Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Antismurf »

STimVV schreef: 17 okt 2020, 20:44
Halenaar schreef: 17 okt 2020, 20:41 Wilmots en Borkelmans?

Ok dan :roll:
Ik zei dan ook: "ik zeg maar iets".
Ik heb er inderdaad niet hard en lang over nagedacht. Te kwaad.
Maar het zou alvast beter zijn dat wat Tateishi en Muscat hier presteren. :roll:
Zeg jij het dan. Wie moet het oplossen?
Die op het veld. Alleen vallen er te veel hard door de mand.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Antismurf schreef: 17 okt 2020, 20:49
STimVV schreef: 17 okt 2020, 20:44
Halenaar schreef: 17 okt 2020, 20:41 Wilmots en Borkelmans?

Ok dan :roll:
Ik zei dan ook: "ik zeg maar iets".
Ik heb er inderdaad niet hard en lang over nagedacht. Te kwaad.
Maar het zou alvast beter zijn dat wat Tateishi en Muscat hier presteren. :roll:
Zeg jij het dan. Wie moet het oplossen?
Die op het veld. Alleen vallen er te veel hard door de mand.
Gunther Schepens\Brepoels (sportieve leiding) en Vreven\Vrancken T1? Ongetwijfeld beter dan nu, maar dat is niet moeilijk... :|
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Sacruzsa »

Droom maar niet te hard op mannen , wie denkt da er iets zal veranderen is eraan voor de moeite
Zelf had ge er 10 rond de oren gekregen , Muscat en konsoorten blijven gewoon op post
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door metser »

Bij deze ezels mag je nog 5 holehauser paarden zetten, het resultaat zal ongeveer hetzelfde zijn. Nonkel zegt wel dat de jappen ingrijpen ingeval van..... Vraag me echt af hoe ze dat gaan rechtzetten?
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Missé-Missé »

Muscat buiten lijkt mij de enige oplossing.
Ik denk ook oprecht, ondanks deze wanprestatie, dat er meer in deze kern zit.
Had je een voorzitter a la Lambrechts was het onder de rust wellicht al gedaan met deze "trainer"..
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Dat ze Muscat buitengooien of niet veranderd niets aan de nuchtere vaststelling dat de ploeg op zich gewoonweg niet meekan in de hoogste afdeling.Dit is het eindresultaat van regelrecht wanbeleid op sportief vlak .De Japanners hebben er werkelijk niks van gebakken en mogen van mij allemaal op staande voet hun biezen pakken.Dan nog liever ergens terug beginnen in bevordering met deftige , eerlijke en bekwame mensen van hier uit onze streek.Weg met dat vreemdelegioen miljaarde . :rood: :fuckyou:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Krisaias »

STVVninof schreef: 17 okt 2020, 19:24 Mij doet het denken aan de 7 0 tegen Gent o'der Franky vd elst
Voetnoot: het was toen 6-0, maar die match was ook legendarisch slecht en dus perfect te vergelijken met vandaag. Ook de twee slappe dweilen van trainers toen en nu mogen elkaar een hand geven.

Trouwens, de zwaarste nederlaag in eerste klasse was 8-1 ... tegen Beerschot (in 1957-1958). Ff gedacht dat ze dat record gingen breken vandaag.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door vdl »

Als ge geen deftige middenvelders hebt, mag je hier trainer maken wie je wil, maar dat zal nooit lukken.
Sankhon is geen rechtsback voor dit systeem, net als Cacace te weinig is daarvoor, hun aanvallende inpulsen zijn niet goed genoeg.
Colombato loopt dit seizoen maar wat te klooien, weet precies niet meer wat van hem verwacht wordt, terwijl dat vorig seizoen toch wel duidelijk was.
Lee, veel te plat in de duels, goed op kunstgras, maar uit heb je er geen zak aan.
Net in dit systeem zou Durkin wel moeten renderen als 8 als lopende man en dan stelt hij hem niet op.
Nu heb je drie miniatuur mannetjes centraal op het middenveld en wordt je weggeblazen.
Dan kan je vandaag veel schuld bij de verdediging leggen, die zeker ook niet goed was, maar als je middenveld zo overlopen word is het moeilijk.
Kort gezegd uwe kern trekt op geen kloten en de trainer kan beter walibis gaan kweken.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Stvv afgegleden naar een belachelijk provinciale cafeploegske, het was precies FC De Kampioenen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door lindoke »

vdl schreef: 17 okt 2020, 23:23 Als ge geen deftige middenvelders hebt, mag je hier trainer maken wie je wil, maar dat zal nooit lukken.
Sankhon is geen rechtsback voor dit systeem, net als Cacace te weinig is daarvoor, hun aanvallende inpulsen zijn niet goed genoeg.
Colombato loopt dit seizoen maar wat te klooien, weet precies niet meer wat van hem verwacht wordt, terwijl dat vorig seizoen toch wel duidelijk was.
Lee, veel te plat in de duels, goed op kunstgras, maar uit heb je er geen zak aan.
Net in dit systeem zou Durkin wel moeten renderen als 8 als lopende man en dan stelt hij hem niet op.
Nu heb je drie miniatuur mannetjes centraal op het middenveld en wordt je weggeblazen.
Dan kan je vandaag veel schuld bij de verdediging leggen, die zeker ook niet goed was, maar als je middenveld zo overlopen word is het moeilijk.
Kort gezegd uwe kern trekt op geen kloten en de trainer kan beter walibis gaan kweken.
Goeie analyse.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Roman »

the fan schreef: 17 okt 2020, 20:23 Het is huilen met de pet op...
Ik ken niemand, er is ook niemand bij waarvan je zegt "wow", ... Wat een zootje ongeregeld is dat eigenlijk?
Neem dan gasten uit je jeugd, kan me echt niet inbeelden dat daar niets beter bij zit.
W-B en Moeskroen zijn ook ontiegelijk zwak dit seizoen, daar zit misschien je redding.
Dat klopt misschien wel dat die ontiegelijk zwak zijn maar wat zijn wij dan ? Ik heb daar alleszins geen woorden voor !
Binnen enkele weken zullen we al zien hoe zwak Moeskroen is. Zoals we nu spelen halen we geen 2 op 12 tegen deze 2 ploegen en tenzij een mirakel gaan we rechtstreeks naar 1B.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door omeloe »

enerkey schreef: 17 okt 2020, 19:16
Bartman schreef: 17 okt 2020, 19:06 Ik zou voorstellen een open brief te schrijven


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
We zullen het vliegtuig op moeten op zijn Charltons. We houden een inzamelactie en sturen het grootste varken ;)
Kris zal wel even naar Japan vliegen . We vinden wel een geschikte kandidaat om hem te vergezellen en het varken uit te hangen . Wat is er in feite met die doodskist van de engelsmannnen gebeurd ?
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Alain »

Ik kan er nog in komen dat we niet het materiaal hebben om goed voetbal te spelen. Maar als dat de vaststelling is, dan moet een coach ervoor zorgen dat:
1) er een defensieve organisatie staat, zodat we ten minste ambetant zijn om tegen te spelen
2) elke speler zijne kop ervoor legt.

Op beide punten heeft Muscat hopeloos gefaald.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Muscat heeft een half seizoen de tijd gehad om onze kern onder de loep te nemen en onze competitie te analyseren, denk niet dat veel trainers dat kunnen zeggen. Als hij de oplossingen nu nog niet heeft zal hij ze nooit hebben.
Nie zievere, speile!
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 9: Beerschot - STVV (Za 17/10 18.30 uur.)

Bericht door ertee »

Nog erger dan deze nederlaag vind ik de apathie waarop ik mezelf betrap. Waar gaat dit naartoe...
Plaats reactie