Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Alles over de wedstrijden van STVV
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Yellow Feaver »

Ben ik de enige die de beker dit jaar absoluut niet wil winnen?
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Underdog »

Yellow Feaver schreef: 02 feb 2021, 18:45 Ben ik de enige die de beker dit jaar absoluut niet wil winnen?
Ik deel je mening alleszins. Het zou echt om onze kas op te vreten zijn als STVV een bekerfinale speelt waar we niet bij kunnen zijn. Voor mij het hoeft het dus ook niet zo nodig :)

Ik heb mezelf al de vraag gesteld wat ik liever zou hebben. Een bekerfinale winnen zonder publiek of een bekerfinale verliezen met publiek? Ik moet bekennen dat ik naar het laatste neig, hoe idioot dat ook mag klinken.

En ja, ik was er in 2003 ook al bij en weet dus waar het over gaat :)
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Underdog »

Intussen is de selectie bekend.

Doel: Steppe, Vanmarsenille, Smeyers
Verdediging: Matsubara, Lavaléé, Janssens, Pius, Sankhon, Vagiannidis, Van Helden
Middenveld: Asamoah, Durkin, Lucas, Konaté, Van Dessel, Steuckers
Aanval: Balongo, Colidio, Filippov, Nazon, Ito

Ontbreken: Schmidt, Caufriez, Teixeira, Buatu, Cacace, De Ridder, Brüls, Mboyo, Suzuki
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Tompie »

De beker moet toch altijd een doel zijn. Dat is verdomme het enige waar we op kunnen mikken.

Geen toeschouwers? In een normaal jaar zit er ook geen kat in de stadions tot aan de halve finale. Dat zal het verschil niet maken. Er is sowieso amper beleving tot aan de eindfase.

Als STVV zijnde moet dit wat mij betreft altijd een prioriteit zijn. Ja, in de volgende ronde wacht Genk en dat is lastig. Maar onmogelijk is het nu ook weer niet.

Gewoon gas geven. En ja het is jammer dat er geen toeschouwers bij kunnen zijn moest je ooit ver geraken, maar geef mij dan toch maar een schitterend beker parcours dat ik noodgedwongen van thuis uit moet volgen dan roemloos uitgeschakeld te worden links of rechts.

Meer zelfs, ver geraken in de beker is wat mij betreft veel mooier voor de club dan nog pakweg een paar plaatsen stijgen in de rangschikking.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Underdog »

Tompie schreef: 02 feb 2021, 19:25 De beker moet toch altijd een doel zijn. Dat is verdomme het enige waar we op kunnen mikken.

Geen toeschouwers? In een normaal jaar zit er ook geen kat in de stadions tot aan de halve finale. Dat zal het verschil niet maken. Er is sowieso amper beleving tot aan de eindfase.

Als STVV zijnde moet dit wat mij betreft altijd een prioriteit zijn. Ja, in de volgende ronde wacht Genk en dat is lastig. Maar onmogelijk is het nu ook weer niet.

Gewoon gas geven. En ja het is jammer dat er geen toeschouwers bij kunnen zijn moest je ooit ver geraken, maar geef mij dan toch maar een schitterend beker parcours dat ik noodgedwongen van thuis uit moet volgen dan roemloos uitgeschakeld te worden links of rechts.

Meer zelfs, ver geraken in de beker is wat mij betreft veel mooier voor de club dan nog pakweg een paar plaatsen stijgen in de rangschikking.
De beker moet inderdaad elk seizoen bovenaan het prioriteitenlijstje staan. Vandaar dat ik in normale omstandigheden zo vaak als kan naar Stayen afzak voor pakweg een 1/16de of 1/8ste finale. En natuurlijk moeten ze er ook dit jaar het beste van proberen maken. Maar als ze eruit liggen, zal de teleurstelling bij mij veel minder groot zijn dan in een normaal seizoen met publiek. Net zoals ik het minder jammer vind dat we uitgerekend dit seizoen geen topjaar beleven. De passie voor STVV wil ik graag beleven en dat lukt nu eenmaal beter in het stadion dan voor de televisie.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Yellow Feaver »

Tompie schreef: 02 feb 2021, 19:25 De beker moet toch altijd een doel zijn. Dat is verdomme het enige waar we op kunnen mikken.

