Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Franz »

Dit is toch echt een ploeg zonder overtuiging, zonder durf vooral.
En de tegenstander Moeskroen: hoe zwak waren die?
Niet te geloven dat je daartegen verliest.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Halenaar »

Heerlijke goal wel van Nakamura, echt in Kamada stijl.

Zo enorm koelbloedig voor goal, iets wat je de laatste maanden enorm mist. En nu pas komt die kerel erin?

De man van 9 miljoen kan ze niet scoren op 5m van de goal en krijgt elke week zijn kans :roll:
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door STimVV »

Niet vergeten... 4 weken geleden zaten 22 spelers van Moeskroen met een Corona-infectie.
Tegen zo een ontstellend zwakke ploeg verliezen... duidelijker kan het japanse wanbeleid niet worden.
Gaan Muscat én (!) Tateishi hier nu eindelijk op afgerekend worden?

MUSCAT OUT!
TATEISHI OUT!

:bat:
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door smol »

Armtierig maar wat wil je met deze begin opstelling.
Schmidt gaat bij eerste en derde treffer niet vrijuit.
Je beste spits van de laatste weken op de bank zetten in de beslissende wedstrijd ga het maar eens iemand vertellen.
Muscat samen met Tateishi, Pinto en liefst nog wat afval onmiddellijk aan de deur zetten.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door tesneusdoek »

https://www.hln.be/jupiler-pro-league/m ... ~ac5ddfbf/

Moeskroen herleeft met 7 op 9, Muscat dicht bij de uitgang
Moeskroen heeft blijkbaar genoten van zijn corona-verlof. Na 4 op 6 tegen de beide Brugse clubs, grijpt het nu ook zijn directe rivaal om de degradatieplaatsen, het matige STVV, met efficiënt countervoetbal bij de keel. Het was allicht het laatste duel voor de Truiense coach Kevin Muscat.

Qua efficiëntie kon het tellen: één keer trapten die van Moeskroen naar doel in het eerste halfuur maar dat was goed voor een 1-0 voorsprong bij de rust. STVV had het spel al die tijd naar zich toe getrokken maar was in de zone van de waarheid andermaal onvoldoende scherp.

Het begon nog wel goed met een twintigmeterschot van Durkin in de lage hoek, het soort wat Koffi best wel lust om zijn acrobatische kwaliteiten te demonstreren. Cacace probeerde met een scherpe voorzet de kwieke Suzuki te bereiken maar die zat stevig in de greep van de ervaren Sylvestre. En Colidio kreeg zelfs nog een uitgelezen kans maar acteerde te slapjes om Koffi te verrassen.

Dan was de vlam van Marko Bakic - met buitenkant rechts zowaar - van een ander niveau. Een beauty was het, die knal vanaf twintig meter naast de paal tegen het net, ver buiten het bereik van Daniel Schmidt. Het inspireerde Nuna Da Costa vroeg in de tweede helft: ook hij verstuurde een pegel tussen wat volk door en weer had Schmidt geen kans.

Het was de vraag hoe de Kanaries hierop nog konden reageren met hun 70% balbezit maar 0% efficiëntie. Dat viel even mee toen Onana de bal tegen de arm kreeg, wat scheids Dierick ging constateren op zijn tv-scherm. Zo was het dat Yuma Suzuki vanaf de stip de Limburgse hoop deed herleven. Wat meteen resulteerde in een schot van invaller Nazon dat via een verdediger bovenop de deklat viel.

Muscat stuurde met Nazon ook Lee in het offensief maar Moeskroen counterde er verder lekker op door met een diepe pass van Hocko voor Faraj die vlotjes kon scoren dankzij een slappe reactie van Schmidt. Dan hadden de bezoekers niets meer aan de tegentreffer van Nakamura in de toegevoegde tijd. Het scorebord deed pijn aan de Limburgse ogen.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Positivo »

Sommige spelers ..... je gelooft je ogen niet als je het ziet.

Hadden we beter gewonnen ? Dan was Kevin Muscat waarschijnlijk aangebleven ! Nu een nieuwe trainer die stvv kan redden ? Dat zal een type Franky Vercauteren moeten worden met een loon x 3... orde van grootte 3 miljoen. Zonder garantie. Maar kan je zwakker zijn dan Moeskroen ? Een degradatie gaat een veelvoud kosten . Alles met dank aan mijnheer Tateishi. Ik denk zo dat men in Japan ook niet kan lachen. Probeer daar nu maar eens publiciteit te verkopen.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Louis XIV »

Volgens Voetbalprimeur ligt hem buiten
Dat werd tijd
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door droopy »

Met welke trainer naar Club?
Met die van de beloften?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door voetballiefhebber »

Hopelijk vliegt die trainer eindelijk. En dan ze eens voor een Belg gaan (Peter Maes, Glen De Boeck, ...) Vreven en Vrancken zijn niet vrij.
Stel nu een nieuwe trainer aan en laat die mee een profiel opstellen van eventuele versterkingen. Geef die een contract tot het einde van het seizoen, dat automatisch wordt verlengd als ze erin kunnen blijven. Een Vercauteren wou zelfs niet naar Genk omdat hij voor zijn partner koos die in Rusland woont. Wil zeker niet naar STVV.

En stel de trainer in kennis van mogelijke aanwinsten. Laat hem er mee gaan praten. Van mij mag het dus een trainer worden naar Engels model.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Zoals stvv fan en het ganse clubje meerdere malen aangaf ,in het derde jaar gaan we voor play-off 1.
play- offs zitten er inderdaad dik in dit jaar .... :mrgreen: met de tweedeklassers.
Hoogdag voor Roland , die kan zijn clubje kortelings terug kopen voor een kas appels. :yes:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Jones »

Bernd Storck halen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Jacques »

kenniksvanvoetbal schreef: 01 dec 2020, 20:03 Hoogdag voor Roland , die kan zijn clubje kortelings terug kopen voor een kas appels. :yes:
En zich dan profileren als de grote redder die de club van zijn hart nogmaals te hulp schiet. Als dank mag hij zijn tribune bouwen zonder doorgang voor Verelst. Ik zou er niet eens meer van opkijken. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Sacruzsa »

Waarom deze kans niet aangrijpen om nog eens speciaal te doen , na de eerste Vietnameese speler stel ik voor dat ze nu de eerste T1 in de Jupiler Pro league gaan halen in Sri Lanka , da zou nog al ne primeur zijn voor ons , en we kunnen de beste internationals van hun land naar hier halen voor een habbekrats , 2 vliegen in 1 klap
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Alain »

Ik moet toegeven: ik heb mij volledig verkeken op onze Australische vriend.
Ik zag het aanvankelijk helemaal zitten en was ervan overtuigd dat hij van ons een mes-tussen-de-tanden ploeg zou maken waarmee iedere tegenstander het moeilijk zou hebben.
Maar in werkelijkheid heb ik op geen enkel moment een lijn, een idee, een plan in het spel gezien. En ook dat mes tussen de tanden was slechts sporadisch te bespeuren.
Wetende dat hij hier eerst meer dan een half jaar heeft rondgelopen en zich heeft kunnen inwerken, is Muscat dus een enorme ontgoocheling.
Neen, we hebben geen topkern. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meer inzit dan Muscat er heeft uit gehaald, pakweg richting plaats 12.

Maar ik hou mijn hart vast in welke uithoek van de wereld DMM de opvolger gaat zoeken.
De bondscoach van Maleisië, de kampioenstrainer van India en de Nepalese trainer van het Jaar houden alvast hun gsm vol spanning in de gaten.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Crazy Horse »

STVV go home. Veel te lang weggeweest, weg van alles.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Plaats reactie