Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 01 dec 2020, 18:57 Heerlijke goal wel van Nakamura, echt in Kamada stijl.

Zo enorm koelbloedig voor goal, iets wat je de laatste maanden enorm mist. En nu pas komt die kerel erin?

De man van 9 miljoen kan ze niet scoren op 5m van de goal en krijgt elke week zijn kans :roll:
Kan je nu geloven dat hij die jongen maanden in de tribune heeft laten zitten.
Heeft meer traptechniek dan de helft van de ploeg.
En sorry ik zie Sankhon graag spelen, maar het is gene rechtsback, is al weken aant verzuipen.
Schmidt kost u nu al 2 wedstrijden na elkaar punten, belangrijke wedstrijden, conclusie trekken zou ik zeggen.
En dan je spits in forme op de bank zetten, tis toch gewoon vragen, gooi mij buiten.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door STimVV »

Inderdaad...
En kan je geloven dat Colidio (samen met Suzuki) de enige speler is die al in ELKE match mocht meespelen!?
Das toch ni te geloven, die gast liet werkelijk nog niks zien... dan kan het toch bijna niet anders dat Tateishi iets in dat huurcontract met Inter heeft staan en dat die contractueel speelkansen MOET krijgen?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door vdl »

STimVV schreef: 01 dec 2020, 21:17 Inderdaad...
En kan je geloven dat Colidio (samen met Suzuki) de enige speler is die al in ELKE match mocht meespelen!?
Das toch ni te geloven, die gast liet werkelijk nog niks zien... dan kan het toch bijna niet anders dat Tateishi iets in dat huurcontract met Inter heeft staan en dat die contractueel speelkansen MOET krijgen?
Golden boy my ass.
Vagianidis nog niet gezien.
Ferm huurlingen.
Als het geen versterkingen zijn zoals Kamada, laat ze dan daar.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door STVV-fan »

Het is triestig om te zien dat een Kevin Muscat, die in Australië ALLES gewonnen heeft wat er te winnnen valt, in f*cking België geen voet aan de grond krijgt.

Pas maar op of ze komen u af met een Kenta Hasegawa (oud trainer van Gamba Osaka die van FC Tokyo een subtopper in Japan maakte).

De grootste vraag van mij en mijn naasten: "Wie nu?"
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Crazy Horse »

'Wie nu'? ...

Maakt dat echt zoveel uit? Zal dat echt veel veranderen? Je kan de bankzitters titularis maken, of sommigen onder hen.
Die zullen dan één wedstrijd goed zijn, misschien twee of drie. Of toch beter dan de vorige titularissen, en daarna weer niet meer ...

Dan worden de nieuwe titularissen weer bankzitters.

Ik zou eerder zeggen : 'Wat nu' ?
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Jean-Paul »

Ook ik heb me geweldig vergist in de gentleman Kevin Muscat.
Te weinig professionaliteit, te weinig know how en helemaal geen kennis van het Belgische voetbal.
Deze onbekwaamheid had eigenlijk al langer moeten afgestraft worden maar het onbekwame Japanse beleid besliste om toch maar verder te sukkelen met alle nefaste gevolgen.
Mister Muscat i wish you good luck in your next project. Just look forward.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Crazy Horse »

de trainer is ontslagen.
Er is toch enige besluitvaardigheid.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Louis XIV »

Crazy Horse schreef: 01 dec 2020, 22:13 de trainer is ontslagen.
Er is toch enige besluitvaardigheid.
Hollerbach in pole-position om de Kevin zijn plaats in te nemen, ex- Moeskroen ...iemand die de kwaliteiten van die man kent , of één uit dozijn ?
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door voetballiefhebber »

Hollerbach zou volgens Sporza in beeld zijn.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Johan »

Mathijsen als nieuwe trainer en hopelijk hebben ze al aantal deftige spelers gecontacteerd voor na de winterstop. Indien niet: vogel voor de kat.
Tateishi en Pinto evenals onmiddellijk a la porte. Onbekwaam is nog te zacht uitgedrukt. Vroeger hielden Japanners de eer aan zichzelf en pleegden Harakiri. Neen deze twee hooghartige idioten hebben nog een grote dunk van hun eigen. Hopelijk roept DMM ze terug. Kapitaalvernietigers zijn het.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door AirMontella »

Matthijssen gaat nooit vertrekken uit zijn huidige functie, voelt zich daar goed en gaat dat niet willen opgeven.

Hollerbach deed het bij Moeskroen best goed vorig jaar. Moest vertrekken omdat hij te duur was om te behouden (licentiebesparingen), daarom gingen ze uit elkaar; Hij sukkelde vorig jaar ook wat met zijn gezondheid, maar ik herinner me dat hij Moeskroen goed deed voetballen in een 4-3-3 systeem. Met toen oa Aleix Garcia als exponent.
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door ertee »

AirMontella schreef: 01 dec 2020, 23:02 Matthijssen gaat nooit vertrekken uit zijn huidige functie, voelt zich daar goed en gaat dat niet willen opgeven.

Hollerbach deed het bij Moeskroen best goed vorig jaar. Moest vertrekken omdat hij te duur was om te behouden (licentiebesparingen), daarom gingen ze uit elkaar; Hij sukkelde vorig jaar ook wat met zijn gezondheid, maar ik herinner me dat hij Moeskroen goed deed voetballen in een 4-3-3 systeem. Met toen oa Aleix Garcia als exponent.
Een type dat wij niet hebben.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Franz »

ertee schreef: 01 dec 2020, 23:11
AirMontella schreef: 01 dec 2020, 23:02 Matthijssen gaat nooit vertrekken uit zijn huidige functie, voelt zich daar goed en gaat dat niet willen opgeven.

Hollerbach deed het bij Moeskroen best goed vorig jaar. Moest vertrekken omdat hij te duur was om te behouden (licentiebesparingen), daarom gingen ze uit elkaar; Hij sukkelde vorig jaar ook wat met zijn gezondheid, maar ik herinner me dat hij Moeskroen goed deed voetballen in een 4-3-3 systeem. Met toen oa Aleix Garcia als exponent.
Een type dat wij niet hebben.
Klopt! Is duidelijk ook een van de grote problemen van het team: wie is het aanspeelpunt centraal aanvallend en gaat de beslissende pass vooruit trappen? Dat werd vandaag nog eens erg duidelijk. De Ridder eventueel, maar die rendeert toch beter lager op het veld zonder directe dekking in het duel. Filippov deed het af en toe redelijk de voorbije matchen, maar was vandaag werkelijk onvoorstelbaar zwak.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Halenaar »

Franz schreef: 01 dec 2020, 23:20
ertee schreef: 01 dec 2020, 23:11
AirMontella schreef: 01 dec 2020, 23:02 Matthijssen gaat nooit vertrekken uit zijn huidige functie, voelt zich daar goed en gaat dat niet willen opgeven.

Hollerbach deed het bij Moeskroen best goed vorig jaar. Moest vertrekken omdat hij te duur was om te behouden (licentiebesparingen), daarom gingen ze uit elkaar; Hij sukkelde vorig jaar ook wat met zijn gezondheid, maar ik herinner me dat hij Moeskroen goed deed voetballen in een 4-3-3 systeem. Met toen oa Aleix Garcia als exponent.
Een type dat wij niet hebben.
Klopt! Is duidelijk ook een van de grote problemen van het team: wie is het aanspeelpunt centraal aanvallend en gaat de beslissende pass vooruit trappen? Dat werd vandaag nog eens erg duidelijk. De Ridder eventueel, maar die rendeert toch beter lager op het veld zonder directe dekking in het duel. Filippov deed het af en toe redelijk de voorbije matchen, maar was vandaag werkelijk onvoorstelbaar zwak.
Nog een maand en dan is de wintermercato daar, dan kan je voor zo'n type gaan.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 01 dec 2020, 21:41 Het is triestig om te zien dat een Kevin Muscat, die in Australië ALLES gewonnen heeft wat er te winnnen valt, in f*cking België geen voet aan de grond krijgt.

Pas maar op of ze komen u af met een Kenta Hasegawa (oud trainer van Gamba Osaka die van FC Tokyo een subtopper in Japan maakte).

De grootste vraag van mij en mijn naasten: "Wie nu?"
Maakt niet uit, de kern is niet sterk genoeg, heb ik u int begin van het seizoen al gezegd, maar toen was het niet waar.
Plaats reactie