Geen toeschouwers? In een normaal jaar zit er ook geen kat in de stadions tot aan de halve finale. Dat zal het verschil niet maken. Er is sowieso amper beleving tot aan de eindfase.

Als STVV zijnde moet dit wat mij betreft altijd een prioriteit zijn. Ja, in de volgende ronde wacht Genk en dat is lastig. Maar onmogelijk is het nu ook weer niet.

Gewoon gas geven. En ja het is jammer dat er geen toeschouwers bij kunnen zijn moest je ooit ver geraken, maar geef mij dan toch maar een schitterend beker parcours dat ik noodgedwongen van thuis uit moet volgen dan roemloos uitgeschakeld te worden links of rechts.

Meer zelfs, ver geraken in de beker is wat mij betreft veel mooier voor de club dan nog pakweg een paar plaatsen stijgen in de rangschikking.
Ik ben heel mijn supportersleven aant wachten om die beker een eerste keer te winnen. Als ik die finale niet kan beleven zoals het moet en achteraf geen volksfeest kan losbarsten. Neen dan hoeft het niet, want da zal die dag er nooit meer komen.
Laatst gewijzigd door Yellow Feaver op 03 feb 2021, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door STimVV »

Van LaLouviere kunnen we de finale al niet verliezen. Werden net gewipt door Antwerp.
De weg naar bekerwinst ligt dus open. :cool:
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door pat@ »

Ik zou het gewoon bij een 3-5-2 houden.

Steppe
Sankhon-Pius-Lavalée
Ito-Konaté -Durkin-Matsubara
Steuckers
Nazon-Colidio
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Dreke »

Ik win de beker liever in mijn zetel dan niet. Zou ook typisch STVV zijn. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door ertee »

Dreke schreef: 02 feb 2021, 22:52 Ik win de beker liever in mijn zetel dan niet. Zou ook typisch STVV zijn. :-)
Inderdaad. Lokeren heeft ‘em wel 2 keer gewonnen op 3 jaar (met PM), dus zeggen dat we de beker niet mogen pakken omdat het dan nooit meer voorvalt slaat nergens op.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Yellow Feaver »

ertee schreef: 02 feb 2021, 23:26
Dreke schreef: 02 feb 2021, 22:52 Ik win de beker liever in mijn zetel dan niet. Zou ook typisch STVV zijn. :-)
Inderdaad. Lokeren heeft ‘em wel 2 keer gewonnen op 3 jaar (met PM), dus zeggen dat we de beker niet mogen pakken omdat het dan nooit meer voorvalt slaat nergens op.
Lees tegoei...
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door ertee »

Yellow Feaver schreef: 03 feb 2021, 08:50
ertee schreef: 02 feb 2021, 23:26
Dreke schreef: 02 feb 2021, 22:52 Ik win de beker liever in mijn zetel dan niet. Zou ook typisch STVV zijn. :-)
Inderdaad. Lokeren heeft ‘em wel 2 keer gewonnen op 3 jaar (met PM), dus zeggen dat we de beker niet mogen pakken omdat het dan nooit meer voorvalt slaat nergens op.
Lees tegoei...
Ik zou kunnen counteren met "schrijf tegoei", maar ik draag de eendracht hoog in het vaandel. Ik zal er dan maar gewoon op hopen dat we de beker nu winnen en nog eens in normale tijden, dan zijn we allebei content.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Stvv_eng »

Laten we deze ronde al maar halen voordat er ruzie gemaakt wordt of we de beker nu of over 10 jaar moeten winnen...
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Elgromi »

Stvv_eng schreef: 03 feb 2021, 10:09 Laten we deze ronde al maar halen voordat er ruzie gemaakt wordt of we de beker nu of over 10 jaar moeten winnen...
Maargoe dat iedereen zo goed hier overeenkomt ;)
JJR
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 aug 2019, 11:09

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door JJR »

Kunnen we de wedstrijd volgen op televisie?
Plaats reactie