Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

ertee schreef: 18 okt 2020, 08:37 Nog erger dan deze nederlaag vind ik de apathie waarop ik mezelf betrap. Waar gaat dit naartoe...
En zo zijn er reeds duizenden verloren mensen .Er is geen andere keuze meer dan dit hele debacle met de nodige apathie te aanschouwen.Er zal toch niks veranderen integendeel zelfs . Deze club is afgegleden naar de bodem , en ik blijf het herhalen tot vervelens toe maar STVV gaat dezelfde weg op als Lierse destijds bij die eigenwijze Egyptenaar toen als eigenaar.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Jaak Trekhaak
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2011, 23:23

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jaak Trekhaak »

Geel-Blauw schreef: 18 okt 2020, 04:06 Muscat heeft een half seizoen de tijd gehad om onze kern onder de loep te nemen en onze competitie te analyseren, denk niet dat veel trainers dat kunnen zeggen. Als hij de oplossingen nu nog niet heeft zal hij ze nooit hebben.
Dat is inderdaad nog het ergste... Men zou zich toch eens kunnen afvragen wat die man van Januari tot Juni heeft zitten doen...
Ook hier haalt apathie de bovenhand, ik was zelfs gisteren vergeten dat de match om 18u30 was...
Positivo
Berichten: 1925
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Tateishi heeft In het verleden geen enkel signaal gegeven dat hij een volwaardige kern kan samenstellen....... of dat hij talentvolle spelers herkent Als ik 30 spelers mag halen zitten er ook wel 2 goei. (Kamada - Tomiyasu) bij. .De rest is op de een of andere wijze VEEl te weinig.

Wie gaat Dmm achter de hand hebben om Tateishi te vervangen ?
Yusuke Muranake is zijn rechtstreekse baas , kent geen woord engels ,laat staan voetbaltaal. Dat is die man die een shirtsponsor van 1 milj. Niks vond. Hij moest er ene van 3 milj. hebben. Zou hij hem al gevonden hebben ? Zouden zijn kansen stijgen nu stvv het wat moeilijker heeft (understatement) . Welke andere connecties heeft Dmm met voetbalmensen ? Ik ken er ene ..... hij woont zelfs in het stadion. Die zou over levensnoodzakelijke connecties kunnen beschikken.

De deus ex magina zou ook Steve de Ridder kunnen zijn .....
De man die twee jaar geleden met Lokeren de dieperik inging ? En ondertussen enkele kwetsuurjaren ouder is ? Alles kan. In Sint-Truiden zeggen ze :”alles gie, zelf un hin gie en dei huir kneien stoan vanachterre*

Aan mijnheer Tateishi zou ik iets willen schrijven. Die gaat dat onmiddellijk laten vertalen voor hem..... de vetpotten, u nagelaten door de hier verguisde RD staan droog ..... Zou men dat in Japan OOK beseffen ? Wat zou het contigent “woodby” talenten SAMEN nog opbrengen ? Een fractie van Casper De Norre ? Ik denk te weinig om business naar Tokyo te vliegen. En vroeg of laat (ik heb zo een vermoeden eerder vroeg) moet u , mijnheer Tateishi ( herhaaldelijk) om geld gaan vragen in Japan (om rekeningen en contracten betaald te krijgen) .... Dan zal men daar (vermoedelijk te laat) zich toch vragen gaan stellen ....Dat worden ongemakkelijke tijden voor u Tateishi San. Waarom geen hara-kiri (ik bedoel dan beschaafd -symbolisch)plegen ? . Het brengt u ongetwijfeld de hoogste eer en onze stvv supporters de mogelijkheid op redding van hun Stvv. Beloof ons dat je de coronacris niet als excuus gaat aanhalen. En mijnheer Tateishi : 1b ? Sommige huizen in Japan zijn van papier ..... het stvv huis is zeker niet beter.... dat is een kaartenhuisje en je weet wat daar mee gebeurt.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door metser »

Heb juist in uitgesteld relais sport late night gezien. Wat een ellendige man is die Muscat! De tweede helft was beter, we hebben die zelfs gewonnen verklaard die doodleuk in zijn intervieuw. Ik wist niet dat je punten kreeg op iedere helft ! Wat ik wel weet is dat een ploeg die 5 tegen 1 voorstaat er nog een spelletje van maakt en je ook laat betijen. Wat ik wel weet is dat je overwinning tegen Gent een vergiftigd geschenk was. Iedereen dacht dat het wel los zou lopen! Wel mijne heren, tegen een heel zwak Gent win je omdat dame Fortuna je goed gezind was ( 2 maal paal en blunder bij snelle goal) in Eupen krijg je een strafschop cadeau en tegen Oostende een strafschop tegen paal. Tel deze gelukjes allemaal samen, zet ze om in ongelukjes en je hebt 1 , ik herhaal 1 schamel puntje. Deze ploeg stevent in rechtstreekse lijn af naar 1b, een reeks waar je zelfs met dit materiaal niet thuis hoort. Ik kijk regelmatig die wedstrijden en ja, dat niveau ligt hoger. Dit Elftal zal met een andere trainer ook niks halen , daar ben ik bijna van overtuigd. Wat niet wil zeggen dat deze pannenkoek met de nodige arrogantie moet aanblijven!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Jacques schreef: 17 okt 2020, 20:27 Tweede helft 1-2 gewonnen...just spijtig dat er ook nog een eerste helft was :mrgreen:
Ik had dit voor de grap gepost. Muscat meent het blijkbaar nog echt :? :zot: :end:
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door enrique »

Nu dat het duidelijk is, komen de reacties
Maar eigenlijk kon je het op voorhand zien aankomen
Maar goed, het is de aard van de mens om te reageren nadat het onheil geschied is
Anticiperen kan ook, maar er zijn weinigen die problemen kunnen of willen voorkomen
Het komt altijd neer op genezen
Dat is in het gewone leven ook zo

Maar voor de rest, niet panikeren jongens, de topic stvv in crisis is allemaal bullshit...
Op Mars en op Venus is dat ook zo
Maar niet op de Aarde
Wel in de instellingen voor personen met mentale achterstand

Ooit komt STVV terug boven water
Maar er zijn mensen onder ons die het niet meer zullen meemaken
Jammer, maar er zijn ergere problemen op te lossen in de wereld
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

DMM is gewoon niet bekwaam om een voetbalclub te leiden. Met geld kun je veel, maar niet alles. Je moet je geld besteden aan spelers die het waard zijn. Als je niet veel van het spelletje kent, moet je je vooral goed laten omringen. Als je dat doet, levert het je extra geld op.

Kijk eens naar Charleroi. Hoe deed die club het onder het bewind van Abbas Bayat? Als je ziet hoe ze het nu doen, is dit een verschil van dag tegen nacht. Dit is het verschil tussen goed en slecht beleid.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Moet ook grif toegeven dat apathie ook mijn deel geworden is.
Het doet nog zo weinig.
Ik kan lachen om die commentaren op onze tennismatch van gisteren, kan er zelfs nog een schepje bovenop doen.
Terwijl ik vroeger een week niet te genieten zou zijn na zulk een snertvertoning...
Apathie is eigenlijk het ergste wat een club kan treffen.

Had al snel door dat deze bende japanners niet onze messias zou zijn.
Had op dat vlak liever ongelijk gekregen...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Is het alleen Muscat ? Absoluut niet. Er is een schrijnend gebrek aan kwaliteit in alle lijnen, wat mij betreft nog het meest op het middenveld en in de aanval.

Maar je kan vandaag niet zo heel veel doen aan dat probleem. En gezien Muscat wel degelijk op alle fronten tekort komt is er geen andere keuze dan hem zo snel mogelijk te ontslaan en via een duidelijk signaal aan de fans meteen een Belgische trainer aan te stellen.

Zo lang dit niet gebeurt zal de apathie alleen maar toenemen.
Positivo
Berichten: 1925
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Bartman schreef: 18 okt 2020, 12:41 Is het alleen Muscat ? Absoluut niet. Er is een schrijnend gebrek aan kwaliteit in alle lijnen, wat mij betreft nog het meest op het middenveld en in de aanval.

Maar je kan vandaag niet zo heel veel doen aan dat probleem. En gezien Muscat wel degelijk op alle fronten tekort komt is er geen andere keuze dan hem zo snel mogelijk te ontslaan en via een duidelijk signaal aan de fans meteen een Belgische trainer aan te stellen.

Zo lang dit niet gebeurt zal de apathie alleen maar toenemen.
Er was net een “post” van Hbvl.
Tussen de lijnen kun je lezen dat er op dit ogenblik vergaderd wordt door het bestuur (?)
Het ontslag van Muscat is aan de orde.
Volgens mij is er geen schijn van kans dat hij aan mag blijven.
Ook nu er doorsijpelt dat er tijdens de week niet ernstig zou gewerkt worden !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Ik ga er eens 1 speler uitpikken, en hoop dat die het nu begrepen heeft, met dank aan de Beerschot-supporters die hem uitlachten omwille van zoveel kinderachtig gedoe en constant te gaan liggen.

Telkans hij aan de bal kwam hoorde je het spottende "ai" uit verschillende hoeken :lol:
Eigenlijk geweldig om zo op je plaats gezet te worden :toppie:

De naam van de vallende ster kan je zelf wel invullen !
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door enrique »

Jr. Neymar?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Brusselmans schreef:Ik ga er eens 1 speler uitpikken, en hoop dat die het nu begrepen heeft, met dank aan de Beerschot-supporters die hem uitlachten omwille van zoveel kinderachtig gedoe en constant te gaan liggen.

Telkans hij aan de bal kwam hoorde je het spottende "ai" uit verschillende hoeken :lol:
Eigenlijk geweldig om zo op je plaats gezet te worden :toppie:

De naam van de vallende ster kan je zelf wel invullen !
Onze zieke hin, de compleet waardeloze Suzuki


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Franz »

Muscat heeft gisteren (alweer) gefaald... (en inderdaad: hij niet alleen).
Bij zijn aantreden was ik positief: hij kwam duidelijk, gedreven en recht-door-zee over. Ook in de voorbereiding maakte hij een goede indruk.
Sinds de start van het seizoen is dat wel stelselmatig achteruit gegaan. Een van zijn grootste problemen vind ik toch dat hij de ploeg nooit/zelden aanpast aan de tegenstander of de gewijzigde situatie tijdens de match.
Gisteren bijvoorbeeld.
Je speelt op verplaatsing tegen Beerschot.
Dat is in feite 1 man + 10 aanhangsels, elke beginnende coach heeft dat door. Maar ho maar dat we daar rekening mee zouden houden!
Die ene Holzhauser kreeg alle vrijheid om zijn spel te ontwikkelen. Bij de tweede goal is het werkelijk on-voor-stel-baar hoe hij moederziel alleen op de rechterflank kan meegaan in de actie, de kortstbijzijnde STVV-speler was op minstens 15 meter van hem!
Herinner je Danny Boffin bij ons vroeger: als ze die lieten spelen werd de tegenstander ook ingemaakt.
Dus ofwel heeft Muscat het gevaar Holzhauser niet onderkend - en dat is voor een coach in eerste klasse onvergeeflijk - ofwel heeft de speler die Rafa moest in het oog houden daar hopeloos gefaald - en dan had Muscat deze speler meteen in de 17+1de minuut moeten wisselen na deze onvergeeflijke fout.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef: 18 okt 2020, 13:28 Ik ga er eens 1 speler uitpikken, en hoop dat die het nu begrepen heeft, met dank aan de Beerschot-supporters die hem uitlachten omwille van zoveel kinderachtig gedoe en constant te gaan liggen.

Telkans hij aan de bal kwam hoorde je het spottende "ai" uit verschillende hoeken :lol:
Eigenlijk geweldig om zo op je plaats gezet te worden :toppie:

De naam van de vallende ster kan je zelf wel invullen !
Deed me wat denken aan hoe we vroeger supporterden op Staaien. Vintage-staaien. Goold old days.
Als we vroeger met stvv speelden tegen een strandjanet die constant ging liggen en begon te janken deden wij dat ook. Dan zat heel Staaien in zn nek elke keer hij aan de bal kwam. Ik ben beschaamd dat dit de "sterren" zijn waar wij nu achter zouden moeten staan. :bat:
Ik heb zin om zelf "AAAAAAGGH" te roepen elke keer hij aan de bal komt, vroeger was dat bij nen tegenstander.
Plaats reactie