Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Dreke »

metser schreef: 18 okt 2020, 09:58 Tel deze gelukjes allemaal samen, zet ze om in ongelukjes en je hebt 1 , ik herhaal 1 schamel puntje.
Op dit vlak wat tegengas. Tegen Antwerp en Kortrijk hadden het er ook gewoon telkens drie kunnen zijn, hoor...
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Dirk schreef: 18 okt 2020, 17:41 Op HLN.be gelezen: Voorzitter David Meekers werd al opgebeld om een reactie te geven. "Ik heb niks te zeggen", klonk het kortaf.

Dat wisten we al.
Meekers heeft nooit iets te zeggen , toch niks zinnig
Triestig menneke
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

Ik stel voor dat diegene die Brijs aangetrokken, voorgesteld of gekozen heeft, dat die dit opnieuw doet en dat die dan ook opnieuw weer bijkomende goede raad geeft aan de Japanners. Of is die man ondertussen niet meer op Stayen?
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door metser »

@dreke. Als ik me goed herinner is dat 1 op 6.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Dreke »

metser schreef: 18 okt 2020, 18:48 @dreke. Als ik me goed herinner is dat 1 op 6.
Jazeker. Maar als ge beide matchen had gewonnen, had dat ook niet onlogisch geweest. En dan stonden we hoger dan we waar zijn.
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef: 18 okt 2020, 20:42
metser schreef: 18 okt 2020, 18:48 @dreke. Als ik me goed herinner is dat 1 op 6.
Jazeker. Maar als ge beide matchen had gewonnen, had dat ook niet onlogisch geweest. En dan stonden we hoger dan we waar zijn.
Als telt niet, in geen van beide richtingen. We staan waar we staan omdat we de punten hebben die we hebben.

En punten is 1 ding, het ongelooflijk slappe voetbal en totaal geen beleving is iets, naar mijn mening, veel onrustwekkender.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Crazy Horse »

Na deze match - zoals eerder al herhaaldelijk gesteld en nu meer dan ooit - : Brijs was een zeer goede trainer bij STVV, de huidige trainer ken ik eigenlijk niet (zegt ook al wat), de ploeg is een samenraapsel van individuele handelswaar van de Japanse Investeerders, het bestuur is TOTAAL SCHULDIG hieraan. De Japanners verdienen de EXIT, en Roland Duchatelet heeft heel veel boter op zijn hoofd. Hij had dit moeten kunnen weten. Ook al kent hij van voetbal niks.

Roland, leg dat nu nog eens uit???
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

toyotacorolla schreef: 17 okt 2020, 23:27 Stvv afgegleden naar een belachelijk provinciale cafeploegske, het was precies FC De Kampioenen.
euuh uitgemolken tot een cafèploegske , een driejarenplan !!! :mrgreen:
Indien je een gans seizoen met uw cafèploeg van na nieuwjaar, vorig seizoen ,moest spelen vanaf augustus in combinatie met spelen zonder
toeschouwers moest je al niet meer in eerste starten dit seizoen :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Positivo
Berichten: 1925
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Crazy Horse schreef: 18 okt 2020, 21:03 Na deze match - zoals eerder al herhaaldelijk gesteld en nu meer dan ooit - : Brijs was een zeer goede trainer bij STVV, de huidige trainer ken ik eigenlijk niet (zegt ook al wat), de ploeg is een samenraapsel van individuele handelswaar van de Japanse Investeerders, het bestuur is TOTAAL SCHULDIG hieraan. De Japanners verdienen de EXIT, en Roland Duchatelet heeft heel veel boter op zijn hoofd. Hij had dit moeten kunnen weten. Ook al kent hij van voetbal niks.

Roland, leg dat nu nog eens uit???
Straffe uitspraak.
Waarvoor RD al allemaal niet verantwoordelijk is.
Ik meen Mij te herinneren dat Rd met Dmm onderhandeld heeft, in naam van Yusuke Muranaka.
Dat Dmm Tateishi de opdracht gaf om het project Stvv vorm te geven vindt jij dus onder de verantwoordelijkheid van Rd vallen. Denk je dat Rd inspraak had in de keuze van Tateishi ? En dat dit zowat 3 jaar geleden is ! Nu verwijt men Rd dus ook geen helderziende te zijn .....
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Hadden ze beter ook gedaan.
Het licht zal vanzelf wel uitgaan. :rood:
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Crazy Horse schreef: 18 okt 2020, 21:03 Na deze match - zoals eerder al herhaaldelijk gesteld en nu meer dan ooit - : Brijs was een zeer goede trainer bij STVV, de huidige trainer ken ik eigenlijk niet (zegt ook al wat), de ploeg is een samenraapsel van individuele handelswaar van de Japanse Investeerders, het bestuur is TOTAAL SCHULDIG hieraan. De Japanners verdienen de EXIT, en Roland Duchatelet heeft heel veel boter op zijn hoofd. Hij had dit moeten kunnen weten. Ook al kent hij van voetbal niks.

