Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Antismurf »

Voor de 1/16e finales van de beker naar fusieclub Lokeren Temse, tegenwoordig uitkomend in 2e nationale.
Meekers vandaag in HBVL: “We zijn altijd met plezier naar Lokeren getrokken en dat zal nu niet anders zijn. Lokeren heeft een rijke geschiedenis in het Belgisch voetbal en de club heeft een trouwe achterban. Ik heb vernomen dat er van Temse niets zou overschieten in het overnameverhaal, maar dat maakt voor ons geen verschil. We spelen tegen een nieuwe fusieploeg die we zeker niet mogen onderschatten.”
Die eerste zin is alvast gelogen, terugdenkend aan de 'match die niemand wil spelen' :yes:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Krisaias »

Volgens wat ik op de facebookpagina van Belgian Supporters zie, is de volgende ronde nu ook geloot en spelen we (als we Lokeren-Temse kloppen uiteraard) tegen de winnaar van Thes Sport v Rc Genk
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door STimVV »

Krisaias schreef: 08 jan 2021, 11:46 Volgens wat ik op de facebookpagina van Belgian Supporters zie, is de volgende ronde nu ook geloot en spelen we (als we Lokeren-Temse kloppen uiteraard) tegen de winnaar van Thes Sport v Rc Genk
Top! Nen derby... tegen Thes.
:D
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Stvv_eng »

Afbeelding
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door lindoke »

Krisaias schreef: 08 jan 2021, 11:46 Volgens wat ik op de facebookpagina van Belgian Supporters zie, is de volgende ronde nu ook geloot en spelen we (als we Lokeren-Temse kloppen uiteraard) tegen de winnaar van Thes Sport v Rc Genk
Thes Sport gaat dan waarschijnlijk nog forfait geven. Hebben al maanden niet meer getraind.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door STimVV »

Een hoop spelers hebben rust nodig.
Ik zou eigenlijk zowat iedereen laten rusten, zelfs dan kunnen we nog met een goede ploeg spelen. Allemaal jongens die de kans krijgen om te tonen dat ze in de basis thuishoren. Aan motivatie zou er dus geen gebrek mogen zijn. Onderstaande ploeg moet in staat zijn om Lokeren-Temse te kloppen. (een ploeg zonder competitieritme)
Als Junior Pius er nog bij komt kan die er nog bij centraal achteraan zodat Sankhon op rechts kan ipv Vagianidis. Ik zie tegen Oostende toch liever Sankhon op rechts dan Wolke… dan kan'm al wat oefenen en Maes overtuigen. (Caufriez lijkt me effe out met blessure)
Lavalée - Matsubara kunnen elkaar leren kennen met de match in Oostende in het vooruitschiet.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Jacques »

Sankhon speelde zijn beste matchen rechts centraal in de verdediging. Ik zou dan ook eerder Wolke doorschuiven naar de rechtervleugel i.p.v. Vaggianidis en Sankhon op de plek van Wolke zetten.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Dreke »

Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
A loyal football fan only supports the shirt...
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Elgromi »

Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Gewoonlijk streamed het belang van limburg zo een match als ik me niet vergis
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Naart schijnt zou Lokeren de match uitzenden?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 01 feb 2021, 16:12
Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Naart schijnt zou Lokeren de match uitzenden?
Ik las dat dat enkel Audio was... Ik ga me het beeld niet proberen in te beelden hoor... :lol:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door lakie »

Stvv_eng schreef: 01 feb 2021, 16:14
lakie schreef: 01 feb 2021, 16:12
Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Naart schijnt zou Lokeren de match uitzenden?
Ik las dat dat enkel Audio was... Ik ga me het beeld niet proberen in te beelden hoor... :lol:
De oefenwedstrijd tegen Olsa Brakel werd blijkbaar live gestreamd via huisbroadcaster Arthe.
Ik veronderstel dat dat dan toch met beeld was? :)
En dan vermoed ik dat ook de match tegen STVV dit zo zal zijn?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door enerkey »

Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Wil je daarmee zeggen dat onafhankelijk of het antwoord ja of nee is, dit alsnog een domme vraag blijft? :P
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 01 feb 2021, 16:16
Stvv_eng schreef: 01 feb 2021, 16:14
lakie schreef: 01 feb 2021, 16:12
Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Naart schijnt zou Lokeren de match uitzenden?
Ik las dat dat enkel Audio was... Ik ga me het beeld niet proberen in te beelden hoor... :lol:
De oefenwedstrijd tegen Olsa Brakel werd blijkbaar live gestreamd via huisbroadcaster Arthe.
Ik veronderstel dat dat dan toch met beeld was? :)
En dan vermoed ik dat ook de match tegen STVV dit zo zal zijn?
Ik hoop het haha :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Croky Cup - Lokeren Temse - STVV (Di 15/12)

Bericht door Jacques »

Stvv_eng schreef: 01 feb 2021, 16:14
lakie schreef: 01 feb 2021, 16:12
Dreke schreef: 01 feb 2021, 16:03 Waarschijnlijk domste vraag van de eeuw: geven ze die match uit?
Naart schijnt zou Lokeren de match uitzenden?
Ik las dat dat enkel Audio was... Ik ga me het beeld niet proberen in te beelden hoor... :lol:
Volgens hun twitter gaat het inderdaad om een audiostream te volgen via hun facebook (beetje rare combiantie ma kom). Video is waarschijnlijk niet toegestaan o.w.v. TV-rechten enzo. Ik ben wel content met audio, de magie van de radio waar zelfs een rotslechte match boeiend kan zijn als de commentator maar goed is. :love: Zo zonde dat de radiobeleving waarbij van het ene veld naar het andere gesprongen werd door Eleven en de plopliga helemaal verpest is. Een van de commentatoren is trouwens ex-kanarie Koen Schockaert
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jacques op 01 feb 2021, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie