Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Halenaar »

Er word hier trouwens niet op gereageerd, maar wel (alweer) hulde voor Chris Durkin hoor. Stond de eerste helft niet op de plein en kwam pas erop als het kalf verdronken was, maar moest het wel als 19 jarige gaan uitleggen aan de pers.

Hulde ook voor zijn boodschap en doodeerlijke reactie. Je moet het maar durven op die leeftijd zeggen dat het op training precies een speelplaats is (valt btw ook te zijn op sommigen hun instagram storys...), zelf kritisch zijn, anderen op hun gedrag wijzen, ...

Qua mentaliteit is hij nu al een hele grote in mijn ogen!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Bartman »

De positivo in mij zegt dat ze misschien wachten op het ontslag van Wouter Vrancken.
De negativo zou voorstellen om wat Japanse vlaggen in brand te steken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door smol »

Allez Muscat mag aanblijven.
Man wat een beleid. Het wordt alsmaar duidelijker dat hij de ja knikker is die ze zochten.
Dit is echt ongeloofwaardig.
Een herstart in lagere reeks is misschien de beste oplossing.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

smol schreef: 19 okt 2020, 12:20 Allez Muscat mag aanblijven.
Man wat een beleid. Het wordt alsmaar duidelijker dat hij de ja knikker is die ze zochten.
Dit is echt ongeloofwaardig.
Een herstart in lagere reeks is misschien de beste oplossing.
Het heeft hen niet ver gebracht !
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Het moet veel geld kosten om van Muscat af te raken, daarom waarschijnlijk de aarzeling, samen met het feit dat men geen alternatieven heeft.

Kortom, Tateishi San , ge hebt er een ongelooflijke knoeiboel van gemaakt. In mijn ogen onoplosbaar zonder drastisch (lees peperduur) ingrijpen.

Van een ploeg die PO1 kandidaat was een waardeloze degradatiekandidaat maken..... en op zo korte tijd ! Straffe kost.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Dat Muscat mag aanblijven is slechts uitstel tot zondagavond als Standard de punten mee naar Luik neemt.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Antismurf »

Jean-Paul schreef: 19 okt 2020, 12:46 Dat Muscat mag aanblijven is slechts uitstel tot zondagavond als Standard de punten mee naar Luik neemt.
En daarna? Dan moet ge op zoek een beschikbare trainer met ervaring in de Pro League zoeken die goed is in crisismanagement...
Wie komt er met volle goesting wetende dat deze onsamenhangende spelersgroep dan volgend programma krijgt voorgeschoteld:
Uit Moeskroen
Thuis G*nk
Uit OHL
Thuis Waasland-Beveren
Uit Club Brugge

Iemand die een reputatie heeft opgebouwd, zal er toch nog efkes over moeten nadenken veronderstel ik?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef: 19 okt 2020, 11:46 Er word hier trouwens niet op gereageerd, maar wel (alweer) hulde voor Chris Durkin hoor. Stond de eerste helft niet op de plein en kwam pas erop als het kalf verdronken was, maar moest het wel als 19 jarige gaan uitleggen aan de pers.

Hulde ook voor zijn boodschap en doodeerlijke reactie. Je moet het maar durven op die leeftijd zeggen dat het op training precies een speelplaats is (valt btw ook te zijn op sommigen hun instagram storys...), zelf kritisch zijn, anderen op hun gedrag wijzen, ...

Qua mentaliteit is hij nu al een hele grote in mijn ogen!
Ik denk dat velen die reactie gewoon niet gezien hebben. Ik in ieder geval niet. Ik heb mezelf verplicht om de afgang van begin tot einde uit te zitten...maar geen seconde meer. En nu nog niet. ik kan erover lezen, maar bespaar me geluid en beeld, want dan krijg ik weer goesting om mijn kaske door de tv te smijten.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Jacques »

In de laatste vier matchen is er drie keer een totale afgang (Cercle, Mechelen, Beerschot), tegen haalbare kaarten nota bene, maar niet toevallig op verplaatsing. De eerdere uitwedstrijden op Anderlecht en Eupen waren ook al gene vette. Enfin, we gaan dus nog een week verder klungelen, omdat de 2 grootste klungels, net als bij hun transferbeleid, geen plan B klaar hebben liggen.
Als de trend zich doorzet, spartelen we tegen Standard naar een puntje. Ge moet bijna gaan hopen dat Standard ons ook afdroogt, want anders gaan ze het nog een week rekken tot we -zeer toepasselijk- op allerheiligen de rode lantaarn toegestopt krijgen van Moeskroen.Tateishi, Pinto en Muscat moeten gewoon alle drie zo snel mogelijk buiten liggen voor het kalf helemaal verdronken is.
Laatst gewijzigd door Jacques op 19 okt 2020, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 19 okt 2020, 13:01
Halenaar schreef: 19 okt 2020, 11:46 Er word hier trouwens niet op gereageerd, maar wel (alweer) hulde voor Chris Durkin hoor. Stond de eerste helft niet op de plein en kwam pas erop als het kalf verdronken was, maar moest het wel als 19 jarige gaan uitleggen aan de pers.