Roland, leg dat nu nog eens uit???
Nagel op de kop. Deze ploeg heeft niks te maken met de ziel van STVV, die heeft RD aan de Japanners verkocht.
Schimpen steunt STVV
Positivo
Berichten: 1925
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Hasselt Steunt STVV schreef: 18 okt 2020, 22:45
Crazy Horse schreef: 18 okt 2020, 21:03 Na deze match - zoals eerder al herhaaldelijk gesteld en nu meer dan ooit - : Brijs was een zeer goede trainer bij STVV, de huidige trainer ken ik eigenlijk niet (zegt ook al wat), de ploeg is een samenraapsel van individuele handelswaar van de Japanse Investeerders, het bestuur is TOTAAL SCHULDIG hieraan. De Japanners verdienen de EXIT, en Roland Duchatelet heeft heel veel boter op zijn hoofd. Hij had dit moeten kunnen weten. Ook al kent hij van voetbal niks.

Roland, leg dat nu nog eens uit???
Nagel op de kop. Deze ploeg heeft niks te maken met de ziel van STVV, die heeft RD aan de Japanners verkocht.
Dus als jij je huis verkoopt aan mijnheer Muranaka omdat die de prijs betaalde die jij vroeg en die laat dat huis verkommeren is dat uw fout ? Sta me toe dat een merkwaardig gevoel van verantwoordelijkheid te vinden.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Positivo schreef: 18 okt 2020, 22:51
Hasselt Steunt STVV schreef: 18 okt 2020, 22:45
Crazy Horse schreef: 18 okt 2020, 21:03 Na deze match - zoals eerder al herhaaldelijk gesteld en nu meer dan ooit - : Brijs was een zeer goede trainer bij STVV, de huidige trainer ken ik eigenlijk niet (zegt ook al wat), de ploeg is een samenraapsel van individuele handelswaar van de Japanse Investeerders, het bestuur is TOTAAL SCHULDIG hieraan. De Japanners verdienen de EXIT, en Roland Duchatelet heeft heel veel boter op zijn hoofd. Hij had dit moeten kunnen weten. Ook al kent hij van voetbal niks.

Roland, leg dat nu nog eens uit???
Nagel op de kop. Deze ploeg heeft niks te maken met de ziel van STVV, die heeft RD aan de Japanners verkocht.
Dus als jij je huis verkoopt aan mijnheer Muranaka omdat die de prijs betaalde die jij vroeg en die laat dat huis verkommeren is dat uw fout ? Sta me toe dat een merkwaardig gevoel van verantwoordelijkheid te vinden.
Daar heb je volkomen gelijk in anderzijds...ik herinner me de woorden van RD nog goed : “we hadden al contact met verschillende potentiële kandidaat overnemers MAAR bij DMM hebben we echt het gevoel dat ze het goed bedoelen bij STVV , dat de supps niet in de steek gelaten zullen worden, dat er voldoende sportieve ambitie is , geloof in eigen jeugd met mix van ervaring, ...dat was één van de voorwaarden “ ...dan komt het op mensenkennis aan en we weten allemaal dat Roland soms op andere planeet vertoeft. Ruim gezien kan je dus idd besluiten dat hij in de huidige malaise zijn bijdrage zeker heeft gedaan
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: 18 okt 2020, 20:48
Dreke schreef: 18 okt 2020, 20:42
metser schreef: 18 okt 2020, 18:48 @dreke. Als ik me goed herinner is dat 1 op 6.
Jazeker. Maar als ge beide matchen had gewonnen, had dat ook niet onlogisch geweest. En dan stonden we hoger dan we waar zijn.
Als telt niet, in geen van beide richtingen. We staan waar we staan omdat we de punten hebben die we hebben.

En punten is 1 ding, het ongelooflijk slappe voetbal en totaal geen beleving is iets, naar mijn mening, veel onrustwekkender.
Zeker telt 'als' niet. 100% akkoord. Maar dat geldt in alle richtingen, zoals je zegt.

En voor de rest heb je ook gelijk.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Het is wat het is. Men heeft niet ingegrepen toen het nog kon, laat ons zeggen 4-5weken geleden. Toen wisten we al waar deze kern te kort kwam en kon er nog bijgestuurd worden op de transfermarkt. Velen van ons wisten dat al van vóór het seizoen begon. 4-5 weken geleden wisten we ook al dat Muscat niet het grote licht was en niet de coach was die bij onze club paste.

Hoofdverantwoordelijke is en blijft natuurlijk de hele DMM familie die een enorm wanbeleid aan de dag gelegd heeft.

Het enige wat ons nu nog rest is met angst lijdzaam toezien waar het schip zal stranden en wat dan de averij gaat zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie