan doen, maar dan moet hij het wel nog zien en de ervaring hebben om dit recht te trekken.

Eigenlijk hebben we nog altijd een type Boli nodig en een goeie 10 en als het even kan ook nog een degelijk voetballende 8 met lengte.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

De coach wou ook met tien spelen door sterkhouder Lee te wisselen voor de zwakke Colidio.

Verstuurd vanaf mijn W_K300 met Tapatalk

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 04 okt 2020, 01:03 De coach wou ook met tien spelen door sterkhouder Lee te wisselen voor de zwakke Colidio.

Verstuurd vanaf mijn W_K300 met Tapatalk
De natte gazet van inter, hopelijk is zijne collega wat beter, ha neen die is naar hier gekomen om de rest scherper te zetten :grappig:
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Johan »

Caufriez :zeer goed
Suzuki :wordt met de dag slechter en irritanter.
Colombatto : traptechniek dikke nul.
Colidio ; doorsturen.
Maee : iets beter vandaag.
Keeper:door zijn getreuzel duurt de match 15 min minder.
Nazon ;zeer goede invalbeurt.
Cacace : verbeterde versie van de Norre. No Nonsense voetballer.
Lee : zeker goede match.
Garcia moet er altijd in staan.
Assamoah :goed .
Filipov :groot vraagteken.
Waar blijft Ito.
Trainer : heeft het gewoon niet.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

vdl schreef: 03 okt 2020, 23:36 Wat we missen in dit systeem, is een bodyspits, iemand die de bal bijhoudt en de rest laat aanschuiven, dan kan je misschien me Lee op de 10 spelen, nu is het allemaal wat plat.
Colidio, tja te weinig gewoon, waarom Nakamura dan geen kans krijgt is een raadsel.
Ook rechts is Sankhon ook niet de man met een actie, maar wel goed voor de organisatie.
Suzuki wint practisch geen enkel duel, ligt meer tegen de grond dan dat hij recht staat.
Volgende wedstrijd samen met Colidio de wedstrijd vanop de bank volgen, teveel sterallures die 2!!
Laat Nazon met zijn body maar starten, slechter kan hij het niet doen .
Ito lijkt niet in de schuif van onze trainer te liggen , de voorbereiding was hij een van de beteren raar.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jones »

Vandaag speel je op Mmaee na met je sterkste team. Er blijft versterking nodig. Besef dat als je blessures en schorsingen hebt, je moet teruggrijpen naar Colidio, Durkin en co. Er moet nog een creatieve middenvelder bij.
Ben ik de enige die nog versterking wil ?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Jones schreef: 04 okt 2020, 09:52 Vandaag speel je op Mmaee na met je sterkste team. Er blijft versterking nodig. Besef dat als je blessures en schorsingen hebt, je moet teruggrijpen naar Colidio, Durkin en co. Er moet nog een creatieve middenvelder bij.
Ben ik de enige die nog versterking wil ?
Versterking ok maar je moet binnen de kern een evaluatie maken om overbodige spelers kwijt te raken door ze te verkopen of verhuren.
Kwaliteit binnenhalen volledig mee eens en zeker een sterke aanvallende middenvelder, maar een vijftal spelers laten afvloeien die je amper gebruikt.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jones »

Jean-Paul schreef: 04 okt 2020, 09:59
Jones schreef: 04 okt 2020, 09:52 Vandaag speel je op Mmaee na met je sterkste team. Er blijft versterking nodig. Besef dat als je blessures en schorsingen hebt, je moet teruggrijpen naar Colidio, Durkin en co. Er moet nog een creatieve middenvelder bij.
Ben ik de enige die nog versterking wil ?
Versterking ok maar je moet binnen de kern een evaluatie maken om overbodige spelers kwijt te raken door ze te verkopen of verhuren.
Kwaliteit binnenhalen volledig mee eens en zeker een sterke aanvallende middenvelder, maar een vijftal spelers laten afvloeien die je amper gebruikt.
De vraag is...gaat dat nog lukken op 2 dagen
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Moeilijk maar daar had men eerder aan moeten denken.
Altijd laat anticiperen, je team speelt zijn eerste competitiewedstrijd niet op 5 oktober nietwaar Jones?
Enfin we zitten nog steeds te gudderen omdat je in de eerste plaats buiten Caufriez geen deftige Belgen binnen haalt en je geeft contractverlenging aan jongens die amper invaller zijn.
De evaluatie maken waar je veel geld ingestoken hebt aan jonge spelers die normaal gezien de toekomst zijn of liever gezegd investeringen om meer winst te maken is wat vroeg maar het ziet er op dit moment niet zo goed uit he?
Leg uw sportief plan maar eens uit aan de achterban want ik kan daar geen zinnige uitleg aan geven.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Nazon was de beste spits n'a zijn invalbeurt!
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

Volgens de huidige regels is het absoluut GEEN penalty. En het is een goede regel.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8: STVV - KV Kortrijk (Za 03/10 20.45 uur.)

Bericht door pat@ »

De organisatie was goed gisteren. De hele match maar één keer moeten zweten in een fase waar Pol volgens mij niet vrijuit gaat.
De verdediging stond pal met plots een fameuze upgrade op het gebied van uitvoetballen. Caufriez met een Vanheusden actie, iets wat ik nog niet gezien had dit seizoen. Garcia met de soms risicovolle passing vooruit. Aan de rechterkant Mmaee met evenveel ruimte als Garcia die hij nooit uitvoetballend benut.
Plaats reactie