Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Alles over de wedstrijden van STVV
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Krikke »

Zijn er ergens beelden/samenvatting te zien?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Krisaias »

pat@ schreef: 03 feb 2021, 22:16 Job gedaan met de "reserven".
Volgens HBvL moet Steuckers een goei match hebben gespeeld.
Op naar midden-Limburg volgende woensdag. Hopelijk is die match op een leuk uur.
Eerst Oostende nog klein krijgen aanstaande zaterdag.
Nope. 18 uur.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door lindoke »

Krisaias schreef: 04 feb 2021, 00:09
pat@ schreef: 03 feb 2021, 22:16 Job gedaan met de "reserven".
Volgens HBvL moet Steuckers een goei match hebben gespeeld.
Op naar midden-Limburg volgende woensdag. Hopelijk is die match op een leuk uur.
Eerst Oostende nog klein krijgen aanstaande zaterdag.
Nope. 18 uur.
En dan weer zonder uitzending, zelfs niet op TVL?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Antismurf »

Volgens HBvL heeft Matsubara geen geweldige indruk gemaakt gisteren, regelmatig decibels van Maes over zich heen gekregen. Die zal toch beter moeten presteren als hij tegen KVO weer een basisplaats krijgt nu Cacace geblesseerd is. Steuckers en Lavalée kregen wel een goede beoordeling.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door lindoke »

Ik zou de jongens van gisteren terug laten spelen tegen Genk. Het zijn tenslotte zij die ervoor gezorgd hebben dat die match mogelijk is. Ook indien zaterdag niks geraapt wordt tegen Oostende is het belangrijk dat de "a kern" voldoende rust krijgt om de nodige punten in de competitie te halen. De competitie is toch belangrijker dan de beker.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Stvv_eng »

Tegen Genk zou ik juist allesbehalve met die zelfde jongens spelen. Ten slotte zijn wij een van de weinigen die in de beker veel geroteerd hebben.
Spelen met je sterkste 11 als je wil doorgaan en dat heeft Maes toch al duidelijk gemaakt. Spelers hebben hun rust weer gehad en kunnen die ene extra midweek match wel weer aan.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Elgromi »

Diegene die hun getoont hebben zullen wel meer kansen krijgen nu, maar tegen genk in de beker zeker beste team opzetten.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door tesneusdoek »

lindoke schreef: 04 feb 2021, 10:01 Ik zou de jongens van gisteren terug laten spelen tegen Genk. Het zijn tenslotte zij die ervoor gezorgd hebben dat die match mogelijk is. Ook indien zaterdag niks geraapt wordt tegen Oostende is het belangrijk dat de "a kern" voldoende rust krijgt om de nodige punten in de competitie te halen. De competitie is toch belangrijker dan de beker.
:toppie:

De spelers die goed presteerden, mag/moet je belonen met de match tegen Genk, eventueel aangevuld met een paar "A-kern"-spelers in plaats van diegenen die niet het verwachtte niveau haalden. Tot we niet mathematisch zeker zijn van behoud, blijft de competitie de topprioriteit. Een bijkomend voordeel is dat de spelers die niet regelmatig op het wedstrijdblad staan, zich mee belangrijk voelen en direct inzetbaar zijn als een titularis geschorst of geblesseerd is. Allez, dat is tenminste mijn mening, maar een routinier als PM zal wel beter dan om het even wie hier weten, hoe hij zijn ruime ploeg moet runnen om er het maximum uit te halen. Wat een verademing na de troosteloze, slappe periode onder Mr. Muscat...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Dreke »

Een match tegen de rivaal voor een plaats in de kwartfinale, die moet je toch met je beste opstelling spelen?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door lindoke »

Dreke schreef: 04 feb 2021, 11:25 Een match tegen de rivaal voor een plaats in de kwartfinale, die moet je toch met je beste opstelling spelen?
Je moet in deze realistisch blijven. We weten ook allemaal dat de kans groot is dat Genk ons eruit kegelt zelfs al spelen we met onze sterkste 11. Ook moet je aan de jongens denken die zo goed als geen wedstrijden met inzet spelen. Dat is voor hen een hele verademing om dan zo een wedstrijd met inzet te spelen. Die beloon je op die manier en geloof me dat ze zich driedubbel zullen plooien om een goed resultaat te halen.

Ik wil ook graag dat we winnen tegen Genk hoor, daar niet van. Maar de weg naar de finale is nog lang. En als onze "reserven" het toch kunne halen tegen Genk, zoveel te beter. Wil je niet graag tegen die collega's op het werk die fervente Genk supporters zijn kunnen zeggen : "fe hebbe ochlings aat de beiker gekeigeld be oos reserve" :grappig: :grappig: :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Jones »

Ik liet degenen die zich gisteren lieten opvallen op de bank starten en spelen met de beste kern met ev Steppe in doel.
Onbegrijpelijk dat Filippov zich niet kan doorzetten hier. Aanpassingsproblemen ?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door enerkey »

Van mijne kant geen advies. Trek uwe plan maar tegen G*nk Peter Maes. :mrgreen:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door metser »

Waarom spelen met je B ploeg ? Iedereen die gevoetbald heeft weet toch dat een wedstrijd spelen veel liever gedaan wordt ( met de nodige recuperatie) dan een training afwerken, enfin ik was toch zo en veel van mijn medespelers ook . Dus go for it.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Jan Bulder »

Onbegrijpelijk dat daar zelfs maar enige discussie over is.

1/8-finale tegen Genk. Spelen met de beste 11.

Geef anders op voorhand forfait voor de beker, als het u niet interesseert of als ge denkt geen kans te hebben tegen een ploeg die op papier de betere is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door voetballiefhebber »

Ik ben benieuwd hoe Maes zijn linkerflank er zaterdag uitziet. Als Matsubara zo slecht was, dan zal Maes die in Oostende niet laten starten neem ik aan.

Vroeger moest Garcia daar al eens spelen bij gebrek aan alternatief. Nu misschien dus Lavalée. Centraal staan dan Buatu, Teixeira en Pius in een 3-5-2 of een 5-3-2.
Plaats reactie