Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef: 18 okt 2020, 14:10
Brusselmans schreef: 18 okt 2020, 13:28 Ik ga er eens 1 speler uitpikken, en hoop dat die het nu begrepen heeft, met dank aan de Beerschot-supporters die hem uitlachten omwille van zoveel kinderachtig gedoe en constant te gaan liggen.

Telkans hij aan de bal kwam hoorde je het spottende "ai" uit verschillende hoeken :lol:
Eigenlijk geweldig om zo op je plaats gezet te worden :toppie:

De naam van de vallende ster kan je zelf wel invullen !
Deed me wat denken aan hoe we vroeger supporterden op Staaien. Vintage-staaien. Goold old days.
Als we vroeger met stvv speelden tegen een strandjanet die constant ging liggen en begon te janken deden wij dat ook. Dan zat heel Staaien in zn nek elke keer hij aan de bal kwam. Ik ben beschaamd dat dit de "sterren" zijn waar wij nu achter zouden moeten staan. :bat:
Ik heb zin om zelf "AAAAAAGGH" te roepen elke keer hij aan de bal komt, vroeger was dat bij nen tegenstander.
Een peersmanneke doen dus :lol: :lol: ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Wèèèsly !
Domééénico !


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Volgens HLN momenteel crisisberaad aan de gang aan de Tiense
Laatst gewijzigd door Louis XIV op 18 okt 2020, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Louis XIV schreef: 18 okt 2020, 15:03 Volgens HLN momenteel crisisberaad aan de gang aan de Tiense
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Tateishi is nu dus aan het beslissen of Muscat zijn C4 moet krijgen. Terwijl hij godverdoeme zélf met zijn klikken en zijn klakken buiten moet vliegen!
Die mens helpt het hier al anderhalf jaar volledig om zeep!
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

STimVV schreef: 18 okt 2020, 15:16 Tateishi is nu dus aan het beslissen of Muscat zijn C4 moet krijgen. Terwijl hij godverdoeme zélf met zijn klikken en zijn klakken buiten moet vliegen!
Die mens helpt het hier al anderhalf jaar volledig om zeep!
Absoluut, maar zo zie je maar dat diegene die in de lagere regionen naar de baas zijn pijpen danst in crisis omstandigheden geslachtofferd worden. Signaal moet er komen dus Muscat op de wip, aan de zogenaamde beleidsmakers wordt niet geraakt
Moraal van het verhaal: bazenpoeperij is voor niks goed, anderzijds geef je te veel tegenwind lig je ook buiten ref onze goede vriend Brys
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door enrique »

Een schande
Maar zo gaat het in het bedrijfsleven ook
Idioten mogen beslissen dat jij gaat
Hoe goed je ook bent
Wat hier natuurlijk niet zo is
De leiders van het bedrijf zijn de grootste idioten ooit
Elke keer denk je, we hebben het ergste gezien
Maar elke keer kan het nog erger
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Ok. Mijnheer Tateishi zal Muscat ontslaan. Hij kan niet anders. We houden allen ons hart vast wie zijn vervanger wordt. Ik denk niet dat hij die gaat durven halen in Mongolië ..... Mijnheer Tateishi mag nog eens proberen. Veel degelijke kandidaturen zal hij niet ontvangen. Dat dit vanaf nu argeloos zal gevolgd worden in het thuisland (met name door Yusuki Muranaka) wees daar maar zeker van. De hoeveelste trainer wordt dit binnen één jaar ? De 5e aub. Met trainers is het duidelijk hetzelfde scenario als bij spelers.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

En toch...........vrees ik dat met alles wat er nu en in de volgende paar weken gaat gebeuren we bijlange het einde nog niet gezien hebben!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Andy »

Ik denk dat ze Muscat gaan behouden als trainer. Ze zullen wel zeggen: we waren en blijven onder de indruk van zijn manier van werken en blablabla. Deze club bloedt dood en zal nooit meer terugkomen. En het is begonnen met :Roland: , hij kende er niks van en dacht wss: ik zal verkopen aan even onbekwame chinezen. Denken jullie nu echt dat er nog 1 iemand deze club zou willen overnemen? Met wat er nu zit en in deze tijden? Vergeet het maar. Leg jullie erbij neer. Er valt niets tegen te doen. Als je dat toch probeert, ze lachen je vierkantig uit.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Roman »

Als ze er echt iets mee inzitten dan zullen ze nu nagels met koppen moeten slaan en dat reikt verder dan het ontslaan van de trainer, doen ze dat niet dan wordt het een ticket naar 1B.
Wat moet er gebeuren :
- een trainer aanwerven die het klappen van de zweep kent in de JPL
- een TD aanstellen die per direct de hiaten in de kern opvult met vrije spelers en uiteraard niet allemaal buitenlanders want dat lost weer niets op (dit proces zou kunnen versneld worden door die trainer hiervoor 100 % inspraak te geven). Nadien kunnen ze hun tijd te nemen om de juiste invulling van deze belangrijke functie te doen met uiteraard ook iemand die de JPL kent.
- een deel van de huidige kern naar de B-kern sturen
- dit alles, eventueel samen met gerichte acties naar de lokale supporters, kan de opkomende apathie bij hen alleen nog afremmen en het vertrouwen herstellen.

Indien ze niet dermate drastisch ingrijpen hoeft over hun intenties dan ook niet de minste meer twijfel te bestaan.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Elgromi »

Bernd storck to the rescue pls
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Dirk »

Op HLN.be gelezen: Voorzitter David Meekers werd al opgebeld om een reactie te geven. "Ik heb niks te zeggen", klonk het kortaf.

Dat wisten we al.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Dirk schreef: 18 okt 2020, 17:41 Op HLN.be gelezen: Voorzitter David Meekers werd al opgebeld om een reactie te geven. "Ik heb niks te zeggen", klonk het kortaf.

Dat wisten we al.
:grappig: :grappig:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Roman schreef: 18 okt 2020, 17:24 Als ze er echt iets mee inzitten dan zullen ze nu nagels met koppen moeten slaan en dat reikt verder dan het ontslaan van de trainer, doen ze dat niet dan wordt het een ticket naar 1B.
Wat moet er gebeuren :
- een trainer aanwerven die het klappen van de zweep kent in de JPL
- een TD aanstellen die per direct de hiaten in de kern opvult met vrije spelers en uiteraard niet allemaal buitenlanders want dat lost weer niets op (dit proces zou kunnen versneld worden door die trainer hiervoor 100 % inspraak te geven). Nadien kunnen ze hun tijd te nemen om de juiste invulling van deze belangrijke functie te doen met uiteraard ook iemand die de JPL kent.
- een deel van de huidige kern naar de B-kern sturen
- dit alles, eventueel samen met gerichte acties naar de lokale supporters, kan de opkomende apathie bij hen alleen nog afremmen en het vertrouwen herstellen.

Indien ze niet dermate drastisch ingrijpen hoeft over hun intenties dan ook niet de minste meer twijfel te bestaan.
Ongetwijfeld en ondubbelzinnig een zeer lovenswaardige suggestie.
Maw wil je dat Tateishi onrechtstreeks toegeeft dat hij er niks van gebakken heeft.
Waarom denk ik zo dat daar veel Chinezen ....euh Japanners gaan naar komen kijken .
Laatst gewijzigd door Positivo op 18 okt 2020, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie