Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Brusselmans »

Steppe ziet er ongelukkig uit.
Zal daarmee zijn.
Moet meer uitstralen, geeft een gelaten indruk vind ik.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Franz »

Dreke schreef: 27 okt 2020, 09:18 Ik volg toch ook wel de redenering van Krisaias. We hebben twee goede doelmannen. Zeker voldoende voor ons niveau. De ene heeft kwaliteiten die de andere niet heeft. Met die ziekenhuisballen van Standard voor doel, was het een veredelde training voor Schmidt. Daar speelt zijn lengte mee. Die redding één op één op Amallah (irritante kerel zondag) was zeker knap, maar zo heeft Steppe er ook al wel uit gehouden. Elke keeper trouwens. Ik denk ergens ook wel dat Schimdt misschien meer had gedaan tegen die bal van De Ridder dan Bodart. Of het genoeg zou zijn, dat is wat anders.
Voor mij was Amallah samen met Bope en Vanheusden de enige speler op niveau bij Standard, die probeerde tenminste nog.
De twee backs Jans en Gavory waren archi slecht, Bastien en Mokulu onzichtbaar, Cimirot altijd te laat... veel brol bij Standard...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Dreke »

Franz schreef: 27 okt 2020, 10:26 De twee backs Jans en Gavory waren archi slecht, Bastien en Mokulu onzichtbaar, Cimirot altijd te laat... veel brol bij Standard...
Klopt helemaal. Als Wolke een match gespeeld had zoals Jans en zeker Gavory, zou hij hier afgemaakt worden dat het geen naam heeft. En terecht. Wat was me dat...
A loyal football fan only supports the shirt...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Henri is de man »

Als Montanier 8 wissels had mogen doen, of waarom geen 11, ik denk dat hij het meteen had gedaan
Was komisch om die zijn gezicht te zijn op de bank
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door Franz »

Henri is de man schreef: 27 okt 2020, 11:31 Als Montanier 8 wissels had mogen doen, of waarom geen 11, ik denk dat hij het meteen had gedaan
Was komisch om die zijn gezicht te zijn op de bank
Toch wel onbegrijpelijk dat hij Oulare, Carcela en Boljevic niet veel vroeger bracht... Slechter als wat daar bezig was kon moeilijk...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 10: STVV-Standard (zondag 25.10 - 18u15)

Bericht door tesneusdoek »

Voor wat het waard is... Pol García en Steve De Ridder onmiddelijk in het elftal van de week volgens voetbalprimeur.be https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/95 ... eldag.html
Plaats reactie