Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Positivo schreef: 19 okt 2020, 13:19 Waarschijnlijk kopen ze zich tijd!
Ik bedoel dan de directie in Japan.
Wie gaat anders overnemen als ze Muscat buiten zetten ?!
Maar men koopt zich al een maand tijd...
De wacht werd al aangezegd na de match tegen Antwerp, er werd toen 7/9 vooropgesteld voor het volgend drieluik. De eerste grote alarmsignalen gingen af tegen Cercle, die werden bevestigd tegen Mechelen, de 7/9 bleek een 1/9 en afgelopen weekend was de kers op de taart. We zijn intussen een maand verder. Een maand waarin bekeken had moeten worden wat voor profiel men nodig heeft, wie beschikbaar is, waar al eens gepolst kan worden bij de manager etc. Het vervangen van een trainer gaat blijkbaar aan dezelfde slakkengang als het aankoopbeleid. Dat mag eigenlijk niet verbazen aangezien dezelfde 2 slakken verantwoordelijk zijn. Zouden ze nog voor Kerstmis een beslissing nemen?
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Halenaar schreef: 19 okt 2020, 13:02
Jacques schreef: 19 okt 2020, 13:01
Halenaar schreef: 19 okt 2020, 11:46 Er word hier trouwens niet op gereageerd, maar wel (alweer) hulde voor Chris Durkin hoor. Stond de eerste helft niet op de plein en kwam pas erop als het kalf verdronken was, maar moest het wel als 19 jarige gaan uitleggen aan de pers.

Hulde ook voor zijn boodschap en doodeerlijke reactie. Je moet het maar durven op die leeftijd zeggen dat het op training precies een speelplaats is (valt btw ook te zijn op sommigen hun instagram storys...), zelf kritisch zijn, anderen op hun gedrag wijzen, ...

Qua mentaliteit is hij nu al een hele grote in mijn ogen!
Ik denk dat velen die reactie gewoon niet gezien hebben. Ik in ieder geval niet. Ik heb mezelf verplicht om de afgang van begin tot einde uit te zitten...maar geen seconde meer. En nu nog niet. ik kan erover lezen, maar bespaar me geluid en beeld, want dan krijg ik weer goesting om mijn kaske door de tv te smijten.
Ik heb het ook niet gezien hoor :lol: ik zag het alleen voorbijkomen op Truineer :mrgreen:

https://www.truineer.be/2020/10/arme-du ... z7vTPrFKYA
Op TV Limburg in Score waren de beelden zondagavond wel te zien met de woorden van Durkin.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Lijders heeft STVV genoeg, maar leiders is nog iets anders. Steve De Ridder is daarom de geschikte kapitein, jammer dat de man zo blessuregevoelig is. Als er iemand is die zich volledig geeft, dan is hij het wel.

Nu heb je Steppe als kapitein, die stikt zich al evenzeer weg en durft niet zeggen waar het op staat.
Als je als kapitein zo laf bent om het te gaan uitleggen, vind ik ook dat hij naar de bank mag verhuizen volgende week. Schmidt mag van mij zijn wederoptreden terug maken. Steppe gaat zeker niet voorop in de strijd.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Een spelersgroep die verdeelt is in kleine groepjes daar kan je niks mee aanvangen!
Het moet een blok zijn en de rotte appels moet je weren die verpesten de hele kist!
Dat een 20 jarige moet zeggen dat het een kindertuin is zegt genoeg wat een verziekte sfeer er hangt!
Niemand is tevreden en dat kon je zo zien op het veld!
Een leider dat ben je of niet dat kan je moeilijk leren!
Verantwoordelijkheidszin, kritiek kunnen aanvaarden, mensen op hun plaats zetten, een groep toespreken, een groep op één lijn zetten, kortom een sterke mature persoonlijkheid!
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

wiekes schreef: 19 okt 2020, 14:03 We zijn er, waardeloze spelers en dat is den trainer zijn fout? Kwaliteit zegt iedereen kijk anders vanavond maar TVL sportcafe met Verjans en Wijnants die gaan net het zelfde zeggen.
Kom kom, er is wel degelijk kwaliteit in de kern. Maar tactisch sta je nergens...zelden gezien dat er zo ruimte werd weggeven. Haal Mmaaee eruit en heb een alternatief voor de Ridder en ik zou de kern al ruim voldoende vinden.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

enrique schreef: 19 okt 2020, 13:48 Tijd kopen, er is geen tijd …
Toptrainers genoeg op de markt
Ge moet alleen het geld eraan willen geven
Als ge 1M en 2,5M kunt geven aan waardeloze middenvelders en verdedigers, kan je dat bedrag ook besteden aan een trainersstaf
Kan me niet inbeelden dat ge voor 2M per jaar geen trainersstaf hebt
Enige probleem is dat die mannen niet naar de pijpen van Tateishi dansen. Net zoals Brys dat niet deed.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Jean-Paul schreef: 19 okt 2020, 15:47 Verantwoordelijkheidszin, kritiek kunnen aanvaarden, mensen op hun plaats zetten, een groep toespreken, een groep op één lijn zetten, kortom een sterke mature persoonlijkheid!
Dat klinkt als een kolfje naar de hand van Samy -ik voel me een van de leiders in de groep- Mmaee, die zaterdag evenwel zijn kont in de haag stak voor een interview, zoals hij dat ook al in de voorafgaande 90 min gedaan had. :roll:
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Ge kunt nu eigenlijk alleman de schuld van deze vaudeville in de schoenen schuiven , gaande van :Roland: tot Meekers , Muscat zelf , Tateishi enz... Voor mij is de grootste schuldige degene die het laatste woord , de eindverantwoordelijkheid heeft op Stayen aangaande inkomende transfers. Wie dat uiteindelijk is moet op staande voet ontslagen worden.Geld is er , meer dan ooit tevoren maar de wannes die dit mag spenderen kent er gewoonweg "de ballen" van.Indien de Japanners hier van in het begin een deftige bekwame TD onder de arm hadden genomen en deze man het budget gegeven zouden hebben dat er nu gewoonweg over de balk is gegooid en uitgegeven aan rebus , brol en meelopers waar veeeeel teveeeel voor is afgedokt dan stond de club een pak verder. Maar neen , bekrompen in hun eigen wereldje blijven en de touwtjes in handen geven van een bende oelewappers dat betaal je nu cash men beste sushi makers.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Weet je wat Brepoels destijds deed als de spelers geen inzet toonden? Hij regelde dat de spelersgroep eens naar de fabriek konden gaan, om daar eens te gaan kijken. "Hier komen jullie terecht als je er niet alles aan doet", zei hij.
In coronatijden kun je zoiets natuurlijk niet doen, maar spelers moeten beseffen dat de speeltijd over is.

Nu laten ze op de Facebookpagina van STVV de goals zien van Filipov en Nazon. Er wordt daar nogal gereageerd ...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef: 19 okt 2020, 17:43 Weet je wat Brepoels destijds deed als de spelers geen inzet toonden? Hij regelde dat de spelersgroep eens naar de fabriek konden gaan, om daar eens te gaan kijken. "Hier komen jullie terecht als je er niet alles aan doet", zei hij.
In coronatijden kun je zoiets natuurlijk niet doen, maar spelers moeten beseffen dat de speeltijd over is.

Nu laten ze op de Facebookpagina van STVV de goals zien van Filipov en Nazon. Er wordt daar nogal gereageerd ...
Vooral ook heel denigrerend tegenover de mensen die daar werken..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Antismurf »

:drunk:
BoemBoem schreef: 19 okt 2020, 17:56
voetballiefhebber schreef: 19 okt 2020, 17:43 Weet je wat Brepoels destijds deed als de spelers geen inzet toonden? Hij regelde dat de spelersgroep eens naar de fabriek konden gaan, om daar eens te gaan kijken. "Hier komen jullie terecht als je er niet alles aan doet", zei hij.
In coronatijden kun je zoiets natuurlijk niet doen, maar spelers moeten beseffen dat de speeltijd over is.

Nu laten ze op de Facebookpagina van STVV de goals zien van Filipov en Nazon. Er wordt daar nogal gereageerd ...
Vooral ook heel denigrerend tegenover de mensen die daar werken..
Bij deze paljassen zou het ook niet werken. Die denken dat ze direct in Engeland of Frankrijk aan de bak kunnen moest STVV degraderen. Het ligt altijd aan de rest van de ploeg, nooit aan hen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Antismurf schreef: 19 okt 2020, 18:05 :drunk:
BoemBoem schreef: 19 okt 2020, 17:56
voetballiefhebber schreef: 19 okt 2020, 17:43 Weet je wat Brepoels destijds deed als de spelers geen inzet toonden? Hij regelde dat de spelersgroep eens naar de fabriek konden gaan, om daar eens te gaan kijken. "Hier komen jullie terecht als je er niet alles aan doet", zei hij.
In coronatijden kun je zoiets natuurlijk niet doen, maar spelers moeten beseffen dat de speeltijd over is.

Nu laten ze op de Facebookpagina van STVV de goals zien van Filipov en Nazon. Er wordt daar nogal gereageerd ...
Vooral ook heel denigrerend tegenover de mensen die daar werken..
Bij deze paljassen zou het ook niet werken. Die denken dat ze direct in Engeland of Frankrijk aan de bak kunnen moest STVV degraderen. Het ligt altijd aan de rest van de ploeg, nooit aan hen.
Filmke al weg blijkbaar
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Roman »

fruitboerke schreef: 19 okt 2020, 16:54 Ge kunt nu eigenlijk alleman de schuld van deze vaudeville in de schoenen schuiven , gaande van :Roland: tot Meekers , Muscat zelf , Tateishi enz... Voor mij is de grootste schuldige degene die het laatste woord , de eindverantwoordelijkheid heeft op Stayen aangaande inkomende transfers. Wie dat uiteindelijk is moet op staande voet ontslagen worden.Geld is er , meer dan ooit tevoren maar de wannes die dit mag spenderen kent er gewoonweg "de ballen" van.Indien de Japanners hier van in het begin een deftige bekwame TD onder de arm hadden genomen en deze man het budget gegeven zouden hebben dat er nu gewoonweg over de balk is gegooid en uitgegeven aan rebus , brol en meelopers waar veeeeel teveeeel voor is afgedokt dan stond de club een pak verder. Maar neen , bekrompen in hun eigen wereldje blijven en de touwtjes in handen geven van een bende oelewappers dat betaal je nu cash men beste sushi makers.
Héél juist !!!!!
De grote bazen zullen allicht gedacht hebben dat Tateishi en Pinto het zouden kunnen en dat is hun goed recht. Maar ze hebben het daarna niet of alleszins niet goed opgevolgd. Als ze alleen maar naar de versie van beide heren geluisterd hebben dan lijkt het me logisch dat ze niet op de hoogte zijn van deze malaise.
Des te meer, die twee zijn de grote boosdoeners en die hadden er al lang moeten uitliggen ! Zeker mits een regelmatige en juiste evaluatie.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Positivo schreef: 18 okt 2020, 22:51
Hasselt Steunt STVV schreef: 18 okt 2020, 22:45
Crazy Horse schreef: 18 okt 2020, 21:03 Na deze match - zoals eerder al herhaaldelijk gesteld en nu meer dan ooit - : Brijs was een zeer goede trainer bij STVV, de huidige trainer ken ik eigenlijk niet (zegt ook al wat), de ploeg is een samenraapsel van individuele handelswaar van de Japanse Investeerders, het bestuur is TOTAAL SCHULDIG hieraan. De Japanners verdienen de EXIT, en Roland Duchatelet heeft heel veel boter op zijn hoofd. Hij had dit moeten kunnen weten. Ook al kent hij van voetbal niks.

Roland, leg dat nu nog eens uit???
Nagel op de kop. Deze ploeg heeft niks te maken met de ziel van STVV, die heeft RD aan de Japanners verkocht.
Dus als jij je huis verkoopt aan mijnheer Muranaka omdat die de prijs betaalde die jij vroeg en die laat dat huis verkommeren is dat uw fout ? Sta me toe dat een merkwaardig gevoel van verantwoordelijkheid te vinden.
Positivo, RD heeft al tijdens zijn beleid aan de ziel van Staaien geraakt door er een sfeerloze betonnen bunker van te maken die héél ver afstaat van de mythische plek die het ooit was.
Schimpen steunt STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jones »

1 ding wil ik nog kwijt over deze snertwedstrijd : Nazon verdient meer dan welke STVV-spits ook een plaats in de elf. Wederom scherp en met veel goesting en durf ingevallen. Tenminste onze enige spits die een bal even kan bijhouden, man in de rug. Suzuki ligt constant met het minste contact op de grond, Fille moet nog alles bewijzen en Colidio blinkt uit in onzichtbaarheid.
Dus Nazon van de bank af, De ridder erin achter de spitsen ipv Lee, Ito op rechts, Nakamura op links, Asamoah op de 8, Durkin op de 6 en achteraan met 4 : Cacace, Garcia, Buatu (of Tex als hij fit is) en Sankhon, Steppe.

Bank : Schmidt, Lee, Suzuki, Filippov, Caufriez, Colombatto, Matsubara, En een jeugdspeler.
Indien het niet lukt om te scoren : Cacace eraf en Fille erop en met 3 achteraan
Plaats reactie