Hulde ook voor zijn boodschap en doodeerlijke reactie. Je moet het maar durven op die leeftijd zeggen dat het op training precies een speelplaats is (valt btw ook te zijn op sommigen hun instagram storys...), zelf kritisch zijn, anderen op hun gedrag wijzen, ...

Qua mentaliteit is hij nu al een hele grote in mijn ogen!
Ik denk dat velen die reactie gewoon niet gezien hebben. Ik in ieder geval niet. Ik heb mezelf verplicht om de afgang van begin tot einde uit te zitten...maar geen seconde meer. En nu nog niet. ik kan erover lezen, maar bespaar me geluid en beeld, want dan krijg ik weer goesting om mijn kaske door de tv te smijten.
Ik heb het ook niet gezien hoor :lol: ik zag het alleen voorbijkomen op Truineer :mrgreen:

https://www.truineer.be/2020/10/arme-du ... z7vTPrFKYA
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Positivo »

Waarschijnlijk kopen ze zich tijd!
Ik bedoel dan de directie in Japan.
Wie gaat anders overnemen als ze Muscat buiten zetten ?!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Halenaar schreef: 19 okt 2020, 11:38
stvvilvoorde schreef: 19 okt 2020, 11:25 Het ziet er naar uit dat Muscat nog 1 kans krijgt.
Er zal simpelweg weer geen plan B klaarliggen.
Was vorig jaar ook zo, er was geen plan B voor Brijs.

Op een Storck denk ik niet dat je moet hopen. Die staat met zijn ploeg op kop in Slovakije.
Dan heb je nog Mathijsen, Mazzu evt Emilo Ferrera.
Allemaal al ergens aan de slag, maar mss wel warm te maken voor STVV.
Emilio is niet de meest sexy naam, maar heeft wel al bewezen resultaat te halen en goed met een mix van verschillende nationaliteiten te kunnen werken.
Vrancken mogelijk binnekort ook vrij;
Zoveel resultaat heeft Emilio ook niet behaald, en Mazzu kan alleen maar Frans spreken. Lijkt me niet ideaal met deze kern.

Storckx zou perfect zijn. Vreven zou hier ook wel eens de missende schakel kunnen zijn.

Christophe Daum is ook vrij, daar hadden ze in het begin ook interesse in :mrgreen:
In de reeks "Steun uw lokale horeca in Corona-tijden!" :mrgreen: :drunk:
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 19 okt 2020, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door enrique »

Tijd kopen, er is geen tijd …
Toptrainers genoeg op de markt
Ge moet alleen het geld eraan willen geven
Als ge 1M en 2,5M kunt geven aan waardeloze middenvelders en verdedigers, kan je dat bedrag ook besteden aan een trainersstaf
Kan me niet inbeelden dat ge voor 2M per jaar geen trainersstaf hebt
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Antismurf »

Halenaar schreef: 19 okt 2020, 13:02
Jacques schreef: 19 okt 2020, 13:01
Halenaar schreef: 19 okt 2020, 11:46 Er word hier trouwens niet op gereageerd, maar wel (alweer) hulde voor Chris Durkin hoor. Stond de eerste helft niet op de plein en kwam pas erop als het kalf verdronken was, maar moest het wel als 19 jarige gaan uitleggen aan de pers.

Hulde ook voor zijn boodschap en doodeerlijke reactie. Je moet het maar durven op die leeftijd zeggen dat het op training precies een speelplaats is (valt btw ook te zijn op sommigen hun instagram storys...), zelf kritisch zijn, anderen op hun gedrag wijzen, ...

Qua mentaliteit is hij nu al een hele grote in mijn ogen!
Ik denk dat velen die reactie gewoon niet gezien hebben. Ik in ieder geval niet. Ik heb mezelf verplicht om de afgang van begin tot einde uit te zitten...maar geen seconde meer. En nu nog niet. ik kan erover lezen, maar bespaar me geluid en beeld, want dan krijg ik weer goesting om mijn kaske door de tv te smijten.
Ik heb het ook niet gezien hoor :lol: ik zag het alleen voorbijkomen op Truineer :mrgreen:

https://www.truineer.be/2020/10/arme-du ... z7vTPrFKYA
Stond ook iets van in HBVL, dat De Ridder van zijn neus moest gaan maken in de kleedkamer omdat niemand naar het persmoment wou gaan en Durkin daarop dan maar ging hoewel hij pas is ingevallen toen het al lang om zeep was. Chique dat hij durft in te gaan tegen de staf door te stellen dat er op training niet serieus wordt gewerkt. Alleen wordt de verziekte groep zo waarschijnlijk nog opgesplitst in 2 kliekjes de 'serieuzen' en de 'speelvogels'. En dan is er nog de 'wat kan het mij schelen' groep met spelers zoals Tex die door de staf genegeerd worden. Kans is ook groot dat Chris volgend weekend van Muscat weer op de bank mag zitten.
Ambiance verzekerd voor wie er dan ook zou moeten overnemen, ge kunt ook moeilijk 10 spelers ineens in de B-kern smijten. Alhoewel :kots:
wiekes
Berichten: 888
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door wiekes »

We zijn er, waardeloze spelers en dat is den trainer zijn fout? Kwaliteit zegt iedereen kijk anders vanavond maar TVL sportcafe met Verjans en Wijnants die gaan net het zelfde zeggen.
Plaats reactie