Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door lindoke »

Maar wat als we nogmaals een pandoering krijgen, ditmaal van Standard en Muscat zit tegen Moeskroen nog altijd doodleuk in de dugout als trainer van STVV?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Flavus Caeruleus »

kedkedet schreef: 22 okt 2020, 12:05 Inderdaad, ik zeg het met pijn in het hart, maar winnen tegen Standard is het slechtste wat ons nu kan overkomen.
Dan zit Muscat terug steviger in zijne stoel, minstens tot januari. En zijn de structurele problemen verre van opgelost...
De trainer is hier niet het structurele probleem.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door stvvilvoorde »

Flavus Caeruleus schreef: 22 okt 2020, 15:11
kedkedet schreef: 22 okt 2020, 12:05 Inderdaad, ik zeg het met pijn in het hart, maar winnen tegen Standard is het slechtste wat ons nu kan overkomen.
Dan zit Muscat terug steviger in zijne stoel, minstens tot januari. En zijn de structurele problemen verre van opgelost...
De trainer is hier niet het structurele probleem.
Inderdaad, maar spijtig genoeg zie ik ook niet in welke toegevoegde waarde de trainer op dit moment levert.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Tompie »

Het loopt storm voor de tickets, ahum. :D

Update!!!
Blokken A-B-C zijn reeds volzet. Abonnees in de blokken A-B-C kunnen enkel nog een seat reserveren in de blokken J-K
Tribune Noord is ook volzet. Abonnees van Tribune Noord kunnen nog een seat reserveren in Tribune Zuid (blokken N1-N2-N3-N4)
Beste supporter,
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Halenaar »

Afwachten of het nog zal doorgaan voor ons. Normaal gezien ging het overlegcomité morgen samenkomen over nieuwe maatregelen, maar dat is zonet vervroegd naar deze avond. Er zal dan ook beslist worden of er nog publiek mag zijn dit weekend.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door STimVV »

Ook Moeskroen heeft nu 9 spelers die corona hebben. Zij zullen hun match tegen Cercle waarschijnlijk laten uitstellen.
Beveren heeft na de nieuwe resultaten 13 spelers met Corona. Hun match tegen Charleroi zal ook uitgesteld worden, net zoals die tegen Oostende afgelopen weekend.
Ook Anderlecht, Brugge, Standard, Antwerp etc hebben een deel positieve gevallen.
Je voelt aan alles dat dit niet kan blijven duren...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door voetballiefhebber »

STimVV schreef: 22 okt 2020, 16:41 Ook Moeskroen heeft nu 9 spelers die corona hebben. Zij zullen hun match tegen Cercle waarschijnlijk laten uitstellen.
Beveren heeft na de nieuwe resultaten 13 spelers met Corona. Hun match tegen Charleroi zal ook uitgesteld worden, net zoals die tegen Oostende afgelopen weekend.
Ook Anderlecht, Brugge, Standard, Antwerp etc hebben een deel positieve gevallen.
Je voelt aan alles dat dit niet kan blijven duren...
Je gaat inderdaad een heel vertekende kalender krijgen. Als één van de Europees spelende clubs met veel besmettingen kampt, wordt het moeilijk om nog matchen in te halen. Dan moet je die bijna inhalen tijdens de korte winterstop. Midweek zal er steeds minder ruimte zijn, vrees ik. In november is er ook nog interlandvoetbal.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Jacques »

Ze gaan het blijven pushen tot het einde, niet voor de sport ofzo, maar gewoon omdat er nu eenmaal een pak geld van afhangt. TV-zenders zetten UEFA, Pro League en co. het mes op de keel, die zetten de clubs het mes op de keel en die zetten ten slotte de spelers het mes op de keel. Shit rolls downhill. Zolang hij niet op Intensieve ligt, moet de beer blijven dansen voor het geld. Als supporter zijn we bevoorrechte(?) getuige van dit weinig fraai schouwspel.

Een rare competitie met vertekende rangschikking is het gevolg. Het heeft in die omstandigheden nog weinig nut om naar de concurrentie te kijken, want die hebben straks misschien 2, 3, 4 matchen meer of minder gespeeld. Je kan enkel nog op jezelf focussen en match per match het maximum eruit halen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: 22 okt 2020, 18:20 Shit rolls downhill. Zolang hij niet op Intensieve ligt, moet de beer blijven dansen voor het geld.
Voor ene keer kan ik het eens volledig eens zijn.
Sectoren moeten sluiten, aan de andere kant mogen ze gewoon verder doen, niks aan de hand.
Allemaal samen zegt de blauwe dan.
Dat krijg je toch niet verkocht, de ene wel en de andere niet.
De coronabollen vliegen int rond bij de clubs, nationaal, internationaal.
Toch maar naar IJsland, wetende dat de entourage aldaar prijs had.
Knffelen, omhelzen, in de kring voor de match.
Het grote sporticoon van ST die het allemaal niet nodig vond, maar nu zelf bingo heeft.
Schaamteloze vertoning noem ik dat, maar niemand die er met 1 woord durft over reppen !

Ik spreek dan nog niet eens van de rest ... bussen, scholen, treinen, ....

Als het toch zo dodelijk is, dan worden er toch nogal risico's genomen. Paar maanden leerachterstand die voorgaan op een mogelijk dodelijke afloop ?

Ofwel alles dicht, ofwel niks, dit is zinloos.
Dat noem ik solidair zijn, niet op FB compassie hebben om je zieltje te sussen.

De blauwe zegt toch dat het overal zit. Awel, dan moet je ook overal ingrijpen.

Dus ; stop ermee, het bespaart ook nog eens enkele duizenden testen die voor andere en meer dringende doeleinden kunnen gebruikt worden.
Het is puur de schaamte voorbij !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Halenaar »

Zoals voorspeld: komende weken geen publiek meer in het stadion, gaat in vanaf vandaag. Is zonet beslist geweest volgens De Tijd.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door voetballiefhebber »

Ik zag toevallig een beeld op het einde van Liberec-AA Gent en daar was Ngadeu de tegenstanders aan het kussen en met een aantal man heel dicht bij aan het praten, toen ze nog op het veld stonden.

De hervatting van bepaalde buitenlandse competities vorig seizoen gebeurde ook maar alleen voor het geld. Heel wat clubs zouden failliet gaan als ze er definitief mee stopten. In België was het geld toen net geïncasseerd en was de beslissing om te stoppen een pak eenvoudiger.

Straks om 9 uur is het persconferentie van de regering en gaan we definitief weten of er nu nog supporters naar STVV-Standard en andere matchen mogen gaan. Indien niet, kan het statement van de supporters jammer genoeg niet doorgaan door massaal thuis te blijven.

Ze zouden ook kunnen denken dat veel mensen schrik hebben van het virus en niet meer naar de match zouden gaan. Standard had ook een stuk minder volk dan toegelaten was tegen Rangers.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Dreke »

Het is wat het is. Het lijkt me eerder een symbolische beslissing. Op geen enkel moment had ik op Staaien het gevoel dat ik een risico liep op besmetting. Allemaal heel correct. Zonde.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Tompie »

Twee derby's door onze neus geboord terwijl ik ook nooit het gevoel had 'in gevaar' te zijn op Stayen. Maar kom, er zijn momenteel belangrijkere zaken in het leven, dat is een feit.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door pat@ »

voetballiefhebber schreef: 23 okt 2020, 01:59 De hervatting van bepaalde buitenlandse competities vorig seizoen gebeurde ook maar alleen voor het geld. Heel wat clubs zouden failliet gaan als ze er definitief mee stopten. In België was het geld toen net geïncasseerd en was de beslissing om te stoppen een pak eenvoudiger.
Afgelopen maandag was Wouter Vandenhaute te gast in "de tribune". Hij insinueerde dat er ploegen gaan zijn die, als de situatie niet beter werd, tijdens het seizoen de boeken al moeten toedoen.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door BoemBoem »

pat@ schreef: 23 okt 2020, 10:37
voetballiefhebber schreef: 23 okt 2020, 01:59 De hervatting van bepaalde buitenlandse competities vorig seizoen gebeurde ook maar alleen voor het geld. Heel wat clubs zouden failliet gaan als ze er definitief mee stopten. In België was het geld toen net geïncasseerd en was de beslissing om te stoppen een pak eenvoudiger.
Afgelopen maandag was Wouter Vandenhaute te gast in "de tribune". Hij insinueerde dat er ploegen gaan zijn die, als de situatie niet beter werd, tijdens het seizoen de boeken al moeten toedoen.
Met dat in het vooruitzicht denk ik dat we het enige positieve input van DDM hebben gevonden.
Ik zie ons niet zo snel failliet gaan.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie